העונה הבאה של בוסטון סלטיקס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של בוסטון סלטיקס

PG- קיירי, רוזייר
SG- היוורד, סמארט
SF- טייטום, ג'יילן בראון
PF- הורפורד, מרכוס מוריס, דניאל תייס
C- ביינס, רוברט וויליאמס

שאלות:
1. עם סגל כל-כך עמוס בכישרון, מי לדעתכם יקריב מעצמו ויקח back seat? והאם זה יעבור חלק?
2. מהו האתגר המרכזי של הסלטיקס בעונה הקרובה?
3. אקס פקטור?
4. מה התחזית, מה התקרה ומה הרצפה?
 

Krit123

Well-known member
צרות של עשירים

1. אני חושב שנראה המון מנוחה ספונטנית במתכונת של הספרס, שחקנים ישבו בצד על כל פציעה קטנה ולא ישחקו הרבה מעבר ל-30 דקות. יש הרגשה שהיוורד וקיירי ינוחו הרבה השנה. אני מייעד את הורפורד ותייס לעמדה 5 יותר, קשה להאמין שנראה הרבה דקות של הורפורד-ביינס ביחד, בהתאם לזה המועמדים הטבעיים לקחת צעד אחורה הם מרקוס מוריס בעמדה 4, סמארט ורוזייר שהם הכי ברי החלפה גם בהסתכלות קדימה

2. האתגר המרכזי הוא כאמור למצוא מקום לכולם... הרצון להוריד עומס מקיירי והיוורד ולשלב אותם בהדרגה יכל לפתוח את הדלת להמון אגו. זה יכל ליצור דינמיקה של תחרות לא בריאה על דקות בין היוורד לבין בראון ובסמארט, וגם רוזייר יכל לבוא בגישה של להוכיח משהו בשביל החוזה הבא.
יהיה מעניין גם לראות אם טייטום ינסה להמשיך מאיפה שהפסיק בפלייאוף ולקבע את מקומו כמספר שתיים גם במחינה מספרית או שיתספק בסטטיסטיקה צנועה

3. אולי הקליעה של הגבוהים, ראינו את ביינס מגדיל את הטווח והורפורד וטייס הם גם איום מבחוץ, עמדה 4 עם מוריס וטייטום-בראון תפנה את הצבע לחדירות של קיירי ובעיקרון כל מי שמשחק בעמדות 3-1, ומדובר באתלטים ופינישרים מצויינים.

4. התקרה היא אליפות, זו קבוצה עם מספיק כלים להתמודד עם מי שזה לא יהיה... הרצפה חייבת להיות גמר מזרח ומקומות 1-3 בעונה הסדירה, גם בהינתן פציעות. במזרח החלש הם צריכים לצפות ל-60 ומעלה נצחונות ולכוון ליתרון ביתיות לאורך הפלייאוף
 

fatnoam

Active member
יאללה

1. הורפורד הוא מהשחקנים המובילים שייפגעו הכי הרבה מהחזרה של הייוורד וקיירי לדעתי, טור הנקודות שלו יפגע מאוד. אבל בעוד שבמקרה של הורפורד זו תהיה הקרבה, במקרה של רוזייר זו תהיה פגיעה קשה. אני חושב שמצב טוב שרוזייר לא מסיים את העונה עם הירוקים. מנטלית אני חושב שמצב הקבוצה יהיה מצויין - גם כי מנצחים, גם כי שחקני הספסל מבינים ברובם את מעמדם - מרקוס מוריס קורא להם Bench With Attitude - BWA בפאראפראזה ללהקת הראפ המפורסמת NWA. לדעתי הם יהיו מגובשים ויעלו לתת בראש בכל משחק, גם השיטה של סטיבנס תתרום לזה כמובן.
&nbsp
2. לדאוג ששחקנים מובילים לא ייפצעו. בסגל מלא הם רמה אחת מתחת לגולדן עם יוסטון ואולי קבוצות אחרות. איך עושים את זה? לא יודע.
&nbsp
3. אני מסמן את מרכוס סמארט. דבר ראשון, הוא lock down defender בדיוק על העמדות של קיירי/הייוורד/טייטום/בראון משמע שבמאצ׳אפים מסוימים הוא ישחק דקות שלא אמורות להיות שלו. יתרה מכך, לכל אלופה היה את השחקן הפלופיסט/שומר/מלוכלך/אנרגיות - דריימונד, ברוס בואן, רוברט הורי, שיין באטייה, דניס רודמן ולאן עוד רוצים שאגיע? זה בדיוק המשבצת ששחקן כמו סמארט צריך לתפוס בקבוצה שמסמנת כל דבר פחות מאליפות ככישלון.
&nbsp
4. חושב שהם יפסידו בגמר לגולדן סטייט. חושב שהרצפה תלויית פציעות, אבל במצב די רע השנה הם עדיין עשו גמר קונפרנס ונעצרו רק אצל לברון. אני חושב שהם יהפכו את המזרח למאוד לא תחרותי.
יש לי תחושה שאם הסלטיקס יפסידו לפילי או לבאקס או משהו בסגנון בסיבוב ראשון או שני, אז יהיה מהפך בסגל השחקנים / עמדת המאמן. אני יודע שזה נשמע תלוש, אבל סטיבנס עכשיו בעמדה שהוא לא היה בה בקריירה, הוא בא עכשיו מלמעלה והוא צריך להביא מתכות הביתה.
 
