משחק מאוד מעניין של הלייקרס ספרס

billc

New member
הלייקרס מפסידים

הסטט של לברון מרשים, אבל מאוד שיקרי
הכוכבים של המשחק
ג׳וש הארט היה מעולה וכל הזמן החזיר את הלייקרס למשחק
קוזמה היה מאוד דומיננטי ומצויו

מגי ובול היו גם טובים

לברון בסוף הגדיל את הסטט, והשלשה שלו הביא הלהארכה
אבל החמיץ עונשיו בסוף לקח זריקות בסיום גרועות

הספרס התחילו חזק מאוד, והמחליפים של הלייקרס החזירו את המשחק
בסהכ משחק מאוד כייף לצפיה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
עוד הפסד שלהם והפעם הפסד בייתי

בינתיים, עוד אין להם אף לא ניצחון אחד
 

rapgamer4ever

New member
ראיתי את הסוף, באמת היה יפה מאוד

יש לי הרגשה שהעונה יותר מתמיד שופטים נוטים לשרוק לטובת ההתקפה. שחקנים שממש מחפשים להיכנס במגן וליזום מגע מקבלים שריקות לטובתם, זה מאוד מתסכל. למשל העבירה השישית של מקגי שהכריחה את הלייקרס לסגור את המשחק עם איזה שחקן שבחיים לא שמעתי עליו.
 

Krit123

Well-known member
נשרקות הרבה עבירות ללא כדור

שמים דגש על 'חופש תנועה' העונה, הרבה עבירות במעברים בחסימות מאבקים על מיקום ודברים כאלה. עוד סיבה למה הסקור נוסק כלפי מעלה... אני לא בעד, פאול זה פאול כמובן אבל יש תחושה שמנסים להגביל את ההגנה באופן מלאכותי, אולי בהמשך העונה זה יתאזן אבל אפשר לראות את הניסיון להעביר את המסר לשחקנים
 

rapgamer4ever

New member
מינסוטה מנצחת את אינדיאנה במשחק הטוב ביותר שלנו העונה

הקבוצה אשכרה שמרה. הזיזה רגליים בהגנה. ביצעה רוטציות. היה גם לחץ אפקטיבי על הכדור שאפשר לנו לצאת למתפרצות.
לכן ניצחנו על אף 21% בלבד משלוש. וויגינס חטף מכה בירך ולא חזר, מה שהכריח אותנו לחלק 51 דקות ו-25 זריקות מהשדה לצמד דרק רוז וג'וש אוקוגי.
 
מינסוטה - אינדיאנה: לא הצלחנו לרוץ כל המשחק

רבע א': רבע חלש, מיסד אפורטוניטיז
בפתיחה יתרון של מינסוטה שנראה כמו מיני-בריחה, אבל הם קבוצה כל כך לא יציבה, שזה לא מתגבש לכלום. אנו מקבלים הזדמנויות בהתקפה, מבטים טובים, אבל לא מנצלים. במעבר למחליפים - קודם סאבוניס, ואז גם קייל אוקווין [למרות שמחטיא את הזריקות שלו], זה נראה יותר טוב מבחינתנו, וגם לוקחים יתרון 5. 25-28 לאינדיאנה בסיום הרבע הראשון.

רבע ב': מחצית מאכזבת
פתיחת הרבע השני לא נראית יותר טוב מהראשון, ועל שתי הקבוצות אפשר לומר את זה. אני כבר לא יודע אם הקהל במינסוטה ציני או לא, אם זה מכוון, אם זו בדיחה פנימית - דריק רוז עמד על הקו, וכמה צופים [שנשמעו חזק ברקע] החלו קוראים קריאות 'MVP!'. לרגע חשבתי שאולי אני טועה, אולי לא ראיתי טוב וזה היה ג'ימי באטלר והם בעצם ממשיכים את הקו מהמשחק הראשון, אבל זה היה רוז.

אנו לא מצליחים למצוא מי שיעשה נקודות. בתפקיד הזה מיילס טרנר, אבל הוא לא יציב. טאייריק בדקות לא טובות, הכי גרועות שלו עד כה העונה. אולדיפו חוזר, אבל הכדורים ממשיכים לא להיכנס, וזריקות פנויות. אני מקווה שלא נשלם על זה בהמשך, יכולנו לברוח לדו-ספרתי.

בדקה האחרונה של המחצית, מינסוטה חוזרת להוביל אחרי שני איבודים מהירים שלנו, מרגיש כמו מומנטום, ואז רוז זורק איר בול התקפה אחר כך, מה שמחזיר אותם לקרקע. 49-50 למינסוטה במחצית.

