משחקי שישי

rapgamer4ever

New member
משחקי שישי

אורלנדו- שארלוט: גורדון בהופעת בכורה מצוינת, נראה האם ימשיך את המומנטום.

ברוקלין- ניקס: הנטס שמחפשים פלייאוף השנה חייבים לנצח משחקים מסוג זה.

מינסוטה- קליבלנד: אמור להיות הניצחון הראשון שלנו העונה אחרי ההפסד המתסכל לספרס. לאב חוזר למינסוטה בפעם הראשונה ככוכב ראשי, יהיה מעניין.

טורונטו- בוסטון: המשחק המרכזי. הסלטיקס פוגשים את שתי היריבות העיקריות שלהם במזרח בשני המחזורים הראשונים. טורונטו גם נראתה טוב במחזור הפתיחה, מאמין שיהיה יותר תחרותי מאשר בוסטון-פילדלפיה.

ממפיס- אטלנטה: הגריזליס פתחו את העונה בתבוסה מביכה אבל יש להם הזדמנות להתעשת.

ניו אורלינס- סקראמנטו: המופע של דיוויס ממשיך.

מילווקי- אינדיאנה: מפגש מעניין בין שתי המזרחיות שאולי יאבקו ביניהן בהמשך הדרך על יתרון ביתיות.

קליפרס- אוקלהומה: לא כל יום פוגשים את הת'אנדרס בלי ראס, הקליפרס חייבים לנצל את ההזדמנות כדי להשיג W ראשון העונה.

יוטה- גולדן: המשחק המרכזי #2. הג'אז להטו בקדם העונה והם נתקלים במשוכה הגבוהה ביותר בליגה, בעוד שגם גולדן סטייט תצטרך להוציא לפועל ברמה גבוהה כדי לצאת עם ניצחון ממגרש קשה מול קבוצה טובה.
 

Anfield

New member
ווסטברוק לא בוודאות בחוץ עדיין

ראיתי אותו באימון, הוא נראה מצוין. אמרו שתתקבל החלטה לגביו על בסיס האימון הזה.
אני לא אופתע אם ישחק. אם לא ישחק, אני מעריך שיחזור ממש בקרוב.
רוברסון לצערי זה עד דצמבר+.
 

Anfield

New member
אגב לגבי אוקלהומה לא רשמתי אחרי המשחק ה1

אז לצערי יש כמה שחקנים שאני לא ממש סובל אבל נאלץ לראות אותם שוב 80-90 פעם והם:
פטריק פטרסון - השדרנים ימשיכו למכור לצופים שהוא "קלעי 3 מצוין", לא מבין איך הגיעו למסקנה הזאת. אי אפשר לסמוך עליו שיקלע ל3 ובפנים הוא חובבני, לא יוכל לקלוע מהפוסט כמעט בחיים. הוא גם לא נותן הגנה כזאת טובה. שחקן אובר רייטד רציני.
אברינס - עוד "קלעי 3 מצוין" שחלש לשלוש. לפחות אצלו אין אשליות שמעבר לזריקה יש לו עוד משהו, אין לו.
פרגוסון - זה נחמד שהוא נותן אנרגיות בהגנה ומנסה וכו' אבל בהתקפה הוא פשוט לא מסוגל לקלוע. יש לי בעיה עם שחקנים כאלה, רק רוברסון אני מסוגל לסבול ופרגוסון בחיים לא יהיה מגן ברמה הזאת.
&nbsp
שחקנים חדשים:
שרודר - מישהו כתב שהוא כמו רג'י ג'קסון, אכן דומה רק נותן גם אימפקט בהגנה. סה"כ יתאים לקבוצה השנה שמנסה בעיקר לרוץ ולהיות אתלטית. יתאים גם לסגנון ההתקפי המטומטם שאני מצפה לראות.
נואל - הבנתי שהוא חלש בהתקפה, לפחות הוא יודע לזוז, אתלט ויביא קצת הגנה בצבע.
&nbsp
באופן כללי, כשרוברסון יחזור יכולה להיות אחלה הגנה. בהתקפה אנחנו נמשיך לראות אייסוליישן לווסטברוק/ג'ורג'/שרודר ופה ושם יהיו מהלכים עם טיפת שכל שיסדרו לאדאמס וגראנט סלים יותר פשוטים.
ניראת לי קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה כי הלך אנטוני שהוא באמת השחקן הכי מטומטם בקבוצה הכי מטומטמת וזה הישג. אני ממש לא אתגעגע לפייק מובס וזריקה על שמירה שלו. לכן זה כבר פלוס משמעותי ונראה לי ששרודר ונואל הם רכישות מעניינות, תוסיפו את רוברסון שיהיה כשיר ב2019 ויש פה קבוצה שיש לה סיכוי הפעם להגיע לחצי גמר מערב ומשם זאת כבר תהיה הפתעה אם נראה משהו.
 

