העונה הבאה של OKC

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של OKC

לבקשתו של אנפילד.

PG- ווסטברוק, שרודר, פלטון
SG- רוברסון, אברינס
SF- ג'ורג', טרנס פרגוסון
PF- פטרסון, ג'רמי גראנט
C- אדאמס, נואל

שאלות:
1. מה התחזית של הת'אנדרס ומה התקרה?
2. מה שרודר יוסיף לקבוצה, אם בכלל? האם אתם מצפים לראות אותו סוגר משחקים?
3. מועמד לפריצה/קאמבק?
4. מה הסיכוי שבילי דונובן יפוטר בעונה הקרובה?
 

Cade Foster

New member
כדור הבדולח שלי

1. אותה תחזית כמו בעונה שעברה. התקרה היא גמר מערב כמובן, אבל אני צופה לעוד עונה בסביבות 47 ניצחונות. לאן הם יגיעו בפלייאוף זה תלוי מצ'אפ אבל להערכתי לא יותר מסיבוב שני.
2. לא הרבה. האם אני רואה אותו סוגר משחקים? יותר גרוע מכרמלו שסגר כמה משחקים הוא לא יהיה. אבל מי שמצפה לאיזה רג'י ג'קסון מהספסל יתבדה.
3. אם הוספת קאמבק אז בעצם הרמת להנחתה - אנדרה רוברסון כמובן. איתו הם ההגנה הכי טובה בליגה כנראה, ויגיעו כמה רחוק שהגנה טובה יכולה לקחת קבוצה בעידן הנוכחי. אם צריך להמר על שחקן צעיר יותר אז כנראה שזו ההזדמנות של טרנס פרגוסון להראות קצת יותר מניצוצות של רול פלייר איכותי.
4. לדעתי לא גבוה בכלל ולא כי הוא מאמן כזה טוב, אלא פשוט כי אני לא חושב שהם יהיו גרועים יותר מאשר בעונה שעברה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כרמלו הלך וזה אומר שהם צריכים להיות יותר מסונכרנים

קצת פחות מלחמות אגו לא יזיקו לחבר'ה האלה
אני קצת מתקשה לראות איך שרודר משתלב במערך הזה, אומרים שהוא יפתח לצד ראס אבל הוא לא שוטר קטלני שיקבל ממנו כדורים ויקבור סלים משלוש או מחצי מרחק ומצד שני, ברור שהוא לא זה שיוביל את ההתקפה. לא כל כך רואה אותו מוצא את מקומו בקבוצה הזאת למען האמת.
&nbsp
גראנט נתן פלייאוף נהדר ואני מאוד מקווה שהם יאפשרו לו להמשיך בקו הזה ויתנו לו דקות ראויות העונה, יכול לתת להם דקות טובות בהגנה.
&nbsp
למה שדונובן יפוטר?
לא רואה סיבה שזה יקרה אלה אם הכוכבים לא יהיו מרוצים ממנו.
&nbsp
ברור שהם לא ברמה של גולדן או יוסטון אבל הם בהחלט צריכים לעשות רעש במערב ויכולים להגיע לגמר האיזורי אבל כאן זה יגמר והאמת שהם גם צריכים להיות מרוצים מזה.
בעולם בלי סופר טים שקוראים לה גולדן סטייט, הם אולי יכלו להפתיע וללכת עד הסוף.
&nbsp
 

