הלילה: יוסטון- גולדן, גיים 2

rapgamer4ever

New member
הלילה: יוסטון- גולדן, גיים 2

משחק שהוא מאסט ווין מבחינת הרוקטס. הם יצטרכו למצוא פתרונות בשני צדי המגרש ליכולת הנפלאה של גולדן.
הגנתית יוסטון צריכה להיות אגרסיבית יותר ולדעתי היא תאט את גולדן בהשוואה למשחק הראשון בסדרה. השאלה מאיפה הם ישיגו מספיק התקפה. שני דגשים שיהיה מעניין לעקוב-
1. יותר תנועה אוף דה בול.
2. האם דאנטוני יחפש להכניס לקאפלה כדורים בפוסט מול מיסמאצ'ים. זה לא הכדורסל שיוסטון שיחקה כל העונה אבל בערב שבו הארדן לא מתפוצץ אני לא בטוח אם יש להם הרבה אופציות טובות יותר.

הדגש הכי גדול מבחינת הווריורס הוא להימנע מאיבודים, מה שעשו יפה מאוד במשחק הראשון.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
דוראנט נגד הרוקטס

ככה נראה הרבע השלישי
20 הפרש לרוקטס, בהחלט התאוששות מרשימה מהמשחק הראשון, לא חשבתי שיש להם את זה.
 

fatnoam

Active member
אז באראג׳ שלשות מנצח לרוקטס את המשחק

בתחילת הסדרה אמרתי שהרוקטס יקחו אחד, כי זו קבוצה שיכולה לקלוע 130 נקודות במשחק נתון לא משנה מה אתה עושה, והנה זה קרה. למרות 3-15 של הארדן מהשלוש, ואפילו 1-5 של פול, שאר הקבוצה קלעה מצויין והשוו את הסדרה. טאקר עם 5-6 מהשלוש ל-22 נקודות (שיא קריירה בפלייאוף), אריק גורדון עם 27 נקודות (6-9 לשלוש), ואריזה עם 19. שהמשלימים של הרוקטס מופיעים ככה, קשה באמת לבוא בתלונות לגולדן.
&nbsp
גולדן מצידה סבלה גם מיום חלש של סטף (1-8 לשלוש), רק 16 נקודות, וקליי שקלע גם הוא רק 8. אצל דוראנט עסקים כרגיל עם 38 באחוזים טובים. אני חושב שבפלייאוף הזה דוראנט מעלה סימני שאלה (אם לא שם סימני קריאה) על האנשים שאומרים שסטף הכי חשוב בגולדן וכו׳. שסטף טוב הם מביסים, שסטף גרוע לפעמים מפסידים, בינתיים דוראנט שם מעל 35 בכל משחק חשוב. גורם לחשוב, לא?
 

FrecCo

Member
ענית לעצמך

"שסטף טוב הם מביסים, שסטף גרוע לפעמים מפסידים"
&nbsp
הווריורס הביסו את כל הליגה (73-9, 2 טבעות) והיו קבוצה לא רק הטובה בליגה אלא היסטורית כבר לפני דוראנט. דוראנט בחיים לא עשה את OKC טובה כמו שסטף עשה את הווריורס. אפשר להתווכח כמה קרדיט מגיעה לשיטת הנעת הכדור של הווריורס לעומת ההירו בול שאפיין הרבה מההתקפה של OKC, אבל עובדה שדורנאט יכול להתפוצץ כל משחק ועדיין להפסיד. אני לא זוכר מתי בפעם האחרונה הווריורס הפסידו בערב שסטף התפוצץ. אפשר להתווכח על היציבות שלו או לתרץ שהוא לא כשיר 100% כרגע, וזה שCP3 שובר לו את הקרסוליים כבר משחק שני ברציפות בטח לא עוזר. אישית אני חושב שללא סטף, OKC לא עוברים את יוסטון. ללא דוראנט ועם קרי בכושר שיא הם עדיין פייבוריטים לאליפות.
&nbsp
אגב, גם אני הרגשתי שיוסטון נתנו משחק של 400% יכולת שלא סביר שיתנו שוב, קצת כמו המשחק הבודד שהקאבס הביסו את הווריורס בגמר שנה שעברה. מצד שני אפשר להתעודד מהשיפור בתנועה בהתקפה, וזה עוד במשחק חלש יחסית של שני הכוכבים.
 