Anfield

New member
רבע אחרון חלש מול קליפרס, הקבוצה זקוקה לווסטברוק

 

Anfield

New member
מחריד לראות את ההתקפה שלנו

איזה מבאס זה. כמה זריקות ראש בקיר אני כבר לא סופר.
מקווה שזה ייראה שונה ב2019 שנכניס לחמישייה את ווסטברוק ורוברסון. יש לזה פוטנציאל טוב אבל כרגע זה הולך להיות רע בעיניים.
 

rapgamer4ever

New member
זה מרגיש שבכל עונה עולה החשיבות של רמת האימון

קבוצות כמו אוקלהומה ומינסוטה נותרות מאחור.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מפחיד מה שנהיה מטייטום

שחקן אדיר
בהחלט הולך להיות הפנים של הסלטיקס ואחד מהשחקנים המובילים בליגה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ההורנטס קוברים את המגיק

30 הפרש במשחק שלא היה צמוד בערך מהדקה השניה שלו
זה רק המשחק השני כבל נראה שקמבה ווקר עשה קפיצת מדרגה העונה, אוחי הדיבורים על טרייד מוציאים ממנו דברים טובים.
 

billc

New member
ההבדל בין דרוזן לקוואי

קודם כל ברור שקוואי שחקן הרבה יותר טוב בהגנה

מבחינת התקפה, אולי דרוזן יותר כשרוני, אבל כשלא הולך לו
הבטחון שלו יותר לתחתונים ,אולי פופ ייתן לו בטחון

קוואי לעומתו לא מפחד מכלום, לא פגע בכלום במחצית הראשונה
האם זה מנע ממנו, לזרוק? לא הוא המשיך לזרוק ולזרוק ונתן מחצית שניה מעולה

לפעמים עדיף שחקן פחות כשרוני בהתקפה אבל מבחינה מנטלית חזק הרבה יותר
 

rapgamer4ever

New member
משחק נפלא בין טורונטו לבוסטון

הסלטיקס כל-כך איכותיים בדקות החמישייה, וגם בדקות הספסל, שקבוצה כמו טורונטו מנצחת אותם בעיקר בזכות קבלת החלטות טובה יותר, והתעלות נקודתית של שחקנים מסוימים.
הראפטורס טחנו מיסמאצ'ים של קוואי שכיכב ברבע השלישי ונראה אותו שחקן מלפני הפציעה. הוא עדיין לא מוסר מספיק טוב ובוסטון הבינה את זה אולי קצת מאוחר מדי עם השמירות הכפולות שהביאו עליו בסוף שעון.
איבאקה נמצא באיזושהי דעיכה בשנים האחרונות אבל הוא פתח בעמדה הסנטר ונתן את אחד המשחקים הטובים שלו בשנים האחרונות. הוא זז טוב בהגנה, קלע כשהיה פנוי, ביצע מהלכי האסל ומה שהכי הרשים אותי הוריד כדור לרצפה מספר פעמים וידע לבצע את המסירה הנכונה. ממש מילא את התפקיד של הורפורד וניצח אותו במצ'אפ האישי.
&nbsp
לא זוכר אם אמרתי את זה כאן, אבל דיברתי שלטורונטו חסר סקורר שלישי לצד קוואי ולאורי. הם באמת התקשו לייצר מצבים בדקות שהשניים הנ"ל נחו, עד שואן פליט נכנס לנעליים האלה בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי. הוא נתן דקות מעולות והשאלה האם זה sustainable.
&nbsp
סיאקם פתח בחמישייה ומאוד התקשה מבחינה התקפית. הכדרור שלו לא ברמה מספיק גבוהה כדי לייצר יתרון על השומר והוא החטיא כמה שלשות מהפינה wide open. אננובי היה טוב ממנו ויכול להיות שההיררכיה ביניהם צריכה להתהפך.
&nbsp
לדעתי אחת הסיבות שבוסטון הפסידה את המשחק היא בחירת זריקות לא טובה. יותר מדי ג'אמפרים מחצי מרחק. לטורונטו יש סייז רציני שמקשה להגיע ולסיים בצבע אבל הסלטיקס לקחו לפעמים זריקות מלונג 2 בתחילת שעון.
סך הכל אף אחד לא הבריק במיוחד. ג'יילן בראון לתחושתי נגע מעט מאוד בכדור אבל היה אפקטיבי בצ'אנסים שקיבל. היוורד עדיין מעט מהוסס בשני צדי המגרש. קיירי גם עוד לא לגמרי מוצא את מקומו, הוא קלע 21 נקודות אבל עשה נזק בהגנה וזה לא הרגיש כמו משחק טוב שלו. אין שחקן אחד בבוסטון שאפשר להצביע על משחק טוב שלו יותר מהרגיל. למרות זאת היה צמוד עד הדקות האחרונות בעוד שרמת הביצוע של טורונטו הייתה יותר טובה משל בוסטון, כולל התעלות די יוצאת דופן של איבאקה. מלמד על התקרה של כל אחת מהקבוצות האלה.
 

