החוליה החלשה: מגיעים לשמות הגדולים

rapgamer4ever

New member
החוליה החלשה: מגיעים לשמות הגדולים


תוצאות הסיבוב האחרון:
36. סטיבן אדאמס (10 קולות). בשנה שעברה לא דורג.
35. קמבה ווקר (9). בשנה שעברה דורג 38.
34. ג'ייסון טייטום (7). בשנה שעברה לא דורג.
33. קריס מידלטון (4). בשנה שעברה דורג 48.

התוצאות המלאות בטבלה. יש רק מוצהב אחד אז בטוח יהיה סיבוב מעניין.

אלו 32 השחקנים שנותרו במשחק:
קייל לאורי
דמאר דרוזן
אל הורפורד
בן סימונס
ג'ואל אמביד
קווין לאב
ויקטור אולדיפו
יאניס אנטטקומפו
ג'ון וול
בראדלי ביל
בלייק גריפין
כריס פול
ג'יימס הארדן
קלינט קאפלה
סטפן קרי
קליי תומפסון
קווין דוראנט
דריימונד גרין
דמיאן לילארד
סיג'יי מקולום
ראסל ווסטברוק
פול ג'ורג'
דונובן מיצ'ל
רודי גובר
ג'רו הולידיי
אנת'וני דיוויס
למרכוס אלדריג'
ג'ימי באטלר
קארל אנת'וני טאונס
ניקולה יוקיץ'
לברון ג'יימס
מארק גאסול

ממשיכים להצביע ל-4 שחקנים.
בהצלחה!
 

Cade Foster

New member
יש כל כך הרבה שחקנים שהייתי מדיח לפני טייטום...

אניוואי:
מהסיבוב הקודם נשארים לאב וגריפין. מי זוכר שפעם היה מדובר בשני הPF הכי טובים בליגה יחד עם למרקוס...
&nbsp
השניים החדשים שלי הם הולידיי וקאפלה שבסך הכל הגיעו לאזור הדירוג שחזיתי להם כך שעכשיו אני שלם עם הצבעה להם.
 

