וושינגטון פתחה את העונה 1-5

rapgamer4ever

New member
זה עניין של זמן עד שהר הגעש יתפרץ

עד היום קליי קלע 15 נקודות למשחק ורק 5-36 משלוש. הוא החטיא בלי סוף מבטים שהיה קולע בעיניים עצומות. ואז ההתפוצצות הזאת הגיעה...
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
איזה שלשה של באטלר!

מתחילים לראות את התסכול על הפנים של לברון
 

rapgamer4ever

New member
אם הוא נראה טוב העונה וקולע ב-38% מהשדה

מה זה אומר על הפעמים שהוא לא טוב... ואני מסכים איתך שהוא יותר טוב העונה ממה שראינו בשנה שעברה.
&nbsp
אגב בצד של הלייקרס סטיבנסון בינתיים טוב מאוד, הכי טוב מאז התקופה ההיא באינדיאנה.
 

rapgamer4ever

New member
ניצחון טוב של מינסוטה על הלייקרס

הרבה פעמים אנחנו מפסידים לקבוצות שמשחקות כל-כך מהר אבל הפעם ניצחנו בראש ובראשונה בזכות ערב יותר דופן של באטלר משלוש (6/7).
טאונס גם תרם בכל הקטגוריות עם 25 נקודות, 16 ריבאונדים (9 בהתקפה), 6 אסיסטים ו-4 בלוקים.
אוקוגי במשחק טוב בשני צדי המגרש, אני לא יודע למה רוז היה צריך לסגור את המשחק במקומו.
&nbsp
רמת האימון שלנו מאוד נמוכה ואני מרגיש שהניצחונות האלה נחמדים אבל הם לא בונים לקראת שום דבר, אין סיכוי כמעט שנגיע לפלייאוף.
&nbsp
בצד של הלייקרס לברון לא מספיק דומיננטי. הוא נמנע מלקחת על עצמו את המשחק בקלאץ' וזו אחת הסיבות שהלייקרס הפסידו כמעט כל משחק צמוד העונה.
אינגרם חזר לחמישייה והארט ירד לספסל, מה שהופך את החמישייה הראשונה של הלייקרס לכבדה יחסית.
 
אינדיאנה - פורטלנד: כשהספסלים מכריעים משחק

טאייריק אוואנס חוזר מהשהייה בת משחק אחד. האם יעשה את השינוי מהספסל?

רבע א': 27% מהשדה של אינדיאנה
פתיחה התקפית רעה של שתי הקבוצות - אחוז נמוך מהשדה, מסתפקות בזריקות לא נוחות, מול משחק הגנה אגרסיבי. דמיאן לילארד ללא נקודות ב-8 הדקות הראשונות, ופורטלנד עם 6 איבודי כדור כקבוצה. 1:32 לסיום הרבע, טי ג'יי ליף נכנס בשיוויון 13.

פוזישן התקפה - טאייריק מחטיא שלשה, טי ג'יי על הריבאונד, מסדר לנו התקפה נוספת, שגם היא נגמרת בהחטאה של טאייריק.

16-23 לפורטלנד בסיום הרבע הראשון. ריצת 0-8 של פורטלנד בסיום הרבע. זה יראה טוב בהמשך, אני בטוח. אולדיפו בצד אחד ולילארד בצד השני, ללא נקודות שניהם ברבע הראשון.

רבע ב': ריצה של אינדיאנה בדקות הטובות ביותר שלנו העונה
פוזישן התקפה - פלוטר של טי ג'יי בצבע נחסם.

פוזישן התקפה - טי ג'יי מקבל בפינה, חודר, אבל דרך קודם לכן על הקו, וזה איבוד כדור. איבוד ראשון שלנו במשחק, דקה בתוך הרבע השני.

פוזישן הגנה - טי ג'יי מאחר בעזרה בצבע, וזה נגמר בסל קל של קיילב סוואניגן, שהצליח לאבד את סאבוניס. גם התקפה קודם לכן, טי ג'יי לא סגר טוב בצבע פעמיים בהתקפה אחת, אבל למזלנו פורטלנד לא שיחקה על השחקן שלו, כך שלא נגרם נזק. משחק לא טוב של טי ג'יי עד עכשיו, בשני צדי המגרש.