fatnoam

Active member
סטיבנס עוד לא מצא את הרוטציה המתאימה

הוא עלה עם מרקוס מוריס לחצי השני במקום הייוורד, והחזיר את הייוורד למגרש בשלב מאוחר. ג׳יילן בראון היה טוב אבל שיחק מעט משום מה. ״הרכב המוות״ של הסלטיקס (קיירי, בראון, טייטום, הייוורד, הורפורד) נראה רע מאוד ביחד. כאילו הם מעולם לא שיחקו יחד. עוד בעיה, זה שאף אחד מהפורוורדים לא יכול לשחק 4 או לשמור על 4. אתם יודעים, מספרי 4 לפעמים צריכים להחליף ולשמור על סנטרים. מהעבר השני בראפטורס גם קוואי, גם אננונבי וגם סיאקם החליפו בכיף על הורפורד/ביינס.
&nbsp
כמו כן, אני הרגשתי שיש הרבה אנשים בסלטיקס ש״מגיעות״ להם זריקות, ואז אנשים אחרים כאילו מתמרמרים ולוקחים גם זריקות. סמארט לקח הרבה לא לעניין. מוריס החטיא כמה, ושניהם פשוט היו צריכים להבין איפה הם נמצאים, ולתת לקלעים האמיתיים. רוזייר עלה וזרק כמו שחקן שצריך להוכיח את עצמו, לקח על עצמו, וממש ניסה. וואללה, שמסביבך יש סקוררים כל כך איכותיים, זה פשוט לא נבון. אז זה נכון שמהספסל של הסלטיקס תמיד עולים שחקנים לגיטימים, שיכולים לשנות משחק, ושהרמה והקצב תמיד נשמרים. אבל היעדר הסדר וההיררכיה מאוד פוגע בהם.
&nbsp
בראפטורס זה בדיוק הפוך, יש את קוואי, ואז את לאורי, ואז כל האחרים שיכולים לקחת כשיש להם מצב טוב אחרת הם צריכים למסור.
&nbsp
&nbsp
מסכים איתך על איבקה, למעשה אני חושב שיש לו סקילסט מושלם לעמדת הסנטר של היום. חבל שהוא איבד צעד ואתלטיות מאז העונות באוקלהומה, הוא יכל להיות ממש דומיננטי בראפטורס האלה.
&nbsp
עוד משהו שסטיבנס עצבן אותי, זה כאשר טורונטו שיחקו גם עם לאורי וגם עם ואן-פליט סטיבנס הגיב עם רוזייר וקיירי, במקום לנצל את הסייז ולהעניש את הראפטורס ולהכריח אותם לחפש פתרון אחר ולא להשתמש בואן פליט. זה נקודתי, נכון, אבל שום מראה על בעיות רוטציה.
 
