העונה הבאה של מילווקי באקס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של מילווקי באקס

סגל:
PG- בלדסו, דלבדובה
SG- ברוגדון, שבאז מוחמד
SF- מידלטון, סנל
PF- יאניס, איליאסובה
C- ברוק לופז, ת'ון מייקר, ג'ון הנסון

שאלות-
1. מה התחזית ומה התקרה?
2. עד כמה המינוי של בודנהולצר עשוי להיות משמעותי?
3. האם יאניס בשל לעונת MVP?
4. מועמד לפריצה/קאמבק?
5. הצעות לטרייד?
 

Cade Foster

New member
מילווקי

1. התקרה כמו עוד משהו כמו 4 קבוצות במזרח היא גמר הקונפרנס. התחזית שלי היא מקומות 4-5 וסיבוב ראשון צמוד שיוכרע לפי מצ'אפ/ביתיות.
2. מאוד. זו הייתה אחת הקבוצות הפחות מאומנות בליגה. אין סיבה שמאמן טופ 10 בליגה כמו בודנהולצר לא יוציא מהסגל הזה את מה שהוא שווה.
3. לא חושב. שילמד לקלוע, אחר כך יהיה אפשר לדבר ברצינות על MVP.
4. יש שני מועמדים לפריצה - ברוגדון שכבר סוג של פרץ בעונת הרוקי אבל מאז הוא ברגרסיה ות'ון מייקר. האחרון מעניין יותר כי יש לו נתונים גולמיים ממש טובים. הוא ארוך מאוד ויודע לשים את הפנויות, יכול להפוך לרול פלייר ממש איכותי אם ילמדו אותו כדורסל. עוד פרויקט של בודנהולצר. ברוגדון אולי יתפתח לאיזה קורטני לי או משהו בסגנון.
5. לא הייתי נוגע בכלום עד שהייתי מגלה מה התקרה האמיתית של הקבוצה הזו. כשיהיה חסר להם גרוש ללירה אפשר יהיה להתחיל לחשוב, כרגע יש להם הרבה עבודה במיצוי הכישרון בסגל הנוכחי. זה לא שיש שחקן כזה או אחר שפחות מתאים, הם פשוט צריכים להתחיל ללמוד לשחק חכם וכקבוצה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא מספיק וחבל שכך

אני מנסה לחשוב מי הקבוצות שיהיו לפניהם במזרח.
אז כמובן שיש את הסלטיקס ואת הסיקסרס וכנראה שגם הראפטוס.
ואז יש אז מילווקי, וושינגטון ואינדיאנה וזהו פחות או יותר.
לפי זה, כל מיקום שלהם בין 4 ל- 6 יהיה הגיוני בעיניי כשאני מהמר על המקום הרביעי אבל זה לא באמת משנה לדעתי.
יאניס, בלדסאו, לופז (אחלה שדרוג לעמדת הסנטר שלהם), מידלטון ומי שזה לא יהיה שיתפוס שם את עמדה 2, בהחלט מהווים חמישי טובה ואפילו טובה מאוד אבל כשמגיעים לספסל אפשר רק לבכות על מה שיש שם.
סיבוב שני נשמע לי כמו תקרה הגיונית במקרה שלהם.

כל טרייד שיביא לשם את באטלר, אני לוקח בשתי ידיים
יאניס בהחלט יכול להיות mvp וזה לא יפתיע אף אחד לדעתי.

מועמד לפריצה או קאמבק?
חוץ מלופז שאולי ישחזר עונות טובות יותר, לא רואה מישהו שם שיכול להפתיע.
 

Madridista521

New member
עונת MVP של יאניס בפתח

1. התחזית היא סיבוב שני, התקרה היא גמר NBA אבל קשה לראות אותם מגיעים לשם. אני מאמין שהם יפסידו בגמר המזרח לבוסטון.
2. משמעותי, הקבוצה חסרת שיטה לחלוטין, כקבוצה מאמנת הם ייראו הרבה יותר טוב.
3. לא רק שהוא בשל הוא הולך להיות MVP העונה. הוא כבר התראיין ואמר שהוא הולך לקלוע הרבה יותר שלשות העונה ואני מאמין לו. מדובר באחד השחקנים שעובדים הכי קשה בליגה.
אם הוא מוסיף קליעה יציבה לארסנל שלו הוא יהיה בלתי עציר.
זאת העונה שלו, הוא הולך להיות הMVP העונה.
4. ת'ון מייקר? אולי הפעם?
5. ג'ימי, בטח כשהקרע הוא כזה ושפוצץ העסק מול מיאמי.
 