rapgamer4ever

New member
חושב בקול רם ואז מצביע

מבין השלישייה גריפין-לאב-גאסול קשה לי להגיע לאיזשהי מסקנה. נכתוב פה כמה נקודות רלוונטיות על כל אחד מהם.
גריפין- כנראה השחקן המועדף מביניהם כאופציה ראשונה בהתקפה. הוא שיפר את הקליעה שלו מבחוץ, שמר על אגרסיביות גבוהה בצבע (למרות שהיכולת האתלטית נמוכה מבעבר) וכנראה המוסר המועדף מביניהם, למרות ששלושתם טובים. הכי חלש מביניהם בריבאונד ולא מגן על הטבעת.
&nbsp
לאב- כנראה השחקן המועדף מביניהם כאופציה שנייה בהתקפה. קלעי אוטומטי שמסוגל לגוון את המשחק שלו בהתאם למצ'אפ ויכול להתאים כמעט לכל שיטה או סגל מבחינה התקפית. מסיים בצבע באחוזים נמוכים מדי. שחקן הגנה מתחת לממוצע ולא מגן על הטבעת.
&nbsp
גאסול- שחקן ההגנה הטוב מביניהם. במקרה שלו השאלה היא איזה משקל לתת לעונה האחרונה שלו מול עונות קודמות. הטענה לגבי גאסול תמיד הייתה שבמידת הצורך הוא יכול לתת מספרים טובים יותר. אני חושב שהטיעון הזה כבר לא תקף, ממפיס הייתה צריכה ממנו את המקסימום שהוא יכול לתת והעונה זה היה 17 נקודות באחוזים נמוכים ו-4 אסיסטים.
בנוסף אני סקפטי לגבי ההתאמה שלו לסגנון המשחק המודרני. קצב המשחק הולך ועולה וסנטרים נדרשים לרוץ מהר את המגרש ולנסות להכיל שחקני חוץ בפרימטר, שני דברים שגאסול לא ממש עושה. היכולת ההגנתית שלו תמיד יוחסה לאייקיו כדורסל הגבוה אבל בעונה האחרונה היעילות ההגנתית של ממפיס צנחה למקום ה-24 בליגה.
&nbsp
עוד ברקע נמצא קלינט קאפלה, שיש כמה טיעונים לרעתו- מוגבל התקפית וכמובן לא מתאים כאופציה גבוהה בהתקפה, סיים עונת שיא שהייתי רוצה לראות אותו משחזר. אפשר לבנות לטובתו קייס מול הגבוהים הנ"ל אבל נראה לי שזה שלב מתאים להדיח אותו במשחק.
&nbsp
בעמדות הגארד נמצאים לאורי, דרוזן, ביל, מקולום, מיצ'ל והולידיי.
את לאורי ודרוזן אני משאיר לפחות לעוד סיבוב הזכות העונה הרגילה הטובה של טורונטו. את בראדלי ביל אני מעדיף מבחינת סקילסט על פני רוב החבורה הזאת.
מקולום מועמד טוב להדחה ואני צריך לחשוב איפה אני מציב אותו בהשוואה לביג מן שדיברנו עליהם.
מיצ'ל לתחושתי טיפה אוברייטד בפורום ואולי מקבל יותר מדי קרדיט על ההצלחה של יוטה, שמיוחסת להגנה (מקום 2 בליגה) הרבה יותר מאשר להתקפה (מקום 15).
הולידיי סיים את העונה הכי מרשימה מבין כל החבורה הזאת כנראה אבל גם אצלו מדובר בעונת שיא שהוא צריך לשחזר לפני שיקבל את הקרדיט המקסימלי. כפי שכבר נאמר כאן הוא מאבד נקודות גם על כשירות.
&nbsp
יכול להיות שאשנה את דעתי אבל בינתיים הולך עם:
קאפלה
גאסול
מקולום
לאב
 

FrecCo

Member
אם כבר מקולום

אז למה לא לאורי? אתה משאיר את לאורי כי הוא עשה עונה סדירה טובה? מקולום עשה מקום 3 במערב של 2018. באמת שזה שווה יותר מה-59 נצחונות של טורונטו במזרח של 2018.
שנית- המספרים של מקולום טובים יותר
שלישית- המספרים של מקולום היו טובים יותר במיוחד בפלייאוף האחרון ואין לו בעיות היחנקות אישיות, למרות שחטף סוויפ
 
קודם כל, להדגיש פורטלנד מקום שלישי במערב

לא מדגיש שהם משחק ממקום שישי, שניים ממקום שמיני ושלושה מהלוטרי, ולא ממש קבוצת צמרת ודבר שני, ראינו מה קרה עם זה בפלייאוף כשהם עפו בסוויפ. לדעתי פורטלנד יותר קרובה להיות הקבוצה העשירית הכי טובה בליגה. וצלע שנייה בקבוצה כזאת לא מרשים אותי ברמה של להעיף את לאורי. הבנאדם שחקן ראשון/שני הכי טוב בקבוצה שניצחה 59 משחקים. נכון שהוא בנה את הכושר לאורך העונה אבל הוא מסוגל להמון. בולדוג רציני שבעיניי עדיין רמה מעל מקולום, אפילו אם המספרים קצת נגדו.
 

