החוליה החלשה: טופ 5

rapgamer4ever

New member
החוליה החלשה: טופ 5


הדו קרב בסיבוב שעבר הוכרע בצורה הכי צמודה שיש:
7. ראסל ווסטברוק (17 נקודות). בשנה שעברה דורג 5.
6. יאניס אנטטקומפו (16 נקודות). בשנה שעברה דורג 11.

אלה התוצאות המלאות, והן בטבלה.

5 השחקנים שנותרו במשחק:
ג'יימס הארדן
סטפן קרי
קווין דוראנט
אנת'וני דיוויס
לברון ג'יימס

בסיבוב הזה יש להצביע לשחקן אחד בלבד.
בהצלחה!
 

rapgamer4ever

New member
כרגע התכנית היא שהסיבוב הבא יהיה סיבוב גמר בין הטופ 4

בשיטה של נקודות רעות מ-1 עד 4.
אם למישהו יש השגות או רעיונות אחרים- מוזמן לשתף.
 

Cade Foster

New member
בחירה קלה

דייויס, שהוא היחיד שלא מוביל/הוביל בעבר הלא רחוק קונטנדרית/קבוצה של 60 ניצחונות ומעלה.
&nbsp
זו כמובן לא רק אשמתו, אבל זה כרגע הגג שלו.
 

myway23

Active member
נכון, כי מירוטיץ הוביל אותם השנה

הבחור סחב על גבו את הקבוצה ל 48 נצחונות במערב, ללא קאזינס
ההשוואה להארדן היא בעייתית כי להארדן יש קבוצה טובה בהרבה
&nbsp
מה יותר מרשים? לא יודע, כבודו של הארדן מונח במקומו
אני עדיין מתלבט
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שהארדן עושה את הקבוצה שלו טובה

יותר מאשר שהוא נוחת בקבוצה שהיא טובה בלעדיו.
אני לא מדבר רק על השנה, כי כריס פול שחקן ענק בפני עצמו. אבל בוא ניקח אפילו עונה אחת אחורה, כשהארדן הוביל את הרוקטס ל-55 ניצחונות ללא אף כוכב סביבו. יש ליוסטון רול פליירס יעילים אבל קאפלה ואריזה נהנים מהנוכחות של הארדן והיו פחות אפקטיביים בלעדיו. אריק גורדון סקורר מצוין מהספסל אבל לא מספיק עקבי ולא כוכב. ראיין אנדרסון תפס חלק חשוב בקבוצה של שנה שעברה, העונה החליף אותו פיג'יי טאקר אבל בכל מקרה שניהם שחקני חמישייה מתחת לממוצע. בזמנו היה את בוורלי שנותן האסל אבל רכז פותח מתחת לממוצע ונפצע כל שנה.
&nbsp
בקיצור אין ליוסטון כמות כזאת אדירה של כישרון בסגל לפחות עד ההגעה של כריס פול. וגם אם מסתכלים על העונה המשותפת של הארדן ופול יחד, אפשר להגדיר אותה בתור הצלחה יוצאת דופן.
&nbsp
לדיוויס אף פעם לא היה סגל מדהים אבל גם לא עד כדי כך גרוע. גורדון ואנדרסון הנ"ל שיחקו לצדו שנתיים. הולידיי בקבוצה כבר כמה שנים. טייריק אוואנס עשה שם עונות טובות. צריך לציין שהם סבלו ממכת פציעות שבודאי השפיעה אבל זה לא מה שהפריד אותם מלהשיג משהו... הפליקנס ניצחו 34 משחקים ב-2017, 30 משחקים ב-2016. אלה הישגים נמוכים בכמה רמות ממה שהשיג הארדן עם סגל קצת יותר טוב ויותר בריא אבל גם לא בדיוק גלקטיקוס.
&nbsp
העונה צריך לציין שקאזינס כן שותף 48 משחקים, בהם הפליקנס היו קצת מעל 50% כמדומני. סיום העונה של דיוויס היה מדהים אבל זה לא מדויק לומר שהוא שיחק העונה בלי קאזינס. אני חושב שמבחינה הישגית הארדן הרבה יותר מוכח ביכולת לבנות סביבו קבוצה מנצחת, ובהינתן הסגל המתאים גם קבוצה שיכולה לקחת אליפות.
 