מילוואקי - אינדיאנה: לא מצאנו את החמישייה הנכונה

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE.

למרות ביקורת נגד התכנית ומחלוקת בין התושבים לעירייה, זה קרה, ומילוואקי באקס חנכה הלילה אולם כדורסל חדש ומודרני, שהוא גם אולם הופעות שאירח השבוע את מטאליקה [יום ג'], פו פייטרס [ד'] והאיגלס [ה']. הלילה [ש'] יופיעו טוונטי וואן פיילוטס. שמות גדולים שקיבלו המון לירות כדי להגיע לחור הזה שנקרא מילוואקי בזמן הזה של השנה. גם קארים עבדול ג'אבר, גדול שחקני הבאקס בכל הזמנים, והקומישינר אדם סילבר, נכחו במשחק והשתתפו בחניכה. כל זה כשבמקביל קבוצת הבייסבול של מילוואקי מתמודדות מול הלוס אנג'לס דודג'רס בגמר האזורי, ורחוקה משחק אחד מהעפלה לסדרת הגמר [ה'וורלד סייריס'] בפעם השנייה בתולדותיה, ולראשונה מאז 1982 [הפסידה]. זה היה אוף סיזן מעניין של הבאקס: הצטרפו ברוק לופז וארסן איליאסובה, שזו תוספת כוח משמעותית כגבוהים שקולעים מבחוץ, מה שהיה חסר לקבוצה בעונה שעברה. אריק בלדסו חוזר, ופותח את העונה עם הקבוצה, מה שאמור לעזור. מעל כל זה, החתמה של מאמן רציני ומוביל בדמות מייק בודנהולזר, שאולי נכשל באטלנטה, אבל הוא האיש הנכון.

אינדיאנה הגיעה לאחר ניצחון על ממפיס, במשחק לא טוב שלנו. טי ג'יי ליף, שנכנס ונפצע כעבור דקה, לא התלבש.

ברבע הראשון, פתיחה טובה של אינדיאנה - בהגנה, רוטציות טובות על כל שחקן. בהתקפה, משחק מסודר. ניסינו להכניס את מיילס טרנר עם שני מהלכי קאץ' אנד שוט מחצי מרחק, וריצת 0-8, שחייבה פסק-זמן של מילוואקי. בחזרה מפסק הזמן, מילוואקי הגיבה ב-0-8. בדקות הבאות אינדיאנה ישבה על אחוז נמוך, וההפרש הגיעה ל-9. מקמילן לא מצא את החמישייה שלו והירבה לבצע שינויים, עד שהתייצב עם סאבוניס, תד יאנג וטאייריק. 25-30 למילוואקי בסיום הרבע הראשון. רבע נפלא של כדורסל, עם אווירה נהדרת מצד הקהל הביתי.

ברבע השני, פוסטר מדהייייייים של סאבוניס בפיק אנד רול עם טאייריק, אנד וואן! יאניס שחט אותנו במחצית הראשונה, וברבע הזה היה שתי רמות מעל כולם, כולל הפוט בק המדהים הזה ביד אחת. מפחיד.... ; ויקטור אולידפו חזר ממנוחה ארוכה, ועזר לשמור אותנו על חד-ספרתי, אבל מחצית קשה שהסתיימה עם שלשת סוף שעון של ג'ון הנסון [!]. אם מישהו לא צפה ב-NBA ב-3 השנים האחרונות ופתאום חזר, לא יאמין לזה. ג'ון הנסון, אתם מבינים, גם הוא קולע מבחוץ. 53-62 למילוואקי במחצית. יצאנו בזול, יכל להיות יותר גרוע. יאניס סיים את המחצית עם דאבל-דאבל של 22 נק' ו-11 ריב'.

ברבע השלישי, דקות קרות של אינדיאנה כל הרבע, לא הצלחנו למצוא את החמישייה שלנו. ההפרש הגיע ל-19. המהלך היפה במשחק מבחינתנו הגיע כדקה לסיום הרבע, עם חדירה של טאייריק והוצאה לשלשה מהפינה של מקדרמוט. הרבע הסתיים עם שלשה על הבאזר של. . . ג'ון הנסון! דיייייים. הגם אתה, ג'ון? 'רק רשת'. 76-93 מילוואקי.