rapgamer4ever

New member
תשובה

1. 59 ניצחונות במזרח שווים יותר מ-49 ניצחונות במערב. בין שני הקונפרנסים יש 58 משחקים משותפים ועוד 24 משחקים ספייר שהם "תוך-קונפרנסיים", הם יכולים להסביר הבדל של 4-5 ניצחונות אבל לא 10.
2. דוקא המספרים דומים מאוד. מקולום קולע 5 נקודות יותר, לאורי מוסר 3.5 אסיסטים יותר.
3. גם המספרים של לאורי היו טובים בפלייאוף האחרון- 17.5 נקודות באחוזים מעולים ו-8.5 אסיסטים. מפגר אחרי מקולום ב-8 נקודות, מוביל ב-5 אסיסטים ו-2 ריבאונדים.
&nbsp
בכל אופן אלה לא הסיבות שאני נותן את האדג' ללאורי אלא שתי הסיבות הבאות:
4. שחקן הגנה טוב, לעומת מקולום שהוא מתחת לממוצע.
5. לטעמי הוא לא מספר 2 בקבוצה שלו אלא חולק את ההובלה בצורה שווה עם דרוזן. לאורך העונה האחרונה דרוזן באמת היה יותר דומיננטי ממנו אבל בכלל בשנים האחרונות אני חושב שלאורי היה חיוני לטורונטו לא פחות ואפילו יותר. הוא פליימייקר, מנהיג, סקורר, שחקן הגנה טוב ומשפר את השחקנים שסביבו. דרוזן שיחק בעיקר ISO עד העונה ונתן מספרים אבל דוקא הריצות של טורונטו הגיעו בדקת של לאורי עם הספסל. העונה דרוזן השתלב יותר טוב בשטף ולכן אדרג אותו מעל לאורי אבל ההפרש ביניהם הרבה יותר קטן מאשר בין לילארד למקולום לדעתי.
 

FrecCo

Member
עושה לעצמי חיים קלים

ממשיכים מסיבוב קודם:
קאפלה
לאב
&nbsp
במקום לנתח את סדר האיכויות בין 4 גארדים טובים מהדרג השני בליגה- מקולום, לאורי, הולידיי וביל, אני אשאף להדיח את כולם בסיבוב הבא ואתן להם עדיפות על פני שני פרונט קורטס שערכם וגם כושרם נמצאים בירידה. אני לא בטוח שלמארק גאסול מגיע להיות מדורג מתחת ללאורי נגיד, וגם בלייק עדיין מעמיד מספרים לא רעים בכלל. אבל אני מחליט ללכת לפי השאלה "את מי הייתי לוקח לקבוצה שלי היום" אז אין ספק שהגארדים מעל הגבוהים שבדיון כרגע. אגב, אני אישית מעדיף בשלב הזה את הולידיי גם על לאורי וכנראה גם על ביל, והוא נתן נוקאאוט במצ'אפ הישיר מול מקולום כשזה באמת היה משנה בפלייאוף. הוא לא מקבל מספיק כבוד כבר כמה סיבובים.
לגבי מיטשל, אם השם של סימונס לא עלה עדיין אין סיבה שהשם של מיטשל יעלה, מבחינתי. הוא רוקי העונה שלי והוא היחיד מבין קבוצת הגארדים שהזכרתי שמשמש אופציה ראשונה בהתקפה וגם מוביל את הקבוצה הכי טובה מביניהם ארגיובלי, יחד עם הפליקנס. שימו כל אחד מארבעת האחרים במקומו ואוקלהומה מנצחת את יוטה בסיבוב הראשון.
מדיח את גריפין וגאסול
 

kobyz21

New member
מצביע ל...

&nbsp
קווין לאב - ממשיך מסיבוב קודם
קייל לאורי - פחות דינמי ממה שהיה בעבר
&nbsp
שניים נוספים אתן בהמשך, צריך עוד לחשוב ואולי לשמוע דעות, יש לי על הגריל בין היתר:
קלינט קאפלה
בלייק גריפין
בן סימונס
ויקטור אולדיפו
&nbsp
 