9:29 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 7. תד יאנג חוזר. פורטלנד עולה ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק, אבל הדקות הבאות שלנו טובות, עושים את הריצה הראשונה שלנו, ומכניסים את הקהל למשחק. פורטלנד שומרת על היתרון בדקות הללו בזכות ריבאונד התקפה. אנו מקבלים תפוקה מכל שחקני החמישייה.

שלשה ענקית של בוגדנוביץ' כ-3 דקות לסיום המחצית, משווה את המשחק - 43 לקול הקהל שואג! אינדיאנה במומנטום כביר. שלשה גדולה של תד יאנג בהזדמנות שניה בהתקפה, נותנת יתרון 4 - יתרון השיא שלנו במשחק, ומשלימה ריצת של 0-11. חסימה נוספת בהגנה, מתפרצת של 3-על-0 נגמר בדאנק של תד, ו-20 שניות לסיום המחצית אנחנו כבר ביתרון 6! דקות נהדרות! 3 עד 4 הדקות הכי טובות שלנו העונה! בפירוש כן! 45-49 לאינדיאנה במחצית. רבע שני נהדר. מחצית שמתאפיינת בעיקר בעובדה ששני הכוכבים הגדולים ביותר על המגרש, אולדיפו [4 נק', 1 מ-6 מהשדה] ולילארד [2 נק', 1 מ-6 מהשדה] לא עשו נזק. במקרה של אולדיפו, הוא אולי לא קלע, אבל היה חלק חשוב בריצה שלנו לקראת סיום הרבע השני, והנוכחות שלו הורגשה.

רבע ג': שוב באחוז נמוך, היתרון של פורטלנד
הפתיחה מרגישה כמו שליטה שלנו שממשיכה את סיום הרבע הקודם, אבל בדקות הבאות אנו לא מצליחים לממש את זה ליתרון גדול. המשחק צמוד. פורטלנד עושה מלא שטויות ומייצרת איבודי כדור מתוך לחץ שלנו גם בחצי המגרש שלה. אבל כאמור, כל זה לא תורם לנו להגדלת ההפרש. לא מנצלים את המבטים הנוחים, משיגים את המיסמצ' הנכון, אבל לא מנצלים את זה לכלום. דקות קרות מאוד.

3 דקות לסיום הרבע, שלשה של דרן קוליסון מחזירה לנו את היתרון אחרי שאוון טרנר קלע את הפיידוויי על בוגדה. בחזרה מפסק-זמן השופטים משנים את הסל ל-2, כך שהמשחק בשיוויון.69-71 לפורטלנד בסיום הרבע השלישי. שוב, רבע באחוז נמוך שלנו. קיבלנו את המבטים, אבל לא ניצלנו. במעבר למחליפים לא קיבלנו את התפוקה הרגילה מהספסל. לפחות זה רק שתיים הפרש, הרגיש כמו אפשרות לבריחה של פורטלנד.

רבע ד': פשוט לא הערב שלנו
2 דקות מפתיחת הרבע, מראים נתון - הספסל של פורטלנד מוביל עלינו 9-38 בנקודות! דקות לא קלות בפתיחת הרבע, ההפרש 6, מרגיש כמו התחלה של בריחה, אבל רק צריכים לשמור את עצמנו במרחק פוזישן או שניים עד חזרתו של אולדיפו הנח. טאייריק במשחק רע מאוד, לא מצליח לבצע פעולות פשוטות, וכמוביל הסקנד יוניט, זו בעיה.

ויקטור חוזר קצת פחות מ-9 דקות לסיום. בדקות הבאות ההפרש נע סביב ה-6 עד 8, מה שאומר שבכל רגע עלול להתפרק הסיפור. שלשה של לילארד קצת יותר מ-5 דקות לסיום, מחזירה ל-8 הפרש. זה לא נראה טוב, ידידיי.

