גולדן- יוסטון, גיים 6

rapgamer4ever

New member
גולדן- יוסטון, גיים 6

כריס פול חסר ואיתו הסיכוי של יוסטון, שמראש היה נמוך לגמור את הסדרה הלילה, יורד כמעט לאפס.
CP3 יחסר ליוסטון בשני צדי המגרש ויש כאן בהחלט פוטנציאל בלואאוט.
אם וכאשר יוסטון תיכנס לפיגור משמעותי, יהיה מעניין לראות האם דאנטוני ימשיך להילחם על המשחק או שיתן מנוחה לשחקני הגרעין שלו, שעובדים 40+ דקות למשחק מגיים 4 ואילך.
בכל מקרה הרוטציה תתרחב לפחות בעוד שחקן אחד וכנראה אפילו שניים. סיכוי טוב שגורדן יפתח לצד הארדן בעמדות הגארד ויוסטון תעלה מהספסל את מבאה מוטה/ג'ו ג'ונסון/ ראיין אנדרסון- כנראה שניים מתוך השלושה.
בצד של גולדן איגודאלה בסימן שאלה.
 

rapgamer4ever

New member
איזה יריבות ירצו לפגוש הפיינליסטיות?

כל גמר NBA נראה אפשרי בשלב הזה מבין 4 האחרונות, מה שמזמין את השאלה את מי תעדיף לפגוש כל אחת כיריבה בגמר.
&nbsp
אני חושב שמבחינת בוסטון וקליבלנד זה קל- הן יעדיפו להתמודד מול יוסטון. למרות הכל אף אחת לא טובה, מוכשרת ומנוסה כמו הווריורס.
&nbsp
גולדן סטייט לטעמי תעדיף לפגוש את קליבלנד בגמר. הם היו בשליטה מלאה בסדרה בעונה שעברה מול קבוצה טובה יותר שכללה את קיירי. לקליבלנד יש יותר מדי חוליות חלשות בהגנה כדי לדמיין אותם מצליחים להאט את הווריורס באופן עקבי.
בוסטון גם כמובן תגיע כאנדרדוג ברור מול הווריורס אבל יש לה מצ'אפ יחסית טוב. מצטער לאכזב מראש אבל הסדרה תראה מבחינת סגנון די דומה לגמר המערב, כאשר הסטאר קוואליטי של גולדן ינצח את זה של בוסטון בסדרה שתהיה עם הרבה ISO.
&nbsp
לגבי יוסטון אני מתלבט את מי היא תרצה לפגוש. אני חושב שהם יכולים לכפות על בוסטון את הכדורסל שלהם ולנצח בדרך הזאת. מצד שני כל עוד הכשירות של כריס פול חלקית זה עשוי להיות קשה להארדן להתמודד מול שורת שומרים אישיים טובים כמו שיש לבוסטון. בכל זאת סדרה מול הסלטיקס נראית יחסית כ-safe bet, הם יקבלו פייט אבל אם כריס פול כשיר הם אמורים לנצח.
קליבלנד היא סוג של wild card. יוסטון אמורה לפנצ'ר להם את ההגנה יחסית בקלות עם כל-כך הרבה שחקני הגנה בינוניים שלא יצליחו להכיל את פול, הארדן או הפיק אנד רול של הארדן וקאפלה. מצד שני יש להם את לברון שיעמיד בפני הגנת החילופים של יוסטון אתגר מסוג שונה, ואולי יכריח אותם לבוא לעזרה ולעשות יותר רוטציות ממה שראינו מהם עד כה. חוץ מזה שקליבלנד כל-כך לא יציבה, לכו תדעו מה היא מסוגלת לעשות בכמה משחקים בודדים. לקבל בראש היא בטוח מסוגלת, השאלה אם גם לקחת אחד בחוץ ולשמור על הבית.
&nbsp
אז מה דעתכם? מי היריבות הרצויות בגמר עבור כל אחת מהקונטנדריות?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דעה קצת שונה

נכון, הפציעה של כריס פול מבאסת אבל זה הזמן של הארדן להתאפס על עצמו ולהשתלט על העניינים.
חוץ מזה, אני ממש לא פוסל את האפשרות שההערות של כריס פול תוציא את המיטב משאר השחקנים ש"יקראו לדגל" ויתנו את המקסימום על המגרש.
&nbsp
המשחק בגולן וזה בהחלט לרעת הרוקטס אבל אני לא פוסל אפשרות להפתעה מצד הארדן והחברים.
 