לדעתי ויקטור אולדיפו (וגם בן סימונס אבל פחות) לא צריך להיות

לדיון פה. הוא לא פחות טוב מדרוזן. לקח לו זמן לפרוח אבל הוא הראה השנה שכל הפוטנציאל הזה מתחבר לשחקן מעולה. שומר מצויין. שחקן התקפי שלם שעוד צריך ניסיון, אבל יודע לעשות המון. מנהיג. לא סיפק את הסחורה בעקביות בפלייאוף, זה נכון, אבל היה לו משחקים טובים גם. אעדיף אותו גם בקלות על בראדלי ביל ואולי אפילו דונובן מיצ'ל ובן סימונס נכון להיום. בטוח לפני קאפלה, גריפין, לאב, הולידיי, גאסול, מקולום ואולי עוד.
 

kobyz21

New member
קיבלתי לגבי ויקטור, למרות שהוא קצת תעלומה אם יכול לשחזר עונה

כמו שנתן שבאה משום מקום...
 

kobyz21

New member
שניים נוספים:

אבחר אחד גארד ואחד גבוה....
מתלבט בין מקולום לביל - המספרים מאוד דומים, שניהם בסיטואציה דומה ליד PG מאוד דומיננטי, ביל עם יותר סייז ויותר טוב בהגנה, למקולום יש יותר כישרון ויכולת להפוך לPG קבוע לו היה מקבל את המפתחות, כך שאני מרגיש שפחות ממקסם את האיכויות שבו - החלטה: מדיח את ביל!
מתלבט בין קפלה וגריפין - שחקנים בשתי סיטואציות אחרות לגמרי, קפלה מתפקד כרול פלייר ועושה עבודה מושלמת בתפקיד שתפור עליו, גריפין מתבקש להנהיג קבוצה ועושה את זה ביעילות מוגבלת ולטעמי משחק גם אאוט אוף פוזישיון כPF כשיותר מתאים לתפקד כC בכדורסל של היום כדי למקסם את האיכויות שלו - החלטה: מדיח את קפלה!
 

DARKSEID

New member
שלי

מארק גאסול
סיג'יי מקולום
קווין לאב
בלייק גריפין
 
שלי

סיג'יי מקולום - נשאר מסיבוב קודם, שחקן התקפי טוב מאוד אבל לא מעולה כמו שניתן לחשוב, יעילות בינונית למעט עונה אחת ומינוס בהגנה.
&nbsp
אליו מצרף את:
&nbsp
ג'רו הולידיי - ההגנה לא מספיקה בשלב הזה. שחקן הכנף הבא שאני חושב עליו הוא כבר בראדלי ביל שלטעמי יוצר טוב יותר ממנו ולכן עדיף, למרות הגנה חלשה יותר.
&nbsp
קלינט קאפלה - שחקן משלים נהדר. לא מסוגל להיות יותר מזה.
&nbsp
על המקום האחרון אני בעיקר מתלבט בין בראדלי ביל ושאר ביגמנים ישנים כמו קווין לאב, בלייק גריפין ומארק גאסול. הולך עם:
&nbsp
גאסול - ציפיתי ללראות מממפיס יותר בלי קונלי. לא רוצה לתת יותר מידי משקל לעונה אחת והוא גם הושם במצב קשה עם הרבה שחקנים רעים מוקדם בעונה אבל הוא אכזב, גם מבלי לצפות ל-40 נצחונות בלי קונלי. האחרים היו מובילים קבוצה טוב יותר התקפית לדעתי, גם אם חסרונות בהגנה, אם כי לא משמעותיים כמו שהיו לפני חמש שנים.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל


גאסול
קאפלה (שחתם סוף סוף ביוסטון)
הולידי
ביל
 
רוצה להיכנס קצת להשוואה ביל-מקולום?

