העונה הבאה של לוס אנג'לס קליפרס

rapgamer4ever

New member
העונה הבאה של לוס אנג'לס קליפרס

סגל:
PG- פטריק בוורלי, תאודוסיץ', גילגס-אלכסנדר
SG- אייברי בראדלי, לו וויליאמס, ת'ורנוול
SF- טוביאס האריס, מבאה-מוטה, ווסלי ג'ונסון
PF- גלינארי, מייק סקוט
C- גורטאט, מונרטז הארל, בובאן מריאנוביץ'

שאלות:
1. מה התחזית לעונה הבאה ומה התקרה?
2. עם סגל כזה רחב ממי אתם מצפים לקחת את המושכות?
3. אקס פקטור?
4. האם הייתם מבצעים טרייד תמורת באטלר ובאיזה מחיר?
 

Cade Foster

New member
דווקא עם הקליפרס מתחילים?

1. בוטום 5 במערב
2. בשביל לקחת מושכות צריך מישהו שיכול להחזיק בכדור וליצור משהו, מה שמוריד את כולם חוץ מוויליאמס, האריס ותאודוסיץ'. הקליפרס יצטרכו עונת שיא של שלושתם כדי להפתיע. אחרת זה לא באמת ישנה.
3. כמה משחקים בראדלי יכול לתת והאם הוא עדיין שומר עלית בליגה וקלעי מעל הממוצע.
4. נראה לי שכן כי באטלר חוזה נגמר ואם הוא יסרטן שם אפשר פשוט לוותר על חוזה חדש (אם יצליח אז סבירות גבוהה שיאריך), אבל אני לא יודע אם יש לקליפרס משהו מעניין לתת. אם בראדלי ייתן חצי עונה ביכולת הטובה ששיחק בה לפני הפציעה הוא יהפוך לחוזה מאוד אטרקטיבי (אם אני לא טועה לא כולו מובטח) ובמיוחד למינסוטה שמשוועת לשחקן שקולע ושומר בו זמנית. אפשר לשלב אותו עם איזו בחירת סיבוב ראשון מוגנת ועוד שחקן רוטציה זניח לבחירתו של ת'יבודו.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
סגל רחב ובינוני להחריד

10 ומטה נשמע הגיוני.

בהתחשב בזה שגאלו יותר פצוע מבריא, טוביאס האריס יהפוך לכוכב העונה ויהיה השחקן המוביל. מה שמעיד בעיקר על מצב השחקנים של הקבוצה הזאת.

לא רואה שחקן יוצא דופן אבל יש לקליפרס מספר גארדים הגנתיים ברמה גבוה מאוד ובעיקר בוורלי ובראדלי.
כריס פול, ווסטברוק וקרי יצטרכו לעבוד קשה מול שני החבר'ה האלה.

ברור שכן ובכל מחיר כמעט.
באטלר טוב משמעותית מכל שחקן בקבוצה הזאת.
כמובן שהייתי מנסה להשאיר את גאלו והאריס אבל בגדול, אין שחקן שלא הייתי מוותר עליו בשביל להביא את באטלר.
 

Cade Foster

New member
למה שהם ירצו להשאיר את גאלו?

בעולם בלי צ'נדלר פארסונס לאיש יש קייס להיות החוזה הכי גרוע בליגה. עונה שהוא משחק בה יותר מ60 משחקים עושים מזה חגיגה. זה קרה רק 4 פעמים ב13 שנה.

חוץ מזה שהאריס בכדורסל של היום הוא יותר 4 מ3 ככה שבאטלר על גאלו משלים מצוין את החמישייה שלהם. זה השחקן הראשון שהקליפרס יהיו מוכנים לתת, תהיה בטוח שהם יתנו אותו גם בשביל הרבה פחות מבאטלר. כיום הוא נכס טרייד שלילי לגמרי.
 

rapgamer4ever

New member
התחלתי עם הקבוצה הזאת כי הם מסקרנים בעיני

קבוצה כמעט חדשה לגמרי, בהתחשב בטריידים שביצעו והפציעות מהן סבלו בעונה שעברה.
&nbsp
1. המערב חזק ואני לא מצפה מהקליפרס להגיע לפלייאוף אבל אני קצת יותר אופטימי מכם. התקרה היא פלייאוף, אם הדברים יתחברו זה בגדר האפשרויות הסבירות.
&nbsp
2. לו וויליאמס וטוביאס האריס סיימו זה עתה עונות קריירה ואני מצפה מהם להיות השחקנים המובילים והעקביים ביותר בקבוצה מבחינה התקפית. השיפור של לו וויל היה דרמטי ואני לא בטוח אם ישחזר את היכולת הזאת.
&nbsp
3. פציעות. הקליפרס היא הקבוצה הכי פציעה בליגה כנראה, 3 שחקנים מתוך החמישייה בעלי היסטוריית פציעות מדאיגה מאוד. הם יחסית עמוקים בעמדות המועדות (1,2 ו-4) אבל מראש זו קבוצה שאין לה רזרבות מבחינת כישרון והיא תצטרך מזל בפרמטר הזה כדי לנצח בקצב הדרוש לפלייאוף במערב.
עוד נקודה מעניינת היא העזיבה של דאנדרה. קשה לזכור את הקליפרס בלעדיו וזה יכול לפגוע להם בריבאונד ובפיק אנד רול.
&nbsp
4. לדעתי טרייד שבסיסו באטלר תמורת האריס ובראדלי יכול להיות הגיוני לשני הצדדים. הקליפרס יוסיפו איכות על חשבון עומק ויבנו תשתית יותר אטרקטיבית לצרף כוכב נוסף בקיץ הבא, לצד באטלר ולו וויליאמס (שגם מתאימים לשחק יחד).
מינסוטה תצטרך לפצות את הקליפרס בעוד משהו (אחד הרוקיז שלנו, בחירת דראפט- משהו בסגנון הזה).
 

