החוליה החלשה: Let the fireworks begin

rapgamer4ever

New member
החוליה החלשה: Let the fireworks begin


בסיבוב הקודם לא היו הפתעות ורוב הקולות הלכו לצמד:
20. ניקולה יוקיץ' (9). בעונה שעברה דורג 35.
19. רודי גובר (6). בעונה שעברה דורג 26.

התוצאות המלאות בטבלה.

אלו 18 השחקנים שנותרו במשחק:
ג'ואל אמביד
ויקטור אולדיפו
יאניס אנטטקומפו
ג'ון וול
כריס פול
ג'יימס הארדן
סטפן קרי
קליי תומפסון
קווין דוראנט
דריימונד גרין
דמיאן לילארד
ראסל ווסטברוק
פול ג'ורג'
אנת'וני דיוויס
למרכוס אלדריג'
ג'ימי באטלר
קארל אנת'וני טאונס
לברון ג'יימס

נראה שהסיבוב הזה פתוח במיוחד והוא יקבע מומנטום להמשך. מצביעים ל-2 שחקנים.

בהצלחה!
 

rapgamer4ever

New member
מצביע ומנמק

נפתח בהקדמה: בעיני זה מהסיבובים היותר מעניינים במשחק כי יש פה התלבטות בין איזה 8 שחקנים בקליבר דומה שאפשר לבנות לכל אחד מהם קייס על פני השני. זה מתנקז לאיזה חיסרון של שחקן X מפריע לי יותר מחיסרון של שחקן Y. אלה השחקנים שאצביע להם לבסוף:

ג'ון וול- סיים עונה חלשה יחסית כמעט מכל בחינה. היעילות שלו כסקורר הכי נמוכה ממי שנותרו במשחק, הגנתית הוא זרק זין השנה יותר מכל עונה בעבר ובכלל המוניטין שלו כשחקן שמשפר אחרים סביבו או אפילו כשחקן שקל לשחק לצדו, נסדק. מספרי האסיסטים שלו גבוהים אבל יש בו קצת ווסטברוקיות שמקשה על השחקנים שסביבו לפרוח כשהכדור יוצא מהידיים שלו. הוא לא קלעי מאיים מבחוץ, הוא לא זז בלי כדור ובניגוד לראסל שהוא כוח טבע גם במשחק עומד, את וול לדעתי ניתן יותר להכיל ברגע שמנעת ממנו לעוף קדימה במגרש הפתוח.

ראוי לציין שבפלייאוף וול הרים את רמת המשחק שלו (ההגנה עדיין הופיעה רק חלק מהמשחקים) והיה השחקן הכי טוב בסדרה מול טורונטו. מצד שני החבר'ה מאותה סדרה כבר בבית, ובכל מקרה וושינגטון יכולה להתאכזב מהדחה בסיבוב הראשון.
עוד נקודה לרעתו של וול היא מנהיגות. יש לוויזארדס וייב שלילי שהגיע לשיא כנראה העונה. אני חושב שה-teammates לא מחבבים אותו במיוחד, גורטאט בכלל שונא אותו.

לסיכום: התקפית הוא מתחת לממוצע בהשוואה למי שנשאר ובעצם גם הגנתית. הוא לא מתאים לכל סיטואציה ונוטה להחזיק בכדור קצת יותר מדי. יש לו יותר קבלות כשחקן מוביל ממספר שחקנים על הבלוק אבל העונה הקבוצה שלו די אכזבה וגם היה להם וייב מסריח. המכלול הזה שווה הדחה מבחינתי.


ויקטור אולדיפו- אין לי מילה רעה להגיד עליו. סיים עונה מדהימה ששווה ארגיובלי טופ 10 וגם סדרת הפלייאוף שלו שהיו בה רגעים לא טובים, לחלוטין נסלחת מבחינתי. השאלה היא מה גבול הקרדיט שאנחנו נותנים לשחקן שעד לפני שנה היה סוג של אכזבה מתמשכת, לא התברג לטופ 50 בשום שלב (לדעתי גם לא היה קרוב) והשתפר בבת אחת ב3 רמות. בשבילי האיזון בין היכולת המעולה העונה, לבין הצורך לעוד עקביות מצדו, מתנקזים בערך לאזור הזה של מקום 17. אני יכול להבין את מי שמתכוון להשאיר אותו יותר, גם את מי שהצביעו לו בסיבובים קודמים.
 