שניהם שוטינג גארדס שמשחקים לצד פוינט גארד דומיננטי. לילארד הרבה יותר מאיים אוף דה בול מה שתורם לריווח סביב מקולום בעוד וול יותר דומה לרכז טהור שמחפש מסירה (למרות שהוא לא ממש שם) ככה שביל מקבל יותר פעמים את הכדור במקומות שנוחים לו. עמדות 3-5 של פורטלנד ו-וושינגטון לוקחות בחסר ובעצם על זוג הגארדים נופל 90% (מספר בדוי) ממשחק ההתקפה.
&nbsp
אני חושב שראיתי מישהו מציין שלביל בעיות בריאות ויציבות, מה שהיה נכון לפני 3 שנים אבל בשנתיים האחרונות שיחק 82 ו-77 משחקים וגם בעונות הקודמות תמיד הופיע בפלייאוף. למקולום יש "רק" שלוש שנים רלוונטיות בתור שחקן משמעותי בקבוצה ככה שאני לא רואה איך זה יתרון בשבילו.
&nbsp
בראדלי ביל שומר לא רע ואפילו קצת אנדרייטד בתחום הזה בעוד מקולום הוא בעיה, נמוך מביל ב-2 אינץ' ולא ממש מסוגל לשמור את רוב שחקני הכנף בליגה, מה שמורגש יותר בגלל שהוא משחק לצד עוד שומר רע - לילארד. אולי אם היה צריך לשמור פוינט גארדס פול טיים לא היינו מורידים לו כל כך הרבה נקודות על הגנה, אבל בכדורסל של היום הסוויצ'יות והיכולת לשמור על עמדות גדולות ממך היא חשובה, על אחת כמה וכמה לשחקן כמו מקולום שלא יוצר הרבה לאחרים (3.4 אס' ב-36 דקות לשחקן פרימטר) לכן לא ממש רלוונטי כרכז.
&nbsp
פורטלנד ניצחו השנה 48 משחקים כשמקולום השחקן השני הכי טוב. וושינגטון כבר ניצחו 49 בעונה הקודמת (במזרח) עם ביל כשחקן השני הכי טוב. היתרון למקולום אבל לא בקטע פסיכי.
&nbsp
לביל 2 TS% יותר מלמקולום בכל אחת משתי העונות האחרונות וגם הווליום דומה.
&nbsp
אני לא רואה קייס חזק למקולום על חשבון ביל. אנשים זוכרים למקולום את עונת 2017 לחיוב, אבל גם אז ביל היה טוב ממנו והעונה מקולום לקח צעד אחורה ובנוסף עף בסוויפ מפתיע (למרות מספרים אישיים טובים מאוד).
 

rapgamer4ever

New member
אני אגיד פה משהו שנוי במחלוקת

בכלל לא בטוח שג'ון וול הוא השחקן הכי טוב בוושינגטון.
וול הוא השחקן המוביל שלהם נכון לעכשיו כי הוא מאוד ball dominant אבל יש לזה גם חסרונות, אני חושב שלגיטימי לתהות האם ביל הוא לא שחקן התקפה עדיף משום שהוא יודע לשחק עם ובלי הכדור (ואכן ראינו את הפלואו ההתקפי של וושינגטון משתפר כשוול בחוץ).
התחלתי לחשוב שביל>וול בעונה האחרונה אלא שבפלייאוף וול הביא את המשחק שלו לרמה אחרת כפי שהוא נוהג לעשות בשנים האחרונות אז אני עדיין אדרג אותו גבוה יותר. בכל אופן זו שאלה לגיטימית לדעתי האם ביל השחקן הכי טוב בוויזארדס.

רק אל תבלבלו את דבריי עם הטענה שוושינגטון יותר טובה בלי וול, זה בכלל לא מה שאני אומר.

לגבי ביל VS מקולום אני מסכים שהיתרון של ביל מבחינת הגנה וסייז זה מה שעושה את ההבדל. לדעתי יש מקום להוסיף להשוואה את מיצ'ל ודרוזן שאני בכלל לא בטוח שעדיפים על פני הנ"ל. הסקילסט שלהם ברמה דומה מאוד והם נהנים מרמת אימון גבוהה יותר וסגל הגנתי חזק.
 
למעלה