וושינגטון פתחה את העונה 1-5

rapgamer4ever

New member
וושינגטון פתחה את העונה 1-5

אפשר למצוא תירוצים מסוימים, כמו למשל לו"ז קשה, אבל אי אפשר לתרץ את הריפיון ההגנתי של החבורה הזאת.

בכל 6 המשחקים העונה הם ספגו 113 נקודות או יותר. וול ממש לא שומר, רק מחפש לתת בלוקים, כל-כך מאכזב שהוא מתבזבז ככה בהגנה.
גם מבחינה התקפית וול נותן פחות ממה שאנחנו רגילים לראות ממנו, אוטו פורטר בינתיים לא פוגע בכלום כך שוושינגטון לא יכולה להרשות לעצמה לספוג כל-כך הרבה, וכשזה קורה מצטברים ההפסדים.

דוויט הווארד הוא האשם האוטומטי כמעט בכל סיטואציה שהוא נמצא בה, אלא שהעונה הוא עדיין לא כשיר ולא שותף באף אחד מהמשחקים. יכול להיות שדקות שלו על חשבון מהינמי ייצבו קצת את ההגנה אבל בכל מקרה הבעיה היא לא בעמדת הסנטר אלא ברמת ההאסל, לפי ההתרשמות שלי.
 

rapgamer4ever

New member
משחקים מעניינים הלילה

אינדיאנה- פורטלנד: אינדיאנה פתחה את העונה שקט ומאז התחממה, פורטלנד עוד מחפשת כיוון בזמן שלילארד ביכולת MVP אבל מקולום לא פוגע.
&nbsp
פילדלפיה- אטלנטה.
מיאמי- סקראמנטו.
ניקס- ברוקלין.
&nbsp
שיקאגו- גולדן: מסתבר שקרי שבר הלילה שיא NBA של משחקים רצופים עם 5 שלשות ומעלה. ספק אם הבולס תהיה הקבוצה שתעצור את הרצף, אבל לדעתי היא פתחה את העונה טוב מהמצופה ובפרט זאק לאבין ששיפר את הכדרור, נכנס יותר לצבע והפך לסקורר שקשה לעצור.
&nbsp
מילווקי- טורונטו: הקרב על כס המזרח! הבלתי מנוצחות היחידות בליגה נפגשות ראש בראש. זהו גם מצ'אפ בין קוואי ליאניס, שני השחקנים הטובים ביותר בקונפרנס. יהיה מעניין.
&nbsp
מינסוטה- לייקרס: שתיהן במאזן 2-4 שלילי אבל הפערים ביכולת גדולים. הלייקרס הפסידו כמה משחקים צמודים מול יריבות ראויות בעוד שאנחנו... סתם מפסידים. אצלנו בבית זה יכול להיות צמוד.
&nbsp
סאן אנטוניו- דאלאס.
&nbsp
דנבר- ניו אורלינס: השאלה הגדולה היא האם דיוויס ישחק. במידה וכן זה קרב בין שתי קונטנדריות לפלייאוף, שפתחו את העונה טוב מאוד, ובפרט שניים מהביג מן הטובים בליגה. במידה ולא- בלואאוט.
 

Cade Foster

New member
זה לא יהיה מצ'אפ בין קוואי ליאניס, כי שניהם מושבתים

יאניס בגלל חשש לזעזוע מוח וקוואי מקבל מנוחה. איזה ביאוס.
 

rapgamer4ever

New member
לגבי קוואי מסתבר שיש גם סיפור מאחורי זה

ניק נרס המאמן לא תכנן להושיב אותו לנוח או משהו כזה, אלא המחנה של קוואי קיבל את ההחלטה הזאת. נשמע מאוד מוזר, ועם פוטנציאל רעיל, כל הסיפור הזה.
 

fatnoam

Active member
ממש מעצבן ומרגיז אם זה מה שקרה

ובאופן כללי, אם קוואי ימשיך בדרך הזו, אני חושש לקריירה שלו.
&nbsp
אף אחד לא אוהב פרימדונות.
&nbsp
גם אתה אחד מטופ 5 הכדורסלנים בעולם, והמחנה שלך מחליט עבורך החלטות? יאק.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הבולס שלי! קבוצה ששווה לעקוב אחריה

לא יודע לגבי כמות הניצחונות (כנראה שלא הרבה) אבל מדובר בקבוצה צעירה, אתלטית מאוד ובהחלט מהנה לצפיה.
הם איבדו את מרקנן עוד לפני פתיחת העונה לעוד חודש בערך, פורטיס ודאן נפצעו לתקופות ממושכות יחסית איך שהתחילה העונה וכל זה בטח לא תורם להם אבל כפי שציינת, לאבין הגיע לעונה הזאת בכושר די פסיכי ורק בשבילו שווה לצפות בהם.

לגבי קרי יש לי רק מילה אחת להגיד
 

rapgamer4ever

New member
בזמנו אמרתי שיותר הגיוני להעביר את וויגינס בטרייד על באטלר

מאשר את לאבין. האחרון נראה נכון להיום כמו השחקן הטוב מביניהם.
 

