מוכנים? הלילה זה היה קורה

OrEl74

Well-known member
מנהל
מוכנים? הלילה זה היה קורה

3:00 הסלטיקס ו הסיקסרס יתנו את יריית הפתיחה
5:30 אוקלהומה ו גולדן במפגש ראש בראש, כנראה בלי ווסטברוק וזה מוציא קצת מהעוקץ של המשחק הזה אבל עדיין יהיה מעניין.

הולכת להיות עונה מדהימה לדעתי, תשתדלו לא לפספס כלום
 

rapgamer4ever

New member
בשעה טובה

החיסרון של ווסטברוק באמת מוריד ממידת האטרקטיביות של OKC-גולדן, אבל המשחק הראשון יהיה אש.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
המשחק הראשון יהיה פצצה

כולם בריאים (נראה לי) ולמרות הגבלת הדקות הצפויה של היוורד, הולך להיות משחק אדיר עם הצהרת כוונות של שתי הקבוצות האלה כבר על הפתיחה.
ושווה לעקוב אחרי פולץ שיפתח בחמישיה.
 

rapgamer4ever

New member
זו באמת החלטה שנויה במחלוקת

לפתוח עם פולץ בחמישייה.
ההרכב הכי טוב של פילי הוא החמישייה מעונה שעברה: סימונס-רדיק-קובינגטון-סאריץ'-אמביד. מבחינת סגנונית פולץ גם יותר מתאים מרדיק בתור שחקן שישי.
מצד שני הסיקסרס יכולים להסתכל קצת יותר רחוק ולחשוב שזו הדרך הכי טובה לפתח את פולץ, מול תחרות ברמה גבוהה ולצד השחקנים שיהוו את הגרעין יחד איתו בהמשך.
 

fatnoam

Active member
במיוחד אם זה יבוא על חשבון רדיק

שהוא שחקן רבע ראשון מצויין (חפשו את הסטטיסטיקות שלו ברבע הראשון בקליפרס).
&nbsp
אני חושב שהוא צריך לפתוח על חשבון קובינגטון. אני חושב שהוא צריך לפתוח כי אתה רוצה להתחיל משחקים בהרכב יותר מסורתי. גם גולדן סטייט לא פותחים עם הרכב המוות שלהם.
&nbsp
גם אני חושב שברט בראון לא היה רוצה שסימונס ישחק 1 כל המשחק. גם לברון בזמנו דיבר על זה שקשה לו לשחק off position משחק שלם (זה היה אחרי משחק שכל הרכזים בקאבס נפצעו ולברון שיחק 1 וכולם התלהבו כי כולם ילדים מפגרים).
 

rapgamer4ever

New member
זה מה שעשו בפרהסיזן

מסכים שרדיק צריך לפתוח, אם הולכים על הרכב מסורתי גם קובינגטון צריך לפתוח הן מבחינת העמדה והן מבחינת הפונקציה שהוא ממלא בהרכב. ואז סאריץ' יעלה מהספסל ויוכל גם לייצר יותר טוב מאשר השניים הנ"ל.
&nbsp
אני לא בטוח מה העמדה המסורתית של סימונס. הוא PG בהתקפה ופורוורד בהגנה.
 

fatnoam

Active member
סימונס SF בעיניי

אגב קובינגטון הוא D&3 קלאסי מהספסל. גם רדיק יכול להיות קלאסי, כמו שקורבר היה עולה בקאבס (או אפילו בלינלי בסיקסרס שנה שעברה, ומעל לכולם אני בעירוני אזור בכיתה י״א עולה ודופק שלשות 1-6 בהפסד המיתולוגי להפועל חולון על העליה)
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אגב, לא ציינתי אבל שני המשחקים ישודרו בספורט 5

 

rapgamer4ever

New member
מה במבנה או בסקילסט של סימונס מכוון ל-SF?

