בוסטון נראים מסכנים

somone1411

New member
בוסטון נראים מסכנים

ההסבר היחיד להופעות שלהם במשחקים 3 ובינתיים 4 ל-0-2 זה חולשה כפייתית של קליבלנד. הם לא נראים קשורים לענף בחיי, זה מביך לראות. אפילו דאנקים הם מפספסים. הם לא שומרים, לא קולעים, פשוט כלום. וקשה גם לצפות מקבוצה כל כך צעירה לעשות איזשהו קאמבק.

בקיצור אני הולך לישון, זה מרגיש עוד בלואאוט.
 

TheReturn23

New member
בוסטון עם מאזן עגום של 1-7 בחוץ בפלייאוף

ניצחון אחד של קליבלנד משתי המשחקים בבוסטון והם בפיינלס
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אף פעם לא הבנתי את הפערים ההזויים האלה בין בית וחוץ

סבבה, אז זה לא המגרש הביתי שלך וזה לא הקהל שלך אבל ירידה כזאת ביכולת?
נראה לי ממש מוזר ומפתיע אותי בכל פעם מחדש
&nbsp
 
במיוחד כשהקהל לא באמת מעודד בNBA

ויותר מעניין אותו לתפוס חולצות שזורקים אליו/לאכול המבורגרים ופיצות
 

Cade Foster

New member
"סוף סוף לברון פוגש הגנה חזקה ורואים מה קורה לו"


לענייננו: בוסטון שיחקה כל כך גרוע שאין לי מושג איך זה נגמר בחד ספרתי. הם נתנו בערך 5 דקות של כדורסל טוב בטוטאל שהביאו מיני ריצות, 1 בכל רבע ו2 ברבע האחרון. מרקוס סמארט אולי בולדוג הגנתי אבל בהתקפה הוא עשה רק נזק והיה הרבה יותר מידי דקות על הפרקט. מאוד מאכזב ולא אופייני לקבוצה של סטיבנס לקבל כל כך הרבה החלטות רעות ועוד אחרי שקיבלו בראש משחק קודם לכן.
 
החלטות של צעירים

קודם כל סבא הורפורד לא מצליח להתמודד עם ההגנה של הקאבס בשני המשחקים האחרונים. טריסטן תומפסון שוב מצדיק את החוזה שלו ברגע האמת.
בראון רוזייר וטייטום צעירים עדיין. במומנטום שלילי קשה יותר לקבל החלטות נכונות. הם גם מתקשים לייצר את המאצ' אפים שהם רוצים, במיוחד כשהורפורד חלש.
גם תן קצת קרדיט לקאבס שהעלו את רמת השמירה שלהם.
 

