בחיים לא ראיתי דבר כזה

OrEl74

Well-known member
מנהל
בחיים לא ראיתי דבר כזה

מפיגור 8 ליתרון 10 בפחות משש דקות
קבוצה פסיכית
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
סחטיין על יוסטון

לא חשבתי שהם יחזור למשחק ועוד יעלו ליתרון
כשקרי מפסיק לקלוע, גולדן על כל הכוכבים שלה פשוט קבוצה משותקת
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא חושב שאי פעם ראיתי השבתה כזאת של קרי

הוא פשוט לא היה קיים ברבע הרביעי
&nbsp
 
שיפסיק לרקוד כבר אחרי כל סל, מאוס

די, נמאס מהקטע הזה של החגיגות המוגזמות והמוקדמות האלה. קלעת סל, יופי, זה מה שאתה אמור לעשות, תפסיק לרקוד כאילו זה איזה שיא עולם בקפיצה לגובה, או איזו פריצת דרך ברפואה. כולה סל.
&nbsp
באופן כללי ההתנהלות של השחקנים של גולדן על המגרש מגעילה. קרי עם הריקודים, גרין עם הפאולים המלוכלכים שלו, גועל.
&nbsp
טוב, הייתי צריך להוציא את זה.
&nbsp
משחק גרוע של שתי הקבוצות משלוש, קרי 6/13 ופול 5/9 הם היחידים שהגיעו, גולדן קלעו ב 33% ויוסטון אפילו פחות. אבל השלשות נכנסו ליוסטון ברגע האמת.
חייב לציין שגם תומפסון לא ממש מגיע לסדרה, ובאופן כללי נראה לי שהוא לא ייתן להם הנחה, אולי הוא בכלל יחליט לעזוב כדי לראות מה הוא באמת שווה.
יוסטון קיצרו את הרוטציה לחלוטין. 7 שחקנים שותפו במשחק, כשג׳רלד גרין מקבל 11 וכל השאר הולכות החמישייה ולאריק גורדון. מעניין כמה זמן אפשר למשוך ככה.
 

TheReturn23

New member
נמצאים בנקודה כרגע שלא ממש ברור מי יהיו בפיינלס

וטוב שכך, לפחות יש קצת עניין בפלייאוף המשעמם הזה
אף אחד לא האמין שיוסטון יקחו את המשחק הזה
 

myway23

Active member
אני דווקא האמנתי

תסתכל בהימורים, אבל הכל עדיין פתוח, בשני הצדדים של הגמרים D:
 

rapgamer4ever

New member
אני לגמרי חושב שגולדן תנצח את הסדרה. מה שכן

הם נמצאים בנקודה מסוכנת, לקראת סדרה של הטוב מ-3 וללא יתרון ביתיות.
&nbsp
משום מה בפורום מזלזלים ברוקטס. היו כאן קולות שהם עלולים להפסיד ליוטה (אחרי שזו גנבה משחק חוץ והשוותה ל1-1) או מקסימום להיות מושפלים אחרי זה ע"י גולדן.
אז זה נכון שיוסטון לא טובה כמו הווריורס, כמוה גם 99.9% מהקבוצות בהיסטוריה של הליגה אם לא 100%. אבל היא קבוצה מצוינת שנותנת את הפייט הכי חזק שגולדן נתקלה בו מאז שדוראנט חתם בקבוצה.
תנו להם קצת כבוד, במקום לדבר על כמה שהם חסרי אונים וזו סדרה של סוויפ שבמקרה תיגמר ב-5.
 

fatnoam

Active member
קליבלנד של לברון קיירי ולאב יותר טובה מהרוקטס הנוכחית

לא בטוח גם שיש לה מאצ׳אפ פחות טוב.
&nbsp
לטעמי גולדן לא עלו באינטנסיביות למשחק הרביעי וסמכו יותר מדי על הביתיות ועל הכשרון העודף. קשה לבוא אליהם בטענות אחרי שניצחו ב-40 הפרש יומיים קודם.
&nbsp
לדעתי גולדן יתאפסו וינצחו את השניים הבאים.
 

rapgamer4ever

New member
אחי הם פתחו את המשחק 12-0

לא עלו באינטנסיביות למשחק? לא הייתי אומר.
לדעתי קליבלנד של עונה שעברה ויוסטון ברמה די דומה. הרוקטס יותר טובים בהגנה. שתיהן championship caliber אבל לא מספיק טובות כדי לנצח את. הווריורס בסדרה.
&nbsp
גם אני מהמר שגולדן תנצח ב6. זה לא מעיד על איזושהי חולשה של יוסטון אלא על הגדולה של הווריורס. קליבלנד של לברון-קיירי- לאב נכנסה לפיגור 3-0 מול הקבוצה הזאת להזכירך.
 