fatnoam

Active member
שלי

1. התקרה היא אליפות. ריאלי? צריך שיתחבר להם מאוד, צריך שגולדן יעשו במכנסיים, ולקוות שהמאצ׳אפ של הת׳אנדר הוא טוב מול הרוקטס/סלטיקס. אני חושב שאנשים זלזלו בחיסרון של רוברסון בעונה שעברה, ובאמת אני חושב שכרמלו הזיק להם. לא סופר תלוש בעיניי שהם יעשו עונה כמו דאלאס של דירק.
הבעיה שלהם היא הרצפה דווקא - סטרץ׳ רע פלוס פציעה של בורג חשוב יכולה להפוך אותם לקבוצה של 42 ניצחונות ומחוץ לפלייאוף.
כדור הבדולח שלי הוא שהם יהיו איפשהו באמצע. 48 ניצחונות, הדחה בסיבוב שני מול גולדן/יוסטון.
&nbsp
2. אוקלהומה סבלה שנה שעברה בדקות שווסטברוק/אדאמס ישבו בחוץ. ממש נראו כמו קבוצה אחרת (וגרוע מכך, כמו קבוצת תחתית). בפגרה הם חיזקו בדיוק את זה. נואל זה הימור, אבל אצל רוב הגבוהים זה מה יש. סנטר שהוא לא הימור מרוויח חוזה מקסימום. שרודר מגיע לעונה עם הרבה מה להוכיח, ומעבר לזה יש לו מקום במאצ׳אפים מסוימים, כי הוא הרבה יותר התקפי מרוברסון, במידה ונדרש לשחק לצד ווסטברוק. הבעיה של שרודר היא דווקא ווסטברוק בעצמו. הוא מאוד דומיננטי ורוצה את הכדור, וכשהכדור לא אצלו הוא פשוט עומד ומשקיף, לא עושה תנועה בכלל. אי לכך ובהתאם לזאת, אני לא רואה את ראסל מסתדר עם עוד פוינט גארד ליידו (בניגוד לקארי או לברון שהם גם שחקנים יוצרים ברמה של ראס (או מעל) ויודעים לעבוד יפה מאוד עם פוינט גארד יוצר לצידם). זו הבעיה של שרודר ולכן לדעתי לא רק שהוא לא יסגור משחקים, אלא גם לא יצליח להוכיח את מה שהוא רוצה להוכיח (שהוא רכז פותח לגיטימי בליגה).
&nbsp
3. ג׳ראמי גראנט הוא השחקן הכי מסקרן באוקלהומה השנה. הוא יכול לשמור על חמש עמדות, הוא אתלט מטורף ודיברו על זה ששיפר מאוד את הקליעה לשלוש. ראס-רוברסון-ג׳ורג׳-גראנט-אדאמס זו החמישיה הכי אתלטית והכי מפחידה הגנתית בליגה. רק על הטיקט הזה הם יכולים לעלות לגמר - ומשם הכל יכול להיות. אני חושב שלהתפתחות של גראנט תהיה משמעות אמיתית העונה, ואם הוא ייתן קפיצת מדרגה, אוקלהומה יכולה להתחיל לחלום על התחזית האופטימית שלי מתחילת ההודעה.
&nbsp
4. אני לא חושב שהוא יפוטר. הוא לא הטיפוס שרב עם כוכבים. אם אוקלהומה ישיגו פחות מהמצופה, זה יהיה בגלל פציעות בעיניי. לכן, אני חושב שהוא יסיים את העונה. אם גראנט יקפוץ מדרגה, אם הדואו של ראס וג׳ורג׳ ינגן טוב ביחד, אם יצליחו לשלב את שרודר ונואל בשיטה, ועדיין הת׳אנדר יעופו בסיבוב ראשון, אז יש קייס לפיטורים, אבל גם אז זה יהיה בסוף העונה :)
 
אליפות היא התקרה אבל

הסבירות מאד נמוכה.
הם יצטרכו לגבור לפחות על גולדן ועוד קבוצה חזקה בדרך, ואז על בוסטון. יכול להיות שהם יצטרכו לעבור גם את גולדן וגם את יוסטון וגם את בוסטון. דאלאס היא אחת האלופות החלשות בהיסטוריה, צריך צרוף מקרים נדיר בשביל זה.
&nbsp
אני בעדם (האמת שאני נגד גולדן יותר מכל דבר אחר, אבל אני אשמח אם אוקסי יפתיעו).
&nbsp
בכל מקרה, יש שם שלד טוב, ג׳ורג׳ האריך חוזה וזה אומר שהוא מבין שהקבוצה הזו היא העתיד הכי טוב בשבילו. נקווה שהוא ייתן כדורסל חיובי השפעה חיובית על הקבוצה.
&nbsp
שרודר יצטרך ללמוד לשחק אוף דה בול. הוא חייב לתת חלופה טובה לרוברסון בדקות שצריך התקפה של 5 שחקנים.
&nbsp
מבחינת תחתית, אני מאמין שהם בכל מקרה יעשו פלייאוף.
&nbsp
דונובן יישאר, מהסיבות שציינו לפני, לפחות עד סוף העונה. פרסטי בכל מקרה משאיר מאמנים יותר מדי זמן...
 