2:22 לסיום, אולדיפו מהמר על חטיפה ולא מצליח, זה משאיר את סי ג'יי מקולום לבד, והוא צולף את ה'דגר' משלוש. 10 הפרש. בוקר טוב אדם ולילי ריגר.

1:32 לסיום, ההשתלטות של ויקטור על המשחק ממשיכה, ושלשה שלו מורידה ל-5 הפרש בלבד, אבל די ברור שלא נוכל לעשות כלום עם זה, אין מספיק זמן או יכולת להשיג עצירות. בול גיים.

בסיום 93-103 לפורטלנד. סיפור המשחק הוא הספסלים. הגענו למשחק עם אחד הספסלים הטובים בליגה מבחינה סטטיסטית [טופ 10 ב-5 קטגוריות מרכזיות], אבל הפסדנו 15-54 לספסל של פורטלנד. בערב קליעה חלש נוסף של 41% מהשדה [ו-6 שלשות בלבד], נגררנו לקצב המשחק האיטי של פורטלנד, שכקבוצת חוץ זה מה שחיפשה, ולא ניצלנו את הדקות החמות שהיו לנו. קרדיט להגנה של פורטלנד - עשתה עבודה טובה במחצית השניה וגרמה לנו להילחם קשה מתחת לסלים.

השחקן המצטיין: זק קולינס, מהספסל. 17 נק' [10-7 מהשדה, 2-1 משלוש, 2-2 מהקו] ב-27 דקות מהספסל [פלוס 22]. 9 מה-17 הגיעו ברבע האחרון [15 מה-17 במחצית השניה]. שיחק את כל הרבע הרביעי. בשלב מסוים של הרבע הרביעי, בערך באמצע הרבע, היה עם 15 מ-26 האחרונות של פורטלנד;

קיילב סוואניגן עם דאבל-דאבל מרשים של 11 נק' ו-10 ריב' [4 בהתקפה] ב-19 דקות מהספסל. עשה עבודה לכל אורך המשחק. תיפקד כמו אופציה ראשונה בצבע. זכור לי שהחטיאר הזה דפק אותנו גם בעונה שעברה, זה כנראה עניין של מצ'אפ; דמיאן לילארד עם 16 נק' [2 שלשות], מתוכן 14 במחצית השניה; סי ג'יי מקולום עם 17; אל-פארוק אמינו עם דאבל-דאבל של 11 נק' ו-10 ריב' [2 בהתקפה] ב-29 דקות;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו עם 21 נק' [24-9 מהשדה, 6-2 משלוש, 1-1 מהקו], 9 ריב' ו-7 אס' [1 איבוד כדור] ב-36 דקות. קלע 17 מה-21 שלו במחצית השניה; דרן קוליסון עם 17 ו-6 אס' [ללא איבודי כדור], הוביל כדור ועשה משחק טוב מבחינה התקפית; תד יאנג הצטיין עם 16 נק', כחלק מדקות הריצה ברבע השני; טאייריק היה חלש. 7 נק' בלבד ו-0 אס' [2 איבודי כדור] ב-15 דקות משחק. פרט לשלשה הראשונה שלו שנכנסה וגרמה לי להאמין שאולי הערב זה הערב שבו הוא יכריע משחק כשהאחרים לא פוגעים, זה לא קרה, והוא פשוט מאוד לא הצליח לנהל את הסקנד יוניט. משחק מאכזב שלו;

** אינדיאנה אירחה את שחקן ה-NFL, הבועט אדם וינטיירי [אינדיאנפוליס קולטס], שהשבוע הפך ל'מלך הנקודות' של ה-NFL בכל הזמנים. הוענקה לו חולצה עם המס' שלו - 4, שהוא גם המס' של ויקטור אולדיפו, שחתם עליה.

טי ג'יי ליף: משחק מאכזב נוסף. 0 נק' [1-0 מהשדה], 1 ריב' [1 בהתקפה] ו-0 אס' [1 איבוד כדור] ב-4 דקות משחק [מינוס 7].