fatnoam

Active member
שלי

1. סיבוב שני בפלייאוף. לא חושב שהם מספיק מוכשרים לגמר קונפרנס כרגע.
&nbsp
2. אני חושב שמאוד משמעותי. מאמין שמאמן כזה יכול לבנות שיטה טובה סביב יאניס, ויתרה מכך - לגרום לשחקנים אחרים להיות אפקטיביים יותר לצידו. That said, הרבה ממה שבודנהולצר בנה באטלנטה היה בנוי על קורבר והאיום משלוש, וכאן פשוט אין knock down shooter כזה, וזה יהיה בעצם המבחן של בודנהולצר, האם הוא יכול לבנות שיטה גם ללא כזה.
תמיד אני מזכיר את דוק ריברס שעשה עבודה טובה בסלטיקס לבנות שיטה סביב יציאה לקליעה של ריי אלן. אחרי זה הוא ניסה לשחזר את זה בקליפרס עם רדיק, וזה היה פחות טוב. עכשיו שרדיק ופול כבר לא שם, זה נראה מזוויע. למעשה זה כבר לא קיים, והקבוצה משחקת ללא שיטה, ואיכשהו זה נעלם בתוך בוננזת השלשות שיש עכשיו בליגה.
לסיכום - המינוי של בודנהולצר ממש משמעותי, ויותר מזה, יש לו המון המון עבודה.
&nbsp
3. אני חושב שיאניס צריך להשתפר בשביל לזכות בתואר, ואולי זה קרה הקיץ. הקטע זה, שזה תלוי במגרש. שלושה מארבעת הזוכים האחרונים - הארדן, קארי, דוראנט - לדעתי לא ינסו ללכת על זה. מה שהשנים האחרונות לימדו אותנו, שזה תואר שצריך ללכת עליו. הוא לא קורה לבד. לדעתי ראס יחזור וישחק בקצב היחידי שראס מכיר, ותמיד ירצה להוכיח והוא מועמד יותר טבעי מיאניס. ללברון יש עוד מה להגיד ואולי הוא ירצה להוסיף גביע כזה לארון במדי הלייקרס (לשחק ליד רונדו יעזור לו אגב). קוואי לנארד חוזר לשחק ויש לו מה להוכיח, קיירי אירווינג חוזר מפציעה ולהוביל את הסלטיקס למאזן הטוב בליגה יכול לתת לו את התואר כמו שדריק רוז זכה, וכמובן יש את אנטוני דייויס, שאין לו גביע MVP, והוא הרבה יותר בשל מיאניס.
&nbsp
4. ת׳ון מייקר בן 21. לדעתי יש לו עד גיל 25 לפרוץ, אני פחות מאמין שזה יקרה השנה. מצד שני, אין אף אחד בסגל שיותר מועמד ממנו.
אני רוצה לציין את אריק בלדסו בתור מועמד לדעיכה. את הקפיציות והאנרגיות החליפו אדישות וטיפשות, והשחקן הזה, שכל כך אהבתי בדקות מהספסל בקליפרס, נראה פשוט כאילו הזדקן ב-15 שנה בשנתיים האחרונות. צריך להחליף תקליט.
&nbsp
5. אני מאוד לא אוהב את הנכסים של מילווקי. לא חושב שיש להם משהו מעניין. אהבתי את החיזוק בדמות ברוק לופז, שכן לקבוצה של נגרים תמיד עוזר שחקן שיכול לשים 30 על הלוח. הייתי רוצה לראות את הבאקס עושים עוד חיזוקים כאלה ומפתחים שחקנים קיימים, ולא מחפשים בשוק החופשי משהו.
 

rapgamer4ever

New member
לרוב הדברים התייחסו כאן ואני די מסכים

לעומת זאת כשמסתכלים לטווח רחוק, הבעיה העיקרית של הסגל היא מחסור ביוצר משני איכותי מספיק. אני אוהב את מידלטון אבל הוא לא אופציה שנייה בהתקפה של קונטנדרית, גם לאף אחד אחר בסגל אין את האפסייד הזה. לכן הייתי מצפה שבמקביל למיצוי הפוטנציאל מהסגל הקיים, הפרונט אופיס צריכים לחפש כישרון מהסוג של באטלר או מקולום- שחקנים שיוצרים מכדרור ומהווים אופציה שנייה ראויה בהתקפה שמכוונת להגיע רחוק.
&nbsp
טריידים שבסיסם באטלר או מקולום בתמורה למידלטון יכולים לשרת את שני הצדדים לדעתי. קשה לזהות נתיב אחר בו הבאקס ישיגו כוכב משני ליאניס.
 
למעלה