שנה טובה וחג שמח לכולם

שנה טובה וחג שמח לכולם


הקדמתי ביום אבל בכל מקרה,שתהיה לכם שנה נפלאה.
מה הציפיות שלכם לעונה הקרובה בNBA? קצת תהיות לגבי העונה הקרובה.
מאוד מעניין אותי מה שהולך להיות עם הלייקרס, מבחן גדול ללגסי של לברון ג'יימס.
עוד דברים מעניינים לצפות להם- ההתפתחות של סימונס,מיטשל ואמביד וגם הרוקיס החדשים שנכנסים לליגה.
הספרס- קבוצה שהתפרקה כמעט לחלוטין מנכסיה ומגדולתה, האם פופ יכול להצעיד אותם עמוק לתוך הפלייאוף עם דרוזן ואולדריג'?
ובנוגע למזרח- מי תצא מהמזרח? טורונטו או בוסטון? לא רואה אף אחת אחרת שיכולה לצאת משם. איך קוואי ישתלב בטורונטו?
הגריק פריק- יעשה קפיצה משמעותית בפלייאוף או שנהנה ממנו בעיקר בעונה הסדירה?
תוסיפו עוד.
 

Cade Foster

New member
שנה טובה לכולם

הציפיות שלי מהליגה הן די גבוהות. האמת שמאוד נהנתי בעונה שעברה (כנראה כי אינדיאנה הייתה אחת הקבוצות הכי אטרקטיביות בליגה, אבל לא רק) והייתי שמח לראות כמה מגמות ממשיכות לצבור תאוצה:
1. קבוצות מאומנות מנצחות קבוצות מוכשרות. בכלל רמת המאמנים בליגה לדעתי טובה יותר מאי פעם. מקווה שיגיעו לליגה בשנים הקרובות עוד כמה מאמנים מרעננים שיעלו את הרמה עוד יותר.
2. קבוצות מפסיקות לחלק 60 מיליון לכל שחקן טופ 100. מי שבא לו להביא שחקן על אוברפיי שיעשה את זה לעונה אחת (עוד מגמה שלדעתי היא חיובית). אני חושב שלפני שנתיים-שלוש היו בליגה חוזים הרבה הרבה יותר גרועים מאלה שאפשר למצוא כיום.
3. שמתם לב שההאק-א-באד-פרי-ת'רו-שוטר נעלם מן העולם? לא היה צריך שום חוק מיוחד עבור זה - כל שחקן משמעותי כיום קולע מעל 50% כשהחשודים המיידיים ג'ורדן ודראמונד נתנו עונה יפה מהעונשין (יחסית כן...). למעשה בדקתי וקלעי העונשין הכי גרוע בליגה מבין אלה שפתחו בחמישייה אשתקד הוא רג'ון רונדו (54%). אחריו סטיבן אדאמס, בן סימונס וקלינט קאפלה (56), דווייט הווארד (57) ואז מגיע דיאנדרה עם 58. זו מגמה נהדרת ובואו נקווה שכל הסיפור הזה שייך להיסטוריה.
4. המגמה היחידה שהייתי מעדיף שתיפסק היא הטנקינג אבל זה לא באמת הולך לקרות בקרוב.

ברמה האישית: אמנם לברון נטש את המזרח אבל עדיין זו תהיה חוצפה מצידי לדרוש כל דבר מעבר למה שעשינו לפני שנה. צריך לזכור שגם מילווקי מצאה סוף סוף מאמן טוב ועם השיפור הטבעי של יאניס הם אמורים להיות בדבוקה העליונה. גם פילדלפיה אמורה להיות טובה יותר ממה שהיא כבר, וגם וושינגטון כנראה לא תחווה עוד עונה חלשה כל כך (שוול מחמיץ שליש ממנה). אם נגיע לפלייאוף עם יתרון ביתיות ונעלה שלב אני אהיה מאושר אבל גם עונה נוספת שתסתיים בסיבוב הראשון לא תהיה בהכרח כישלון.
 

rapgamer4ever

New member
חג שמח לכולם


כמה מילים על השאלות שהעלית:

העונה הבאה של הלייקרס:
האמת שאני לא מבין מה הביג דיל. לברון ישחק בקבוצה עם תקרה מאוד מוגבלת ומתוקף הנוכחות של לברון- גם הרצפה מוגבלת. אני מצפה שיעלו לפלייאוף והגג שלהם הוא סיבוב שני כתלות במצ'אפ שיפגשו.
אם הלייקרס יפספסו את הפלייאוף זו תהיה ממש אכזבה, אם יעברו סיבוב זה יהיה מרשים. אבל מבחן גדול ללגסי של לברון? בעיני יש לו כבר track record כל כך יציב ומרשים שעונה אחת מאכזבת או מפתיעה לטובה, שבכל מקרה אין בה סיכוי אמיתי להתקרב לתואר, היא לא מה שתעשה את ההבדל.

