רעיון לסטארט אפ

rapgamer4ever

New member
פשוט יש הבדל בין "תירוצים" לבין עונה שנהרסת בגלל פציעות

וזה יכול להיות ההבדל בין גולדן בלי איגי, לבין יוסטון בלי פול.
הווריורס איבדו את השחקן החמישי בטיבו בקבוצה. יש לזה משמעות בסדרה קשה אבל הם עדיין מחזיקים בסגל הכי טוב בליגה וצריכים לנצח את הסדרה.
יוסטון איבדה את השחקן השני הכי טוב שלה, ואחד מתוך שניים שמסוגלים ליצור משהו בהתקפה. לכן קצת קשה לצפות מיוסטון לסיים את העבודה בלי פול.
&nbsp
אני מסכים איתך שאין פה עניין של כוכביות על האליפות. כמעט בכל עונה יש פציעה שמשפיעה על תמונת האליפות.
 

rapgamer4ever

New member
לא אמרתי שהארדן היה טוב

פשוט לא הסכמתי איתך שהוא היה רע בגיים 2.
&nbsp
אני גם פחות נהנה מסגנון המשחק בסדרה הזאת. אבל אין מה לעשות, ככה ישחקו הקבוצות שיש להן את הסגל המתאים מול גולדן סטייט, ויפריעו להתקפה שלה. אלו שישחקו אחרת יקבלו בראש.
 

Cade Foster

New member
ככה ישחקו בהגנה* מול גולדן סטייט

זה בסדר גמור. ההגנה של הרוקטס נפלאה. אבל אין דרך לשכנע אותי שלקחת 43(!!!) שלשות בערב שבו אתה קולע ב30% זה כדורסל חכם/סגנון יעיל נגד הווריורס. זה פשוט כדורסל רע באיזו צורה שלא תסתכל על זה, והשיט מסביב עם השיפוט/ניסיונות לסחיטת עבירות ל3 רק הופך את זה לעוד יותר גועל נפש.
 

rapgamer4ever

New member
אבל גם גולדן משתמשת באותה סכמה בהגנה

והיא דוחפת את יוסטון למשחק אחד על אחד בדיוק כמו שיוסטון דוחפת אותה.
אני לא חושב שכמות השלשות זה איזשהו מדד לחכמה או יעילות. הכל תלוי באיכות המבטים שאתה מגיע אליהם, שהיו טובים במחצית הראשונה ופחות טובים (אבל כנראה נכנסו יותר) בשנייה.
 

Cade Foster

New member
יוסטון אכן הגיעה למבטים טובים ברבע הראשון

והחטיאה אותם. והתגובה שלה הייתה לקחת מבטים עם רמת קושי יותר גבוהה.
&nbsp
חילופים אוטומטים זה לא תירוץ להתקפה מטומטמת וחסרת יצירתיות. קבוצות כבר מכירות את הרכב המוות של סטיב קר, יוסטון יודעת איך להתמודד איתו - זה בסדר גמור להחזיר את מקגי לכמה דקות רק כדי שיהיה ליוסטון קשה יותר להחליף בפיקנרול. ליוסטון יש בכל רגע נתון ארבעה קלעי שלוש - זה בסדר גמור אם הכדור לא יהיה כל הזמן בידיים של הארדן. פי ג'יי טאקר נותן את הסדרה של החיים שלו מחוץ לקשת, גם גרין קלע כמה. דברים טובים קורים כשהכדור עובר ידיים. אתה לא רואה כלום מזה, ברוב ההתקפות השחקן שמתחיל את ההתקפה גם מסיים אותה.
 

rapgamer4ever

New member
מצחיק אותי שאנשים חושבים

ששתי הקבוצות הכי טובות בליגה סתם ככה במקרה משחקות מטומטם וגרוע.
&nbsp
אתה חושב שיוסטון הפסיקה לקחת מבטים טובים משלוש כי נמאס לה? היא החליטה לנסות לגוון בזריקות קשות יותר? תסתכל על העזרה שגולדן הביאה בהגנה לקוון לוני בפתיחה, ואת העזרה שהיא הביאה במחצית השנייה. זה מה שעשה את ההבדל בין כדור שזז לשחקן הפנוי, לבין כדור שלא זז כי אין שחקן פנוי.
בנוסף הרבה מהמבטים הפנויים של יוסטון נבעו מ-early offense שאני מניח שלרוקטס פשוט לא היו את הרגליים להמשיך לצאת מהר קדימה, עם רוטציה של 6.5 שחקנים.
&nbsp
לא הבנתי איך מקגי היה משנה את כיסוי הפיק אנד רול. סטיב קר מניח כנראה שמקגי יושמד באחד על אחד מול הארדן ופול ולכן לא מנסה אותו.
&nbsp
זה מאוד קל להגיד שטאקר וגרין קולעים שלשות אז הכדור לא צריך להיות כל הזמן אצל הארדן. בוא תגיד איך אתה מציע ליוסטון לתקוף ולסדר מבטים פנויים לטאקר וגרין מבלי שהכדור כל הזמן אצל הארדן.
 

