בוסטון סלטיקס - לאן?

Ring Bearer

New member


 

rapgamer4ever

New member
הוא ממש מתאים לפליקנס. הבעיה שאין להם מקום פנוי להחתים אותו

או נכסים להעביר תמורתו בסימן אנד טרייד.
 

Ring Bearer

New member
דיוויס תמורת בראון + הורפורד זה לכאורה טרייד מצוין לסלטיקס

אבל צריך לזכור שקיירי איירווינג הוא אלוף NBA וכוכב סדרת גמר שהגיע לבוסטון להיות אלפא, והגעה של שחקן נוסף טופ 10 יכולה להיות בלתי נוחה עבורו. ממילא בשנה הבאה הוא יצטרך להתמודד עם עוד שלושה שחקני התקפה מוכשרים שאחד מהם כבר אול-סטאר (הייוורד) והשניים האחרים (בראון, טייטום) מכוונים להגיע לשם תוך שנה או שנתיים. תחליף את דיוויס בבראון + הורפורד ותקבל קבוצה שבקלות מכניסה 4 אול סטארים במזרח או קבוצה שמתקשה להכיל את כמות האגו.
 
אין לי מה להוסיף למה שכבר רשמו פה

הדבר היחידי שמעניין אותי זה כמה דקות טייטום יקבל עונה הבאה ואיך הוא יתפתח, האם החזרה של היוורד תקדם אותו או שתחזיר אותו אחורה.
 

88nothing

Active member
הגרוש שלי

1. אייג' לא ישלם לסמארט יותר מ8M, ובפועל לא מאמין שיהיה מי שישלם יותר מזה.
החסרון של סמארט יורגש, פשוט כי אין עוד שחקן כמהו בליגה, אבל אפשר להגבר על האבדה.

2.הפלייאוף של דייויס שמט את הקרקע מאפשרות הטרייד עליו, הוא נראה טוב מידי והם עברו סיבוב ראשון בקלות, ככה שתוספת מסויימת ומדובר בקבוצה שתראה את עצמה(כנראה רק היא) כקבוצה שיכולה ללכת עד הסוף.

3.החסרון העיקרי של בוסטון(כמו של רוב הקבוצות) הוא גבוה שיכול לשמור על גאדים טוב יותר ולשמש כהגנה אווירית, אני רואה מספר מאוד קטן של כאלה בליגה, ורובם תפוסים חזק מידי(דייויס, דריימונד גרין, TT, אמביד).

4.אייג' אוהב למכור ביוקר ויודע לעשות את זה בתזמון הנכון, לכן אני מאמין שנראה הטרייד על טייטום.
החזרה של הייווד וקיירי מייתרת את התלות ההתקפית בטייטום(שאני מת עליו) ולכם אני חושב שהוא ורוזיאר כראה ימצאו את עצמם בקבוצה אחרת.
 

Ring Bearer

New member
טרייד על טייטום זה משוגע לגמרי

הוא לא רק שחקן התקפה מצוין. יש לו נתונים פיזיים נדירים (מוטת ידיים של 2.15 אם אני זוכר נכון) ובדרך כלל שחקני רוקי חוזרים לעונה השנייה שלהם עם עוד 4-5 קילו שריר. חוץ מזה שהוא הפגין קור רוח והיה היחיד שהתייצב במשחקים החלשים של הסלטיקס. וזה בגיל 20. כמו בן סימונס יש שם פוטנציאל להיות הרבה מעבר לאול-סטאר, והיחידים שברור לי שווה להחליף בשבילו הם דוראנט וקוואי לנארד. על דיוויס זו החלטה קשה, אבל אינטואיטיבית אני חושב שזה לא טוב לשני הצדדים.
 

Cade Foster

New member
מה זאת אומרת לאן? לאליפות, מן הסתם

לא סביר שזה יקרה בשנה-שנתיים או שלוש הקרובות. אבל זה יקרה מתישהו. הצעירים שלהם יותר מידי טובים ויותר מידי ready בשביל שזה לא יקרה.
&nbsp
הדבר היחיד שהייתי משנה מהותית את הפרסונל שלהם עבורו זה אם ייפתח חלון לאנתוני דייויס.
 
למעלה