ההתפתחות של סימונס, מיצ'ל ואמביד:
נתייחס לשאלה הזאת מהזווית של איזה אלמנטים הייתי מצפה לראות מהם.
סימונס צריך לשפר את אחוזי העונשין שלו, אולי להתחיל לזרוק מיד ריינג' קצרים כשהוא ממש פנוי. בעיני הוא מאוד מלוטש והאפסייד שלו מכאן והלאה זה בעיקר עבודה על קליעה. לא מצפה שיקלע 150 שלשות בעונה הבאה אבל שיראה סימנים בכיוון הנכון.

מיצ'ל שחיזק את מעמדו ככוכב בפלייאוף יתקל בשנה הבאה בהגנות שיגיעו יותר מוכנות מולו ויביאו עליו יותר עזרה. הייתי רוצה לראות שישתפר בתור פליימייקר וכיוצר לאחרים בפיק אנד רול. הוא מסוג השחקנים שיהפכו לאופציה ראשונה דומיננטית וכדי שזה יקרה הוא צריך לחזק את הצד הזה במשחק שלו.

אמביד צריך בעיקר לשפר את קבלת ההחלטות. בשנתיים הראשונות שלו בליגה חלק מהזריקות הלא טובות שהוא לוקח או קצב האיבודים המסחרר שלו אלה דברים שניתן לסלוח עליהם, אבל כדי שיקח צעד קדימה מבחינת יעילות הוא צריך לפעול יותר מדויק מהפוסט ולהתמקצע בכמה מובים מרכזיים. אז אני מצפה לפחות כדרורים מיותרים או זריקות קשות ויותר פעולות מהירות, הוא לא צריך יותר מ-3 מהלכים קטלניים כדי למשוך דאבל טים אוטומטי בפוסט.

הספרס:
בהחלט שאלה מעניינת. אני יכול לראות את זה מסתיים בהצלחה אבל גם בכישלון חרוץ. הם מאוד רזים בפרימטר כשאת עמדות 1-3 ימלאו מורי, מילס, דרוזן ובלינלי. לא מזהה מביניהם אף פליימייקר טוב. כנראה שרודי גיי ישחק הרבה SF למרות שבליגה של היום הוא יותר PF.
זו שאלה כיצד דרוזן ואלדריג' יסתדרו זה לצד זה בתור שניים משחקני המיד ריינג' הבולטים בליגה. אני חושב שמבחינה אסתטית ההתקפה שלהם לא תראה טוב. יכול להיות שהיעילות כן תהיה חיובית במידה ודרוזן ימשיך להגיע לעונשין 7-8 פעמים במשחק. אבל בכלל לא בטוח אם אלדריג' ישמור על תפוקה דומה לעונה שעברה, ראינו כמה הוא נראה שונה לצד קוואי.

ההצלחה של הספרס בשנים האחרונות מתבססת על הגנה וזה כנראה מה שיכריע לאיזה כיוון תלך העונה שלהם. אין להם הרבה שחקני הגנה טובים בסגל, אולי הסגל ההגנתי החלש ביותר מזה שנים. אבל יש להם את המאמן הטוב בליגה שאפשר לסמוך עליו כנראה שיפיק הגנה קבוצתית ברמה גבוהה. אם הם ישמרו על המעמד שלהם כהגנה טופ 5 בליגה הם יוכלו להגיע להישגים יפים, אם ידרדרו לכיוון מרכז טבלה זה יכול אפילו להסתיים בלוטרי.