Cade Foster

New member
איך הבנת את זה ממה שכתבתי?

כתבתי שדייויס הוא היחיד ברשימה שלא הוביל קונטנדרית (לברון וקרי זכו באליפויות כשחקנים מובילים, דוראנט עשה 60 ניצחונות כשחקן מוביל והגיע לגמר, הארדן הוביל קבוצה של 65 ניצחונות העונה ומרחק סנטימטר מהגמר שכנראה היה נגמר באליפות). זו עובדה. רוצה להתווכח עם עובדות - תפאדל.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים עם הלך הרוח

מצביע לאנת'וני דיוויס.
הסקילסט שלו מטורף, העונה זה גם התחיל להתחבר לכדי הצלחה קבוצתית. שני החסרונות העיקריים שלו מול שאר החבר'ה הם כאלה-
1. ייצור מצבים- דיוויס פינישר אדיר ויודע לייצר בעיקר לעצמו אבל פחות לאחרים. שחקן שמשחק לצד קרי/הארדן/לברון ימצא את עצמו מקבל מבטים פנויים הרבה יותר מאשר לצד דיוויס, זו גם הסיבה שהקבוצות של 3 הנ"ל נמצאות בטופ ההתקפי של הליגה בשנים האחרונות.
2. הישגיות- אני מאוד מכבד את העונה האחרונה של הפליקנס אבל כמו שליאור אמר הוא לא הוכיח את עצמו כשחקן שאפשר לבנות סביבו קונטנדרית, ואוסיף שהוא גם לא הוכיח את עצמו כבאנקר שלוקח את הקבוצה שלו לפלייאוף no matter what. החצי הראשון לא באשמתו אבל זה נתון רלוונטי בשלב הזה כשמולו 4 שחקנים שהוכיחו את זה בצורה די משכנעת. החצי השני במידה כן באשמתו, הייתי רוצה לראות אותו מוביל את הפליקנס לעוד עונה באיזור של 45-50 ניצחונות וסיבוב שני ואז אולי זה יתן לי יותר ביטחון שהוא מסוגל להוביל קבוצה לשלבים הכי גבוהים בהינתן הסגל המתאים.
 

FrecCo

Member
מדיח את דייויס

אני מעריך שההייטריות כלפי הארדן, שאני בערך חלק ממנה (כי כיום אני מרכז את אנרגיות ההייטינג שלי נגד גולדן סטייט אז אני די בעד כל השאר), תגרום לחלק להדיח אותו קודם. לדייויס יש משחק שלם מאוד ומספרים סופר מרשימים והעובדה שהוא מהטובים בליגה בשני צידי המגרש היא מפחידה. אבל הוא היה כזה גם בשנים קודמות והגיע רק פעמיים לפלייאוף. קבוצה טובה או לא, חייב להיות גבול לקרדיט ששחקן מקבל על סמך סקילסט אם הוא לא מצליח להגיע להישגים. עם כמה שפירגנתי לפול, הארדן הוביל קבוצה מטורפת גם לפני פול. נכון ששורקים לו יותר מדי ושיש לו קבוצה של קלעים שאחראית גם במידה מסוימת להישגים שלו. אבל בשורה התחתונה הוא עושה ליוסטון בערך מה שקרי עשה לגולדן סטייט, הוא חייב לקבל מקסימום קרדיט כי אם פול לא היה נפצע, יש סיכוי סביר שהוא היה היום פיינלס MVP על חשבון הקבוצה הגדולה ביותר EVER. "כשפול נפצע הוא הפסיד" נו אז מה? גם דייויס הפסיד להם עם קבוצה מעולה וגם לברון הפסיד עם קיירי ולאב 4-1 לפני שנה.
עוד נקודה שאני מציין היא שבכדורסל של לפני סטף קרי, סיכוי טוב שדייויס היה שחקן מצליח יותר, אבל נכון להיום נראה שסנטרים הם רק תוספת נחמדה למשחק של קלעים. עצם העובדה שדיוויס בטופ 5-7 בליגה רק מוכיחה כמה הוא טוב.
 