המשחק הבא -- מפגש נגד הניו יורק ניקס [ד'] ב'מדיסון סקוור גארדן'.
 

Krit123

Well-known member
זאק קולינס מתחרפן מהספסל:

11.8 נק' ב-69% מהשדה, 54% לשלוש ו-88% מהקו... לזה הוא מוסיף 4.8 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-21 דקות. חשבתי להוסיף סימני קריאה אחרי החסימות אבל בעצם זה נכון לכל קטגוריה...
יוסוף נורקיץ' לשם השוואה: 13.8 ב-47% אחוז מהשדה, 11% לשלוש (התחיל לזרוק, כבר אין ברירה) ו-78% מהקו, 0.8 חסימות למשחק ו-9.8 ריב' (חשבתי להשמיט כי זה לא מסתדר עם הנקודה שלי) ב-24 דקות.
 

fatnoam

Active member
קולינס הוא סטרץ׳ פור

נורקיץ׳ הוא סנטר קלאסי
&nbsp
יש להם שימושים אחרים.
&nbsp
עובדה שהם משחקים כמעט את אותו מספר הדקות, ואני מניח שטוב שיש אופציות שאפשר להשתמש בשחקנים שונים בהתאם למאצ׳אפ.
&nbsp
אני מאוד מחבב את שניהם אגב.
 

Krit123

Well-known member
מרגיש לי

שהמגמה הולכת עם קולינס, בפורטלנד בפרט ובליגה בכלל
לשחק לצד נורקיץ' (או סוואניגן) זה נחמד אבל אני חושב שזה קצת כבד מידי לעמדות 4-5, כרגע זה לא רלוונטי אבל אני לא יודע איך הם אמורים לשלם לשניהם ונראה לי שאם הבלייזרס היו חייבים לבחור הם היו הולכים עם קולינס... זה נכון שיש להם שימושים שונים אבל בהמשך הדרך לא תוכל להרשות לעצמך להשאיר את שניהם בשביל מצ'אפים מסוימים.

אני חושב שההגדרה של סטרץ' פור היא ספציפית מידי הוא פשוט גבוה שקולע טוב, הוא גם 2.13 (נשמע מוגזם קצת) שחוסם בנתיים 2 זריקות למשחק, אני חושב שהוא עתיד לשחק את רוב הדקות שלו ב-5 ברגע שיתחזק קצת וישתפר בריבאונד.
אני גם מחבב את המשחק של נורקיץ', כשרק שהגיע לפורטלנד היה מחלק מסירות יפות ומשום מה הסירו ממנו את האחריות הזאת.
 

fatnoam

Active member
קולינס 11"6 ביום טוב

אין לי מושג איך מישהו חושב שהוא סבן פוטר.
&nbsp
בסופו של יום מישהו כמו קולינס לא יכול לעשות בוקס אאוט לסטיבן אדאמס, לא יכול לשמור על אמבייד בפוסט. פה נורקיץ׳ משתלם לך. אגב, גם התקפית, נורקיץ׳ מהווה בעייה ליריבים, והוא אשכרה שחקן התקפי פרודקטיבי - ריבאונד התקפה, פיק אנד רול (חשוב לקלעים אוף דה דריבל כמו דיים ומשולם) וכמובן יכול להניע התקפה דרך ההייפוסט.
&nbsp
לא הייתי מספיד את סגנון הסנטר הזה עדיין.
 

rapgamer4ever

New member
אני גם רואה בו סטרץ' 5

הוא ונרקיץ' משלימים 48 דקות בעמדת הסנטר. כשאחד יורד השני עולה.
&nbsp
זה נכון שהוא לא מספיק פיזי כדי להתמודד עם החבר'ה שציינת. אלה גם הסיבות שנרקיץ' פותח בחמישייה. אבל לקולינס יש את היתרונות שלו- הוא רץ טוב את המגרש, משחק עם אנרגיה, דופק בלוקים, קולע שלשות.
הבחירה מי מהם ישחק יותר בערב נתון תלויה במצ'אפ.
 