מי תצא מהמזרח?
בעיני יש 3 מועמדות- בוסטון, טורונטו ופילדלפיה.
בוסטון היא הפייבוריטית הברורה בעיני. הכי הרבה סימני קריאה, הכי מעט סימני שאלה. הכישרון שלהם שני רק לווריורס והאיש על הקווים ידע לרתום את זה לעוצמה קבוצתית בשני צדי המגרש.

טורונטו ממש מעניינת גם מבחינת קוואי באופן אישי וגם הסגל שלהם מסקרן במיוחד. תקרת הזכוכית עלתה עם ההגעה של קוואי ולצד לאורי, דני גרין, אננובי, סיאקם ואיבאקה הם יכולים להעמיד ממש wrecking crews בהגנה. יחד עם ואן פליט וולנצ'יונאס שמספקים איכויות שונות, רייט ומיילס השלשיונרים בכנפיים יש להם סגל רחב ואיכותי שיוכל לאתגר את הסלטיקס, במידה וקוואי יהיה השחקן הטוב בסדרה.

לא הייתי מבטל את הסיכויים של פילדלפיה לנצח את המזרח. הגרעין הצעיר ממשיך לרוץ ולהשתפר על הדרך, ווילסון צ'אנדלר יותר טוב מאיליאסובה ומרקל פולץ יכול להיות יותר טוב מבלינלי. עושה רושם שיהיו להם יריבות קשות בשלבי הפלייאוף המאוחרים אבל גם להם יש פוטנציאל להיות אחת מ-5 הקבוצות הטובות בליגה בעונה הבאה.

הגריק פריק:
אני מצפה לשינוי די משמעותי בסגנון המשחק של מילווקי הואיל ובודנהולצר נכנס לתפקיד. אין ספק שיאניס עוד יכול להשתפר אבל בהנחה שהוא די קרוב לתוצר סופי, רוב האפסייד של הבאקס טמון באלמנטים קבוצתיים- קבלת החלטות טובה יותר, הגנה חכמה יותר, באיזשהו מקום אפילו כימיה בסיסית בין בלדסו לשאר. לדעתי הם צריכים לבצע איזשהו טרייד, בעונות האחרונות יש להם הרבה חתיכות שלא משתלבות לפאזל ברור.
 
לגבי הלגסי של לברון

באמת עונה אחת לפה או לשם לא אמורה לשנות הרבה.
אבל ההייפ עושה את שלו, בוא לא נשכח גם שמפמפמים לנו באוזן שנים שהוא עושה חיים ונח רוב העונה במזרח הקליל. מסקרן אותי לראות מה הוא יעשה במערב. רק חבל שהצוות שלו כל כך חלש יחסית.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
עם סגל כמו של הלייקרס

קשה להאמין שהיה יכול לעשות משהו משמעותי גם במזרח של שנה הבאה.
&nbsp
לגבי הספקולציות של מה היה עושה במערב, אני חושב שהחל מ-2007 ועד היום הוא הוביל את אחת מ3-4 הקבוצות הטובות בליגה ללא קשר לקונפרנס. בשנים שהמזרח היה חזק יותר מהמערב (2008-2010) זה נגמר בהדחות במזרח, בשנים שהמערב היה חזק יותר (2012 עד היום) זה התבטא ב-8 גמרים רצופים. לדעתי אנחנו יכולים לאמוד די טוב את הקבוצות של לברון גם בהשוואה למערב.
 

fatnoam

Active member
כמה דברים שלא הסכמתי עם הפוסט הזה:

חג שמח ושנה טובה קודם כל
&nbsp
אולי זה יפתח דיון נחמד:
סימונס - אני רוצה שהשנה יוסיף דבר אחד - שמי שנותן לו מטר-שניים - ישלם על זה בסל. זה הכל. לא אכפת לי אם זה שלשה, לא אכפת לי אם זה גויאבה של ליאור אליהו. אין מישהו ברמת הכוכבות שלו שאפשר לשמור אותו ככה. הוא רוצה להיות לברון הבא, לא רונדו הבא...
&nbsp
מיטשל - הוא דווקא פליימייקר טוב. הבעיה היא יעילות נמוכה ובחירת זריקות רעה. ראיתי אותו בלייב במשחק טוב (יוטה ניצחו את המחליפים של גולדן סטייט באוקלנד ב-30 הפרש), הוא ממש חתולי ויודע למסור מהאויר, הוא רואה את המגרש מצויין, והוא לוקח זריקות כמו שקובי בראיינט היה לוקח בימי הקליפים של יוטיוב של why I hate kobe. טוב, לא עד כדי כך נורא, אבל הוא גם לא עושה את הקשות כמו שקובי היה עושה לפעמים. סקורר טוב צריך לדעת להגיע לסוויט ספוטס שלו ולהעניש משם באחוזים גבוהים, כמו שדוראנט עושה.
&nbsp
אמביד - מסכים על קבלת ההחלטות. לדעתי הוא צריך להגן יותר על הטבעת, ולא רק לחפש את הבלוק שייכנס לעשרת המהלכים של השבוע. הבעיה שלי איתו זה שלפעמים הוא רואה שלא יצליח לתת בלוק אז הוא מוותר על לנתר, לדעתי הוא צריך לדעת איך לעמוד ולהרים ידיים. אגב, גם החילופים שלו על גארדים לא טובים. עם כל ההשוואות לאולג׳וואן, תראו איך האקים היה מזיז את הרגליים בתחילת הקריירה וכמה שאמביד כבד בהשוואה אליו.
&nbsp
התחזית לגבי הספרס נראית לי מדוייקת.
&nbsp
לדעתי הסיכויים של יאניס ומילווקי לא פחותים מפילדלפיה/טורונטו. טורונטו אם כבר נראית לי מחוץ למשוואה. קוואי אמור להיות שדרוג על דרוזן אבל אני צופה לעונה ממש רעה עם הרבה חרא מחוץ למגרש. יש לשים את הדברים על השולחן - קוואי לא סקורר טבעי. הוא לא מנהיג שיוביל קבוצת הגנה חסרת פשרות בראפטורס. לאורי מזדקן ואם ייפצע העונה הזו תהיה נוראית. החלפת המאמן לא בדיוק תעזור להם. אולי אני רואה שחורות, לא יודע.
&nbsp
בוסטון עם קיירי והייוורד בכושר מלא אמורה לקחת את הקונפרנס בקלות.
 

rapgamer4ever

New member
יאללה

סימונס- כן אנחנו סך הכל מסכימים. פשוט נראה לי שהמעבר בין 56% מהעונשין ליכולת לקלוע מעבר לקשת יקח יותר מעונה אחת.
&nbsp
מיצ'ל- בעיני הוא המוסר השלישי בטיבו ביוטה מהפיק אנד רול, אחרי רוביו ואינגלס. יש לג'אז screen setters ממש טובים שגם מתוגמלים על כך כשהם חוסמים לשניים הנ"ל, פחות למיצ'ל.
&nbsp
אמביד- נדמה לי שהיינו חלוקים בעבר לגבי היכולת ההגנתית שלו, אני חושב שהוא מגן על הטבעת ממש טוב ולא רודף אחרי מספרים.
&nbsp
אם קוואי לא ישתלב בטורונטו כמו שצריך זה באמת יוציא אותם מהמשוואה. בהנחה שיחזור ליכולת מלפני הפציעה אני חושב שהוא דוקא שחקן התקפה על גבול הטופ 10 בליגה ויוכל להוביל את הקבוצה התקפית לא פחות טוב מדרוזן.
מסכים איתך שבפסקה על טורונטו התייחסתי בעיקר לתסריט האופטימי וזה בהחלט יוכל להיראות פחות טוב.
 

יבגניי34

New member
לראות את גולדן סטייט לא לוקחת אליפות

הצירוף של פאקינג קאזינס לקבוצה שהיא כבר השנייה/שלישית הטובה ever - זה פשוט מגוחך ומעצבן. אז אם יש צדק שיעלה ויבוא ויגרום להם להפסיד איכשהו (בלי שח״ח יפצע שם מישהו).
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שנה טובה חברים

שנמשיך להינות מדיונים טובים
אנחנו ההוכחה שהאיכות היא שקובעת
&nbsp
מחר אענה על השאלות שנשאלו פה
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תשובות חלקיות

