וואווו מה לעזאזל קרה בין גולדן וליוסטון?

OrEl74

Well-known member
מנהל
וואווו מה לעזאזל קרה בין גולדן וליוסטון?

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הייתי כל כך עייף שלא הצלחתי להתעורר למשחק

זה המשחק הראשון שאני לא רואה ונראה לי שמזל שלא ראיתי
&nbsp
קרי קרי, אבל עד כדי כך?
40 הפרש זה לא רק בגלל שקרי התעלל בהם.
&nbsp
 
צריך להתרגל לכדוסל של בלו אאוטס

אין מה לעשות, נראה שככה זה יהיה מעכשיו - קבוצות יחטפו 30+ גם בסדרות יחסית שקולות. במשחק הקודם, עד שיוסטון לא גירדו את ה 30 היה ברור לי שהמשחק פתוח.
&nbsp
זה מצער בעיני שיהיו פחות משחקים צמודים מעכשיו, אבל זה מה יש.
 
אני אפילו לא מסוגל לראות שידורים חוזרים

כי מה כיף בלראות בלו אוואטס? אחרי רבע אחד או שניים אתה פורש מצפייה
 

Cade Foster

New member
זה תלוי בעיקר באופי של הקבוצות

טבען של קבוצות ראן אנד גאן הוא להתפוצץ במשחקים מסוימים ולהתקשות במשחקים מסוימים. אם הגמרים האזוריים היו יוסטון - בוסטון וקליבלנד - גולדן סטייט אני מאמין שהיינו רואים הרבה פחות בלואאוטס.
 

rapgamer4ever

New member
נראה לי שבגולדן-קליבלנד היו הרבה בלואאוטס


 
לשיטתך בוסטון לא קבוצת ראן אנד גאן?

הרי הם בכל זאת ניצחו במשחק 1 ב 20+. הובילו גם ב 30 לאורך הדרך אם אינני טועה.
יוסטון היא בוודאי קבוצת ראן אנד גאן.
למעשה בוסטון וקליבלנד איטיות בהרבה מיוסטון וגולדן. וגם להן יש 2/3 בלו אאוטס... זה נראה שהכדורסל הולך לשם, גם בגלל כמות השלשות.
 

Cade Foster

New member
מה זה מוכיח שהם ניצחו משחק אחד ב20+?

אינדיאנה ניצחה את קליבלנד פעמיים בהפרש גבוה, אתה לא ממש יכול לקרוא לה קבוצת ראן אנד גאן.
&nbsp
גם הסדרה בוסטון - מילווקי הייתה צמודה לכל אורכה, גם טורונטו-וושינגטון, רוב הסדרות בין 2 קבוצות שוות או דומות ברמה היו צמודות. אפילו בוסטון - פילי מתוך 5 משחקים לפחות 3 היו צמודים. ופילי היא דווקא כן קבוצת ראן אנד גאן.
 
זה בדיוק מה שאני אומר

זה לא משנה אם הקבוצה היא קבוצת ראן אנד גאן.
זה פשוט המצב עכשיו. משחקים מגיעים לבלו אאוט הרבה יותר בקלות. הסגנון באופן כללי השתנה, ויש יותר סיכוי לבלו אאוט היום מאשר בעבר.
 
מרגיש לי שקבוצות גם מרימות ידיים מהר מדיי

בגלל שהן יודעות שזה "סדרה ארוכה" גם ככה
 

Cade Foster

New member
מה שאני אומר

שמשחק אחד, או אפילו סדרה אחת, הוא לא מדד לכלום. על כל סדרה שמתנהלת כמו יוסטון-ג"ס תהיה לפחות סדרה אחת שהתוצאות בה יהיו "מתונות" יותר.
 

