יוסטון עד עכשיו בקיץ

somone1411

New member
יוסטון עד עכשיו בקיץ

החזירה את CP3 לחוזה מופרך אבל כנראה שלא הייתה לה ברירה, איבדה את שני ה-SF הפותחים שלה - אריזה שהלך לפיניקס ומבה א מוטה שחזר לקליפרס, ועומדת לאבד גם את היהלום שלה קלינט קאפלה שלא מרוצה מהסכומים שמוצעים לו.

יוסטון כבר נפגעה הגנתית, גם אם תביא את מלו. מבה א מוטה ואריזה היו כוח הגנתי, אבל עם מלו אין ספק שהיא משתדרגת התקפית לעומת שני אלה, וראינו כמה זה היה קריטי במשחק השביעי נגד גולדן (אריזה היה 0 מ-15 נראה לי). היא חייבת את מלו, חובה.
 

somone1411

New member
אגב

אין למלו סיבה ללכת ללייקרס - לא קונטנדרית גם כך ורק יתפוס מקום של פרוספקט מתפתח, בעוד שביוסטון הוא יגיע כתוספת לפאזל שרץ לאליפות. מקווה שהוא יעשה החלטה נכונה.
 

rapgamer4ever

New member
קאפלה לדעתי ישאר ביוסטון לפחות לעונה הקרובה

השוק לסנטרים קר. יוסטון תשווה לקאפלה את ההצעות שיקבל, אבל קאפלה לא מעוניין לחתום בסכומים שמוצעים לו.
יכול להיות שיסתפק בחוזה חד שנתי ויבדוק אילו אופציות נפתחות בקיץ הבא.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אם הוא חכם

הוא לוקח עכשיו את החוזה הכי גבוה שמציעים לו
 

88nothing

Active member
נואל...

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
גם אני לא

ויחד עם זאת
הוא אחרי עונת פריצה וכנראה עומד לקבל את כרמלו על הראש בוודאי יפגע בתפוקה ההתקפית שלו ועם כל הכבוד, הוא לא דיאנדרה ג'ורדן שיקבל 30 מליון רק בגלל ההגנה שלו.
&nbsp
הרוקטס שידרגו לו הלילה את ההצעה מ 60 מליון ל 85 ולדעתי הוא צריך לקבל את ההצעה משתי סיבות
1. אני לא רואה שקבוצות אחרות מציעות לו את ה 100 שהוא מבקש.
2. הסיכון גדול מהסיכוי, 15 מילון זה הרבה מאוד כסף אבל בעונה הבאה הוא עלול למצוא את עצמו גם בלי ה 85 האלה. פ
 

fatnoam

Active member
סנטרים כמו קאפלה הם העתיד של הליגה

אני חושב שתהיה קבוצה שתהמר עליו בסכומים האלה.
&nbsp
מצד שני - עדיף לשחק בקונטנדרית. עדיף לשחק ליד הארדן ופול שתורמים אפקטיבית להעלאת הממוצעים. עדיף לשחק בארגון שמכיר ואוהב אותך ויודע איך לעבוד איתך.
&nbsp
אני רוצה להציג את המקרה של ג׳אבייל מגי, שגולדן הרימה מהקרשים, נתנה לו הזדמנות מצויינת והוא נתן אחלה פלייאוף, וחיפש סכומים גדולים ולא קיבל. לאחר מכן, הוא חתם שוב בגולדן על חוזה קטן, וגולדן מצידה במכוון או לא, ספסלה אותו והשתמשה בו לעיתים נדירות מה שהוריד את הערך שלו עוד יותר. שני הצדדים היו לא מבסוטים והוא נשלח בטרייד.
&nbsp
אני חושב שקאפלה צריך לחתום על ה-85, זה יהיה יותר טוב לקריירה שלו.
 

rapgamer4ever

New member
הוא שווה יותר מדאנדרה ג'ורדן

יותר צעיר, יותר נייד (דאנדרה איבד חצי צעד) ועם טאץ' יותר טוב.
כמו שנועם אמר קאפלה הגיע ל-NBA בעידן הנכון עבורו. הוא סופר רול פלייר מהסוג של דאנדרה בזמנו או איבאקה באוקלהומה שחתמו על חוזים שמנים בהתאם לחשיבות הרבה שלהם לקבוצה.
&nbsp
אני מסכים איתך שהפער בין 85 מליון ל-100 מליון זה משהו שאפשר לגשר עליו. אבל קאפלה לא נמצא בסיטואציה דומה לזו של נרלנס נואל ואין סיבה שיתפשר על כל הצעה (לכן הוא בצדק דחה את הצעת ה-60 מליון של יוסטון ויקבל הרבה יותר).
 

Ring Bearer

New member
אריזה זו אבידה, אבל לדעתי מומלץ לקבוצות לא להתקרב למלו

יוסטון כבר החתימה את גרין ובהנחה שהם מחזירים את גורדון ראינו שיחד עם פול יש להם מספיק כוח אש כדי להתמודד עם גולדן סטייט (בלי קאזינס, השם ירחם). מה שהם צריכים במקום אריזה ומבה-א-מוטה זה דווקא אול-אראונדר סולידי שיודע להגן, לרוץ ולשחק 3-4. מישהו כמו ג'בארי פארקר היה מתאים כאן, אבל זה כנראה לא ריאלי.
&nbsp
לגבי מלו, הוא כבר לא יודע לרוץ והוא אף פעם לא ידע להגן. אם מישהו היה מבטיח לי שהוא ידע לעשות שינוי ולעלות ל-20 דקות מהספסל הייתי מביא אותו ללייקרס. גם לוושינגטון לא יזיק מישהו כזה. אבל חוץ מזה מלו לא שווה יותר כלום.
 

Anfield

New member
מלו הוא שדרוג התקפי רק אם הוא מבין שהוא צריך להיות קאץ' אנד

שוטר.
אם שיגעון הגדלות שלו לא פסק אז הוא מחריב לך את משחק ההתקפה כי בסופו של משחק הוא מסיים עם הרבה זריקות הזויות שלא קשורות לשום דבר ולשום שטף משחק וזה פוגע בקבוצה. לעבוד קשה להגיע להפרש מסויים או לסגור הפרש מסויים ואז לראות אותו לוקח כדור ועושה את הFAKE STEP הזה 4 פעמים ואז זורק ג'אמפר כמעט מה3 על שמירה זה הדבר הכי מתסכל בעולם כאוהד אז בטח שמתסכל מאוד גם את השחקנים.
אוקלהומה עושה מהלך חכם שמעיפה אותו. הוא יכול להיות טוב, רק עם שינוי בראש שלו שיבין שהוא צריך לזרוק רק מיד אחרי המסירה כשהוא פנוי ולא בשום מצב אחר. יתר הזריקות שלו מזעזעות.
 
למעלה