אין יותר מידי מה להגיד על הלייקרס שלא אמרו עדיין.
בעיניי, כמעט כל תרחיש אפשרי כולל האפשרות שבאמצע העונה נראה מהלך פסיכי שינחית שם עוד שם גדול ויהפוך אותם לקונטנדרים (כרגע ברור שהם לא)
השאלה העיקרית היא כמה לברון רוצה לבוא ולהיות מנטור לשחקנים צעירים, אל תשכחו שבקליבלנד הוא לא רצה לעשות את זה ודאג שהבחירה הראשונה בדרפט תועבר בטרייד בתמורה לקווין לאב אבל יכול להיות שהיום הוא במקום אחר וחושב אחרת.
לגבי הלגסי של לברון, אני מנסה לא להיות משוחד לרעה אבל עבורי חוסר הנאמנות שלו למועדון ספציפי זה משהו שמאוד צורם וקשה לי לקבל את זה מעבר לזה, שום דבר לא יפגע במי שהוא ובשחקן שהוא, מספר 2 בכל הזמנים ואף אחד לא יקח את זה ממנו.
&nbsp
הספרס
לא חסיד גדול של דרוזן אבל אני חייב לציין שאני מאוד מאוד סקרן לראות איך הוא ישחק תחת מאמן על כמו פופ ובמידה מסויימת, אני אפילו מתרגש בשביל דורזן על ההזדמנות שהוא קיבל לשחק במועדון כמו הספרס.
פלייאוף? נראה לי שברור שכן.
כמה עמוק? סביר להניח שלא יותר מידי אבל הם בטוח לא יבואו להיות תפאורה לקבוצות כמו גולדן, יוסטון או אוקלהומה.
&nbsp
מי תצא מהמזרח?
בכנות? לא רואה קבוצה אחרת חוץ מבוסטון וזה כולל את טורנטו עם קוואי.
בעיניי אם הסלטיקס לא יוצאים מהמזרח השנה זה חתיכת כישלון.
&nbsp
איזה קפיצה אתה עוד רוצה שהפריק יעשה?
לדעתי מבחינת יכולת הוא די בטופ שלו (למרות הגיל הצעיר יחסית)
הייתי שמח לראות אותו קצת יותר "נושך" לא רק ברמת המשחק אלה גם ברמת המנהיגות ואז הוא באמת יהיה שחקן מושלם.
&nbsp
הבולס שולטים!
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

motishalev

New member
ההתרגשות בשיאה

לא נשאר עוד הרבה עד שהטירוף חוזר!
באמת יהיה מסקרן לראות מ יהיה עם הלייקרס ועוד יותר מסקרן לדעתי יהיה השילוב של לברון עם רונדו. נראה לי שפעם הראשון בקריירה של לברון הוא ישחק לצד רכז טהור ואם כבר לשחק לצד אחד כזה אז עדיף את רונדו!!
מילווקי תמיד היו חביבים עלי אבל הם איבדו את ג'ברי פרקר ולא נראה לי שהם יתחזקו יותר מידי.
 
לברון צריך קלעים סביבו וכמה שיותר

הוא בעצמו facilitator , סוג של רכז טהור אם תרצה.
הקבוצה מתפקדת הכי טוב כשיש סביבו קלעים, רונדו לא מסוגל לקלוע משום מקום. זה נחמד שיש עוד שחקן עם ראיית משחק אדירה, הוא צריך לקוות שהשאר פשוט יכניסו את הכדורים.
 
גמר חתימה טובה לכולם, תשובותי

אני ממש מקווה שגולדן לא ייקחו אליפות. אני שונא פרויקט גלקטיקוס.
הלייקרס לדעתי יעשו פלייאוף ולברון לדעתי ינוח. קליי תומפסון ב 2019 הוא מטרה נכונה מצדם. שחקן מושלם לצד לברון, וחסרונו יחליש קצת את הווריורס. רק נשאר להחתים אותו
.
לגבי הרוקיז מסכים עם מה שנכתב פה. אני בעיקר סקרן לגבי מיטשל.
הספרס יהיה מעניין. לדעתי הם עושים סיבוב ראשון.
אם בוסטון לא יוצאים מהמזרח והם בריאים זו פדיחה רצינית.
לגבי יאניס יש סימן שאלה. אני חושב שהגיע הזמן שהוא יראה שהוא מסוגל לסחוב קבוצה לנצחונות בפלייאוף, לא אכפת לי איך. אם הוא לא מסוגל לקלוע אז שיעשה דברים אחרים, מילווקי חייבת לעבור לפחות סיבוב אחד כדי שהוא יצדיק את ההייפ סביבו.
 
למעלה