העונה הבאה של לוס אנג'לס לייקרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של לוס אנג'לס לייקרס

סגל:
PG- רונדו, לונזו בול
SG- קלדוול פופ, ג'וש הארט, לאנס סטיבנסון
SF- אינגרם, ביזלי
PF- לברון, קוזמה
C- מקגי, זובאץ'

שאלות:
1. מה האתגר הגדול ביותר שיעמוד בפני לברון העונה?
2. האם וכיצד יתקדמו הצעירים- בול, הארט, אינגרם, קוזמה.
3. מה הסיכוי של וולטון לנהל בהצלחה סגל עם כל-כך הרבה דמויות צבעוניות?
4. מה התחזית ומה התקרה?
 

Cade Foster

New member
תשובות

1. להתרכז בכדורסל. יש תחושה באוויר שהוא מגיע לLA כדי להתערבב עם כל הבראד פיטס וג'ק ניקולסונס, לפחות עד שיבנו סביבו סגל רציני. זה מה יגדיר את העונה של הלייקרס. אם החשדות שלי נכונים אז הם לא יראו פלייאוף.
2. אינגרם מרגיש לי כמו הדבר האמיתי, אני מהמר עליו לשחקן המשתפר. לגבי השאר אני פחות אופטימי. את הארט אני פחות מכיר (הבנתי שהוא פרץ בשלהי העונה שעברה), לשניים האחרים יש חסרונות מובנים שיהיה קשה להכיל בקבוצה שמתיימרת לאתגר את גולדן בשנים הקרובות (בול - קליעה, קוזמה - הגנה).
3. האמת שאנשים עושים מזה יותר ממה שזה. מקגי אולי קצת טמבל אבל לא זכור לי שהיה שחקן בעייתי בחדר ההלבשה. כנ"ל ביזלי. וגם אם כן (כמו במקרים של רונדו וסטיבנסון) אז זה היתרון כשיש לך שחקן כל כך דומיננטי כמו לברון. אף אחד מהם לא יעיז לצייץ ברגע שהוא יגיד להם משהו.
4. התקרה לדעתי הרבה יותר נמוכה ממה שהרוב יגידו. אם יעשו פלייאוף זה יהיה הישג גדול, קשה לי להאמין שהם עוברים סיבוב. התחזית שלי היא מאבק צמוד עם עוד 2-3 קבוצות על המקום השמיני, אני שם אותם 8 רק כי לברון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא זוכר קבוצה כל כך קשה לניתוח

מצד אחד, יש שם את פאקינג לברון ואם יש לשהו שלמדנו, זה לא להמר נגדו.
מצד שני, כרגע הסגל שסביבו לא מספיק טוב או לא מספיק בשל בשביל להגיע לאנשהו ופלייאוף מבחינתם יחשב להישג.
קשה לי להאמין שלברון חתם שם בידיעה שזאת הקבוצה ואני משוכנע שנראה מהלך גדול עוד במהלך העונה הנוכחית (אלה אם כן, יש להם דיל סודי עם דוראנט ואז הם יחכו לקיץ)
באמת שקשה להגיד לאן הם יגיעו, בעיניי כל תרחיש בין סיבוב שני או אי העפלה לפליאוף הוא אפשרי.

לגבי קידום הצעירים, הכדור בידיים של המלך.
אם הוא בקטע של להיות מנטור אז וואלה, כולם הרוויחו אבל השנים האחרונות לימדו אותנו שלברון לא בא לגדל ילדים (יש לו מספיק כאלה בבית) ואם הם יצטרכו למכור את כל הצעירים המבטיחים שלהם בשביל להביא כוכב גדול, הם יעשו את זה רק כדי שלברון יהיה מרוצה.

הלייקרס עשו להלך ענק עם ההחתמה של לברון אבל הם צריכים לדעת שהם גם החתימו GM באותה נשימה ומעכשיו מה שהוא אומר, יקרה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממש עכשיו, הלייקרס מול גולדן