ברבע הרביעי, קריס מידלטון התעורר, הגיע למספרים שלו, וסגר סיפור. בול גיים. 4 דקות לסיום, שתי הקבוצות הלכו לקצה הספסל. בסיום 101-118 למילוואקי. ניצחון קל של מילוואקי, שהיתה טובה יותר ומהירה יותר מאיתנו בשני צעדים.

השחקן המצטיין: יאניס אנטטקומבו. 26 נק' [23-12 מהשדה, אבל גם 7-0 משלוש; 3-2 מהקו], 15 ריב' [3 בהתקפה] ו-5 אס' [אבל 6 איבודי כדור] ב-32 דקות משחק;

קריס מידלטון התעורר לקראת סיום. סיים עם 23 נק' [5 שלשות]; בלדסו עם 12 נק' ו-7 אס' [ללא איבודי כדור] ומלקולם ברוגדון עם 15 נק' ו-7 אס' [2 איבודי כדור] השלימו;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו הוביל עם 25 נק' [23-10 מהשדה, 2-1 משלוש, 6-4 מהקו] ב-32 דקות; דומאס סאבוניס סיים עם דאבל-דאבל שני ברציפות. 12 נק' ו-13 ריב' [6 בהתקפה] ב-22 דקות מהספסל; בויאן בוגדנוביץ', מי שהוביל אותנו נגד ממפיס, סיים ערב רע מאוד של 3 נק' ב-0 מ-7 מהשדה;

ליין טי ג'יי ליף: טי ג'יי הפצוע לא שיחק. בספק גם למשחק הבא.

המשחק הבא -- הערב השני של בק-טו-בק, באינדיאנה, יפגיש אותנו הלילה [ש'] עם ברוקלין. משחק שצריך לנצח, וננצח.

להתראות בשמחות כדורסל NBA ואחרות!
שבוע טוב!
 

rapgamer4ever

New member
מילווקי חזקה

ראיתי חלקים מהמשחק, התרשמתי שהם מגיעים למבט טוב כמעט בכל התקפה.
 

Cade Foster

New member
שיחקנו לידיים שלהם

נתנו להם את הלחם והחמאה שזה משחק ריצה במגרש הפתוח עם כל מיני מסירות חסרות אחריות בין כל הזרועות הארוכות של השחקנים שלהם. לא עצרנו מתפרצות בעבירות, לא היינו טובים בריבאונד (טרנר הפעם עם משחק נפל בצד ההגנתי אחרי הופעה מעודדת מול ממפיס) וסיימנו באזור הטבעת באחוזים של קבוצת יורוקאפ (קרדיט גם להגנת הצבע של מילווקי). בוגדנוביץ' לא היה קיים אחרי משחק ראשון טוב. אולדיפו אמנם קלע הרבה אבל אהבתי פחות את ניהול המשחק שלו מאשר ביום רביעי. אבל צריך להודות שהבאקס חנקו לנו את משחק ההתקפה והכריחו אותנו לקחת כל זריקה חצי-טובה וניצחו בצדק.
 
ממפיס - אטלנטה: נגמר ברבע הראשון

יש נמושות, ויש נמושות. ממפיס לא תהיה טובה העונה, אבל אטלנטה זה כבר נחיתות מסוג אחר.

ברבע הראשון, ריצת 4-22 של ממפיס נתנה יתרון 17. מארק גאסול הוביל, היה נהדר, מאוד אגרסיבי, מה שלא קרה במשחק נגד אינדיאנה. אטלנטה חזרה נגד הספסל שלנו. עד לדקות הראשונות של הרבע השני, טריי יאנג, בחירה מס' 5 בדראפט האחרון, הוביל את אטלנטה עם 16 נק'.

ברבע השני, עמרי כספי נכנס לדקות ראשונות בעונת 2019-2018 עם 9:22 לסיום המחצית ביתרון 2.

פוזישן התקפה - התקפה שניה מהרגע שנכנס, וכבר סל ראשון במהלך חדירה אופייני, הקפיץ את פלאמלי.