רבע ג': אחוזים נמוכים, אין בריחה
בדקות הראשונות בולט כמה מינסוטה בורחת מהמשחק שלה. טאונס מעיף שלשות. באטלר לא מוביל, לא מעורב מספיק. עד אמצע הרבע, מינסוטה כבר ביתרון 5, במומנטום חיובי, ונמצאת בבונוס. אולדיפו ברצף אכזרי של החטאות לייאפים, מוסיף גם החטאה מחצי-מרחק. לא רבע טוב שלו, או של כל הקבוצה גם יחד. בוגדנוביץ' מציל אותנו עם כמה צ'אקות לאורך המשחק הזה ששומרים אותנו במשחק.

דקות אחרונות קרות של מינסוטה, כולל החטאות של באטלר מבחוץ, וזה מאפשר לנו לחזור ליתרון, הרבה בזכות סאבוניס שחפר בצבע ועשה נזק. 72-73 לאינדיאנה בסיום הרבע השלישי. מתפתח לנו משחק מפתיע.

רבע ד': ריצה אחת מנצחת את זה
ריצת 0-9 של מינסוטה בפתיחת הרבע מחייבת פסק-זמן שלנו. זה מתחיל לברוח לנו, כן. אולדיפו כנראה יחזור. לא. אני רואה שמקמילן חוזר עם אותה חמישייה: סאבוניס - מקדרמוט -בוגדנוביץ' -טאייריק - קורי ג'וזף. פתאום זריקות אקרובטיות באחוזים נמוכים של מינסוטה מתחילים להיכנס, וזה מתרחק מאיתנו. הפרש דו-ספרתי ראשון במשחק - 10.

שלשה של אולדיפו 2 דקות לסיום מורידה לחד-ספרתי - 8. בצד השני, זה חוזר ל-10. בול גיים. בסיום 91-101 למינסוטה. שתי הקבוצות מתחת ל-43% מהשדה. אינדיאנה ב-8 מ-26 משלוש [31%], מינסוטה לא יותר טובה עם 7 מ-33 [21%]. אבל הנתון המשמעותי בערב הזה הוא נק' במתפרצות. נקודת חוזקה שלנו בעונה שעברה, והערב - הפסד 8-26. בערב כזה שהכדורים לא נכנסים לנו ואין משחק ריצה, זה חסר סיכוי נגד כל קבוצה בליגה. הפסד מאכזב. חייבים לומר מילה על ניהול המשחק של מקמילן. בכלל, העונה, הוא עוד לא מצא את ההרכב הנכון, ועוד לא מצא איך לעבוד ברוטציה רחבה. אני מתחיל להבין מדוע בעונה שעברה, תקופה ארוכה, במשך חודשים, שיחק עם רוטציה של 8 שחקנים. ה'דרופ אוף' ביכולת בין השחקן ה-8 לשחקן ה-9 הוא גדול, ויש מאמנים שלא מאמינים ברוטציה רחבה. כמובן שהפתיחה של הרוטציה היא חשובה וטובה, ואפשר לקוות שזה יראה יותר טוב בהמשך. אבל לדעתי הדקות של אולדיפו לא היו מנוהלות נכון [לא נדבר על זה, כי הוא היה בכל מקרה בערב רע], ולדעתי קורי ג'וזף ודרן קוליסון לא היו מספיק מעורבים כבול הנדלרים. לדעתי קורי היה צריך לשחק עם החמישייה הראשונה.

השחקן המצטיין: אני חייב ללכת פה עם ה'רוקי' ג'וש אוקוגי [אברם WHO?]. זה יהיה או הוא או טיוס ג'ונס.. כן, למה לא. אמנם מסתכלים על הבוקס סקור אז רק 12 נק' ב-24 דקות מהספסל, אבל היה חלק ואף הוביל בריחה ברבע האחרון, ומבחינתי זה לא משחק שבו באטלר או טאונס ראויים יותר;

אנדרו וויגינס סיים את חלקו ברבע הראשון, בשל פציעה. 2 נק' ב-8 דקות; 'קאט' מסיים עם 17 נק' ו-14 ריב' [2 בהתקפה]; ג'ימי באטלר מסיים כקלע המוביל במשחק עם 20 נק' [12-6 מהשדה, 2-0 משלוש, 8-8 מהקו] ב-37 דקות. באיזשהו שלב עמד על 6 מ-8 מהשדה, אבל לא היה לו משחק טוב;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו בערב חלש, החטיא את הזריקות שלו - המון לייאפים, וזה מנע מאיתנו בריחה בדקות הקשות של מינסוטה. מסיים עם 20 נק' [23-8 מהשדה, 7-2 משלוש, 4-2 מהקו] ב-34 דקות; מי שכן הגיע הוא בויאן בוגדנוביץ'. 20 נק' באחוזים טובים [12-8 מהשדה, 5-4 משלוש] ב-36 דקות; מיילס טרנר עם 16, וסאבוניס עם 8 נק' ו-7 ריב' [4 בהתקפה] ב-17 דקות מהספסל;

ליין טי ג'יי ליף: טי ג'יי הפצוע לא שיחק. אבל חדשות טובות - הוא התאמן עם הקבוצה היום [ג'] וצפוי להיות כשיר למשחק הבא. אמנם, מעניין לראות אם זה משנה, כאשר קייל אוקווין מקבל את הדקות של הגבוה מהספסל ועושה עבודה טובה.

