העונה הבאה של יוטה ג'אז

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של יוטה ג'אז

PG- רוביו, דנטה אקסום
SG- מיצ'ל, אלק ברקס
SF- אינגלס, ספולושה, רויס אוניל
PF- פייבורס, קראודר
C- גובר

שאלות:
1. היכן את ממקמים את יוטה בתוך דבוקת הפלייאוף? מה התחזית ומה התקרה?
2. מה הציפיות שלכם מדונובן מיצ'ל לעונה הקרובה?
3. הג'אז שמרו באדיקות על הסגל הקיים בקיץ האחרון. האם היה מקום לחפש שחקנים אחרים?
4. אקס פקטור?
 

rapgamer4ever

New member
תשובות

1. אני אופטימי לגבי יוטה. לדעתי ממוקמים טוב בתוך הדבוקה. אחת מתוך 4-5 קבוצות במערב שאני משוכנע שיגיעו לפלייאוף העונה, עם סיכוי לא רע ליתרון ביתיות. לכן התחזית היא הגבול בין סיבוב ראשון לשני, כתלות במצ'אפ שיפגשו.
לגבי התקרה- האמת היא שקשה לי לראות אתם מנצחים את גולדן או יוסטון בסדרה. אבל יש פציעות ויש הפתעות ופרט לשתיים האלה יוטה מסוגלת לנצח כל אחת. אז אני מסמן את התקרה בגמר איזורי.
&nbsp
2. מבחינת התפתחות אישית הייתי רוצה לראות את מיצ'ל משתפר כפליימייקר. יוצר יותר מהפיק אנד רול ומסדר מבטים פנויים לשחקנים מסביב. אני לא מצפה לקפיצת מדרגה אדירה מצדו, לדעתי קבוצות יתנו לו יותר כבוד בעונה הבאה וזה כולל יותר שמירות כפולות. אם הוא ישמור על היכולת מהחצי השני של העונה, וייצר יותר לאחרים, זה יהיה אחלה.
&nbsp
3. לדעתי יוטה קצת הגזימה בשמירה על הסגל הקיים. אקסום קיבל חוזה שספק רב אם היה מקבל מקבוצה אחרת. אולי הם מאמינים בו, זה מילא. פייבורס חתם על חוזה שמן למרות שאת רוב הדקות שלו הוא ישחק ב-C כמחליף של גובר. אני חושב שחסר לג'אז קצת סקורינג פאנץ', לדעתי הם היו יכולים להחתים את ג'וליוס רנדל שגם משלים את גובר בצורה טובה יותר. במצב הנוכחי ליוטה יהיה קשה להביא פרי אייג'נט משמעותי יותר בקיץ הבא.
&nbsp
4. האקס פקטור הוא דונובן מיצ'ל שכבר התייחסתי אליו. מהשאר אפשר להניח מה נקבל, אני חושב שהעונה הבאה של יוטה תהיה תלויה במידה רבה בהתפתחות האישית שלו. בעיני רמת האימון הגבוהה של הקבוצה היא נתון. יוטה תגיע לתקרה שלה כאשר מיצ'ל יהפוך לסופרסטאר, או שתודח מוקדם יותר וכתלות במצ'אפ אם תקבל ממנו משהו דומה לעונה שעברה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יאק יוטה!

לא יודע למה, מיטשל מאוד מזכיר לי את טייריק אוונס ואני מאוד חושש מגורל דומה.
אין לי הסבר ממשי לזה, סתם תחושת בטן לא טובה בקשר אליו.

יוטה תהיה בפלייאוף, אני אופתע אם לא.
השאלה מאיזה מקום ואת מי הם יפגשו בסיבוב הראשון, בכל מקרה סיבוב שני זאת התקרה שלהם.