תגידו אם בוסטון עולה לגמר

טייטום הרוקי ראשון שעושה את זה כשחקן מוביל מאז מג'יק?
כאילו לא יודע אם להגדיר אותו כשחקן מוביל פשוט הוא בטח לא נער מגבות כמו שאר הרוקיז שהגיעו לגמר
 

rapgamer4ever

New member
איפשהו בין מג'יק ג'ונסון לסם קאסל

האחרון לא תפס תפקיד משמעותי כמו טייטום אבל גם לא בדיוק נער מגבות... שחקן רוטציה פרודוקטיבי.
אגב גם מאנו תפס תפקיד דומה בעונת הרוקי שלו ב-2003 אבל הוא כבר הגיע יותר מבוגר ועם קריירה מבוססת באירופה.
 

botend

New member
תלוי מה אתה מגדיר "שחקן מוביל".

אם אני לא טועה גם דניאל גיבסון ב-2007 היה רוקי, והיחיד שראה יותר פרקט ממנו בגמר היה לברון...
 

DARKSEID

New member
הארדן משמיד את יוסטון כרגע

איבודים, זריקות גרועות והגנה חלשה.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
9 איבודים, נראה לי שהוא בדרך לשיא פלייאוף

דאנטוני משתף רק 7 שחקנים במשחק ואני ממש לא מבין למה גו גו לא משחק, שחקן עם כל כך הרבה נסיון בהחלט יכול להועיל במשחק כזה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
יוסטון איבדו את זה לגמרי

זורקים שלשות בלי הכרה
 

somone1411

New member
נגמר להם האוויר בלי CP

הובילו טוב רוב המשחק אבל קשה להחזיק כל כך הרבה זמן בלי אחד משני השחקנים הכי חשובים שלך. קליי במשחק אולי הכי טוב שראיתי ממנו, דוראנט קצת מאכזב, זורק בריקס בלי הכרה.
&nbsp
אני מהתחלה הימרתי על 3-4 ליסטון, הביתיות שלהם ואנחנו רואים כמה חשובה הביתיות בסדרות האלה. מקווה שפול ישחק, אם כן אין לי ספק שיוסטון לוקחת.
 

Cade Foster

New member
זה כבר היה הרבה יותר טוב מבחינת רמה

לפחות עד שהמשחק הפך ללא תחרותי.
&nbsp
הפעם ראינו את הכדור זז קצת.
&nbsp
הספסל של גולדן עשה עבודה מצוינת. בכלל היה נראה שסטיב קר החליט ללכת עם הליינאפ של תקופת פרה-דוראנט, הדקות הכי טובות של גולדן היו כשהוא היה על הספסל. הוא היה ה+- הכי נמוך באופן משמעותי מבין שחקני החמישייה. אני חושב שזו החלטה נכונה. את דוראנט אפשר לשים עם ארבעה מחליפים ולתת לו לשחק iso ball כאוות נפשו, אמור לייצר מספיק נקודות בזמן שהספלאש בראדרס נחים. ובשאר הזמן לשחק את הכדורסל שהביא את דוראנט לחתום בווריורס מלכתחילה.
&nbsp
יוסטון יצטרכו הרבה תעצומות נפש במשחק 7 אחרי שיתרון 17 ברבע הראשון הפך למינוס 29 בסוף המשחק.
 