Krit123

Well-known member
אף פעם לא הבנתי את הקטע הזה עם המדידות

הזוי שבליגה מקצוענית יש נתונים לא אמינים... כאילו לא מקבלים החלטות במיליוני דולרים על סמך הנתונים האלו

אני אישית מת על הסגנון הזה ומפחד שהוא יכחד; יוקיץ', נורקיץ', ניקולה ווצ'ביץ', ואלנצ'יונס... זה ידוע שתשעה מכל עשרה עם צ' בשם הם אחלה שחקנים (ד"ש לדרקו מיליצ'יץ')
הם כולם שונים במשחק שלהם כמובן אבל מנקודת המבט של הליגה החיסרון המשותף שלהם זה כבדות וחוסר יחסי באתלטיות. יונאס למשל כבר ירד לספסל על חשבון איבקה (לא ריבאונדר גדול) מטעמי ריווח ויכולת להחליף בהגנה.

כרגע יש להם את הפריווילגיה לשחק עם שניהם אבל מי יודע לכמה זמן, מה אם קולינס ממשיך להשתפר וירצה יותר דקות, מה אם נורקיץ' לא יקבל הפחתה במעמד? אחרי הכול הוא עזב את דנבר בשביל להיות סנטר ראשון (ועשה דרמה על הדרך) אני גם מאמין שנורקיץ' משתלם כסנטר פותח אבל בקצב הזה לא יהיה בפורטלנד.
 

Cade Foster

New member
נראה שאנחנו תלויים לגמרי בספסל שלנו

סך הכל אין עם זה בעיה כי זה ספסל מצוין שאמור לנצח את רוב הספסלים האחרים, אבל לא ניתן לסמוך על זה בכל משחק כי אם היה מדובר בשחקנים יציבים יותר הם מן הסתם לא היו שחקני ספסל.
&nbsp
הקטע האירוני בכל הסיפור הזה הוא שלא הארכנו ללאנס סטיבנסון כי רצינו שחקן יציב יותר שינהיג את החמישייה השניה, ובינתיים לאנס הוא השחקן השישי הכי טוב של פתיחת העונה (אני יודע שזה לא יחזיק מים, אז לא צריך להתרגש יותר מידי) וטייריק הוא אולי ההחתמה הכי מאכזבת בליגה בינתיים. הפעם זה לא היה רק הוא, למעשה חוץ מקוליסון ויאנג שהיו מצוינים, בוגדנוביץ' שהיה סביר וקצת אולדיפו שהופיע רק לרבע האחרון, לא קיבלנו כלום מאף אחד. דווקא הגנתית היינו יותר מבסדר גמור ועצרנו לגמרי את לילארד ומקולום אבל ביום שאנחנו זורקים לבנים ככה במשך משהו כמו 40 מתוך 48 דקות, אפילו זה לא יספיק.
&nbsp
מה שצריך לקרות בהמשך זה 2 דברים: האחד זה שמקמילן יוציא את טיג'יי ליף מהרוטציה (סורי אליקו אבל הוא לא ברמה של NBA, אני מאמין שזה ברור גם לך) ופשוט יקצר אותה - זה משהו שאני מאמין שיקרה במוקדם או במאוחר בדומה לעונה שעברה. הדבר השני שאני דווקא פחות מאמין שיקרה אבל הוא אפילו יותר דחוף זה פשוט להפסיק כבר להכריח את ההרכב הזה עם סאבוניס וטרנר ביחד. זה לא עובד, זה לא עבד וזה לא יעבוד, לא הגנתית ובטח שלא התקפית. הם לא צריכים לשחק אפילו שניה אחת ביחד. אני רוצה לראות הרבה יותר הרכבים עם בוגדנוביץ' ומקדרמוט בעמדות הפורוורד. הגיע הזמן שמקמילן יגיע כבר ל2018.
 


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
1-6 וזה נראה ממש גרוע

ניתן להניח שעריפת הראשים בדרך
 
למעלה