קבלו את ההטרלה החדשה של ת'יבודו

rapgamer4ever

New member
קבלו את ההטרלה החדשה של ת'יבודו

בשיחות מול פילדלפיה הוא ביקש מהם כחלק מהחבילה את בן סימונס.
בינתיים גלן טיילור הבעלים מבקש שמנג'רים יצרו איתו קשר באופן ישיר, הוא חושד שת'יבודו רוצה להכשיל את העסקה באמצעות דרישות לא ריאליות.

שמח במינסוטה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אני באמת לא מבין

איך קרה שמאמן שהיה כל כך מוערך, פשוט איבד את זה לחלוטין בצורה כזאת.
אני עדיין חושב שמאמן הוא לא כזה גרוע אבל כשזה מגיע לניהול, הבן אדם לא מחובר לכלום.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אז הוא קצת מעריץ את נטע ברזילאי

לא מבין איפה הבעיה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא יודע אם זה באמת מפתיע אבל...

Anthony Davis "doesn’t want to be in New Orleans any longer," according to ESPN's Stephen A. Smith.
&nbsp
After Davis parted ways with longtime agent Thad Foucher to sign with Rich Paul of Klutch Sports, rumors began circulating that AD wanted to land in L.A. Here's the full quote from Stephen A. Smith, speaking on ESPN’s Get Up!: "He definitely wants out. He signed with Klutch Sports. Anthony Davis doesn’t want to be in New Orleans any longer. Whether it’s definitively the Los Angeles Lakers I’m not so sure. I would keep Golden State and Boston in the mix... There is no question that this will in all likelihood be his last season in New Orleans."
 

myway23

Active member
השנה תכריע

אבל השאלה היא מה השאיפות שלו
כי לעבור סיבוב הם יכולים עם הסגל שהם בנו, מעבר לזה קשה לי להאמין כי המערב חזק
האם זה מספיק לדיוויס? טבעת (בשנים הקרובות) הוא *כנראה* יקח רק בקבוצה כמו גולדן או בוסטון או יוסטון
 

Cade Foster

New member
זה יהיה פרייסלס אם יילך לגולדן סטייט

למרות שכמובן שזה יתאפשר רק אם שחקנים בכירים אחרים יעזבו (יותר מאחד כנראה) או בטרייד שזו סבירות אפילו פחות גבוהה. ועדיין משתעשע עם המחשבה שיחתום על הMLE בבוא הזמן...
 

rapgamer4ever

New member
הכי פרייסלס אם תשים את 15 השחקנים הטובים בעולם באותה קבוצה

ואז תשים את הקבוצה הזאת ביורוליג. או יותר טוב- בליגת הנוער היפנית. איזה אדיר זה יהיה לראות קבוצה מנצחת כל משחק ב200 הפרש, ממש תאווה לעיניים.
 
אני מקווה שקאזינס יהיה בכושר משחק לא משהו השנה

אחרת לא חושב שאראה NBA השנה אם הוא יהיה בשיאו עם שאר החבר'ה
 

Cade Foster

New member
הNBA קצת שונה מהליגה היפנית

זו רמה אחרת לגמרי של מקצוענות, שחקני NBA בכירים מקדישים את החיים שלהם לזה. קבוצה ברמה כזאת (מעבר לכך שהיא לא תוכל להפיק מכל שחקן את ה100% שלו פשוט כי זה בלתי אפשרי) תמתח את היכולת של השחקנים האחרים עד הקצה וזה יעלה את הרמה. מעולם לא היה בליגה כל כך הרבה כישרון כמו היום והתופעה הזאת לדעתי רק תלך ותתרחב. גולדן סטייט בסופו של דבר תחזור ללוטרי בשלב כלשהו, המורשת שהיא מביאה איתה לליגה תישאר.
 

rapgamer4ever

New member
את מי היא תמתח בדיוק? אם השחקנים שמציבים בפניה אתגר קופצים

על העגלה ומצטרפים.
אתה אשכרה חושב שלשים את כל הכוכבים בקבוצה אחת יכול לעשות איזשהו שירות טוב לליגה?
המורשת של if you cant beat them join them זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות לליגה. היית רוצה שלארי בירד יצטרף לשואוטיים לייקרס? שדאנקן יחבור לשאקובי? שלברון והארדן יעברו לווריורס? אין בזה שום דבר פרייסלס. סתם דרך להחריב את התחרותיות.
 

rapgamer4ever

New member
היה לנו דיון על זה גם בעבר

לא נראה לי שהתגובה האחרונה שלו בצחוק או בציניות או משהו כזה.
&nbsp
מה שאני מסכים איתך שהוא לא באמת ובתמים רוצה שזה יקרה, אלא יותר אוהב להגן על העמדה הזאת.
 

Cade Foster

New member
זה היה משהו באמצע

אני לא רוצה שדייויס יחתום בווריורס על הMLE. מצד שני אני לא אצטרף למקהלת הבכיינים אם זה יקרה. להיפך, זה די ישעשע אותי. ואני כן יכול לראות גם צדדים חיוביים בעניין, אבל זה תלוי בעוד הרבה שחקנים שיאלצו לוותר קצת על האגו ולעשות את הדבר הנכון.
 
תיבודו מסוג האנשים שמחזיקים בובה מתנפחת בבית

מסרק אותה, מאכיל אותה, מקריא לה הדב פדינגטון, וביחד מנהלים מוטל שבו מוסתרות מצלמות בתוך חדרי האמבטיה של הדיירים האחרים. . . יש בו משהו מאוד קריפי באיש הזה. אבל כולם מאבדים את זה בסוף, וזה מתחיל מהרגע שמקבלים יותר מדי כוח לידיים. אין אף אדם בהיסטוריה של המשחק שיכול לנהל קבוצה וגם לאמן אותה במקביל. זה פשוט לא עובד, אני הגעתי למסקנה הזו. תביא מאמן ותשב ביציע עם כל האבות המקללים.
&nbsp
אבל אני לא יודע אם הייתי מרחיק אותו מהקבוצה. בכל זאת יש לו היכרות עם המערכת, זה לא דבר בטל, ויש יותר מדי החלטות חשובות לקבל שקשה יהיה להכשיר עבורן ג'נרל מנג'ר חדש בזמן קצר. אבל כמאמן הוא לא טוב לקבוצה. מינסוטה זה לא שוק רגיל, זו קבוצה קהילתית, לא כל מאמן עם עבר מתאים למקום הזה. מהזמן הקצר שהייתי אוהד שלהם לפני שנה וחצי, זה היה בולט שהקבוצה לא יציבה, לא מודרנית בסגנון המשחק שלה, משעממת, ולא משחקת על נקודות החוזקה שלה, שזה הכי גרוע. אני הייתי מביא את ג'רי סטקהאוס או כל מאמן אחר שמבין את הנפש של דור המילניאל והפורטנייט שלו, ויכול להתחבר לסלנג. זה לא חייב להיות שחקן עבר ב-NBA, זה יכול להיות מאמן קולג'ים, אפילו מבוגר, שדרך העבודה שלו עם צעירים בני 18 וקצת, מבין. אבל הבעיה היא בקודקוד, ואדם כמו גלן טיילור, שהוא שמרן ומקובע מדי, לא יביא את המאמן הנכון לקבוצה, כי תמיד הוא בוחר ללכת עם המאמן הלבן, המבוגר, מה שבעצם לא עובד בקבוצות אחרות הוא לוקח לקבוצה שלו.
 
למעלה