Krit123

Well-known member
ממשיך עם דיוויס

שיחק העונה יותר טוב בלי קאזינס אבל הוא עזר לו לשאת בנטל עד לאותה נקודה, אנחנו לא יודעים אם דיוויס היה עומד בעומס הזה לבדו (גם פיזית וגם כיוצר)
הוליידי משלים אותו טוב סך הכל חוץ מהבחינה הזאת, אפילו יותר פציע
הם רחוקים פציעה אחת מלפספס פלייאוף?
 
חייב להצביע על סמך קבלות

אנטוני דיוויס הביתה.
&nbsp
לברון - 3 אליפויות. 9 גמרים. 3 עונות עם 60+ נצחונות ועוד 9 עונות עם 50+. 4 פעמים MVP.
דוראנט - 2 אליפויות, 3 גמרים, 2 עונות עם 60+ נצחונות ועוד 6 עונות עם 50+. פעם אחת MVP.
קארי - 3 אליפויות, 4 גמרים, 3 עונות עם 60+ נצחונות, ועוד 2 עם 50+. פעמיים MVP.
הארדן - 0 אליפויות, גמר אחד, עונה אחת עם 60+ נצחונות ועוד 5 עונות עם 50+. פעם אחת MVP.
&nbsp
ואז יש את אנטוני דיוויס. 0 אליפויות. 0 גמרים. 0 גמרים אזוריים. 0 עונות עם 60+ נצחונות. 0 עונות עם 50+. 0 פעמים MVP.
&nbsp
אז נכון, הוא עבר עונה מפלצתית, היה בבירור השחקן הכי טוב בקבוצת סיבוב שני בפלייאוף. הרים את הרמה שלו בעוד מדרגה אחרי הפציעה של קאזינס. הוא גם צעיר משאר החבר'ה ו-"רק" 6 עונות בליגה. זה גם לא שהוא שיחק עם סגלים כאלה איכותיים. הוא בנוסף שחקן ההגנה הכי טוב מהחבורה כשקארי והארדן הם אפילו מינוסים.
&nbsp
אבל הפער משמעותי מידי. הוא חייב להוביל קבוצה איכותית יותר כדי להצדיק את הקייס מול האחרים, אפילו אם הסקיל סט שלו עדיף בתחומים מסויימים.
&nbsp
ההצדקה שלי מעבר לקבלות תהיה הובלת קבוצה בהתקפה. הוא לא יוצר לאחרים או מושך אש אוף דה בול ברמה שקרובה לחבר'ה האחרים. הוא גם לא יכול לייצר לעצמו כמוהם. אם הוא היה משפר את התחומים האלה, אולי הייתי חייב לדרג אותו גבוה יותר גם בלי הקבלות אבל במצב הקיים אני לא יכול לתת לו להנות מהספק וממה היה קורה אם היה לו סגל עדיף...
 

rapgamer4ever

New member
השוואה יפה

רק עכשיו קלטתי שגולדן לא הגיעה ל-60 ניצחונות העונה
זה סוג של הישג עם סגל כמו שלהם.
האמת שזה נובע גם מהפציעה של קרי, כשהוא משחק אפילו אם הם ינסו להפסיד 22 משחקים בעונה הם לא יצליחו.
 

fatnoam

Active member
אז למה לא דירגת את דירק ראשון?