Cade Foster

New member
Did Gortat say anything about Wall that is missed?

Not that I'd be surprised, I also suspect Wall's leadership, but Wall & Gortat's P&R is one of the better P&R combinations in the league, so it's still not something I'd expect.
 

rapgamer4ever

New member
עקץ אותו בכמה מקרים

אחרי ניצחון כשוול ישב בחוץ, צייץ great *team* victory, יעני להדגיש שעכשיו הם קבוצה.
גם אמר עליו שוול יכול להיות הרכז הטוב בליגה "if he plays the right way".
בנוסף היה דיווח שהוא רב עם וול על הגנת הפיק אנד רול שלו, שתוקעת את גורטאט מדי בקלות בסוויץ' מול רכזים של היריבה.
&nbsp
וול גם כן התבטא בביקורת נגד גורטאט והתייחס למה שאתה אומר, בקטע של "הוא האחרון שיכול להתלונן, אני מאכיל אותו בכפית". spoonfeeding זה מה שנאמר במקור.
 

FrecCo

Member
יש 10 שחקנים שיכולים להיות מועמדים להדחה בשלב הזה

מסכם אותם בקצרה:
ג'ואל אמביד- כמו שאמרתי, נמצא בטופ של הסנטרים בליגה כבר עכשיו, אם ירדו לו נקודות אצלי זה כי הוא עדיין לא השחקן היעיל שאני מצפה שהוא יהיה, לא בגלל פציעות.
ויקטור אולדיפו- איפה מדרגים שחקן שלפני שנתיים בקושי נכנס לטופ 50 (?) והשנה כמעט הדיח את לברון, כמעט לבד...
ג'ון וול- עונה מאכזבת, מועמד לגיטימי.
קליי תומפסון- ההדחה הראשונה שלי. רול פלייר מהטובים בליגה, אבל רול פלייר.
דריימונד גרין- מועמד לגיטימי אחרי שהדחנו את שחקן ההגנה של העונה שגם קולע יותר ממנו ומוריד יותר ריבאונדים. כמובן שדריי מגן נייד יותר ומוסר מעולה, אבל זה בערך האיזור שלו.
דמיאן לילארד- תמיד התלבטות כמה קרדיט לתת לשחקן התקפה מדהים שהוא חור בהגנה. האם היינו חושבים שלילארד שווה פחות מקיירי אם קיירי לא היה זוכה לשחק עם לברון ונשאר בקליבלנד האפורה ההיא ולא מגיע לאף הישג? ואם לילארד היה זה שמסייע ללברון להגיע לטבעת של 2016? לא כ"כ בטוח.
פול ג'ורג'- חפרנו עליו מספיק, קליי חייב להיות מודח לפניו לדעתי אבל זה בכל זאת האיזור שלו.
למרכוס אלדריג'- נוטה להחמיר עם שחקני הקבוצה שלי אבל למרכוס באמת נתן עונה גדולה ביחס לעצמו, שווה עוד סיבוב לפחות.
ג'ימי באטלר וקארל אנת'וני טאונס- האמת שאין לי מושג איפה למקם אותם, גם בגלל שראיתי את מינסוטה העונה בערך כמו שראיתי את אטלנטה וברוקלין וכשכן ראיתי אותם יותר בפלייאוף הם הציגו יכולת פושרת ועשו מספרים נמוכים משמעותית מהממוצע שלהם. במידה מסוימת הם עמדו בציפיות להגיע לפלייאוף אבל מצד שני הם לא הצליחו להפוך את מינסוטה לאחת מאריות המערב ושניהם כבר בטופ 18. אני חושב שהם ראויים להישאר לפחות עוד שלב או שניים כי הם בכל זאת שחקנים טובים מאוד בשני צידי המגרש, מה שאי אפשר להגיד על חלק מהשחקנים האחרים ברשימה.

