אז יש גמר מזרח

עריכה!

מצד שני אם היו קובעים בסוף הפלייאוף ג'ורג' קארל לא היה מקבל מאמן העונה ב2013. בתכלס הפרס הוא על העונה, לא חושב שצריך להתחשב בפלייאוף.
 

Cade Foster

New member
אז אם לא צריך להתחשב בפלייאוף מה הקטע של ה"חחח" הילדותי הזה?

הוא זכה בצדק. יכלו לעשות אן-דן-דינו בינו לבין סטיבנס וד'אנטוני וכל מה שהיה יוצא היה זכייה מוצדקת. מה שהזוי הוא שלאף אחד מתוך 30 מאמנים האן-דן-דינו הזה לא יצא על סטיבנס.
 
מה הקשר? למה צריך לבחור מאמן עונה רק על פי מאזן?...

מבחינתי אחד מהקריטריונים העיקריים לבחירת מאמן עונה זה עד כמה הוא ענה על הציפיות מבחינת חומר השחקנים שיש לו ביד. להשיג מאזן טוב מאוד עם טורנטו(כי קליבלנד פשוט ישנים כל העונה), או עם פאקינג הארדן וCP3 זה ממש לא חוכמה.
לדעתי הקרב פה צריך להיות בין סטיבנס לסניידר
 

Cade Foster

New member
איך בדיוק בחרתי מאמן רק לפי מאזן?

לפי מאזן זה צריך להיות ד'אנטוני קל.

גם סניידר מועמד ראוי, מסכים. אבל במקרה שלו קשה לראות איזה קייס יש לו על פני סטיבנס. שניהם סבלו מאינסוף פציעות (סטיבנס יותר), אצל שניהם היו שינויים משמעותיים בסגל בתחילת העונה (אצל סטיבנס יותר), שניהם עלו על כל הציפיות (סטיבנס כנראה יותר). ככה שלמרות שהוא מועמד ראוי קשה לראות אותו זוכה. לקייסי וד'אנטוני אפשר לבנות קייס אחר שלא קשור רק ליכולת להתמודד עם בלת"מים.

ד'אנטוני קבע את המאזן הכי טוב של יוסטון אי פעם בעונה הסדירה. אנחנו מדברים פה על פרנצ'ייז שכבר זכה באליפויות. להפוך את זה למובן מאליו רק בגלל שפול והארדן (שהחמיצו ביחד 34 משחקים העונה, אגב) משחקים שם זה גובל בטרוליזם.

ומה בדיוק הקשר בין ה"ישנוניות" של קליבלנד (שזה גם שטויות, אבל נעזוב את זה) לבין המאזן של הראפטורס? קליבלנד ניצחו 2 משחקים מול טורונטו מתוך 3 בעונה הסדירה, זו ההשפעה היחידה שלהם על המאזן של קייסי (וגם היא שלילית, כפי שאתה רואה). יש עוד 28 קבוצות בליגה שהראפטורס נראו נהדר מולן ברוב מוחלט של המשחקים. היה להם את הספסל הכי טוב בליגה למרות שבתחילת העונה לא הכרת יותר מ2 שחקנים שם (שאחד מהם זה נורמן פאוול, שיצא מהרוטציה בכלל), הם החליפו תקליט ושיחקו הגנה חזקה מאוד והתקפה יעילה (בניגוד לעבר). אם זו לא עבודה טובה של מאמן אז אני לא יודע מה זו עבודה טובה של מאמן. בסיבוב השני עברו תאונת רכבת מול קליבלנד, גם לקייסי יש חלק בזה, אבל זה לא רלוונטי לבחירת מאמן העונה. אתה בעצמך קבעת את זה בהודעה הקודמת שלך.
 

מור תור

New member
מאמן העונה של המאמנים-דווין קייסי

פוטר.
&nbsp
יש הצדקה?
מצד אחד השחקנים לא התעלו על עצמם במאני טיים
מצד שני אולי היה צריך לשחק אחרת?
בכל מקרה, תמיד אנו רואים שמי שמשלם את המחיר זה המאמנים תמיד, לא השחקנים, וחבל.
 