Cade Foster

New member


 
אם כבר ניסויי מחשבה

אז ממש מעניין אותי ניסוי שבו ווריורס בנויים סביב דוראנט, ולא כמו היום שהם בנויים סביב קארי ודוראנט הוא אקסטרה. במצב הנוכחי השיטה היא של קארי ולכן דוראנט לא כל כך משמעותי קבוצתית. במצב ההפוך דוראנט יהיה משמעותי קבוצתית.לדעתי הם בהחלט היו מועמדים לאליפות גם במצב הזה,
 
אני אף פעם לא מצליח להבין את הטענה הזאת. למה זה יתרון

שהקבוצה מנצחת כשאתה טוב ומפסידה כשאתה רע? לא עדיף להיות תמיד טוב באופן עקבי?
 

Cade Foster

New member
אבל גם קרי וגם דוראנט טובים באופן עקבי כמעט תמיד

קרי היה גרוע במשחק האחרון, אבל זה קורה אחת להרבה מאוד משחקים. אני מניח שעל KD אפשר לומר את אותו הדבר. זה לא מה שיכול לשבור את השיוויון בהחלטה מי מהם עדיף.
 
מסכים, שניהם לרוב טובים. אחרת הם לא היו קאליבר mvp. זה לא

מסביר אבל למה זה יתרון להיות הברומטר של הקבוצה.
&nbsp
הקייס בשביל קארי בתור השחקן הכי חשוב בגולדן הוא שהוא עושה את המשחק בהתקפה קל הרבה יותר בשביל אלה שלידו בין אם הוא קולע את הזריקות שלו ובין אם לא בגלל תשומת הלב שההגנה נותנת לו. ההגנה נותנת לו את אותה תשומת לב, לא משנה אם הוא קולע את השלשות שלו או לא ולכן דווקא בתחום הזה הייתי מצפה שגולדן תהנה מכך בין אם הוא במשחק טוב או לא ושדווקא לא תקום ותיפול על היכולת של קארי כמו שציירתם פה.
 

Cade Foster

New member
קרי הוא לא היחיד שהיה גרוע

תומפסון היה גרוע עוד יותר ממנו עם 8 נקודות באחוזים מזעזעים וכמובן יוסטון שנהנתה מערב כנראה חד פעמי של שחקני המשנה. תרים את התרומה של תומפסון ל20 הנקודות הרגילות ואת התרומה של גורדון/אריזה/טאקר תוריד ל10-18 הרגילות ויש לך ניצחון קל לגולדן.
 

Cade Foster

New member
הנקודה היא שמשחק אחד חלש זה לא מדד

אנשים משתמשים ב2 משחקים בסדרה הנוכחית (ובסדרת הגמר אשתקד) כהוכחה לכך שדוראנט > קרי.
 
אבל אתה לא הגבת לאנשים, הגבת לי :)

היתרון של דוראנט זה שגם אם הוא לא בערב התקפי מוצלח, אז הוא תמיד שחקן הגנה מעולה בניגוד לקארי שהפך את עצמו לשומר סביר עם השנים אבל הוא עדיין מינוס כשהוא צריך לעשות סוויץ' לשחקנים גדולים וחזקים ממנו.
&nbsp
אבל לא נכנסתי לזה בכלל, כל הנקודה שלי הייתה שלהיות ברומטר זה לא בהכרח דבר חיובי.
 

