העונה הבאה של דנבר נאגטס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של דנבר נאגטס

PG- ג'מאל מורי, אייזיאה תומאס
SG- גארי האריס, מאליק ביזלי
SF- וויל ברטון
PF- מילסאפ, הרננגומז, טריי ליילס
C- יוקיץ', מייסון פלאמלי

שאלות:
1. מה הציפיות שלכם מיוקיץ' לעונה הקרובה?
2. ומאייזיאה?
3. אקס פקטור?
4. היכן אתם ממקמים את דנבר בדבוקה במערב ומה הסיכוי שיגיעו לפלייאוף? מה התקרה?
 

Cade Foster

New member
מלהיבים אבל לא מספיק טובים

1. אני חושב שהוא די הגיע לתקרה שלו בעונה שעברה. כל מה שלא יהיה רגרסיה יהיה טוב.
2. שיבין את מקומו. אם הוא יסרטן כמו בקליבלנד אין סיבה שהם לא יחתכו אותו.
3. היכולת של מילסאפ לתת עונת קריירה בגילו המופלג ואחרי פציעה רצינית.
4. הסיכוי להגיע לפלייאוף קיים כמובן אבל לדעתי הם יישארו בחוץ, ההגנה פשוט חלשה מידי והמערב חזק מידי. אני חושב ש5 הראשונות במערב ישמרו על מקומן בסדר כזה או אחר, סן אנטוניו תצטרף כי פופוביץ', הלייקרס יצטרפו כי לברון וזה משאיר מקום לאחת מבין דנבר, פליקנס, ממפיס והקליפרס. אני חושב שמינסוטה תישאר בחוץ עם או בלי טרייד על באטלר, והשאר (דאלאס, פיניקס וסקרמנטו) עדיין חלשות מידי. ההימור שלי כרגע הולך על ממפיס.
 

fatnoam

Active member
דייויס לא בפלייאוף? נראה לי סטרץ׳ רציני לקחת פה.

 

Cade Foster

New member
לילארד לא בפלייאוף? לברון לא בפלייאוף? פופוביץ׳?

מישהו בסופו של דבר צריך להישאר בחוץ ודייויס זה לדעתי ההימור היותר בטוח מביניהם כי הוא כמעט בודאות יחמיץ הכי הרבה משחקים.
 

fatnoam

Active member
לדעתי תמונת הפלייאוף במערב לא סגורה אבל אם הייתי צריך לנחש

אז הייתי אומר שגולדן יוסטון יוטה ואוקלהומה בפנים.
לייקרס - אין לי ספק שייכנסו (כמובן שלברון לא מפסיד מעל 8-10 משחקים). דיברנו על זה בעבר, יש הרבה סימני שאלה אצל הקבוצות האלה, לברון הוא פאקינג סימן קריאה.
פליקנס ופורטלנד נראים לי הימור יותר טוב משאר הדבוקה.
זה משאיר מקום אחד למינסוטה, סן אנטוניו, נאגטס וממפיס - אני חושב שדנבר הקבוצה הכי טובה מהנ״ל. אנסה לפרט על האחרות -
מינסוטה - ג׳ימי הולך לעזוב וגם איתו הם עלו במחזור האחרון. ת׳יבודו לא מאמן מספיק טוב לליגה הזו. אם ג׳ימי לא נשאר הם יחוו עונה מלאה בחרא.
ממפיס - הופ נופפתי במטה הקסמים וקונלי וגאסול משחקים עונה מלאה ביחד, ועוד חוזרים לשיא היכולת שלהם (שגם הספיקה לאיזה מקום 4 בקונפרנס?), ועוד אין להם חבלי לידה עם כמעט כל הסגל החדש שהשתנה. ספויילר - אין לי מטה קסמים.
סן אנטוניו - אולי היחידים עם סיכוי. אני חושב שהפציעה של מארי תשפיע הרבה יותר ממה שחושבים. העזיבה של מאנו וטוני היא הרבה יותר קריטית ממה שחושבים (גם לישו היה קשה להפיץ את הברית החדשה בלי המלאכים שלו...) ויתרה מכך - אני מרגיש שהכדורסל המודרני בליגה ולמרכוס אולדרידג׳ הם לא בדיוק חברים טובים.
&nbsp
זה לפחות שני הסנט שלי.
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. הציפיות מיוקיץ'- יציבות. יש לו משחקי סופרסטאר לצד משחקנים אנמיים במיוחד, כאשר לקראת סוף העונה שעברה הוא הציג יכולת נפלאה. אם הוא ימשיך מאותה נקודה ויפטר מהמקרים שנעלם מדי פעם, הוא יהפוך לאולסטאר אפילו במערב.
&nbsp
2. הציפיות מאייזיאה- יעילות. לקלוע 15 נקודות ב-40% מהשדה זה לא מספיק טוב עבור שחקן שמזיק לך בהגנה. אייזיאה יקבל הזדמנויות סקורינג מול הרכבי ספסל והוא צריך להוכיח את עצמו כסקורר יעיל, אחרת הדרך לקצה הרוטציה קצרה.
&nbsp
3. אקס פקטור- team defense. לדנבר יש יותר מדי חורים בהגנה ופחות מדי סותמים. אני מחזיק בדעה שגם עם סגל בעייתי שכזה ניתן להיות סבירים בהגנה, למשל באיזור הממוצע ומטה. זה מה שדנבר צריכה כדי להגיע לתקרה שלה, שנמצאת באיזור ה-50 ניצחונות. מצד שני אפשר בקלות לראות אותם בבוטום 5, משם יהיה להם קשה מאוד לעבור בהרבה מאזן חצוי.
&nbsp
4. אני רואה בדנבר פייבוריטית להיכנס לפלייאוף מאחד המקומות האחרונים, אם כי הם יותר רזים בפרימטר ממה שהיה נדמה לי וזה מדאיג. לא ברור מה הפיתרון שלהם כאשר גארי האריס יחמיץ את ה-15 משחקים הקבועים.
על הנייר הם בכל זאת טופ 8 במערב לדעתי, בסיכון גבוה ליפול למקום 9 כמו בעונה שעברה.
התקרה היא... גם כן סיבוב ראשון. לדעתי הם יפגשו את אחת משתי הגדולות במערב, וגם אם יתמזל מזלם לפגוש את OKC או יוטה אני חושב שהם צפויים להפסיד.
 

