העונה הבאה של אינדיאנה פייסרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של אינדיאנה פייסרס

PG- קוליסון, קורי ג'וזף
SG- אולדיפו, טייריק אוואנס
SF- בוגדנוביץ', מקדרמוט
PF- ת'ד יאנג, סאבוניס
C- טרנר, קייל אוקווין

שאלות:
1. אולדיפו- סופרסטאר אמיתי או שירח הדבש הסתיים והוא יחווה רגרסיה?
2. טרנר וסאבוניס- מה הציפיות שלכם ואת מי מביניהם אתם מסמנים כביג מן הבכיר של הקבוצה לטווח הארוך?
3. אקס פקטור?
4. מה התחזית ומה התקרה? עם דגש על איפה הם עומדים בהשוואה לעונה שעברה.
 
מבחן ההמשכיות של אולדיפו

1. זו השאלה החשובה ביותר מבחינתם. זה ידוע שאחרי שנת פריצה קבוצות עושות התאמות בהתאם לחולשות של השחקן. אני מאמין באולדיפו ומקווה שנראה אותו ממשיך ביכולת. אם לא הם עלולים להפוך לקבוצת סף פלייאוף.
2. אני מאמין יותר בטרנר.
3. אקס פקטור: לדעתי בוגדנוביץ׳.
4. אינדי היו הקבוצה הקשוחה שנה שעברה. אני מאמין שזה גם מה שנראה השנה, ולדעתי הם שייכים לדבוקה של 4-7, במזרח פחות או יותר, למרות שלדעתי הם ריאלית מקום 4-5, ויכולים גם להפתיע בסדירה ולסיים 3. אני מאמין שהם יכולים לעשות סיבוב 2 אם יסיימו במקום 5 ומעלה. אז התקרה היא 3 וסיבוב שני והתחזית היא 4-7 וסדרה שתוכרע על ביתיות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסכים לגבי מבחן ההמשכיות של אולדיפו

אחרי כמה עונות בהן הוא לא באמת קיבל הזדמנות להיות אלפא דוג, בעונה שעברה אינדיאנה נתנו לו את המפתחות והוא לקח את ההזדמנות בענק.
עכשיו נראה אם הוא יכול להמשיך בקו הזה ולהפוך באמת למנהיג והמוציא לפועל של אינדיאנה וזה שהקבוצה תיבנה סביבו.
להזכירכם, כשפול ג'טרג' הלך באינדי חשבו שטרנר יהיה בעל הבית החדש זטה לא כל כך הצליח.
אני מאמין שטרנר יתאפס על עצמו העונה וכולם ירוויחו מהעניין
&nbsp
&nbsp
 