פוזישן התקפה - כספי לבבבבבבד על קשת השלוש, לא נכנס! שט. רציתי את זה.

פוזישן התקפה - מסירה נפלאה של גאסול, מצא את כספי החותך, אבל עמרי החטיא קונטסטד שאט מתחת לסל.

פוזישן הגנה - רגע מצחיק כשהשופטים קראו לעבירה טכנית על מס' 18. עמרי התחיל להתווכח - 'לא עשיתי כלום, זה הכל נוני מוזס', אבל בעצם השריקה היתה על פלאמלי. כן, לא רגילים בליגה לשני מס' 18 בו-זמנית על המגרש, זה לא מס' נפוץ, זה לא 32 או 34 או 23 או 69.

פוזישן התקפה - עוד פעם מוצאים את עמרי חופשיייי, אבל הוא שוב החטיא. קצר מדי. דיים, חבל, אני צריך את הסלים האלה. טוב לראות את עמרי חוזר לזרוק מבחוץ, ד'ו.

פוזישן התקפה - ואווווו! ואווווו! גאדדדדול! מתפרצת בהובלה של גארט טמפל, שמצא את עמרי במסירה ענקיתתתתת, ועמרי סיים את זה בדאנק עוצמתי ! ! ! דה סקרמנטו קונקשן ! ! ! יש ! ! ! ההיילייט של המשחק עד עכשיו, ואין לי אותו בוידאו כרגע. נחכה שאמריקה תתעורר לבוקר חדש ונקבל את כל מהלכי ההיילייט שלנו.

פוזישן התקפה - קצת יותר מדי. עמרי קיבל בסוף שעון, בהתקפה תקועה. הלך שמאלה, לקח את זה עד הסל - אבל נתקע בטראפיק והוציא זריקה אקרובטית שמצאה רק לוח, והחוצה. אין עבירה. הכדור נשאר של ממפיס. בחזרה מפסק-זמן, אחרי עוד עצירה, חידשו פעם שלישית את ההתקפה, כספי הוציא מהצד ומצא את גארט טמפל, שצלף את שלשת הקאץ'-אנד-שוט. רישמו לי אסיסט.

61-77 לממפיס במחצית. הדקות של עמרי היו טובות, וממפיס הגדילה ושמרה איתו על יתרון מבטיח.

ברבע השלישי, בפתיחה הרבע שוב לא כוחות. החמישייה הראשונה של ממפיס ברחה ל-20 פלוס הפרש. 4:02 לסיום הרבע, עמרי נכנס ביתרון 24.

פוזישן התקפה - לא דקות טובות של ממפיס, אבל עמרי עם ריבאונד התקפה, נעצר בעבירה. החטיא את שתי הזריקות, אבל ריבאונד התקפה של ממפיס.

פוזישן הגנה - עמרי על אלכס לן. שמר אותו טוב, כמעט הוציא לו את הכדור, אבל לן השתלט על הכדור האובד וסיים את זה בהוק שאט מעל עמרי. הגנה טובה. 82-106 לממפיס בסיום הרבע השלישי.

ברבע הרביעי, עמרי עלה בפתיחת הרבע.
פוזישן התקפה - קיבל בוויק סייד, עשה תוקף, אבל הרבה לפני כן היתה עליו עבירה ברורה. קלע 2 מ-2 מהקו.

פוזישן התקפה - עמרי כספי! יש! סוף שעון, קיבל מקונלי בפינה, חדר, יורו סטפ, וקלע! איזה יופי.

7:40 לסיום המשחק, עמרי ירד ביתרון 20. 6:20 לסיום, חזר ביתרון 23.
פוזישן התקפה - יש! עמרי עם סל יפה בפוסט, בסיבוב.
פוזישן התקפה - עבירה על עמרי, נאן שוטינג, אבל אטלנטה בפנלטי, כך שעמרי הלך לזרוק. השלים 1 מ-2 מהקו.

פוזישן התקפה - עצירה בהגנה, עמרי הוביל כדור ומצא את וויין שלדן לדאנק קל.