rapgamer4ever

New member
לא פירשתי אותך בקטע רע

השאלה לגיטימית. זו שאלה ששאלתי גם את עצמי (על איזו קבוצה בא לי לדבר). בעיקר בגלל השינויים שעשו בסגל, שים לב שאין הרבה קבוצות שעשו שינויים גדולים. אלו שכן (לייקרס, ספרס, טורונטו) יצא לנו לדבר עליהן במידת מה.
 

fatnoam

Active member
מסכים עם ראפ ועם התחזית

רוצה רק להוסיף, שלקליפרס יש הרבה מאוד נכסים אטרקטיבים בעיניי. מהרגע שהם ינחיתו את באטלר, הם יכולים להיות יעד קל לכוכבים אחרים, כי יש להם הרבה מה לתת בתמורה, גם אחרי שג׳ימי חותם - אם וכאשר.
&nbsp
גורטאט, בברלי, מבאה-א-מוטה, לו וויליאמס, הארל ובראדלי - כולם בעיניי נכסים טובים. קבוצה כמו פורטלנד לדוגמא, שמבינה שמקולום עוזב, יכולה לקבל עליו חבילה טובה יחסית שתשפר אותה מספיק בשביל לכסות על עזיבה כזו. סתם דוגמא, כן.
 
לדעתי הם יכולים להפתיע

לו וויליאמס הראה הרבה כשרון בעונה שעברה, וגם האריס שיחק לא רע. אם הם רעבים זה מנוע לא רע.
איכשהו יש לי תחושה שהם ירצו להפתיע ולכן אני לא אתפלא אם ישתחלו לפלייאוף איכשהו. כמו שאמרו לפני יש להם גם נכסים לארייד טוב.
תקרה זה פלייאוף. עם תרבות הטנקינג של השנים האחרונות הם יכולים גם לסיים מאד נמוך.
&nbsp
המושכות יצטרכו ליפול על שני הנ''ל. נקודת התורפה שלהם לדעתי היא דוק ריברס. אין לו מי שייצור כל כך מהכדרור וזה אומר שיצטרכו כדורסל חכם. לא בטוח שיש לו את זה.
 

Krit123

Well-known member
בנו קבוצה נחמדה

התקרה היא מקומות 8-7, ריאלית הם יסיימו מחוץ לפלייאוף עם הרבה מחמאות ואולי יבנו קייס לקרב אליהם את באטלר וקוואי

לו-וויל יקח את המושכות וינסה לקבל עזרה ממי שבריא באותה נקודת זמן.
אהבתי את זה שעל כל חור בהגנה יש שחקן ששווה חמישיית הגנה, ציוותים אפשריים של תאודוסיץ'-בראדלי, בברלי-וויליאמס, גלינארי-מבאה-מוטה נשמעים אחלה, יש כאן גם הרכב הגנתי רצחני עם פותחים על ווסלי ג'ונסון ב-3 ורוצים לסיים את המשחק ב-0-0
עדיין חסר בסגל איזה רכז שיכול להגיע לצבע בעקביות ולקבץ את ההגנה בהיעדר האיום של ג'ורדן בגלגול לסל, קשה לבנות על הרוקי או לחלופין על הכשירות של מילוש, בברלי טוב יותר בהתקפה ממה שמייחסים לו אבל עדיין לא עונה להגדרה... זה יכול ליצור בחירת זריקות בעייתית כשהיוצרים המובילים שלך (וויליאמס, האריס ובראדלי) אוהבים לעלות ל-Long Twos מהכדרור

האקס פקטור הוא כמובן בריאות, אבל גם היכולת של דוק ריברס לחבר את כל זה כמו שעשה עם פחות כלים בעונה שעברה, יש הרבה שחקנים בצלמו עם קשיחות ששומרים חזק ויש להם מה להוכיח (ואין יותר מתח ודרמות סביב הבן), אני חושב שעושה להם טוב להגיע כאנדרדוגים
 
למעלה