Cade Foster

New member
אז ככה

קודם כל אני חושב שהרוטציה תראה קצת אחרת. סאבוניס וטרנר יחלקו את רוב הדקות בסנטר, מאמין שליף יראה יותר פרקט מקייל אוקווין (כמחליף של יאנג), לפחות עד שיוחלט שזה לא מתאים עדיין (בהכנה הוא נראה טוב). כמו כן הייתי מוסיף שאחד מבין השניים - אדמונד סאמנר והרוקי ארון הולידיי יראה דקות. הם נראו שניהם טוב מאוד בפרי סיזן.
&nbsp
1. סופרסטאר, מוסר העבודה שלו יותר מידי טוב. יכול להיות שהמספרים יירדו קצת בגלל כל מיני שמירות כפולות שהוא ימשוך - אבל זה בסדר. העונה יש סביבו קלעים יותר איכותיים שיוכלו להעניש. הירידה במספרים לדעתי לא תוביל לירידה בטור הניצחונות וזה מה שחשוב.
2. את סאבוניס. הוא שחקן פוסט איכותי ביותר ויש לו יד מחצי מרחק שהוא עוד יוכל לשפר. גם אייקיו כדורסל הרבה יותר טוב שהוא כנראה ירש בגנים. גם בריבאונד הוא יותר טוב. לטרנר יש בעיקר גוף מושלם לסנטר מודרני אבל לא נראה שהוא מתקדם לאנשהו. גם בניגוד לאינסטינקט הוא שחקן הגנה פחות טוב מסאבוניס - הרייטינג ההגנתי של הפייסרס יותר טוב כשהליטאי על המגרש. לגבי ציפיות - טרנר צריך קודם כל להתחיל להתמודד פיזית מול סנטרים מאסיבים, אחר כך להיות יותר דומיננטי בריבאונד. דומאס צריך בעיקר לעבוד על קליעה.
3. יש הרבה, כרגע החידה הכי גדולה לדעתי היא טייריק. לא נראה טוב בהכנה. הוא אמור להיות היוצר העיקרי בדקות שויק לא על המגרש ולספק את היציבות שלאנס לא סיפק. אם לא יעשה את זה בצורה יציבה אז קשה לראות אותנו עושים עונה יותר טובה מאשתקד. עוד אקס פקטור זה היכולת של מקמילן ללמוד מהטעויות נגד קליבלנד ולפתוח קצת את הראש להרכבים יותר נמוכים. פה אני פחות אופטימי.
4. אני אופטימי בטירוף. קודם כל העונה גם דריכה במקום היא סוג של שיפור כי קליבלנד נהייתה לא רלוונטית מה שמעלה אותנו מקום אחד לעבר יתרון הביתיות. אני חושב שבוסטון היא 3 רמות מעל כולן במזרח, לטורונטו יש את התקרה הכי קרובה אליה אם דברים יסתדרו שם - משם והלאה אינדיאנה בהחלט יכולה לכוון הכי גבוה. בקיצור התחזית שלי היא סיבוב שני/גמר מזרח כתלות במה שיקרה אצל הראפטורס. גם פילדלפיה ומילווקי בלופ אבל אני אוהב את הסיכויים שלנו נגדן.
 

rapgamer4ever

New member
יכול לראות אותם הולכים לשני כיוונים

1. אולדיפו- הוא עשה את הקפיצה שלו בעונתו החמישית. בדיוק על הגבול שבין שיפור של שחקן צעיר, לעונה יוצאת דופן שתחווה רגרסיה. אני יכול לראות את זה הולך לשני הכיוונים, אני חושב שויק גם טיפה התקרר לקראת סוף העונה. בכל מקרה אני חושב שהיכולת שלו תהיה דומה לזו של העונה האחרונה, גם אם פחות טובה ב-5%.
&nbsp
2. המטרה של טרנר- להתחזק ולתת גוף בריבאונד. הוא עבד על זה בקיץ, השאלה אם הגיע לתוצאות. אני עדיין חושב שמבחינה הגנתית הפוטנציאל שלו הרבה יותר גבוה מסאבוניס. אולי אם גם העונה הנוכחית תאכזב אני ארים ידיים.
סאבוניס יותר טכני ומלוטש אבל אני לא רואה אותו מגיע גבוה יותר מאשר שחקן חמישייה ממוצע.
&nbsp
3. קליעה משלוש. בשנה שעברה כמעט כל השחקנים עשו עונות קריירה בתחום- קוליסון, אולדיפו, בוגדנוביץ', אפילו קורי ג'וזף. אני חושב שדעיכה בקטגוריה הזאת, גם אם קלה, עשויה לפגוע בקבוצה הזאת שלא נהנית מעודף כלים. אני מבין שהחתימו את מקדרמוט בדיוק בשביל זה אבל הוא שחקן שלא ברור אם הפלוס ההתקפי שווה את המינוס ההגנתי, אפשר לומר את זה על עוד כמה שחקנים בסגל.
&nbsp
4. באופן כללי אני אופטימי. המזרח נחלש, אינדיאנה תמשיך לשחק יותר חזק מהיריבות ותסיים במאזן חיובי. יש להם גם מקומות להשתפר בהם- כמו ההוספה של טייריק ושיפור אישי של טרנר את סאבוניס.
מצד שני אני חושב שאינדיאנה ניצלה במידה מסוימת את אלמנט ההפתעה. אם היריבות יתנו לה יותר כבוד, והשחקנים שסיימו עונת קריירה ילכו חצי צעד לאחור- אינדיאנה גם תדעך. הסגל שלה לא שווה 48 ניצחונות. אפילו העונה שעברה לא הייתה עונה טיפוסית של 48 ניצחונות (הם ניצחו כמעט כל משחק צמוד שהגיעו אליו).
&nbsp
אזכיר לעצמי שוב שבמזרח יתקיים מירוץ טנקינג ואסכם שאני מצפה ל46-47 ניצחונות ובאנקר בפלייאוף. מעריך שיהיו 4-5 קבוצות טובות מהם, כלומר יודחו בסיבוב הראשון. התקרה היא סיבוב שני.
 