rapgamer4ever

New member
מסכים עם הרבה דברים אז אעבוד סביב התגובה שלך

1. הייתי שם את התקרה שלהם בגמר מערב, ואת התחזית הריאלית בסיבוב השני. מאמין שישיגו יתרון ביתיות ויעברו סיבוב הפעם.
הסיכוי לאליפות נשמע לי מאוד מאוד קלוש וכפי שצל ענן ציין, דאלאס השיגה אליפות במין עונת מעבר בין הדעיכה של בוסטון-לייקרס לעלייה של מיאמי-ספרס-אוקלהומה. אני לא חושב שזה אפשרי לעקוץ אליפות כזאת בעונה הקרובה, אלא אם באמת תהיה מכת פציעות יוצאת דופן למספר יריבות.
&nbsp
2. זו הנקודה העיקרית גם בעיני, שרודר יצטרך להוכיח את עצמו בעיקר בהרכבי ספסל כשראסל נח (הת'אנדרס מקבלים בראש בדקות האלה מאז ש-KD עזב). יש לשרודר דברים שהוא עושה ברמה טובה, קשה להרחיק אותו מהצבע ועל אחת כמה וכמה מול מחליפים. אז הוא ידרש להוביל את הקבוצה בדקות האלה ולא לאבד את היתרון כל פעם.
&nbsp
אני חושב ששרודר לא אמור לפתוח בחמישייה ברגע שרוברסון יהיה כשיר (הבנתי שזה יכול לקחת עוד זמן). הוא שחקן דומה לווסטברוק מבחינת הסגנון, אבל פחות טוב ממנו בכמה רמות. קשה לראות אותם סינרגיסטיים זה לזה. לשאלתו של אנפילד, שרודר הוא לא הפתרון לקבוצה עם IQ כדורסל נמוך והוא גם יכול להיות ראש בקיר לפעמים.
&nbsp
אני מעריך שהוא כן יסגור משחקים כי הוא מוכשר ויודע לייצר לעצמו מצבים. בין אם זה יהיה על חשבון רוברסון או על חשבון ה-PF הפותח.
&nbsp
3. מסכים לגמרי לגבי גראנט. שחקן ייחודי ומועמד טוב לפריצה. אם באמת שיפר את הקליעה משלוש צפוי להתקדם לחמישייה.
&nbsp
4. במידה ואוקלהומה שוב תודח בסיבוב הראשון אני חושב שדונובן יהיה בסכנה. כלומר אני לא חושב שהוא יפוטר בעונה הקרובה אבל כישלון נוסף בפוסטסיזן, בנוסף על הסגנון הרקוב של אוקלהומה שלא ישתנה, עלולים למנוע ממנו לפתוח את עונת 19/20 על הקווים.
 

Anfield

New member
פטרסון אמור להיות בחמישייה ולא גראנט

רוברסון ייעדר עד דצמבר לפחות, ווסטברוק ייעדר כנראה מפתיחת העונה, אמורים לבחון אותו מחדש בעוד שבוע.
מניח שעד שרוברסון יחזור החמישייה תכלול את פרגוסון ב2.
שרודר יפתח עד שווסטברוק יחזור.
 

rapgamer4ever

New member
כן אני סימנתי את פטרסון כ-PF הראשון

לגראנט יש תקרה גבוהה יותר ולכן לא אופתע אם הוא יתפוס את המקום בחמישייה בשלב מסוים, או שיסגור משחקים.
 
למעלה