Cade Foster

New member
שעיר לעזאזל ותו לא

טורונטו עשתה העונה הרבה מעבר למה שהסגל שלה שווה. אם הם רוצים יותר מחצי גמר המזרח אז שיכוונו את החצים למי שבגללו לאורי ודרוזן מרוויחים מקסימום כל אחד (לא בצדק) ולא מאפשרים להם באמת להתחזק.
 

Madridista521

New member
יתרון האיכות של קליבלנד ידבר

קליבלנד קבוצה איכותית יותר בהינתן הפציעות של בוסטון, אם הסגל המשלים של קליבלנד יתעלה כמו מול הראפטורס אני לא חושב שתהיה להם יותר מדי בעיה וזה ייגמר ב5-6 משחקים.
&nbsp
היתרון האיכותי של בוסטון הוא על הקווים, אין ספק שסטיבנס מאמן יותר מנוסה מלברון וידע לעשות התאמות, יהיה מעניין לראות מה הוא יצליח להוציא מהקבוצה שלו בסדרה הזאת.
 

rapgamer4ever

New member
זו סדרה קשה לחיזוי בשבילי

בעיקרון קליבלנד פייבוריטית אבל לבוסטון יש את יתרון הביתיות ומגוון שומרים ראויים ללברון. הוא יתקל בהגנה מס' 1 בליגה שבטח תקשה עליו יותר מאשר היריבות בסיבובים קודמים. לכן לברון יצטרך כאן עזרה מסביב וסימן השאלה הוא גדול כי אין לו ממש שחקנים אמינים בקבוצה. כל תרומה שהיא בין האפס שקיבל מול אינדיאנה, לבין התפוקה המצוינת שקיבל מול טורונטו, אפשרית לדעתי.
הסלטיקס מדורגת ראשונה בשמירה על קשת השלוש שזה הנשק הכי חשוב מסביב ללברון, אני באמת חושב שזה מצ'אפ קשה עבור קליבלנד.
&nbsp
מצד שני גם סביב בוסטון יש סימני שאלה. התפוקה ההתקפית שלהם לא יציבה ובעוד שההגנה הספיקה לקחת משחקים בסקור נמוך מול מילווקי ופילי, ספק אם זה יספיק מול הקאבס. טריסטן תומפסון חגג בלוחות מול הורפורד במפגשים קודמים, יהיה מעניין לראות כמה הוא ישותף בסדרה (לדעתי הרבה, יכול להיות שיפתח בחמישייה בשלב מסוים).
נקודה נוספת שלא בטוח אם היא באמת רלוונטית זה חוסר הניסיון של בוסטון. גמר איזורי זה כבר לא צחוק ורוב שחקני המפתח שלהם חסרי ניסיון משמעותי במעמד. אני מצפה שטייטום, בראון ורוזייר כן יופיעו ויהיו טובים אבל מה אם הם יפסידו משחק אחד בבית ויצאו למשחקים 3-4 בחוץ כשיש עליהם לחץ לנצח אחד? האם אפשר לסמוך על תפוקה יציבה שלהם במצב כזה? נחכה ונראה.
&nbsp
עוד אלמנט שמשחק לטובת קליבלנד הוא שלברון נח כמעט שבוע. גם בסדרה עצמה יש מרווח גדול בין משחק 2 למשחק 3. כלומר לברון יוכל לתת מעצמו 100% לכל אורך הסדרה, אני חושב שקליבלנד תזדקק לזה.
&nbsp
ההימור שלי הוא קליבלנד ב-6 משחקים אבל אין לי ביטחון בהימור הזה כי הרול פליירס בקליבלנד כל-כך לא יציבים. כמעט שום תוצאה לא תפתיע אותי.
 
למעלה