שוק הפרי אייג'נטס עוד רגע נפתחו וזה הזמן להמר

rapgamer4ever

New member
אייברי בראדלי יכול להתאים למינסוטה

הבעיה שאין לנו כסף להחתים אותו, לפחות עד שוויגינס יעבור בטרייד.
&nbsp
הצעת הטרייד שלך מעניינת אבל כמו שאמרת אני חושב שזה למכור את קוואי בזול מדי. הייתי מצפה במקום הספרס לקבל לפחות נכס אחד טוב מאוד עבורו, כאן הם מקבלים רק נכסים בינוניים. יכול להיות שוויטסייד וווינסלו באמת יתקדמו תחת פופוביץ' אבל בכל זאת אין כאן מספיק trade value כדי להצדיק את זה מצד הספרס.
 

Cade Foster

New member
כמו שאמרתי בנוסף,

אין קבוצה אחת בNBA חוץ מהלייקרס שהייתי מעביר במקומה נכס טוב מאוד עבור קוואי.

אם סן אנטוניו תצליח לדוג איזו בחירת אמצע סיבוב ראשון או לשדך את גאסול על הדרך בלי לקלוט חוזים יותר מידי מעיקים זה כבר טרייד סביר עבורה.

ממה שאני רואה יש למינסוטה 88 מיליון דולר מובטחים בעונה הבאה, כלומר יש מקום למשהו כמו 13 מיליון. כמה אתה חושב שבראדלי יקבל אחרי עונה שבה הוא היה לא רלוונטי?
 

rapgamer4ever

New member
אני לא חושב שקוואי נעול על הלייקרס

ואם יש עוד פרנצ'ייזים טובים ותחרותיים שהוא פתוח להישאר שם, הם יכולים לתת 50 סנט על הדולר.
במקרה של מיאמי הם מציעים את וויטסייד שתחת החוזה הנוכחי ספק אם ערך הטרייד שלו גבוה מאפס, ואת ווינסלו שלא הצליח להישאר בריא, וגם כששיחק לא התקדם מספיק, והוא כבר חוזה נגמר. לדעתי זה לא מספיק.
כהערת אגב אציין שעדיף לספרס לקבל את הנכסים הכי טובים מבלי להתעקש על למסור את גאסול, שהחוזה שלו אמנם גרוע אבל כל עוד הם לא רצים לאליפות זה לא קריטי מבחינתם.
&nbsp
לגבי מינסוטה זה הפיירול:
http://www.spotrac.com/nba/minnesota-timberwolves/cap/
 

Cade Foster

New member
וואלה, אני הסתכלתי בהופסהייפ

ושם היה נראה שיש מקום לאיזה חוזה של 15 מיליון לעונה, שזה לגמרי מספיק כדי להביא את בראדלי.
&nbsp
לא לסמוך עליהם יותר?
&nbsp
זה לא משנה אם קוואי נעול עליהם, משנה האם הוא מוכן להתחייב לי מעבר לעונה אחת או לא. נראה שללייקרס הוא יהיה מוכן להתחייב (כמו שקווין לאב היה מוכן להתחייב לקאבס בזמנו). אתה לא מקריב נכסים טובים (ובטח לא טובים מאוד) בשביל שחקן שאין לך מושג אם ישחק אצלך בעונה הבאה, קל וחומר שחקן שאתה בכלל לא יודע מה המצב הבריאותי שלו.
&nbsp
הוא לא נמצא במצב שונה מזה שהיה בו פול ג'ורג' לפני עונה. מה אינדי קיבלה על ג'ורג'? שחקן צעיר שלא ראו בו חלק מהעתיד ועוד שחקן שפרסטי התחרט על החוזה הגדול שנתן לו. זה בדיוק הפרופיל של הטרייד הזה + להמיר חוזה גרוע מאוד של גאסול בחוזה קצת פחות גרוע של ווייטרס.
 

rapgamer4ever

New member
הם לא תמיד מעודכנים

אני רואה שחוזה המקסימום שוויגינס חתם עליו לא מופיע וזה מה שעושה את רוב ההבדל. מעבר לכך ש-spotrac יותר מקצועי ואני ממליץ עליו.
&nbsp
לגבי קוואי- אין באמת דבר כזה שהוא "יתחייב" לקבוצה. אפשר לסכם משהו בעל פה אבל זה לא מחייב אותו. ישנו רצון שקוואי יביע נכונות להישאר בקבוצה וזה מה שאפשר לקבל, כי הוא רשאי לשנות את דעתו בכל מקרה.
המצב של קוואי באמת דומה לזה של פול ג'ורג', אלא שהוא שחקן רמה מעל ג'ורג' ולכן יש ציפייה לקבל תמורתו יותר.
&nbsp
כהערת אגב אציין שלקווין פריצ'ארד היו מספר הצעות טרייד תמורת ג'ורג' שהוא סירב להן. לא זוכר מה בוסטון הציעו אבל דנבר הסכימו לתת את גארי האריס ובחירת לוטרי, שזה כבר לדעתי שווה יותר מוויטסייד וג'סטיס.
 

Cade Foster

New member
זו הייתה הכוונה שלי (שיביע נכונות להישאר)

נכון שזה לא גארנטי אבל זה סוג של אינדיקטור שמעלה את רמת הביטחון שלך להציע משהו מעניין כדי להשיג סופרסטאר.
&nbsp
קוואי בהחלט שחקן רמה מעל, אבל מצד שני הוא גם מגיע אחרי עונה שבה הוא היה לא רלוונטי. וגם בלי קשר לזה, העיקרון של לא להקריב נכסים טובים על סופרסטאר שחתום לעונה אחת בלי סיכום איתו בעל פה על הארכת חוזה נשאר דומה ומה שתקבל תלוי במצב השוק. לפני שנה היה לאינדי מזל שאולדיפו וסאבוניס היו על המדף, אתה לא יכול לדעת מה המצב העונה.
 

fatnoam

Active member
מסכים עם ליאור, נראה לי שערך השוק של בראדלי נמוך

ושבנוסף לזה הוא יסכים לקחת קאט כדי לשחק בקבוצה שרלוונטית. בגלל זה גם כתבתי רוקטס למרות שהם ישקיעו מיטב כספם בהחזרת הפרי אייג׳נטס שלהם שמסיימים חוזים, עדיין יישאר להם קצת או אפילו MLE בשביל בראדלי.
 

Cade Foster

New member
אם יובל צודק ולמינסוטה אין מקום בשביל בראדלי

אז אני מהמר שיישאר בקליפרס.
 
ניחושיי

לברון- קליבלנד
פול ג'ורג'- לייקרס
כריס פול- יוסטון
קאזינס- לייקרס
קאפלה (חופשי מוגבל)- יוסטון
ארון גורדון (מוגבל)- אורלנדו
ג'וליוס רנדל (מוגבל)- יוסטון
ג'בארי פארקר (מוגבל)- מילווקי
אייזיאה תומאס- איזה קבוצת לוטרי שקר כלשהוא
זאק לאבין (מוגבל)- שיקאגו
דרק פייבורס- יוטה
אריזה- יוסטון
נרקיץ' (מוגבל)- פורטלנד
אייברי בראדלי- פילדלפיה
רדיק- פילדלפיה
מרכוס סמארט (מוגבל)- בוסטון
קוואי- קליבלנד
 
למעלה