FrecCo

Member
הוצאת לי את המילים מהמקלדת

סטף תפר איזה 5 מ-6 תוך 4 דק' וקליי הוסיף עוד אחת. טרן אראונד של 17 נק' בפחות מ6 דקות כשבצד השני אריק גורדון מחטיא איזה 3 ליי אפים. אבל זה לא הדבר הכי מדהים, הדבר הכי מדהים זה שיוסטון חזרו מזה, בפתיחת הרבע הרביעי הם במינוס 12 מול הווריורס בשיא המומנטום, אני חושב שהם מפסידים את זה ב999 מתוך 1000 מקרים. מטורף.
 
חוזק מנטאלי


 

FrecCo

Member
אני חש הסתלבטות

ובכל זאת בתגובות למשחק, קר מדבר על חוסר הדריכות והחדות של השחקנים שנבעו מכך שהם אולי שבעים ומהקלילות של הפלייאוף שנה שעברה- טיעון מנטלי, ד'אנטוני מדבר על כך שהקבוצה הרעבה יותר תנצח את הסדרה- טיעון מנטלי, הפרשנים מדברים על הבגרות של כריס פול והארדן לעומת שנים קודמות- טיעון מנטלי, סטף מספר שהוא מדבר לעצמו כדי להעלות לעצמו את הביטחון- טיעון מנטלי, בבוסטון וקליבלנד מדברים בכלל על ההבדל ביכולות שנובע מהמגרש הביתי של כל אחת מהקבוצות- טיעון מנטלי, וJR דיבר אחרי ה-2:0 על כך שהשחקנים החדשים בקבוצה צריכים לאמץ את אותה מנטליות שהחזירה את קליבלנד מ3-1 לפני שנתיים.

כמו שאמרתי בדיון הקודם, אני חושב שזה אספקט ששווה לדון בו בעיקר כשהוא בולט מאוד כמו שהיה בסדרה של טורונטו, אבל אם כל המאמנים והשחקנים הטובים בעולם מתייחסים לזה בערך כל משחק, לצד הסברים מקצועיים, ואתה בכל זאת מרגיש שזו נקודה להסתלבט עליה, תפאדל...
 

rapgamer4ever

New member
אז יוסטון גנבו משחק בחוץ

והפעם עשו את זה דרך ההגנה שהגבילה את גולדן ל-39% מהשדה.
האמת שהרבה דברים הלכו לטובת יוסטון במשחק הזה. איגודאלה היה חסר, קרי נכנס לבעיית עבירות, קליי היה גרוע, דוראנט החטיא את רוב הג'אמפרים שלקח.
וזה לא שיוסטון הייתה חפה מטעויות בהגנה. הם התרשלו בבוקס אאוט וגולדן לקחה 16 ריב' התקפה, כולל כאלה שיוסטון היו בעמדה לקחת ופשוט לא סגרו כמו שצריך. יוסטון גם לקחה הרבה זריקות לא טובות בתחילת שעון, מה שהתבטא באחוז קליעה נמוך מצדה גם כן. אבל הם צמצמו את הרוטציה עוד יותר (מבאה-מוטה לא שותף) וטחנו את פול והארדן עם 85 דקות משותפות.
&nbsp
עוד צריך לתת קרדיט ליכולת של הרוקטס לחזור פעמיים מפיגור דו ספרתי במגרש הכי קשה בליגה. גם ברבע הראשון וגם בשלישי הם נפלו לפיגור 12 והצליחו לחזור למשחק. הארדן היה מעולה במחצית הראשונה, כריס פול בשנייה. למעשה זו הפעם הראשונה שגולדן מפסידה משחק פלייאוף בבית בעידן KD וזה לא הגיע בזכות התפוצצות הזויה של יוסטון משולש או משהו כזה.
&nbsp
עוד נקודה מעניינת היא שסטיב קר ביצע האקינג לקאפלה. גולדן שיחקה לא מעט דקות עם ריווח בעייתי- לוני ובל מילאו את הדקות ב-C, גרין לא פגע מבחוץ וליבינגסטון שיחק לא מעט. יש מצב שאם איגי יהיה חסר במשחק הבא, וגולדן תיקלע לפיגור, נראה את סטיב קר מעלה את קווין קוק לצרכי התקפה ועושה האקינג לקאפלה בצד השני.
 
למעלה