rapgamer4ever

New member
יופי של סדרה. גיים 5 יהיה טירוף

אם נסכם ממש בקצרה את המשחק: לברון קיבל את ה-teammates שלו בחזרה במשחקי הבית האלה. היל וג'ייאר בעוד משחק טוב, טריסטן ונאנס ממשיכים להכאיב לסלטיקס מעמדה 5, לברון במשחק מאוד חכם שבו היה דומיננטי אבל גם לא יצא מגדרו. הג'אמפרים שלו מהמיד ריינג' נכנסים העונה באחוזים הכי גבוהים שאני זוכר ממנו ever.
קלארקסון ממשיך להיות מיותר וג'ף גרין במשחק זוועה, יש לו כאלה מדי פעם אבל קליבלנד הצליחה לספוג את זה הפעם.
&nbsp
בוסטון החטיאה הרבה שטויות בטבעת אבל בלי קשר זה לא היה משחק התקפי מוצלח שלהם. ג'יילן בראון תקף את הטבעת בכל הזדמנות והשיג תוצאות לא רעות, רוזייר עלה להרבה ג'אמפרים מכדרור וקלע את חלקם אבל צריך לציין לחיוב את טריסטן תומפסון שעשה עליו חילוף (ועל שחקני פרימטר נוספים של בוסטון) והצליח יפה מאוד.
&nbsp
אם נעשה קצת zoom out לסדרה אני נותן תשומת לב מיוחדת בעיקר לשני פרמטרים:
1. ריבאונד. קליבלנד מביסה בפרמטר הזה מאז שטיירון לו בחר ללכת עם תומפסון/נאנס בעמדה 5. במשחק הקודם סטיבנס ניסה לענות עם 40 דקות משותפות של ביינס/מונרו ולדעתי לא השיג תוצאות טובות, מכל מיני סיבות (פירטתי בסיכום המשחק הקודם). הפעם סטיבנס זנח את התכנית הזאת ומתוך 42 הדקות שהורפורד שיחק, 32 מהן היו בעמדה 5. אני חושב שזה נכון מבחינת הסלטיקס אבל לא ממש נותן מענה לבעיית הריבאונד.
&nbsp
2. קליבלנד מחפשת את טרי רוזייר בהגנה ולא רק בסוויץ' מול לברון אלא גם לאב, ג'ף גרין ואפילו טריסטן תומפסון שקיבל מולו כדורים בצבע. זה היה כל-כך בולט שבשלב מסוים הייתה סטטיסטיקה של אחוזי הקליעה של קליבלנד מול רוזייר כמגן. במחצית השנייה בוסטון עשתה עבודה קצת יותר טובה במניעת המיסמאצ'ים האלה וזיהוי אפשרויות לחילופים בחזרה כשקליבלנד לא עמדה כזה נכון על המגרש. בכל אופן בוסטון לא מורגלים שתוקפים ככה שחקן שלהם וניכר שיש להם עוד מה להשתפר בנושא (בהשוואה לקבוצות כמו גולדן או יוסטון למשל שהן מומחיות בשינויים השקטים האלה שמעבירים את החוליה החלשה בהגנה לפינות).
מה שמעניין בעיני הוא שדקות המשחק של רוזייר לא נפגעו בכלל וסטיבנס לא שיחק אפילו דקה אחת בהרכב שהצעתי של סמארט-בראון-טייטום-מוריס-הורפורד (אבל כן בהרכב דומה עם אוג'ילה). כנראה סטיבנס מעריך שהחשיבות של רוזייר בהתקפה גדולה יותר מהחיסרון שלו בהגנה. זה כנראה נכון אבל אני אופתע אם הוא לא ינסה להפתיע את הקאבס במשחק הבא עם ההרכב הנ"ל שיעשה חילופים אוטומטיים בהגנה וינסה לתקוע את קליבלנד על בידודים בסוף שעון.
&nbsp
לדעתי קליבלנד יכולה להיות מעודדת מהמשחק הזה. היא איבדה 18 פעמים לעומת 9 של בוסטון, לאב הסתבך בבעיית עבירות (ובכללי לא פגע) ועדיין הם היו די בשליטה בזכות היתרון בריבאונד והעובדה שלברון כל-כך יותר טוב מהבא אחריו בסדרה. יש להם יתרונות שיכולים להחזיק מעמד. עכשיו השאלה האם הרול פליירס של הקאבס יופיעו למשחק חוץ, והאם סטיבנס יבצע התאמות כלשהן או שהוא עדיין מאמין בתכנית המקורית שתצא לפועל יותר טוב בבית.
 
אתה חושב שבוסטון צריכה לנסות לפתור את בעיית הרבאונד

עם יותר מאסה בפרימטר? בעצם אין להם בכל הסגל אף פאוור פורוורד אמיתי אבל אולי השילוב של מוריס-אוג'ליי צריך לקבל יותר דקות? מה עם דקות בלי סמארט/רוזיר בכלל? זה בכלל יעזור להם לרבאונד לשחק בלי סמארט? נראה לי שלא. נניח בראון-טייטום-מוריס-אוג'ליי-הורפורד. למרות שחסר לי פה מובילי כדור. היוורד היה מתאים בול למצבים כאלה.
&nbsp
&nbsp
ההתקפה לא מספיק טובה בלי רוזיר. פשוט חסרים להם כלים. יותר מידי פציעות. מדהים שהם בכלל מצליחים לתפקד כששני הסקוררים הכי טובים בקבוצה (BY FAR) בחוץ.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני לא חושב שאוג'יליי הוא פיתרון כזה טוב בסדרה

אני כבר מעדיף את ארון ביינס שנותן יותר נוכחות בצבע ובריבאונד ואפילו בהתקפה לא פחות טוב מאוג'יליי, אם לא יותר.
זה גם בסדר אם סטיבנס מעדיף שלא להתאבד על עניין הריבאונד, אלא לנצח בקטגוריות אחרות. אם האופציה שלי היא לשחק עם הורפורד רק בעמדה 4 ולקחת עוד 5 ריבאונדים במשחק כנראה שזה לא שווה מבחינת הסלטיקס.
ההרכב היחיד שלא נוסה שהייתי מנסה זה סמארט-בראון-טייטום-מוריס-הורפורד. יש בו ריבאונדרים טובים מעמדות הגארד ואף שחקן שקל לנצל אותו בהתקפה או להתחבא מולו בהגנה.
אני מסכים שבוסטון צריכה את רוזייר בהתקפה. השאלה האם אפשר להוריד אותו לאיזור ה-30 דקות לטובת הרכב כזה, שבבית יכול להספיק גם התקפית כי הורפורד למשל הרבה יותר טוב במשחקי בית.
&nbsp
בשורה התחתונה אני מסכים איתך שהכלים שלהם מוגבלים. אין איזשהו פיתרון קסם שסטיבנס מפספס.
 