fatnoam

Active member
אקצר

1. אמיתי, קשה ללכת אחורה שאתה מתאמן כמו ראסל. חושב שקבוצות יותר יתכוננו אליו, כמו שיותר יתכוננו לכל הקבוצה, אבל אני מאמין בויק. הוא השוטינג גארד הכי אתלט בליגה, או לפחות טופ 3 משחקני החמישיה, אני לא רואה אותו הולך אחורה. אהבתי מה שליאור כתב, שגם אם יהיה קצת פחות טוב זה לא ישפיע על טור הניצחונות.
&nbsp
2. טרנר הוא גבוה אמריקאי קלאסי, הוא יפרח מאוחר, וכנראה שהשנה עוד מוקדם. גם דטרויט נהנו מאפקטיביות של דראמונד רק כשנכנס לחוזה השני שלו. גם ניו אורלינס לא נהנו מאותו הדייויס.
סבוניס הרבה יותר בשל לליגה ולכן יותר משמעותי ממנו בשני הצדדים, למרות שהוא גופנית הרבה פחות מתאים לליגה מטרנר (גבוה, ארוך אתלטי, זז טוב). בעיניי שניהם צריכים להתקדם, הם יכולים לשחק ביחד. גם אינדיאנה לא סימנה מי הפייבוריט שלה במירוץ לדעתי.
&nbsp
3. טייריק, הוא צריך להחזיק את העסק שאולדיפו יושב. אם יעשה את זה טוב, זה אומר שאינדיאנה תוכל ללחוץ על הדוושה 48 דקות, כי שאר הסגל השתפר ונראה טוב.
&nbsp
4. השנה קבוצות יתכוננו אליהם יותר. שנה שעברה לא היה להם מה להפסיד, והם באו כאנדרדוג על הנייר לכל משחק, והתעלו. עכשיו, אחרי עונה מוצלחת, יותר קשה לשמר את זה. אני מאמין שהם יסיימו באותו מקום, ושתלוי במאצ׳אפ של הסיבוב הראשון נדע אם הם עולים או לא. סיבוב שני זו התקרה בעיניי בכל מקרה.
 

Cade Foster

New member
טרנר מקבל הארכת חוזה: 80 ל4 שנים

וואחד הבעת אמון. מהלך לא מובן בעליל אם שואלים אותי, הוא חופשי מוגבל וקשה להאמין שהוא יקבל הצעה כזאת בעוד שנה אלא אם כן הוא יהיה מועמד לMIP בעונה הקרובה. מקווה שכמו במקרה אולדיפו פריצ'רד יודע משהו שאף אחד אחר לא יודע.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים

החוזה הזה משתלם רק אם הם מצפים להתקדמות אדירה של טרנר העונה. אם הוא ישתפר בצורה יותר סולידית אני לא בטוח שיקבל הצעות גבוהות מזה בפי אייג'נסי, כשכמעט לכל קבוצה בליגה כבר יש סנטר פותח. כמובן שיש את האפשרות שלא יתקדם כמו שמקווים והוא פשוט יהיה אוברפייד.
 
למעלה