פוזישן הגנה - בחירה מס' 19 של אטלנטה בדראפט האחרון, קווין הרטר ממרילנד, לקח את עמרי עד הסל והוציא ממנו נקודות ועבירה. בסיום 117-131 לממפיס. #קל; הגריזליז משלימים ניצחון הום סיזן אופנר שישי בשבע העונות האחרונות. היריבה - לא יריבה. אפשר להיות מרוצים מדקות המשחק של עמרי. זה לא יהיה ככה בהמשך, אבל לפחות הזדמנות תהיה בחלקים של העונה להרים את ערך השוק לקראת עונת הטריידים. אני כמעט בטוח שעמרי לא יסיים את העונה בממפיס.

השחקן המצטיין: גארט טמפל. 30 נק' [11-10 מהשדה, 6-5 משלוש, 7-5 מהקו] ב-34 דקות משחק;

גאסול עם 13 נק', 7 ריב' ו-5 אס' ב-29 דקות; מייק קונלי השלים עם 16 נק' ו-11 אס' [ללא איבודי כדור] ב-25 דקות; ג'ארן ג'קסון ג'וניור, בחירה מס' 4 בדראפט האחרון והשחקן הצעיר בתולדות הגריזליז, מסיים ערב מוצלח של 24 נק' [12-8 מהשדה, 4-2 משלוש, 9-6 מהקו], 7 ריב' [1 בהתקפה] ו-2 חס' ב-28 דקות מהספסל. הוא שיחק הלילה נגד וינס קרטר, השחקן המבוגר בליגה, שכשהוא התחיל את הקריירה, ג'קסון ג'וניור עוד לא נולד.

ליין עמרי כספי: 11 נק' [8-4 מהשדה, 2-0 משלוש, 6-3 מהקו], 4 ריב' [1 בהתקפה] ו-2 אס' ב-24 דקות משחק.

בתמונה המצורפת - רבע ראשון, מנוחה ראשונה לקונלי. התיישב ליד עמרי והסביר לו למה כדור הארץ שטוח.

המשחק הבא -- יוצאים ליוטה [ב'] למשחק לא פשוט. מארק גאסול היה בספק למשחק, וג'יימקל גרין נפצע במהלכו, כך שאנו מקבלים עכשיו שני ימי מנוחה נחוצים. יוטה קבוצה איכותית ועמוקה. יהיה משחק מעניין.

 

Krit123

Well-known member
לא הבנתי למה עומרי שינה את השחרור בזריקה

מילא שהזריקה החדשה יותר איטית ומסורבלת, אבל היא כבר לא נופלת פנימה והוא מהסס לזרוק (גם מחטיא יותר מהקו), זו כרגע הבעיה המרכזית שלו... הוא כבר בנה מוניטין של קלעי שלשות שיכל לקנות לו מקום בליגה עד הפרישה, אם לא יחזור לקלוע באחוזים סבירים זה יהיה יותר מורכב.. גם פוגע בערך הטרייד שלו לעונה הקרובה
 

rapgamer4ever

New member
יוטה- גולדן: איזה. משחק. ענק.