MVP, FMVP, הוביל קבוצה ללפחות עונה אחת מעל 60 והרבה עונות מעל 50, זכה באליפות.
&nbsp
לפי ההגיון הזה הוא יותר טוב מהארדן לא?
&nbsp
אני בכוונה משחק אותה כאן את הדוויל אדבוקאט, אבל אני חושב שההגיון הזה לא מתאים. לפי ההגיון הזה גם היית אמור לדרג את יאניס מתחת לווסטברוק, ועדיין עשית הפוך.
&nbsp
אני חשבתי שהמשחק הזה נועד לדרג יכולת נוכחית. הישגים יכולים להעיד על יכולת אבל לא תמיד צמודים אליה.
&nbsp
מקצועית אין ספק שהארדן גארד מהעלית של הליגה, שהפכה לליגה של גארדים. הוא מצטיין במשחק הפיק אנד רול והשלשות, שזה בעצם כל מה שמשחקים בליגה. הוא שחקן התקפי פנומנלי. גם אם בצד ההתקפי הוא טוב מדייויס (לדעתי אגב הוא לא, כי הארדן מכריח קבוצה להיראות כמו יוסטון שזה פח אשפה בעיניי וזה לא כדורסל מנצח, אבל זה רק אני כנראה), אין בכלל מה להשוות בצד ההגנתי. בקיצור, החבילה שדייויס מביא למגרש היא פי מליון יותר עשירה מזו של הארדן.
 

rapgamer4ever

New member
לא כל-כך הבנתי את הטיעון

הרי השוואת ההישגים שתומר כתב מייצגת את היכולת הנוכחית של החבורה, היא לא מתבססת על איזה היסטוריה לא רלוונטית.
&nbsp
לגבי יאניס VS ווסטברוק אני מבין שהשאלה לא מופנית כלפי כי הצבעתי לטובת ראס, אבל אפשר לראות מדוע הפער ביניהם מבחינת הישגים קטן יותר מאשר הפער בין דיוויס להארדן.
לא נראה לי שדאמבי טוען שהישגים זה הדבר היחיד ששווה להסתכל עליו, אבל במקרה הזה דיוויס נמצא בנחיתות אדירה מול השאר וזה לא שאנחנו מדברים על שחקנים מוגבלים באיזושהי צורה מבחינת יכולת אישית. הארדן זה שחקן של 30-10 ביעילות גבוהה, הוא מפלצת בפני עצמו.
&nbsp
הכדורסל של יוסטון שאתה קורא לו "פח אשפה" מנצח בגדול, עם זה אי אפשר להתווכח בכלל. בפרט מבחינה התקפית יוסטון מדורגת #2 בליגה, לפניהם רק הווריורס. ומה שעוד יותר מרשים שהם היו מדורגים 2 אפילו לפני שכריס פול הגיע לקבוצה. זו עדות ליכולת ההתקפית האדירה של הארדן. אתה יכול לא לאהוב את הסגנון אבל אם אתה חושב שהוא לא מנצח- הנתונים מראים אחרת.
 
מה שיובל אמר.

דירק לא אותו שחקן שהשיג את כל הדברים האלה. אם דירק של 2011 עדיין היה איתנו אז כנראה שגם אותו הייתי מעביר על חשבון AD.
&nbsp
לווסטברוק אולי הישגים עדיפים על של יאניס אבל זה היה בקבוצה של דוראנט. מאותה סיבה אני לא נותן לקליי להינות ב-100% מההישגים שלו בקבוצה של קארי/דוראנט.
&nbsp
ארבעת החבר'ה האחרים הוכיחו לי שהם מסוגלים להיות השחקן הכי טוב בקבוצה מעולה. AD לא.
 

fatnoam

Active member
מדיח את הארדן

לא חושב שיש GM שהיה בוחר אותו לפני ארבעת האחרים.
 

nba of israel

New member
ממש קשה

מדיח את דייויס.

מאמין ששנה הבאה באותו דירוג הוא יתפס קצת למעלה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
בכאב גדול

דיוויס
הקרב בינו ובין הארדן הרבה יותר צמוד ממה שחשבתי
&nbsp
 
למעלה