Cade Foster

New member
הבעיה היא קודם כל בעמדת המאמן

וכמובן המנהיגות של וול שמרגע לרגע נראית יותר ויותר מחורבנת. אני לא יודע מה רמת האמינות אבל שמעתי איפשהו שוול וביל מתלוננים שפורטר לוקח יותר מידי זריקות
 

rapgamer4ever

New member
כן אה

זה בדיוק מה שחסר לוושינגטון... עוד לבנים שוול יזרוק משלוש ולונג 2.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לשם שינוי אי אפשר להאשים את דוויט (בעסה)

למרות שהוא עדיין לא שיחק העונה אז אולי כן אפשר להאשים אותו?

הם נראים רע ואני מסכים שהבעיה העיקרית היא בעמדת המאמן ששוב מוכיח שהוא לא יודע להתמודד עם כוכב עם אופי כמו של וול בדיוק כמו שהוא לא ידע להתמודד עם ווסטברוק.

הבעיה אולי לא בעמדת הסנטר אבל האוורד מעבר להיותו סנטר גם מביא איתו את ההאסל הזה שדיברת עליו וקצת רוח לחימה שעושה רושם שחסרה להם והוא בטוח הרבה יותר הגנתי מכל שחקן אחר בקבוצה הזאת אז אולי הוא יצליח לסחוף אחריו קצת מהשחקנים האחרים.

קצת קשה לשפוט קבוצה אחרי 6 משחקים בעונה כל כך ארוכה ולכן אני לא ממהר לכרות ראשים אבל אין ספק שאם זה ימשך ככה גם בעוד חודש, הוויזרדס יצטרכו לקבל החלטות קשות, החל מהחלפת מאמן ועד טרייד על אחד מהשלושה: וול, ביל, פורטר.
 

Krit123

Well-known member
וול וביל צריכים להיפרד

עונה שביעית שלהם ביחד וזה רק נהיה יותר גרוע, הם לא מצליחים להפיק יותר אחד מהשני... החדר הלבשה גמור עוד מעונה שעברה וכל מה שנעשה בנידון זה לצרף את דוויט ואוסטין ריברס

כבר דובר על זה פה, שחקנים Ball dominant כמו וול לא אוהבים לעמוד בצד ובטח שלא לזוז בלי הכדור, כשבראדלי מנהל את ההתקפה יש לו נטייה לעמוד מטר מאחורי קו השלוש (והוא בכל מקרה לא איום קליעה) במעין הפגנת מחאה במטרה לדפוק עוד יותר את הריווח, לחבל בתרגיל ולקבל את הכדור עם 8 שניות על שעון הזריקות בשביל להריץ עוד פיק אנד רול ולהציל את המולדת.
לא שביל חף מאשמה, הוא יותר אנוכי ממה שמיוחס לו ובחירת הזריקות שלו לא איי איי איי (מוזר לכתוב את זה)
המאבק בניהם על מי האפלא צף על פני השטח אחרי הפציעה של וול שנה שעברה ואני לא חושב שאפשר להחזיר את הגלגל לאחור ולתקן, במקרה הטוב Damage control

מעבר לזה יש להם סף שבירה נמוך, שזה טיפוסי לחדרי הלבשה לא מחוברים, מעט מאוד תנועה (גם קבלת החלטות רעה) וכאמור מאמן בינוני שלא צפוי לפתור בעיות מהסוג הזה

אני לא יודע מה מצב החוזים אבל אם זה לא ישתפר כשדוויט יחזור זה הזמן להעביר אחד מהם בטרייד, אפשר לקבל עליהם המון נכסים והסגל די טוב מעבר לזה... הגרסה שלהם לאחר הטרייד תהיה תחרותית יותר מהנוכחית.
הדבר הטוב שיכול לצאת מהתרסקות שלהם העונה יהיה יותר דקות לרוקי טרוי בראון ג'וניור, בחירה 15 בדראפט האחרון שמשחק 2-3 ולדעתי יהיה מסוג השחקנים שעושים הכל, גם להוביל כדור לייצר לעצמו ולאחרים וגם לתפוס ריבאונד, יש לו המון שחקנים על העמדה והוא לא צפוי לקבל דקות בקבוצה עם שאיפות פלייאוף בגיל כל כך צעיר (19)
 

billc

New member
דרק רוז נראה ממש טוב ברבע הראשון, ובכלל העונה

הוא נראה גם מאוד בריא

אבל הלייקרס נראים גם לא רע, משחק צמוד ברבע הראשון
 

billc

New member
קליי תומפסון איז בק, אמצע רבע שני וכבר יש לו 8 שלשות

 

billc

New member
סיכום המחצית הראשונה של קליי, 10 שלשות 36 נק ב18 דק

 

billc

New member
הצאנס של קליי לשבור את השיא, יהיה רק ברבע ה3, כי אני

לא רואה אותו משחק ברבע הרבעי, במחצית גולדן קלעו 92 נק והבולס רק 50

בנתיים יש לו 12 שלשות , 108-63 ויש עוד 7 דקות לרבע השלישי
 

billc

New member
אני רואה את גולדן עןברת את ה160 נק, גם אם החמישיה הראשונה

לא תשחק ברבע הרביעי
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
זה פסיכי לגמרי

קליי לקח 29 זריקות במשחק
24!!! היו מחוץ לקשת
שבר שיא שלשות למשחק
 
למעלה