מדיח את קליי
ומתלבט בעיקר בין וול, דריימונד, אולדיפו
 

Cade Foster

New member
Might be a bit contoversial

I keep voting for PG13

The second vote goes to KAT. I am still not convinced about his stability. During some phases of the year he looks like an MVP candidate, and very anemic on some others (including last playoff). I want to see him finish one great season from the first to the last game (including playoff). Then I will feel more comfortable to rank him closer to the top 10. I do appreciate his talent and skills, but we made it to the point where my vote is based primarily on achievments and not on talent/skills. Based on that, KAT is the obvious decision.

For those of you who gonna say that Vic isn't more proven than KAT:
1. He is. With more talented players with him, KAT and Minnesota never experienced a successful year like Indy's, thanks to Vic's excellent leadership.
2. Vic's elimination is also close. I want him to get the acknowledgement he deserves, but on the other side I hope I won't be forced to vote for him
 

Krit123

Well-known member
מצביע ומשהו על יוקיץ'

ג'ואל אמביד-עם הסטורית פציעות כזו צריך יותר מעונה אחת יציבה, בעיקר בהתחשב בסנגון המשחק שלו, הוא משחק חזק ובונה הרבה על האתלטיות שלו, צריך להמשיך להוכיח עמידות בשביל לטפס קדימה. גם התבגרות ושיפור בקבלת החלטות שכנראה יגיעו עם יותר ניסיון, הוא מכריח יותר מידי לפעמים, מוציא את הקבוצה מהקצב קצת

ויקטור אולדיפו-המשכיות, זהו פחות הוא יותר... מעניין יהיה לראות אם יהפוך את אינדיאנה ליעד יותר אטרקטיבי

ולגבי יוקיץ', רציתי להצביע לו ולהרחיב בסיבוב הקודם אבל לא הספקתי, אני יוסיף על זה כמה מילים עכשיו שהוא הודח
הבעיה המרכזית במשחק שלו היא ניידות, וזה מתבטא בשני צידי המגרש
אם לא ישפר את זה הוא יתקשה להתקדם בתור אופציה ראשונה

בהגנה זה מכריח אותך לשלם הרבה לשחקנים כמו מילסאפ בשביל לחפות עליו, בהתקפה צריך להתאים אליו את הקו האחורי (בכסף שנשאר כי הוא יושב על מקס') בגלל הקושי שלו להתגלגל לסל ולמשוך עזרה באופן עקבי, ובעצם לנצל את יכולת המסירה שלו
לא יודע אם יש בכלל פתרון לחוסר ניידות, מעניין אם הוא יוכל להפוך לאופציה שנייה בעתיד
מחכה לראות את דנבר העונה, נראה איך זה יתפתח, בלי קשר הוא אחד השחקנים הכי כיפים לצפייה בליגה
 

Ring Bearer

New member
מדיחים את השחקנים המאכזבים

1. פול ג'ורג' - פעם שלישית. הצצתי בדירוגים בשנים הקודמות. בשנתיים האחרונות שלו בתור המוביל באינדיאנה הוא הודח בסיבוב הראשון על ידי טורונטו ובסוויפ על ידי הקאבס. בשנים ההן הייתי מדרג אותו 15. אבל נראה שהוא מאד מוערך כאן ודורג 7-8, מעל קיירי וברמה של אנת'וני דיוויס. לדעתי זה אף פעם לא היה המצב, ושנה הקרובה תהיה הרביעית ברציפות שנראה אותו מאכזב.
&nbsp
2. ג'ון וול - יצא לי להסביר בסיבובים האחרונים למה וול צריך להתדרדר בדירוג בערך כמו ג'ורג'.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