Krit123

Well-known member
עקבתי אחריהם המון עונה שעברה

1. להיות יותר אגרסיבי לפרקים ולהכריח את העזרה להגיע, לפעמים מחפש את האחרים יותר מידי. דיברתי על זה שהבעיה המרכזית במשחק שלו היא ניידות (פוגעת בו בשני צידי המגרש), לא יודע אם יוכל לפתור את זה, אבל אם יוריד קצת במשקל וישפר את הכושר הגופני זה יעזור

2. הבעיה המרכזית של אייזיה זה שהשחקן הטוב בקבוצה הוא חור בהגנה לא פחות ממנו (בקבוצה שבכל מקרה מתקשה בצד הזה), אז יהיה קשה לשחק איתם ביחד. אז בעיקרון הציפייה היא ליצור מהספסל ברמה גבוהה

3. יכול להיות שמאליק ביזלי. שנה שעברה הייתי בטוח שהוא וטורי קרייג זה אותו שחקן, שניהם שומרים טוב קופצים גבוה וזורקים רע, בהכנה עושה רושם שביזלי שיפר את הקליעה ובאופן כללי לקח צעד קדימה בהתקפה. אולי בהדרגה יכנס לחלל שהשאיר ווילסון צ'אנדלר בעמדה שלוש.
גם כמובן הכשירות של מילסאפ כמו שליאור ציין והציפייה לשדרוג במשחק של טריי ליילס

4. חושב שיצליחו לעשות פלייאוף ממקומות 8-7. הבסיס שלהם הוא צעיר אז הוא אמור להתפתח באופן טבעי, יש להם יתרון ביתיות מובנה ואולי אם הניסיון שצברו יצליחו לגרד יותר משחקי חוץ (מאזן רע בעונה שעברה).
כרגע נראה שמינסוטה תסיים בחוץ, פיניקס ודאלאס לא מוכנות והקליפרס פחות טובים, גם סאן אנטוניו בסכנה, לא הזכרנו את הפציעה של דג'ונטה מארי שיעדר תקופה ארוכה ובנו עליו בעמדת הרכז... ממפיס השתפרה אבל היא עדיין סוג של חידה, בקיצור הסיכויים לצלוח את המרוץ הצמוד טובים יותר מבעונה שעברה

מקווה גם שלא יתנו למייקל פורטר לשחק יותר מידי השנה, זה הזדמנות בשבילו להשתקם מהפציעה בקבוצה שבנויה לרוץ בלעדיו
 

fatnoam

Active member
אחלה פוסט אני איתך. אני גם חושב שיהיה פלייאוף בקולורדו.

 
למעלה