לגבי קובינגטון אני חושב שהערך של שחקני 3&D טמון ביכולת שלהם להשלים היטב כוכבים. שחקנים מסוגו פחות אפקטיביים בהרכבי ספסל כשאין מי שיסדר להם זריקות פנויות, ואין איזה כוכב גדול ממול שהם מנסים להאט. פולץ או שחקנים אחרים של אינסטנט אופנס, אבל לא ברמה הגבוהה ביותר, הרבה פעמים התפקיד הטבעי שלהם זה להוביל את החמישייה השנייה. כי כשאתה שם אותם ליד סימונס ואמביד הם בכל מקרה לא יהיו אופציה ראשונה-שנייה בהתקפה, וחוץ מייצור מצבי קליעה לעצמם הם לא תורמים הרבה מעבר.
 

fatnoam

Active member
אני חושב שהוא קלאסי ל-3

אם מסתכלים על התפקידים הקלאסיים - רכז, קלעי, סנטר וכדומה. התפקיד של הפורוורדים בעצם היה לעשות קצת מהכל - סקורינג, ריבאונדים, יצירת מצבים, עזרה בהובלת כדור, הגעה לקו, ופה ושם קליעה מבחוץ. אז חוץ מהקליעה מבחוץ הוא מצטיין בכל השאר. מה זה מצטיין, הוא יכול להיות אגדי בכל השאר. יש לו משחק פוסט, יש לו ראיית משחק פנומנלית, הוא מגיע לסל בכדרור או באתלטיות כמעט מתי שהוא רוצה, הוא ריבאונדר פנטסטי, הוא רץ את המגרש. הבנאדם החבילה השלמה. יש מצב שאם היית לוקח את לארי בירד, ובמקום קלעי מהטובים בהיסטוריה היית הופך אותו לאתלט מהטובים בהיסטוריה, זה מה שהיית מקבל.
&nbsp
אולי זה רק אני אבל.
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שהוא ממלא תפקידים קלאסיים של רכז

כמו הובלת כדור, ניהול משחק וייצור מצבים.
סימונס מסוגל לעשות דברים נוספים בזכות הסייז שלו, שגם כן יותר אופייני לPF-C מאשר ל-SF.
&nbsp
בעיקרון אני חושב שאם היה נמוך ב-15 ס"מ כולם היו מגדירים אותו PG. אבל בגלל הסייז יוצא הדופן שלו, ומכיוון שהוא שומר על מגוון עמדות, הוא לא מתיישב באופן קלאסי באף אחת מהעמדות המסורתיות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תזכורת לרגעים הפחות נעימים של המקצוע

שנה בדיוק חלפה ובואו נקווה שהשנה לא נראה מראות כאלה.

 
משחקים מעניינים

פתיחת העונה שלי היא מחר. רצה הגורל ושתי הקבוצות שלי נפגשות במחזור הפתיחה, שזה כאילו, חוסך לי משחק! אינדיאנה יכלה לפגוש כל קבוצה. דטרויט? הגיוני. קליבלנד? הגיוני. מה הסיכוי שלוח המשחקים יסדר לנו מפגש נגד קבוצה מהמערב [2 משחקים בעונה], שהיא במקרה גם הקבוצה השניה שלי. זה כאילו מישהו סידר את זה עבורי. מי שזה לא יהיה - תודה לך! מכרת את עצמך בזול, כי הייתי מוכן לשלם לך שתארגן את זה בשבילי [סיגרים, גלידות או דולארים. . . מה שמסתדר לך], אבל אם התנדבת, תודה. סידרת לנו מפגש ישראלי במחזור הפתיחה
&nbsp
ערב טוב. מאחל לנו עונה תחרותית שבסיומה גולדן סטייט לא תהיה האלופה. מוכן לקבל כל תרחיש, רק לא הם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
קיירי מסריח את הפרקט, טייטום מככב

אנחנו לקראת סיום הרבע השלישי, הסלטיקס מובילים 72:66
קיירי עם 1 מ 11 ו5 נקודות בלבד, טייטום עם 20.
היוורד היה מאוד מהוסס במחצית הראשונה אבל ברבע השלישי הוא פשוט נפלא ועודה את כל הדברים הקטנים שלא רואים בסטטיסטיקה, כיף לראות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הסלטיקס קבוצה מאומנת להפליא

פשוט כיף לראות אותם
 
למעלה