Cade Foster

New member
זה תלוי איזה ברומטר אתה

כשאתה הברומטר של הקבוצה הכי מוצלחת של שנות האלפיים (רק הלייקרס של תחילת המילניום נותנים פייט אבל לדעתי גולדן בתוך זמן קצר תהפוך לשושלת הבכירה יותר), כזו עם מאזן בלתי נתפס לאורך 4 שנים (סטיב קר הוא המאמן בעל אחוזי ההצלחה הכי טובים אי פעם ובפער עצום גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף) אז כנראה שאתה עושה משהו טוב
 

rapgamer4ever

New member
אני מסכים איתך שעצם היותו ברומטר זה לאו דוקא יתרון

היתרון העיקרי של קרי על פני דוראנט זה היכולת שלו לשפר את השחקנים שסביבו, לכן זה לא מפתיע שכאשר קרי טוב גם אחרים טובים והקבוצה בשיאה.
אני לא לגמרי מסכים שהיכולת שלו לשפר את האחרים לא תלויה כלל בערב הקליעה שלו. מעבר לכך שבמשחקים שהוא פוגע ההגנה עושה עליו הרבה פעמים overplay שעוזר לאחרים, כשהוא חד זה מתבטא גם באופן ישיר בפליימייקינג שלו שמסדר לאחרים מבטים פנויים.
 
לדעתי היה הבדל משמעותי אצל הארדן

במשחק הראשון הוא כפה את עצמו על המשחק הרבה יותר. נכון שהוא שיחק מצויין, אבל זה היה משהו שאפשר בהחלט להכיל. כל פעם שהוא לקח כדור הוא נתקע איתו עד סוף שעון.
&nbsp
היום הוא עדיין נתקע עם הכדור למהלכים לבדו ועדיין היו כמה פעמים שהיה ברור שהוא מכדרר עד שיצליח לחדור, ואם לא אז הוא יזרוק סטפ באק מהשלוש בסוף שעון. לא חושב שאלה מהלכים טובים כל כך, אבל היום הם קרו הרבה פחות. בגדול אם הם מצליחים לשים את הכדור אצל פול בהתחלה של רוב הההתקפות מצבם יהיה עדיף לדעתי.
&nbsp
אריזה הראה היום כמה הוא חשוב, כואב על כל השנים שהוא שיחק בקבוצות שבהן לא ממש יכל לתרום.
&nbsp
אם אני צריך להמר, זו היתה תמונת מראה למשחק הבא, שבו גולדן יתפוצצו ויוסטון ירגישו שכלום לא הולך להם.
קשה לי לראות את יוסטון מגיעים ל 2-2, אבל לך תדע.
 

rapgamer4ever

New member
כמה נקודות על המשחק

- אני מסכים עם הנאמר פה שיוסטון נהנתה מהתפוצצות התקפית מהסוג שמגיעה פעם ב-. אריזה הוריד כדור לרצפה והיה מאוד מרשים, טאקר לא החטיא כלום ואריק גורדון התפוצץ מהספסל כולל סלים משוגעים.
זה לא ימשיך לקרות בהמשך הסדרה. אולי עוד פעם אחת שתרוויח ליוסטון עוד ניצחון. אבל הם לא יכולים להסתמך על זה להמשך.
&nbsp
- הגנתית יוסטון הייתה טובה יותר פשוט במובן שהיא עשתה פחות טעויות. תקשורת יותר טובה ומעבר בחסימות הגבילו את שטף המשחק של הווריורס והרחיקו אותם מקו השלוש (במיוחד את הקלעים הטובים). גם העזרה מול דוראנט הוכיחה את עצמה, בעיקר במחצית השנייה הוא קיבל יותר שמירות כפולות ולא תמיד ידע לנצל את זה. הווריורס גם לא בדיוק עזרו לעצמם עם איבודים שטותיים במחצית הראשונה ורמת ביצוע לא משהו. נקודה שגולדן כן צריכה להיות מרוצה ממנה היא שקרי הצליח לקחת את קאפלה לסל ולסיים מולו מספר פעמים, מה שהיה נראה שיותר קשה לו בגיים 1.
&nbsp
אני מצפה לתגובה הולמת מצד הווריורס בגיים 3, אם יוסטון תצליח להישאר בעניינים עד הסוף זה ירשים אותי מאוד.
 
למעלה