המשחק הבא -- ממשיכים את מסע החוץ עם מפגש מול סן אנטוניו [ד'].
 
יוטה - ממפיס: וינטג' גאסול

הניצחון המפתיע של הערב שייך ללא ספק לממפיס.
תראו, זו עדיין קבוצה עם 1-2 פאנץ' טוב בדמות גאסול וקונלי. הם וטרנים טובים בליגה, זה לא חאפרים. אבל עדיין, זה משחק קשה על הנייר. כנראה שהיתה ליוטה ירידת מתח אחרי ההפסד הדרמטי בגולדן סטייט.

מן הפתיחה, גאסול היה פשוט מעולה -- ללא ספק משחקו הטוב ביותר העונה, ובמידה מסוימת יכולת של 'וינטג' גאסול'. גם הגנתית, שאב ריבאונדים והרחיק בחצי הראשון את גובר מהסל. הנזק שאתם רואים בבוקס סקור שגובר עשה, זה תוצאה של כמה מהלכים לא טובים שלנו בדקות הסיום כשהיינו כבר ביתרון של שניים עד שלושה פוזישנים, זאת אומרת, זה היה מאוחר מדי ולא מלהיב כמו שזה נראה. ברוב שלבי המשחק הוא לא היה פקטור.

יוטה תפסה יום רע מאוד מבחוץ. גם הספסל שלהם כשל מול הספסל שלנו. את הריצה הכי טובה שלנו במשחק [או אחת משתיים הטובות] עשינו ברבע השני, עם המחליפים, אגב, עם עמרי על המגרש.

ואם הזכרתי את עמרי, אז ערב מאוד חלש שלו. ברבע השני זה היה נראה מבטיח, גם נכנס בשלב מוקדם יחסית ושיחק את רוב הרבע השני, כך שחשבתי שהנה זה המשך של המשחק הקודם, הוא נכנס לרוטציה. צ'נדלר פארסונס נפצע, כך שזה גם פתח לנו צוהר לדקות נוספות. אבל הניסוי הסתיים בתחילת הרבע הרביעי, כאשר עמרי עם שתי פעולות רעות במיוחד [אירבול משלוש, וריבאונד הגנה ששמט מידיו - היה לבד - לאיבוד כדור] לא חזר מפסק-זמן וסיים את חלקו במשחק בשלב מוקדם.

בסיום 84-92 לממפיס. ניצחון גדול.

השחקן המצטיין: מארק גאסול. 18 נק' [3 שלשות -- ניצל את העובדה ששחקנים לא יצאו אליו] ו-13 ריב'; מייק קונלי עם 23 נק' [11-10 מהקו] סיים כקלע המוביל במשחק; מילה טובה לשלבין מק, שמסיים עם 12 נק' [2 שלשות] ב-24 דקות מהספסל, כולל דקות חשובות ברבע האחרון;

ביוטה, גובר משלים דאבל-דאבל של 11 נק' ו-12 ריב', אבל משחק חלש שלו; ג'יי קראודר עם 15 ו-8 מהספסל;

ליין עמרי כספי: 4 נק' [2-1 מהשדה, 1-0 משלוש, 2-2 מהקו], 1 ריב', 1 אס' ו-1 חט' ב-10 דקות משחק [פלוס 7]. לא אגיד שאלו 'חדשות טובות' שפארסונס נפצע -- הוא בחור טוב וחבר טוב של עמרי בקבוצה - אבל זה פותח לנו אפשרות של דקות גדולות. מה גם שגרין פצוע וקייל אנדרסוןמאכזב. לגבי אנדרסון -- הוא כנראה מועמד לפתוח אם פארסונס יחמיץ את המשחק הבא. הוא חייב לקבל דקות, אבל אתם יודעים מה, אני לא בטוח שעדיף לי לפתוח איתו בחמישייה במקום עוד גארד. ההרכב הנמוך שלנו עובד טוב. מק או שלדון עם קונלי וטמפל, זה לא נורא בעיניי.

המשחק הבא -- יוצאים לסקרמנטו [ד'] למפגש שבסיומו אנו נמצא את עצמנו ב-1-3.
 
למעלה