לא כל כך מבין איך הפצוע הזה עוד פה
אמביד! לך!
&nbsp
לאחר התלבטות באמת לא קלה, אולדיפו.
נתן עונת פריצה בהחחט מרשימה אבל הוא עוד צריך להראות המשכיות.
&nbsp
יש בערך חמישה שחקנים שאם הוא יודחו עכשיו זה יהיה לגיטימי לגמרי בעיניי
 
שניים שהתלבטתי לגביהם בסיבוב קודם

ג'ון וול - פוינט גארד טוב מאוד שצריך את הכדור ביד הרבה. לא טוב אוף דה בול אבל יודע לסדר לשאר הקבוצה שלשות פנויות וגם יודע לשחק פיק אנד רול טוב עם ביגמן. הסכסוך שלו עם גורטאט איכשהו התפתח לאורך השנה אבל וול הפעיל אותו נהדר בתקופה שלו שם ובאמת הוציא ממנו קרוב ל-100% שלו. גם אריזה שעבר כמה עונות בינוניות לפני וושיגנטון נתן שם עונות טובות בזכות וול (ואחר כך בזכות הארדן/פול).

בכל מקרה, אני מעריך את וול בתור רכז אמיתי שמחפש הרבה למסור וגם יודע מתי להיות סקורר אבל הוא עדיין לא יעיל כמו שאר החבר'ה ברשימה, בעיקר בגלל שלא קולע מבחוץ ולמרות שהוא בפוטנציה שומר טוב, הוא בפועל מאוד אוברייטד ואפילו פוגע בקבוצה בשנים האחרונות.

קארל אנטוני טאונס - שחקן הגנה בינוני שקצת השתפר לאורך העונה אבל עדיין מאכזב בחוסר הבשלות שלו בהגנה. שחקן התקפי סופר מוכשר שמידי פעם הופך לאנמי ונעלם כמעט לחלוטין בפלייאוף האחרון. חייב לתת פלייאוף טוב יותר כדי להתקדם עוד.

שמות נוספים שעלו לי לראש אבל יחכו לסיבובים הבאים - אולדיפו, אמבייד, גרין ותאכלס פתאום קולט שהפער לא כזה גדול אם בכלל ביניהם לאלדרידג', קליי, ג'ורג', לילארד, באטלר ובקיצור יהיה מעניין בהמשך
 

kobyz21

New member


אולדיפו - מספיק לו עד כאן, כמו שאמרו עליו צריך לראות איתו המשכיות.
אולדריג - מבחינת כישרון נטו שווה אולי עוד סיבוב או שניים, אבל מעדיף לשים את הכסף שלי על שחקנים אחרים.
 

Ring Bearer

New member
קריאה להשאיר את אולדיפו עוד סיבוב

נדמה לי שכרגע המצב הוא 6 - וול, 5- אולדיפו, 3 - אמביד
אני מבין את הטיעון שאומר שרק שנה אחת בטופ זה לא מספיק. אבל לדעתי גם בתוך הטיעון הזה אולדיפו אמור להחזיק לפחות עוד סיבוב. מדוע?
1. גם לגבי אמביד בעצם יש לנו רק שנה אחת, בגלל שנתיים וחצי של פציעות.
2. העונה של אולדיפו הייתה טובה יותר. האחוזים המשוקללים שלו גבוהים יותר משל אמביד (וגם של ג'ורג'). הוא נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה, בעוד אמביד לשנייה (פול ג'ורג' כבר שנתיים לא נבחר אליה כלל).
3. בהשוואה הספציפית בין אולדיפו לבין אמביד היעילות (PER) גבוהה במעט והתרומה שלו לניצחונות (WS) גבוהה בהרבה.
4. אצל אמביד החשש מפציעה יותר גבוה מהחשש שאולדיפו פתאום יתדרדר ביכולת.
&nbsp
בגדול אני חושב שצריך להצביע לג'ורג', אבל אני קורא לכל מי שהצביע לאולדיפו בגלל שהוא נתן רק עונה אחת טובה להצביע לאמביד במקום, כי גם הוא נתן רק עונה אחת טובה והיא הייתה פחות טובה.
 
למעלה