Cade Foster

New member
לא אמרתי בהכרח מבטים פנויים. זו המטרה, לא האמצעי

אמרתי להזיז את הכדור. למסור. פעולה בסיסית בכדורסל. תמסור, ותרוץ לשטח מת/חסימה לשחקן אחר/לך לקבל חזרה את הכדור, להתחיל מחדש. לא הולך עם טאקר? אולי יילך עם אריזה. אולי עם פול. חוץ מקאפלה אין ביוסטון אף שחקן רוטציה שלא יודע להוריד כדור לרצפה ולתקוף את הטבעת. חלק עושים את זה יותר טוב (הארדן, פול) וחלק פחות טוב, אבל מספיק טוב כדי להוות אופציה נוספת בהתקפה כשפול והארדן מקבלים פוקוס מיוחד מההגנה.

24 שניות זה הרבה זמן בשביל להגיע לזריקה נוחה. לזרוק סטפבק עם 14 שניות על השעון ועוד כשאתה בערב קליעה כזה נוראי זה לתת להגנה היריבה את מה שהיא רוצה. זה משהו שאני מקבל כשנשארות 4 שניות ולא פוזשן שלם.
 

rapgamer4ever

New member
אבל צריך שגם להנעת הכדור שלך תהיה מטרה

אם אתה מבצע מסירות סתמיות אתה מוצא את עצמך בסוף שעון, כשהכדור לא ביד של השחקן המתאים ולא מול השומר שרצית. לתת לאריזה או טאקר להוריד כדור לרצפה מול השומר שלהם יביא אותך ברוב המקרים בדיוק לתוצאה הזאת.
פול והארדן הם שני השחקנים היחידים שמסוגלים להשיג יתרון על ההגנה. הם גם לא משיגים את היתרון הזה מול כל שומר, אלא מחפשים מיסמאץ' ואז פועלים. משם זה יכול להתפתח לזריקה או למסירה שתפיק משהו חיובי.
&nbsp
גולדן היא הקבוצה הכי טובה בליגה בהנעת כדור ואתה רואה כמה הם נתקעים מול קבוצה שעושה טוב חילופים אוטומטיים. זה פשוט הרבה יותר קשה ממה שאתה מתאר. הווריורס מוסרים בממוצע בסדרה 19.5 אסיסטים, יוסטון מוסרת 17. זה ממש לא הסיטואציה שאתה מתאר בה יוסטון בוחרת לקחת זריקות מפגרות.
 

Cade Foster

New member
ממה שאפשר להבין ממך, אין דבר כזה משחק NBA ברמה נמוכה

כי תמיד אפשר לטעון שההגנה היריבה שיחקה חכם וכפתה זריקות קשות שלא נכנסו או איבודי כדור.

לפעמים לא צריך לעשות מזה הרבה יותר ממה שזה. זה היה משחק ברמה נמוכה מאוד. אני ממש לא היחיד שאומר את זה, לא כאן בפורום ולא בכלל ברשת. ויכולות להיות לזה אלף סיבות, יכול להיות שרמת המאמץ שאתה צריך להשקיע בסדרה כזאת גורמת לך לקבל החלטות לא טובות, הרוטציות קצרות והעייפות מדברת, באמת שלא חסרות סיבות לגיטימיות לכך ששתי הקבוצות הטובות בעולם נראות ככה. הגנת החילופים זה רק חלק קטן מהסיפור.
 

rapgamer4ever

New member
זה ממש לא מה שאמרתי

אמרתי שסדרת גמר המערב בין יוסטון לגולדן היא לא ברמה נמוכה. אתה ואולי אחרים פה מתבלבלים בין אסתטיקה לבין רמת כדורסל. כי גולדן ויוסטון שבאמת לא נראות משהו אחת מול השנייה- שים אותן מול יריבה אחרת והן מתפוצצות עליה. בדיוק כמו שראינו משתיהן בסיבובי הפלייאוף הקודמים.
&nbsp
עכשיו- זה לא שאני טוען שהמשחק האחרון היה שיא היכולת האפשרית של גולדן או יוסטון. הן יכולות לשחק טוב יותר, גם תחת התנאים האלה. אבל הן לא משחקות גרוע או מטומטם, כמו שהשיח כאן מציע.
 

Cade Foster

New member
ראינו אותן משחקות יותר טוב גם אחת מול השניה בסדרה הזו

לא כדורסל עילאי אבל אם נתעלם לרגע ממשחק 4 שלא ראיתי אני חושב שזה היה המשחק הכי חלש של שתי הקבוצות בסדרה.
 

rapgamer4ever

New member
היו בלואאוטים בסדרה, אז ברור שלמנצחות היו משחקים טובים יותר

ולמפסידות משחקים גרועים יותר.
כבר הסכמתי איתך שהכדורסל שראינו בגיים 5 הוא לא אופטימלי מבחינת אף אחת מהקבוצות, אבל זה מסר מאוד שונה מלהכריז על כדורסל מפגר ורמה מזעזעת.
 

