מוכנים? הלילה זה היה קורה

FrecCo

Member
סופסוף

כמה מכם קוראים בוואלה NBA?
בכל מקרה מומלץ להיכנס בשביל הסרטונים שהם שיתפו:
&nbsp
https://sports.walla.co.il/item/3193985
&nbsp
שני הסרטונים הראשונים מצחיקים, בסרטון האחרון אפשר לראות את הדבר הכי טוב שיצא מדריימונד גרין

&nbsp
עונה שמחה לכולם ואמן שנס יביא לנו אלופה חדשה
 

rapgamer4ever

New member
אחלה משחקים היו

בוסטון- פילי יש הרבה מה לדבר. לא אסכם את כל המשחק אבל אתייחס לנקודות:
- בוסטון פתחה עם 5 הכוכבים שלה, אבל במחצית השנייה עלתה עם ביינס ב-C והיוורד על הספסל. משחק מעולה של ביינס ששמר היטב על אמביד, עשה מהלכי האסל ותפר את השלשות הפנויות שלו.
- פילי פתחה עם פולץ על חשבון רדיק (שהיה חלש מאוד בחצי הראשון) אבל במחצית השנייה חזרה לחמישייה המקורית שלה. רדיק הופיע בדקות לצד הכוכבים למרות שלא הבריק. בכלל ערב חלש מאוד של הסיקסרס משלוש (5-26 מהטווח).
- מנגד גם בוסטון החטיאה הרבה מבחוץ, זריקות שרובן נוחות. קיירי התבלט לרעה כאשר החטיא בלי סוף וסיים עם 7 נקודות בלבד. סטיבנס סגר את המשחק עם רוזייר שהיה מהמצטיינים בבוסטון.
- טייטום היה טוב מאוד מבחינה התקפית. מאוד smooth. קובינגטון לטעמי הפעיל יותר מדי לחץ וזה נתן פתח לסלטיקס לחיתוכים אוף דה בול, לייאפים והנעת כדור טובה.
- הסלטיקס רחוקים מלהבריק אבל יש להם ים של כישרון. הגיעו למבטים טובים כמעט בכל התקפה.
- במשחק עמוס כישרון שכזה מעל כולם נצץ סימונס. הוא הזכיר לי את לברון בצעירותו, היה בכל מקום על המגרש וייצר מצבים מול מגוון שומרים שבוסטון שמו עליו.
- אמביד היה טוב בהגנה אבל מבחינה התקפית מאוד מפוזר. כפה דברים ואיבד הרבה. אני באמת חושב שפילדלפיה יכולה להיעזר בשחקן נוסף שייצר מצבים מהפרימטר, לפחות עד שפולץ יבשיל לכדי שחקן ברמות האלה, כי כרגע הוא לא שם. מקונל היה טוב מבחינה התקפית אבל בצד השני בוסטון חיפשה לבודד אותו בפוסט מול מגוון הגארדים הגדולים שיש לה, זה הוביל לשמירות כפולות וזריקות פנויות.


גולדן- אוקלהומה משחק שהרגיש גמור ואיכשהו הת'אנדרס נשארו בעניינים עד הסיום. פול ג'ורג' היה חושך במחצית הראשונה אבל נהדר בשנייה. סטיבן אדאמס היה אופציה לגיטימית בפוסט, אני מניח שימשיך לקבל שם כדורים עד שווסטברוק יחזור.
בצד של גולדן אין חדש. קליי לא פגע בכלום, גרין בקושי הורגש אבל קרי ו-KD היו דומיננטיים והכריעו את המשחק. הווריורס פתחו ב-C עם דמיאן ג'ונס- שחקן שלא ממש הכרתי עד היום. עשה רושם שהוא זז טוב והיה פעיל עם כמה בלוקים וסיומות טובות באיזור הטבעת. רואים שהכימיה שלו בהתקפה עם שאר הסגל עוד טעונה שיפור אבל יש שם פוטנציאל לשחקן מהסוג שגולדן צריכה בעמדה.
 
למעלה