פאן פאקט: יוטה ניצחה 3 מ-4 המשחקים האחרונים נגד גולדן.
&nbsp
המחצית הראשונה מתנהלת בקצב משחק מסחרר. יוטה סופר אפקטיבית בהתקפה, גובר עם חסימות מצוינות כאשר אינגלס ובעיקר רוביו חותכים את ההגנה של הווריורס עם מסירות נהדרות לשלשות מהפינות והכנפיים. בגולדן כמעט רק KD הגיע למשחק. קרי עם כמה מסירות טובות וג'רבקו היה מדויק מעבר לקשת. ביוטה כל מטאטא יורה והם עפים ל-81 נקודות במחצית (שיא פרנצ'ייז) כולל 10 שלשות ברבע השני (זה חייב להיות שיא פרנצ'ייז). החלק הכי מדהים שמיצ'ל במשחק יחסית חלש ויוטה הייתה כל-כך קטלנית בהתקפה.
לרבע השלישי הווריורס עולים ב-full force. ההגנה מתהדקת ובכל זאת הג'אז ממשיכים ברמת הביצוע הגבוהה ועולים ליתרון שיא של 16. בשלב הזה קרי משתלט על הרבע וגולדן חוזרת עד פיגור של נקודה בלבד, רק כדי לחטוף שלשה משוגעת על הבאזר ולרדת לרבע האחרון במינוס 4.
&nbsp
גולדן המשיכה ברוטציות מהירות אל מול משחק הפיק אנד רול החד של רוביו ומיצ'ל, כאשר פה ושם הם פספסו ושילמו ביוקר. בנוסף הם עשו מאמצים אדירים בריבאונד והצליחו להגביל את ריבאונד ההתקפה של גובר בצבע, לפעמים עם 3-4 שחקנים בצבע כשהכדור באויר.
התקפית הווריורס טחנו two man game של קרי ודוראנט שהפיקו זריקות טובות, כאשר קליי לא הורגש וגרין ודמיאן ג'ונס/לוני משמשים בעיקר כחוסמים. המספרים של גרין היו בסדר אבל כל מי שמשבח את ההתקפה שלו מוזמן לצפות במשחק הזה, עד כמה הוא מוגבל.
&nbsp
הסיום היה מותחן אמיתי שהוכרע על חודו של פוזשן. מיצ'ל ניסה לקחת את המשחק על עצמו אבל החטיא המון, כאשר בצד השני גם גולדן פספסה לייאפים ממש בטבעת. בפוזשן האחרון במשחק, בפיגור נקודה, גולדן נתנה לדוראנט כדור באחד על אחד. הוא השיג מבט סביר והחטיא, אבל ג'רבקו הצליח להשלים טיפ-אין קשה שנכנס עם 0.3 שניות לסיום. אשכרה השחקן היחיד בסגל של הג'אז שהם לא השאירו בקיץ, הוא זה שהרג אותם על הבאזר.
&nbsp
מסוג המשחקים שגולדן נתנה את כל מה שיש לה במחצית השנייה וזה הספיק, בשיניים. קרי ודוראנט ממשיכים לסחוב את הקבוצה מבלי לקבל הרבה עזרה מסביב.
יוטה תפסה ערב קליעה יוצא דופן אבל היא בכל מקרה מאוד מרשימה. אינגלס במשחק מדהים, מי שחושב שהוא רול פלייר ותו לא שיצפה במשחק או לפחות בהיילייטס:
https://www.youtube.com/watch?v=3WjMRT45nNM
רק חבל שאין פה את האסיסטים שלו.
גם קראודר היה טוב, רוביו, גובר... יוטה נראית כרגע כמו אחת מ-5 הקבוצות הטובות בליגה.
 

Cade Foster

New member
הרגע סיימתי לראות, בספק אם נראה משחק יותר טוב השנה

חשבתי לעצמי אם יש לי כוח לראות יוטה - ג"ס אחרי המשחק המאכזב של אינדי מקודם, איזו החלטה מעולה.
&nbsp
אני לא יודע מה הכי מרשים - הרבע השני של יוטה (47 נקודות נגד גולדן סטייט - זה חייב להיות שיא שלילי עבור סטיב קר), העובדה שהווריורס הצליחו איכשהו להישאר בחיים בתוך המבול ועוד לחזור ליתרון ברבע הרביעי או שיוטה עשתה קאמבק לקאמבק.
&nbsp
גרין ומיטצ'ל היו החוליות החלשות בקבוצות שלהם. גרין אמנם שם שלשה גדולה בקלאץ' אבל נראה שהוא די חסר ביטחון בקליעה ומיטצ'ל פשוט עם קבלת החלטות מזעזעת וזה נראה כמו הדבר היחיד שיכול להרוס לו קריירה מופלאה. גם קליי די חלש אבל ביום כזה של קרי את דוראנט כנראה שאי אפשר לנצח את הווריורס - יותר קרוב לזה ממה שיוטה עשתה אי אפשר.
&nbsp
יוטה לדעתי קבוצה טופ 4 בליגה לפחות - וזה כי אני נותן קרדיט ליוסטון למרות שהם נחלשו ולמרות שיש להם נחיתות מולם בעמדת המאמן.
 
נגד כל קבוצה אחרת יוטה הייתה מנצחת פה 20 הפרש

אבל מה לעשות שיש נגדה קבוצה היסטורית.
וכל זה בזמן שקליי,דריימונד ומיטשל עם משחק חלש משהו
 
למעלה