rapgamer4ever

New member
משחק די מושלם של גולדן סטייט

לא היה לי זמן לכתוב אתמול פריוויו למשחק, אבל באתי לומר שיש לנו כבר הבנה טובה של מה שקורה בסדרה הזאת, אני לא מצפה להתאמות או הפתעות מרחיקות לכת והמנצחת תוכרע לפי רמת הביצוע.
אז רמת הביצוע של הווריורס הייתה מדהימה. הם שמרו מצוין לכל אורך המשחק, הגבילו את כמות האיבודים לחד ספרתי וקלעו באחוזים טובים מכל טווח.
נתון המשחק בעיני הוא 8 איבודים של גולדן מול 19 של יוסטון, אין סיכוי לאף קבוצה לנצח את הווריורס ככה.
&nbsp
היכולת של קרי להיכנס למשחק דרך כניסות לסל היא מאוד חשובה לגולדן, בסדרה הזאת ובכלל.
&nbsp
אחד השינויים שכן ראינו זה ניסיון של קר לשלב את ג'ורדן בל על חשבון הדקות של לוני, שלא מצליח להכיל בהגנה את הארדן ופול בסוויץ'. אז גם בל לא ממש הצליח.
&nbsp
יוסטון שיחקו בצורה דומה למשחקים קודמים אלא שרמת הביצוע שלהם הייתה נמוכה יותר וגם המצבים הטובים שהם קיבלו לא נכנסו באחוזים הרגילים. אני מבין את האכזבה מעוד בלואאוט בסדרה שמסרבת להיות צמודה, אבל יותר מהכל אני מעריך את רמת הכדורסל שגולדן הציגה. מאמין שיוסטון תגיע חדה יותר לגיים 4, אבל לנצח את גולדן בבית שלה כשהיא מפוקסת ב-100% זו משימה סופר קשה. אולי בגיים 5 נקבל סופסוף משחק צמוד.
 

fatnoam

Active member
ממש לא רמת ביצוע

סטף דוראנט וקליי טובים פי מליון מפול הארדן וגורדון, גרין מביך את קאפלה בכל משחק, ממש מגמד אותו. טאקר ואריזה בעלי יתרון קל על ליוינגסטון ואיגי, ובתכל'ס גם זה כבר לא בטוח. תפסו משחק אחד טוב וניצחו, סביר להניח שאם סטף היה משחק טוב אז גם זה היה צמוד ויכל ללכת לכל כיוון.
&nbsp
גולדן פי מליון יותר מוכשרת. ליוסטון אין מאצ'אפ מולה ואין אף שחקן שמאתגר אותה.
&nbsp
זה לא קשור לרמת ביצוע, זה קשור לסגל הפי מליון יותר טוב של הדאבס, גם על הקווים.
 

Cade Foster

New member
אם לפשט את זה, אז הכל בסופו של דבר מתנקז לרמת ביצוע

הרי מה זה אומר סגל טוב יותר/מוכשר יותר? סגל שמסוגל להגיע לרמת ביצוע טובה יותר ובאופן עקבי יותר.
 

rapgamer4ever

New member
בוא אני אסביר לך למה אני מתכוון

משחק הקודם גולדן הובסו, הפעם הם הביסו.
האם גולדן שינתה דברים ברמה הטקטית? אני לא זיהיתי. אם ראית איזשהן התאמות אתה מוזמן לפרט. אבל לראייתי גולדן שיחקה באותה הצורה בשני צדי המגרש, ושיתפה אותה רוטציה של שחקנים (בל שיחק כמה דקות במקום ווסט אבל ממש לא קריטי). ההבדל היחיד הוא שגולדן עשו את הדברים הפעם בצורה הרבה יותר טובה. למשל- קבלת החלטות בהגנה. עזרה בריבאונד. הימנעות ממסירות מרושלות. shot making. הם שיחקו באותה סכמה אבל ביצעו את הסכמה הזאת הרבה יותר טוב. לכן ההבדל הוא ברמת הביצוע ולא בהתאמות שנעשו (שוב- מההתרשמות שלי).
&nbsp
משחק הקודם גולדן הייתה מפסידה בכל מקרה. הם חטפו 22 הפרש וקרי אמנם לא פגע משלוש אבל בכל זאת קלע 7-19... אז גם עוד 2-3 סלים שהיו נכנסים וזה עדיין מוכרע בדו ספרתי.
 
חשבתי שלוני עשה דווקא עבודה לא רעה בחילופים

פול הצליח להגיע לכמה זריקות פנויות מולו אבל לא הצליח לפגוע בהם. בכלל כבר כמה שנים נראה שאין לו מה שדרוש כדי לתת סדרת פלייאוף אינטנסיבית מלאה והוא צריך קצת לרדת בדקות אם מצפים ממנו לתפוקה מירבית בזמן שהוא על המגרש. אייסו בול זה די מתיש כשפול/הארדן מתבקשים לרוץ בכל המהירות שלהם קדימה כדי לעקוף או לכדרר מלא כדי להגיע לסטפ באק המתאים בלי קונטסט. הארדן הצליח די יפה לעקוף את קארי אחרי חילוף אבל התקשה לסיים לפעמים. פול לא ממש הצליח להשיג הפרדה מקארי.
 
למעלה