הקבוצה הזאת משעממת אותי, אין לי יותר מידי מה להרחיב עליהם
 

Cade Foster

New member
הקבוצה האהובה עליי במערב

1. 2-3. לא אופתע בכלל אם יסיימו מעל יוסטון, אבל בשביל זה הם יצטרכו להיות בריאים וזה משהו שנוטה לא לקרות אצלם אף פעם.
2. את אותה היכולת מהסדרה נגד אוקלהומה לאורך יותר משחקים בעונה הסדירה.
3. ונניח שהיה, איזה פרי אייג׳נט היה מגיע אליהם? אני לא אוהב לתקן דברים שעובדים. נראה שחלפו להם ימי בילי קינג ואייזאה תומאס, כבר אין פראיירים שיהיו מוכנים לחזק להם את הקבוצה מבלי לקבל נכסים משמעותיים בתמורה. לשמור על הסגל שלהם זה כנראה הכי טוב שהם יכולים, וזה הרבה. הם קבוצה ממש טובה.
4. בריאות כמובן. זה אקס פקטור אצל כל קבוצה, אבל ליוטה זה נוטה לקרות יותר מלכל קבוצה אחרת בליגה.
 

fatnoam

Active member
שלי

1. אני חושב שהם צריכים לשאוף למקום שלישי. הם הכי ״קבוצה״ בקונפרנס. התחזית היא 3-6 כי דברים קורים - אם זה פציעות, אם אם זה פריצה של שחקן/קבוצה שקבוצה עם תקרה כמו יוטה לא יכולה לעבור בעונה שלמה.
אני מאמין שהם קבוצת סיבוב שני. הם יכולים לעוף בסיבוב ראשון אם יגרילו את לברון, שבאופן קבוע מנצח קבוצות נטולות סטאר קוואליטי גם אם הוא והקבוצה שלו נראים הרבה פחות טוב (כמו אינדיאנה בשנה שעברה).
&nbsp
2. בניגוד לראפ אני חושב שמיטשל יוצר טוב לאחרים, יחסית, וזה גם ממש לא התפקיד שלו בקבוצה, שכל המהות שלה היא יצירת מצבים לשחקנים שלא יכולים ליצור לעצמם. אני חושב שמיטשל צריך להשתפר בבחירת הזריקות שלו, ולשפר את האחוזים והאפקטיביות, כי כרגע הוא בעיניי ווליום סקורר שלוקח הרבה זריקות שחלקן לא לעניין ופוגעות בשטף. גם ג׳מאל קרופורד קלע 25 למשחק בניקס והם נשארו קבוצת תחתית. מיטשל צריך לוודא שה-25 שלו יהיו אפקטיביות.
&nbsp
3. חושב שזה מקום שקשה להביא אליו שחקנים. אין להם יותר מדי נכסים. הם מנסים לייצר תרבות ספרסית משהו, ויכול להיות שהדבר הכי חשוב בזה היא המשכיות, ולכן שחקנים שנתפסים ״ממוצעים״ לעמדתם כמו רוביו, אינגלס או פייבורס דווקא עוזרים להם לייצר תרבות.
וחוץ מזה, הם ממש overachieved בשנה שעברה, למרות שהייוורד הכוכב הגדול עזב, אין שום פסול בלתת לסגל הזה עונה נוספת לראות כמה אפשר להשתפר.
&nbsp
4. יש לי שניים.
קראודר - מי שהיה מלך הסלים בליגת הקיץ והגיע לליגה על תקן סקורר (!), לא הצליח, המציא עצמו מחדש כמומחה הגנתי עם הרבה אופי ולב. יוטה צריכה יותר סקורינג. הוספתו של ספולושה (תגידו את המשפט הזה הרבה פעמים ומהר) אמורה לתת לקבוצה מענה מעולה במילא, וקראודר יכול לעשות הרבה יותר מזה. וגם אם לא יהפוך לשחקן של 15 במשחק, לפחות שיפגע את השלשות הפנויות פור פאק סייקס.
אקסום - ראפ קטל אותו, אבל בעיניי אקסום הוא גארד צעיר מגוון ומאוד אתלטי. הוא צריך להתבגר במשחק שלו ובקבלת ההחלטות, אבל לדעתי הוא יכול להתפתח לסוג של סימונס לעניים. אני מבין שסימונס ואקסום אוסטרלים וחוץ מזה אין שום דמיון בינם, אבל שנה שעברה רוביו התחיל לדפוק שלשות וג׳אמפרים - בג׳אז הכל יכול לקרות.
 

