עוד קצת מונדיאל

FrecCo

Member
עוד קצת מונדיאל

הוצאת תסכולים: צרפת חבורה של מגעילים עם המשיכות זמן בסוף המשחק. השופט המזעזע נתן לצרפתים לעשות שטויות במשך כל ה-6 דקות של התוספת זמן, הוציא להם צהובים על בזבוז זמן, אבל לא נתן שניה מעבר ל-6 דקות שהיו אמורות להיות משוחקות. הוא גם היה סופר פרו-צרפתי בשיפוט, בלטה מאוד עבירה קשה על אדן הזאר שלא נשרקה ומנעה ממנו מצב מאוד מסוכן/בעיטה חופשית קריטית.

ואם כבר הזכרנו אותו אדן הזאר הוא בלי ספק שחקן הטורניר בשבילי, הקטין אפילו את אמבפה, כל פעולה שלו עם הכדור הייתה טובה והוא פירפר את הצרפתים כאילו הם קונוסים. חבל מאוד שחברים שלו שאמורים להיות שחקני מהטופ באירופה דפקו מסי ונעלמו, כמעט אף פעולה חיובית לא יצאה משחקן שלא קוראים לו הזאר.

מקווה מאוד שהצרפתים יושפלו בגמר, למרות שלצערי הם יבואו פייבוריטים גדולים מול כל אחת. שיחנקו הם וטוני פארקר גם.
 

fatnoam

Active member
כדורגלנים פשוט אנטי ספורטאים

עם בזבוז הזמן וההצגות. מצד שני כל גול משנה עולמות, וגול יכול להיות מושג בשניות.
&nbsp
אני חושב שדה בריינה היה מצויין, הזאר היה טוב, ורציתי שבלגיה ינצחו למרות שהלכתי חזק על צרפת בפנטזי.
&nbsp
במשחק הזה היה להם פשוט מאצ׳אפ גרוע כי הבלגים חייבים את לוקאקו חד, ואומטיטי/וראן לא פחות חזקים ממנו, ולוקאקו פחות אפקטיבי שאין לו יתרון באיזור העוצמה.
 

Cade Foster

New member
עד שלא יהיה שעון מזכירות, זה ימשך

אני ברצינות לא חושב שקיימת קבוצה/נבחרת אחת בעולם שלא תנהג ככה במשחק צמוד כשהתוצאה טובה לה. כולל הקבוצות הכי חזקות בעולם.
 

Ring Bearer

New member
נכון, וזה הורס את המשחק

היה אחלה קצב במחצית הראשונה ועד דקה 60. ברגע שהצרפתים ירדו לבונקר הבלגים לא הצליחו לעשות כלום. דרך אגב הבלגים עשו בדיוק אותו הדבר במחצית השנייה מול ברזיל. וכל זה עוד לפני שמוסיפים את ההצגות (פוגבה עשוי מנייר), בזבוזי הזמן הלגיטימיים (פסים לרוחב ההגנה) ובזבוזי הזמן הלא לגיטמיים (מבפה רץ עם הכדור אחרי שריקה לחוץ).
&nbsp
אז השדרנים יכולים לקרוא לזה "אסטרטגיה" אבל עבור מי שלא אוהד את אחת הנבחרות המשחק מאבד את כל האטרטקטיביות שלו.
 

rapgamer4ever

New member
הבעיה שכדורגל הוא ספורט מטומטם

הקונספט של לבעוט כדור לשער- מצוין. החוקים מסביב על הפנים.
&nbsp
אני דוקא חולק עליך לגבי השיפוט. אי השריקה בעבירה על הזאר הייתה יוצאת דופן, רוב המשחק הוא ממש לא נטה לטובת צרפת ואפילו להפך. את זה אני אומר בתור מי שהעדיף את בלגיה.
&nbsp
מסכים עם ליאור שהפתרון הפשוט לבזבוזי זמן הוא שעון מזכירות. או לחילופין- להגדיר שיש לך X שניות להוציא כדור, ומי שלא עומד בזמן הזה הכדור עובר לקבוצה היריבה.
חולק על נועם שדה בריינה היה מצוין. לדעתי משחק חלש שלו.
&nbsp
הזאר היה מדהים במשחק הזה, ללא ספק משחק השיא שלו בטורניר. לדעתי מצטיין הטורניר הוא בכל זאת אמבפה, גם לו היו משחקים לא פחות גדולים וכמעט כל נגיעה שלו בכדור מקדמת את ההתקפה הצרפתית באופן ברור. ז'ירו חלוץ לא ברמה, עם סקורר יותר טוב הם היו דורסים.
 
אני באופן אישי מאוכזב מכמות ההכרעות ממצבים נייחים

ככל שהזמן עובר אפשר לראות שמצבים נייחים נהיים חלק עיקרי מהמצבים שמובילים לשער. עד כדי כך שאם אתה שחקן אנגלי שמכדרר מול שומר באגף, הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות זה לבעוט את הכדור על השומר שלך כך שתשיג קרן. יותר טוב מלעבור אותו בכדרור, זה להשיג קרן (זה לא מדעי, זה סתם הרושם שלי).
&nbsp
בעיני זה מוציא את הכיף מהמשחק.
 
חחח התחלתי מקום עבודה חדש

ונראה לי פעם ראשונה בחיי שהחמצתי חצי גמר מונדיאל..
למישהו יש קישור לשידורים חוזרים?
 
למעלה