myway23

Active member
סטיבנס לא ביצע התאמות

אין ספק שסטיבנס מאמן ברמה גבוה, אבל צריך גם להעביר ביקורת עליו, טיירון לו עשה לו בית ספר ב 2 משחקים האחרונים וסטיבנס עדיין לא הגיב.
אמנם המשחק היה הרבה יותר טוב מאשר משחק 3, אבל זה לא בגלל ההתאמות.
&nbsp
קליבלנד חיפשו לשחק על רוזייר כמו שרשמת, אז למה לא לעשות התאמה תוך כדי משחק ולשחק עם מרכוס סמארט? ברבע הרביעי כשסמארט לחץ על לברון כל המגרש הוא ממש התיש אותו, תחשבו על זה שהוא יכול לשחק עליו לפחות 30 דקות של התשה.
&nbsp
דווקא בדקות שביינס היה על המגרש הוא נתן דקות טובות, כולל 5 ריבאונדים בהתקפה ו 8 נקודות ב 16 דקות + חסימה קטלנית על קורבר.
&nbsp
משחק 5 הולך להיות מטורף! הכל פתוח בסדרה הזו ...
 

rapgamer4ever

New member
אני חושב שהוא שינה דברים קטנים

למשל במחצית השנייה בוסטון הצליחה להחביא את רוזייר בהגנה יותר טוב מאשר במשחק 3. גם כמות הדקות של הורפורד בעמדה 5 הייתה גבוהה יותר מאשר במשחקים קודמים בסדרה.
לגבי האופציה של סמארט במקום רוזייר, זה משהו שאני מחכה לראות כבר משחק וחצי וסטיבנס בינתיים לא ניסה, כנראה מתוך הנחה שרוזייר חשוב מדי התקפית. אבל כמו שאמרתי לדעתי נראה את ההרכב הזה במשחק הקרוב.
 
שוב קליבלנד פותחים פער ברבע הראשון

משחק קודם זה היה 15. הפעם 16. קליבלנד נוטה יותר מידי להפסיק לשחק ולהריץ שעון כשהם מובילים וייתכן שזה גם בגלל שלברון מנצל את בזבוזי הזמן האלה כדי לנוח ואין באמת אלטרנטיבה אבל הם כמעט הצטערו על זה במשחק הזה.
&nbsp
בוסטון פשוט חייבת לנצח את הדקות שבהן לברון נח. היום לברון סיים עם +9 ב-41 דקות שזה בדיוק הפרש הסיום. כלומר בשבע הדקות בהן היה בחוץ, קליבלנד ובוסטון היו שקולות. זה לא בא בחשבון. הפעם אלו היו סלים מתוזמנים של היל, לאב (שהיה חלש מאוד בהתקפה), 5 נקודות רצופות ולא צפויות בעליל של לארי נאנס עם אנד וואן ועוד שני עונשין אחרי רבאונד התקפה ועוד דברים שאני לא זוכר.
&nbsp
רודני הוד נעלם מהרוטציה ולא בפעם הראשונה בפלייאוף. האם הוא אי פעם יחזור או שטיירון לו התייאש ממנו? קלארקסון שיחק דקות בודדות (4) ולא ניסה להציל את הדגל עם הירו בול ככה שזאת גם סוג של נקודה חיובית.
&nbsp
קייל קורבר במשחק מעולה, אפילו בהגנה עם שלוש בלוקים (שבעצם היו 2) מסיים עם 0 במדד הפלוס מינוס בעוד גרין שהיה פחות מבינוני מסיים עם +5. מראה את כל מה שצריך לדעת על הנתון השלושת רבעי מיותר הזה.
&nbsp
גיים 5 מן הסתם יהיה סופר קריטי. זה כנראה הזמן לשלוף את הנתון שבסדרות שבמצב של 2-2 המנצחת במשחק החמישי ממשיכה לנצח את הסדרה במלנטלפים אחוזים מהמקרים. יאללה שיגיע כבר.
 

Cade Foster

New member
אחת הפעמים שבהן הקבוצה שניצחה את משחק 5 לא ניצחה בסדרה

הייתה הפעם האחרונה שלברון ג'יימס פגש את בוסטון בגמר המזרח...
 
או כשלברון פגש את ס"א בגמר 2013

או כשהלייקרס פגשו את בוסטון בגמר 2010. שיט הפנס. הסדרה גמורה רק כשהיא גמורה
.
 

rapgamer4ever

New member
לגבי הפלוס/מינוס

ג'ף גרין ב-20 דקות רשם מדד של +5, כשסך הכל במשחק קליבלנד הייתה +9. הנתון הזה חסר משמעות לחלוטין כי הוא לא מצביע על אף מגמה. אם ג'ף גרין היה +25 בדקות שלו, אז היה שווה לנסות להבין האם זה קרה באופן אקראי (מה שבהחלט יכול להיות) או שהוא בכל זאת ביצע פעולות טובות שפיספסת בפרשנות שלך.
&nbsp
כל נתון סטטיסטי צריך לקחת בקונטקסט המתאים. גם שחקן שלוקח 8 ריבאונדים לא בהכרח אומר שהוא רשם משחק טוב. זה עדיין לא אומר שהנתון של ריבאונדים הוא חסר משמעות.
 
למעלה