rapgamer4ever

New member
אין לי משהו נגד אקסום

הוא אפילו הרשים אותי בהגנה בסדרה מול יוסטון. אבל המחיר- 10.5 מיליון לעונה, זה קצת יקר ביחס למה שהציג עד כה בליגה. מתוך 4 עונות בליגה הוא החמיץ 2 מהן בגלל פציעות וכששיחק הראה בעיקר ניצוצות. סמארט לשם השוואה הרבה יותר אמין ומוכח ממנו, וקיבל 12.5 לעונה.
גם פייבורס אחלה שחקן אבל לא יודע אם לשלם לשניים האלה 27 מליון לעונה זה הניצול הכי טוב של הכסף. אני לא משלה את עצמי שהם היו מחתימים את קליי תומפסון עם הכסף הזה אבל בכל זאת יש פרי אייג'נטס דרג ב' ו-ג' שיכולים להיות זמינים ליוטה.
או להבדיל- תשאירו את השחקנים האלה אבל בהתאם למה שהם שווים בשוק החופשי. למשל השוק לסנטרים ממש חלש. זאת נהייתה עמדה חזקה וכמעט לכל קבוצה יש כבר C איכותי, או מספיק קרוב ברמתו לפייבורס שהשדרוג הזה לא שווה לה 15-20 מיליון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מסכים לגבי קראודר

סוג של שחקן נשמה שבא לתת בכל יום 100% ולעשות מה שצריך כדי לעזור לקבוצה שלו לנצח.
שלשה פה ושם, מלחמה בריבאונד, המון קשיחות ו"האסל" ובעיקר, חוסר פינוק. הוא רק רוצה לשחק ויעשה כל מה שידרשו ממנו כדי שזה יקרה.
 
אני חושש מנסיגה של דונובן

לא יודע למה, אבל נראה לי שבעונה הבאה מול שמירה חזקה יותר, קבוצות שיגיעו מוכנות אליו, ועם ציפיות גבוהות (לא חושב שמישהו ציפה ממנו למשהו בעונה שעברה), יהיה לו הרבה יותר קשה.
&nbsp
מצד שני ליוטה יש צוות אימון מעולה, וגם מערכת תומכת. הם יהיו חזקים בהגנה בכל מקרה, ולדעתי זה אומר שהם לא ייפלו מ 6 בכל מקרה.
&nbsp
קצת מבאס שלפחות על פניו הם בבעיה מבחינת היכולת להשתפר. מצד שני, אני רואה שם הרבה כשרון. אולי הם מאמינים באקסום יותר מאיתנו, ואולי יש להם סיבה טובה. אם הוא יפרוץ ומיטשל ישתפר קצת, הם יכולים לעשות אפסט גם בסיבוב השני מול הקבוצה הנכונה.
&nbsp
אני בעדם, גם כי אני נגד גולדן, אבל גם כי ממש מגיע להם.
 

Cade Foster

New member
דונובן קיבל טיפול מפול ג'ורג' בסיבוב הראשון

ועשה לו בית ספר. אני לא דואג לו. הוא שחקן סופר מגוון ויכול לסיים בטבעת בכל דרך אפשרית ומכל כיוון אפשרי ולעיתים גם מול יותר משומר אחד. הוא לא וואן טריק פוני שאתה פשוט לומד את המשחק שלו ומאותו הרגע מנטרל אותו לגמרי.
&nbsp
יכול להיות שייקח לו קצת זמן לפתח קליעה אמינה, אבל אני סומך על סניידר שיידע למתן אותו לפני שיהפוך לעוד קובי בראיינט שלא רואה כלום חוץ מהסל. הוא נמצא במקום מצוין עבורו מכל הבחינות.
 

fatnoam

Active member
לי הוא מאוד מזכיר את דוויין ווייד

גם במבנה גוף, גם באתלטיות וגם בחתוליות של הניתור.
&nbsp
מצד שני, הוא הרבה יותר שוטינג אוריינטד מווייד של תחילת הקריירה.
&nbsp
אני איתך אגב, אני לא חושב שהוא יעצור או ייסוג, למעשה הוא אחד הצעירים הגארדים הכי מבטיחים בליגה.
 
למעלה