הסגל הרבה יותר ורסטילי ממה שנדמה

קיירי יכול לשחק לצד רוזייר (אם אתה מוכן להקריב קצת בהגנה), סמארט יכול לשחק את עמדות 1-3, הייורד וטייטום 2-3, בראון 3-4, הורפורד ומוריס יכולים לשחק 4-5.
&nbsp
כך שבעצם הרוטציה לא רק רחבה היא גם גמישה מאד.
&nbsp
בצד הפחות טוב, זה שם את כולם בתחרות מאד גדולה. רוזייר עלול להפגע מאד מקיצוץ הדקות שלו ביחס לשנה שעברה, אני מצטרף להימור שהוא לא סוגר את העונה בבוסטון. גם ג׳יילן בראון עלול לגלות שטייטום עקף אותו בעמדה 3 והתחרות ב 4 קשה.
&nbsp
לשחקנים צעירים שטעמו את טעם ההצטיינות בפלייאוף הדרדור במעמד יכאב מאד, ולא בטוח שתהיה להם הסבלנות.
&nbsp
למרות הכל אני סומך על סטיבנס.
&nbsp
1. אני מאמין שהורפורד, ביינס, מוריס וסמארט ייקחו קצת אחורה. אני גם חושב שהייוורד ייכנס לקצב לאט. ההימור שלי ששחקנים לא יטחנו דקות, ומי שיהיה טוב מהספסל ימשיך לקבל דקות באותו משחק, גם אם הוא "לא אמור", כדי לתת לכולם להרגיש שהצטיינות מתוגמלת.
2. אגו, ולהשאר בריאים.
3. סמארט, תייס.
4. תחזית: לצאת מהמזרח. תקרה: אליפות, רצפה: כל הדחה לפני גמר המזרח תהיה כשלון מוחלט. סגלים חלשים יותר עשו גמר שנתיים ברצף.
 

Cade Foster

New member
שאלות די קשות

1. יש לי הרגשה שייקחו את הזמן עם הייוורד, בהתחלה הוא יוגבל למשהו כמו 20 דקות ולאורך העונה לא נראה אותו חוצה את ה30 דקות באף משחק. זה תקף כמובן לכל השחקנים בסגל, אני מאמין שכולם יקבלו את הshare שלהם, אבל אין סיכוי שבוסטון תפיק את ה100% של כל אחד.
&nbsp
2. להישאר בריאים ולהגיע לשיא היכולת במרץ.
&nbsp
3. ההתקדמות של טייטום ובראון. אם הם יביאו את עצמם לרמה של אולסטארים כבר בעונה הקרובה אז יש להם shot נגד גולדן סטייט.
&nbsp
4. התחזית היא הפסד 4-2 לגולדן בגמר. התקרה היא אליפות בהתאם ל3. הרצפה היא אפסט באחד מהסיבובים במזרח כשטורונטו היא המועמדת המובילה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ההתקדמות של טייטום ובאון היא הבעיה של הקבוצה

הקבוצה בריאה או לפחות אמורה להיות.
קיירי ירצה להוכיח את עצמו בשנה האחרונה לחוזה (לא בטוח שיש לו מה להוכיח אבל הוא עדיין יבוא להראות שהוא האלפא בקבוצה)
היוורד ירצה להראות שהוא חזר לעצמו ומה לעשות שאין מקום לכולם להתבלט?
לסטיבנס תהיה עבודה פסיכולוגית לא קלה על מנת לגרום לשחקנים ובעיקר לחברה הצעירים להבין שאף אחד פה לא משחק 30 דקות ושכולם באים לתת עבודה.
&nbsp
אני מאמין שאם הכל מתחבר להם, הם יכולים להיות אלופים למרות שאנחנו כל הזמן אומרים גולדן או יוסטון.
 
למעלה