FrecCo

Member
למה קבעת שפול לא יהיה כשיר? דווקא דווח שיהיה.

וקוק דווקא קיבל כמה דקות היום ועשה בהן 0 מ-3 ו0 נק' ב8 דק'.
 

rapgamer4ever

New member
בדרך כלל לוקח יותר מיומיים להתאושש מפציעת hamstring

לא ראיתי איפה דווח שפול יהיה כשיר, אני מסתמך בעיקר על האתר הזה:
http://www.rotoworld.com/recent/nba/1115/chris-paul
&nbsp
אפילו אם כריס פול ישחק בגיים 6 זה כנראה יהיה בכשירות חלקית. ככה נראה לי לפחות.
&nbsp
קוק באמת התחיל לראות מגרש במשחק הזה ולא שיחק עם ביטחון. אבל אני חושב שקר ימשיך לנסות אותו כל עוד איגודאלה חסר, כי הוא מציע סקילסט שונה מזה של ליבינגסטון/לוני/ווסט.
 

FrecCo

Member
רק למקרה שמישהו פספס את פול עושה לסטף את הריקוד שלו



 

rapgamer4ever

New member
קלאסי. מזכיר את אוסטין ריברס שעשה להארדן את הcooking move

בסדרה ב2015.
 

FrecCo

Member
בערך מאז הארדן הפסיק לעשות את זה, לא? אולי גם סטף יפסיק...

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כריס פול בחוץ למשחק השישי

השחקן הכי חסר מזל שקיים
לא זוכר פלייאוף שהוא לא נפצע בו
 

fatnoam

Active member
הטייק שלי על המשחק

יוסטון הם לא קבוצה הגנתית מבריקה, אבל הם עלו על טריק שימושי. במקום להביא דאבל אפ על דוראנט בהתחלה, הם פשוט מחכים שהוא יהיה באמצע המהלך - ודוראנט אשכרה לא מספיק עירני (או נטול ראיית משחק, הכצעקתה?) - בשביל להוציא החוצה כדור. מספר פעמים גבוה מדי יוסטון פעלו בטריק הזה, כולם הסתיימו עם זריקות קשות של דוראנט שהלכו החוצה. דוראנט עדיין קלע הרבה כי לבוא אליו בעיכוב זה אומר שאתה פותח את עצמך לפול אפ או דריבל ועלייה בפנים של שחקן, שדוראנט פשוט שם באחוזים גבוהים, אבל חוסר היכולת שלו להתגבר על המהלך הפשוט של הרוקטס ממש הפתיע אותי.
&nbsp
מה שעוד ניצח ליוסטון את המשחק זה היכולת שלהם כקבוצה, ולדעתי זה איפשהו גם קשור לכריס פול המלוכלך אך אדיר בעצמו, וזה לשלוט בנרטיב. יוסטון לא משחקת כדורסל יפה רוב העונה, אבל כן יש שם גלימפסים של הנעת כדור, דרייב אנד קיק, פיק אנד רולים שמסתיימים בדאנק או בהוצאה החוצה לזריקה פנויה על הרוטציה. הם זרקו את כל זה לפח בשביל לשחק אינסוף היי פיק אנד רולס ולעשות אחד על אחד בכל התקפה, ברגע שקיבלו חילוף שהם מבסוטים ממנו. איך זה בדיוק מנצח משחק? בגלל הטיפשות של גולדן סטייט בשני מובנים:
1. לעשות חילוף בקלות. פאקינג תעברו בחסימה. יש חסימות נורא מביכות שגולדן פשוט לא עושה מאמץ, ואיכשהו תמיד משאירות את פול עם קוון לוני. תחדדו מרפקים ותעברו חסימות.
2. גולדן אשכרה מנסה לנצח את הרוקטס באותו סגנון משחק!!!! כמה מביך זה יכול להיות. תוציאו את דוראנט הצידה רגע, ללא השטף והפלואידיות שאפיינו את גולדן כל כך הרבה זמן, הם לא באמת יותר טובים מהרוקטס. סטף בלי זה לא יותר טוב מפול, קליי בלי זה לא יותר טוב מגורדון, גרין בלי זה לא יותר טוב מקאפלה, הל, הוא אפילו לא יותר טוב מפי ג׳יי טאקר.
&nbsp
אני שונא את יוסטון בדם ובעיקר את הארדן ודאנטוני (למרות שאני מתפלל שכל זריקה של טאקר תיכנס, כזה פרובינציאלי אני), אבל אם יש משהו שאני יותר שונא זה טיפשות, וגולדן פשוט טיפשים בסדרה הזו ובחוסר יכולת שלהם לבצע מהלכים פשוטים כנגד המשחק שאותו הרוקטס מנסים לכפות.
&nbsp
לכן, על כל שנאתי לרוקטס, אם גולדן ימשיכו לשחק ככה, וואללה שיראו את הגמר מהבית.
 
למעלה