קדם עונה או לא, החברה שם באו לשחק
לברון עם 15 10 5 במחצית
דוראנט וקרי עם 16 כל אחד
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. שני אתגרים: אחד מקצועי ואחד מנטלי.
האתגר המקצועי יהיה לשחק את הכדורסל שהוא רגיל, עם סגל שקולע הרבה פחות טוב ממה שהוא רגיל. הסגל של הלייקרס מלא בקלעים בינוניים ומטה, קבוצות ירשו לעצמן לכווץ את ההגנה על לברון יותר מאשר יכלו בתקופה בקליבלנד.
האתגר המנטלי יהיה להיאזר בסבלנות. הלייקרס לא יהיו טובים העונה. הם אולי ינצחו כי יש להם את לברון, אבל הם לא ישחקו כדורסל טוב. לברון יצטרך להיות מרוכז מספיק בהווה ובמרדף אחרי הפלייאוף, ולא להפעיל יותר מדי לחץ לבצע שינויים בסגל.
&nbsp
2. מכיוון שהוטרנים של הלייקרס לא איכותיים במיוחד, אני חושב שתהיה הזדמנות לצעירים להתפתח. אינגרם הוא היוצר השני הכי איכותי בקבוצה, רק הלילה הגיע 17 פעמים לעונשין במשחק פריסיזן. הוא ימשיך להתפתח כסקורר.
בול בסיטואציה טריקית כי הוא חולק את העמדה עם רונדו, ובאופן כללי עמדות הגארד בקבוצה עמוסות.
ג'וש הארט זה שחקן ששומר חזק וזורק כשהוא פנוי, הנוכחות של לברון מסייעת בד"כ לשחקנים מסוגו.
גם קוזמה יכול להרוויח מהזריקות הפנויות שלברון יסדר לו. השאלה היא עד כמה הם ישחקו ביחד, כי חלוקת הדקות בקבוצה עשויה להיות בעייתית. נשאיר את זה לסעיף הבא.
&nbsp
3. אני חושב שחלוקת הדקות, והתמודדות עם הוטרנים שלא יהיו מרוצים מהמקום שלהם בקבוצה, זה יהיה אתגר.
קחו נניח את עמדות 3-4: יש במשותף 96 דקות במשחק. אינגרם שיחק בעונה שעברה 33 דקות למשחק, קוזמה שיחק 31 דקות. אתם לא רוצים להוריד אותם מהסך הזה, הן מבחינת ההתפתחות האישית שלהם והן מבחינת העובדה שהם שניים מהשחקנים הטובים יותר בקבוצה.
הבעיה שזה משאיר רק 32 דקות ללברון, ואם הלייקרס רוצים פלייאוף הם צריכים לקבל ממנו יותר מזה. on top of that זה משאיר 0 דקות לביזלי, שמבחינתו הוא שחקן טופ 3 בליגה.
&nbsp
הפיתרון אמור להיות זליגה לעמדות אחרות, אבל גם עמדות הגארד צפופות. בול ורונדו סוגרים הרמטית את הדקות ב-PG. קלדוול פופ הוא הגארד הכי אפקטיבי לצד לברון, הארט זה שחקן שאתה רוצה לקדם ולא ברור איך לאנס יגיב אם וכאשר יגלה שהוא הגארד החמישי ברוטציה. במילים אחרות- בעיה לזלוג לעמדות 1-2.
&nbsp
עמדה 5 היא ביי פאר הכי חלשה בקבוצה, אבל אין ללייקרס PF מסורתיים שיכולים לזוז לשם. לברון הוא היחיד שמסוגל איכשהו להתמודד מבחינה פיזית אבל הוא לא ירצה וגם אין סיבה לשחוק אותו ככה. יהיה מעניין לראות אם וולטון יבחר בסופו של דבר ללכת עם 5 השחקנים הכי טובים שלו, כולם בפרימטר בתכלס, עם מעט מאוד ריבאונד והגנה על הטבעת אבל מתוך מחשבה שהפלוס בהתקפה יהיה גדול יותר מהמינוס בהגנה.
&nbsp
4. כל עוד לברון בריא זה אומר שהקבוצה שלו בפלייאוף. והם גם לא ילכו משם הביתה בקלות. אין לזלזל במה שלברון מסוגל לעשות עם צוות שיודעים לשמור ולקלוע, הבעיה שהלייקרס לא מצטיינים בשתי הקטגוריות האלה. אז כרגע אני שם את התקרה שלהם בסיבוב שני, עם אופציה להעלות אותה לגמר איזורי במידה ויחולו שינויים מסוימים. על איזה שינויים אני מדבר? למשל אם יוסיפו שחקן שימושי שנחתך מהקבוצה שלו, או שאינגרם יתקדם משמעותית לכדי כוכב.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
להעיף את המאמן כפי שרק הוא יודע


 
למעלה