דווייט הווארד הועבר לנטס

fatnoam

Active member
דווייט הווארד הועבר לנטס

דווקא אחרי עונה לא רעה, ההורנטס מוותרים על שירותיו של הסנטר הגדול, ושולחים אותו לנטס, תמורת מוזגוב, שתי בחירות דראפט סיבוב שני, וכסף.

הנטס רצו להיפטר מהחוזה של מוזגוב, שהוא 32 מליון לעוד שנתיים, בשביל לקבל את ה-23 מליון של הווארד לעוד שנה, מה שיאפשר להם לתת שני חוזי מקסימום בעונת 2019-2020.

הוויזארדס מנסים להיפטר ממרצין גורטאט. הסנטר הפולני מעבר לשיא והם רואים בו החוליה החלשה בחמישיה שלהם.

פופוביץ׳ נפגש עם קוואי לנארד בקליפורניה, ממחנה קוואי יצאה הודעה אוף דה רקורד שהשחקן רוצה טרייד.

הוציאו לקיירי איירוינג חוט תיל מהברך, שחיבר בין שני ברגים. על החוט התגלו בקטריות, מה שאומר שלקיירי יש סוג של זיהום בברך, ונקבע לו ניתוח נוסף להחלפת ברגים. נקווה שהברך שלו לא הולכת בדרך של הקרסול של גרנט היל.

הסקאוטרים עדיין לא יודעים איך לאכול את לוקה דונצ׳יץ׳. לדברי אחד מהם, במקרה הכי גרוע הוא סוג של ג׳ו אינגלס, במקרה הכי טוב הוא סטיב נאש בגוף של 8״6.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עצוב מה שנהיה מהאוורד

הפך לשחקן שאף אחד לא רוצה ואני לא אופתע אם הטס ישחררו אותו.
&nbsp
ההורנטס מצידם כנראה נערכים לפירוק ויש שמועות שבקלבלנד מביעים עניין רב בקמבה ווקר ובהחלט ייתכן שבשארלוט ינסו לסחוט פה טרייד שישתלם להם בעתיד.
 

Ring Bearer

New member
הדיווח על קיירי נשמע מדאיג מאד + האפשרויות של הספרס

האיש עשה מהלך מאד אמיץ כשדרש טרייד בשנה שעברה, ויכול היה למצוא את עצמו מוביל קבוצת לוטרי. יהיה עצוב מאד אם הוא יכנע לפציעות ולא יוכל להראות לנו האם הוא בנוי מהחומר של הגדולים ביותר.

גם קוואי לנארד אמיץ, אלא שהוא מקשה על הקבוצה שלו לקבל את מבוקשו אפילו יותר מקיירי. כי קיירי אמר 'אני רוצה להוביל קבוצה' ולנארד כנראה אומר 'אני רוצה לייקרס' (אם כי זו שמועה).
אבל לספרס אין את הלחץ של אליפות מידית והניסיון של קליבלנד לא הוכיח את עצמו. לכן אני לא רואה אותם מבצעים טרייד על בסיס איומים שמוציא אותם מופסדים לחלוטין.
אני כן רואה אותם מתפשרים על משהו כמו קוואי על לאב + הבחירה של ברוקלין (ניסיון של קליבלנד להשאיר את לברון) או אולי על חבילה מהבאקס. נניח מידלטון + בלדסו\ברגדון\הנסון\מייקר, אם הם מאמינים במישהו מהם וזה מסתדר חוזית. מהזווית של מילווקי יאניס+קוואי אמור להיות באנקר לגמר המזרח.
אבל גם אם זה לא יתתמש, לדעתי סיכוי נמוך שנראה את הספרס מבצעים טרייד גרוע עם הלייקרס. כל עוד הם עם הגב לקיר נראה אותם מחכים לאמצע העונה ובינתיים לוחצים על קוואי להיות מקצוען ולשחק בשבילם, כדי להראות שהוא לא פצוע ויכול להיות הדבר שחסר לקבוצה כדי לזכות באליפות בעונה הבאה.
 

rapgamer4ever

New member
דונצ'יץ' נחשב לשחקן מקטב

כנראה הכי טוב במחזור שלו נכון להיום, ורק בן 19, אבל יש ספקות לגבי רמת האתלטיות שלו לעומת מה שנדרש משחקן פרימטר ב- NBA.
לכן יש קבוצות שהיו בוחרות אותו במקום הראשון וכאלה שהוא לא נכנס אצלן לטופ 5.
כנראה שקיובן שייך לקבוצה הראשונה, והוא רואה בדונצ'יץ' פוטנציאל סופרסטאר. עם הזמן נדע האם זה באמת שיחוק גדול שלו.
 
יש הרבה שאומרים שדונצ'יץ הולך להיות הדבר הבא.

אני מניח שקיובן ממש בונה על זה שהוא יהיה הנוביצקי הבא, כשנוביצקי עצמו משמש לו כמנטור.
מה שכן לגבי אירופאים (וסינים
)שנבחרו בטופ דראפט בשנים האחרונות - אני חושב שרק מפאו גאסול ויאו מינג יצא משהו מיוחד. תקנו אותי אם אני טועה.
 

rapgamer4ever

New member
כן, יש איזושהי אכזבה משחקני פרימטר אירופאיים

וזו אחת הסיבות שדונצ'יץ' לא נבחר בטופ 2.
לגבי ההשוואה לנוביצקי, אז האמת היא שחוץ מצבע עור אין להם שום דבר במשותף. אני מסכים שההתסגלות שלו בליגה תהיה יחסית נוחה בקבוצה שהמנהיג שלה הוא אירופאי ויש מאמן חכם על הקוים.
 
לגבי ההשוואה לנוביצקי

התכוונתי לציפיות של קיובן מבחינת סטאר קוואלטי. ברור שמבחינת סגנון משחק הם שונים
 

Cade Foster

New member
אתה לא טועה

למעשה רק לשחקני פנים ולרכזים יש "היתר" להיות לא אתלטים, ואלה בדיוק האירופאים שהצליחו בגדול בNBA (הגאסולים, פארקר, נוביצקי...). זו הסיבה שאני מסכים עם הלך הרוח בליגה. דונצ'יץ' אולי יהיה שחקן מצוין אבל לא ברמה שאתה מצפה מבחירה טופ 2. אלא אם כן הוא יתופקד כרכז בשלב מסוים בקריירה שלו ויסתגל טוב לתפקיד. אבל אני בספק שזה יקרה ליד דניס סמית'.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שמועות שדוויט האוורד ימצא את עצמו בלא אחרת מאשר גולדן סטייט

מה אתם חושבים, זה טוב לגולדן או רע?
 

Cade Foster

New member
לא ישנה את היותם פייבוריטים ברורים

ועדיין לא הייתי נוגע בו במקל.
 

rapgamer4ever

New member
אולי אחרי בייאאוט

אני חושב שזה יכול להיות אחלה מבחינתם. יש להם איזה 5 סנטרים בסגל, כולם לא טובים. החתמה של דוויט במחיר נמוך תשפר את הווריורס בעמדה ותאפשר להם לחתוך חלק מאותם סנטרים ולעבות עמדות אחרות.
 
למעלה