rapgamer4ever

New member
סיכום המשחק

גולדן פתחה חדורת מטרה אבל לא הצליחה להגיע לזריקות שהוא אוהבת. אריק גורדון תפר 2 שלשות בפרצוף של דוראנט ועוד כניסה חזקה שלו לסל העלו את הרוקטס ליתרון מוקדם. גולדן השוותה עם כמה סלים של קרי ואז התחיל המופע של הארדן, שתפר איזה 20 נקודות ב-10 דקות כולל כמה שלשות מקילומטר. יוסטון עלתה ליתרון שיא של 17 שנבע בעיקר מערב קליעה חריג, יחד עם הגנה חזקה ודומיננטיות של קאפלה בריב' התקפה.
לקראת הירידה למחצית גולדן הביאה קצת יותר עזרה לסוויץ' שהארדן קיבל (בין אם קרי, לוני, יאנג, בל). הרוקטס בהתחלה ניצלו את זה למבטים טובים מהפינות אך בהמשך לא היו חדים מספיק ואיבדו הרבה יותר מדי.
בכל מקרה במחצית יוסטון ביתרון 10.
&nbsp
לרבע השלישי גולדן יצאה מקנה של תותח. קליי קלע כמה שלשות, דוראנט הוסיף משלו, קרי התחמם והווריורס קלעו 33 נקודות ברבע. בצד השני ערב הקליעה המשוגע של יוסטון נפסק והם סבלו מיותר מדי איבודי כדור ופחות מדי אופציות בהתקפה. קאפלה בקושי שיחק במחצית השנייה וניכר היה שאופציית ה-lob של הארדן חסרה לו, כי לגרין הייתה הזדמנות לעצור אותו בטבעת מבלי לקבל אלי הופ על הראש.
את הרבע האחרון גולדן פתחה בריצה נוספת שהעלתה מפלוס 7 לפלוס 15, בפועל המשחק נכנס לגארבג' טיים ואז יוסטון התרופפה בהגנה וחיש מהר ה-15 הפרש נהיה 30.
&nbsp
&nbsp
הייתה למשחק מגמה ברורה, ככל שהוא התקדם יוסטון קלעה פחות וספגה יותר. זה נובע מעייפות של הסקוררים הארדן וגורדון, קושי מוגבר לכסות את גולדן במשחק מעבר ובשלב מסוים תובנה שהמשחק בורח וירידה ברמת ההאסל.
הרוקטס היו צריכים לשחק מושלם כדי שיהיה להם סיכיו לנצח באורקל. במחצית הראשונה זה היה די מושלם אבל לא החזיק מעמד ליותר מזה.
&nbsp
אצל גולדן המצטיינים היו הספלאש בראדרס: קליי עם 35 נקודות, קרי עם 29 ו-6 אסיסטים. הם יכולים להיות מעודדים מהנעת הכדור שלהם במשחק. הדקות עם ניק יאנג היו טובות והקשו על יוסטון לצופף ולהביא עזרה.
אם נסתכל על הצד השלילי, יש שתי נקודות מבחינת גולדן שהן בסימן שאלה:
- דוראנט בפוסט- הוא אמור להיות שחקן האחד על אחד הכי טוב שלהם אבל פשוט לא פוגע כבר משחק שלישי ברציפות. הווריורס יצטרכו לקבל ממנו יותר בגיים 7, כי לקרי וקליי יהיה יותר קשה מול הפיזיות של יוסטון במשחק חוץ.
- גרין- די בשקט הוא הפסיק לאיים משלוש או בכלל להסתכל על הסל. הוא קלע 2 שלשות בכל הסדרה במצטבר, למרות שיוסטון מביאה ממנו עזרה יחסית בחופשיות. אני חושב שזו אחת הסיבות הלא מדוברות לקשיים ההתקפיים של גולדן במהלך הסדרה הנוכחית, וגם לקושי אפשרי בסדרה הבאה (אם וכאשר).
&nbsp
ליוסטון אין יותר מדי ברירות לקראת גיים 7, בהנחה שכריס פול בחוץ. הם צריכים לתת את משחק חייהם בהגנה ולהחזיק אצבעות לערב קליעה מוצלח משלוש. מבלי ששני התנאים האלה יתקיימו קשה לראות אותם מנצחים את הווריורס.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממה שקראתי, הסיכויים ש-CP ישחק נמוכים מאוד

כבר היו שחקנים פציעים בליגה הזאת אבל אני באמת לא זוכר שחקן שנפצע ככה תמיד ברגעי ההכרעה.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
הפעם זו פציעה קלאסית של עומס

שהגיעה בסוף צמד משחקים מתישים בהם פול שיחק במצטבר 80 דקות.
יש סיבה שהוא שיחק 31-32 דקות לאורך העונה ויש סיבה שהוא נאלץ להעלות את זה לאזור ה-40 במשחקי גמר מערב שלא נכנסים לגארבג' טיים. כמה חבל שהגוף שלו לא הצליח להחזיק קצת יותר.
יוסטון בהרכב מלא היא לא טובה כמו הווריורס... בלי כריס פול זה אפילו לא קרוב. מאוד מבאס לנו את גיים 7 שהיה יכול להיות התנגשות אדירה בין שתי הטובות בליגה.
 
לא יודע איך הוא לא סוחב

הבנאדם נראה כמו טנק קטן.. אני יודע שזה לא קשור לכלום, just saying
 

fatnoam

Active member
אתם שוכחים שאיגי פצוע

והוא הסיבה שמלכתחילה יוסטון חזרו לסדרה הזו...
 

baruchga

New member
שניים מהם יסיימו כטופ 10-15 בכל הזמנים??

לא מסכים בכלל לאמירה הזאת...אני מסכים שדוראנט הוא פוטנציאל לטופ 10-15.
אבל קרי? הוא לא אחד מ20 השחקנים הכי טובים שאי פעם שיחקו את המשחק...
גם אם נניח שהוא יקח עוד 6 אליפויות... הוא לא יחשב מבחינתי יותר טוב מנניח דאנקן. ואני יכול לחשוב על לפחות 20 שחקנים טובים ממנו
 
למעלה