גמר המערב: גולדן סטייט VS יוסטון

OrEl74

Well-known member
מנהל
גמר המערב: גולדן סטייט VS יוסטון

גמר די צפוי אבל מאוד מסקרן
בפעם הראשונה בארבע השנים האחרונות, נראה שבאמת יש קבוצה שיכולה לקרוא תיגר על גולדן סטייט.

הימורים ופרשנויות...זה הזמן!
 

Cade Foster

New member
כי גולדן הרבה יותר טובים

מאמין שיוסטון תיקח את המשחק הראשון, קר יעשה את ההתאמות, ומשם זו תהיה סדרה חד צדדית כי ד'אנטוני עוד לא הוכיח שהוא מסוגל לשלוף שפנים מהכובע ברגע שהתוכנית הרגילה שלו משתבשת.
 

myway23

Active member
אני אפתיע

אני חושב שליוסטון יש קבוצה שיכולה להתמודד עם גולדן.
יש להם הרבה ניסיון (פול, הארדן, אריזה וכו'), יש להם ספסל עמוק יותר לטעמי והרבה כוח אש להמטיר עליהם שלשות, בהגנה קאפלה יקשה עליהם בזריקות בצבע - הולך להיות קשה.
&nbsp
מתלבט בין 4-2 ל 4-3 ליוסטון, נלך על 4-2 :)
 

fatnoam

Active member
גולדן 4-1

מדובר בסופו של יום בשתי קבוצות שמשחקות בסגנון דומה, רק שלאחת יש סגל שחקנים הרבה יותר טוב. דוראנט יותר טוב מהארדן, קארי יותר טוב מפול (אפילו בפער), קליי יותר טוב מ-XXX (מי שיחליט שהוא הצלע השלישית בווינג באותו יום, אם זה גורדון, גרין או טאקר, לא משנה), וכמה שהעונה הזו של קלינט קאפלה יותר טובה אני מעדיף את דריימונד גרין עליו בהרבה.
&nbsp
יוסטון קבוצה מצויינת אבל גולדן כל כך יותר איכותית. אני מאמין שמתוך 4-5 משחקים לרוקטס יתחבר איזה מבול שלשות שמה לעשות, בלתי אפשרי לנצח, ולכן נתתי להם משחק אחד.
 

Roeiii1

New member
גם ווסטברוק וג'ורג יותר טובים

גם ווסטברוק וג'ורג יותר טובים ממיטשל ורוביו
לילארד מקולום יותר טובים מרונדו והולידיי

זה לא עובד ככה
גולדן עדיפה אבל לדעתי זאת תהיה סדרה צמודה מאוד , יכולה להתפתח לאחת הסדרות הכי מעניינות וטובות בהיסטוריה
ביכולת של ג'יימס הארדן העונה , לא בטוח האמת שדוראנט יותר טוב ממנו. גם גרין לטעמי אוברייטד וקאפלה שהוא שומר טוב יקשה עליו מאוד

גולדן ינצחו לטעמי אבל ב7 משחקים


הספסל של גולדן לא היה קיים מול NO , איגי לא מסוגל לשחק באינטנסיביות אפילו 20 דק' והספסל של גולדן לא מסוגל לקנות סל
 

Madridista521

New member
4-2 לווריורס

הווריורס פשוט איכותיים יותר.
אולי העונה הסדירה נתנה לנו אשליה שהסיטואציה מעט שונה אך זה לא המצב.
אני מאוד מקווה שאתבדה, אני מאוד רוצה לראות את יוסטון מצליחה לצאת מהמערב ולקחת אליפות, אך אני פשוט לא מצליח לראות איך הם יתגברו על יתרון האיכות של גולדן.
 

Anfield

New member
הייתה קבוצה שהובילה 3-1 על גולדן וגם קבוצה שניצחה אותה בסדרה

אז לא הבנתי מה זה בפעם הראשונה ב4 שנים.
 

rapgamer4ever

New member
ניתוח הסדרה שתכריע את זהות האלופה


לדעתי זו תהיה סדרה על טהרת הסמול בול. גרין ישחק בעמדה 5 רוב הזמן, אם לא את כל הדקות שלו. יוסטון תשחק עם קאפלה וסביבו 4 שחקני פרימטר, ולדעתי אפילו דקות סופר-סמול ללא שום ביג מן אלא הרכבים עם 5 מתוך השישה: פול, הארדן, גורדון, אריזה, מבאה מוטה, טאקר. מי שיהיה לא רלוונטי בסדרה הוא ראיין אנדרסון שלא אמור לקבל הזדמנויות אלא אם יוסטון תיכנס לבור ותנסה להציל את המשחק עם ההרכב הכי התקפי שלה.
&nbsp
שתי הקבוצות משחקות יחסית דומה בהגנה. הן מתבססות על חילופים אוטומטיים on the ball בזכות היכולת של הביג מן לשמור על מגוון עמדות (גרין, קאפלה) וגם של הגארדים להתמודד בפוסט מול שחקנים גדולים מהם. גם אוף דה בול הן עושות חילופים בחוכמה כשיש להן הזדמנות כדי להימנע ממיס מאצ'ים. שתי הקבוצות מהטובות בליגה ב-help defense, הן מקשות על הכנסת כדורים לצבע ועושות רוטציות מהירות לקלעים.
&nbsp
התקפית לעומת זאת הסגנון שונה. בעוד שגולדן נמצאת במיטבה כשיש תנועה של הכדור ושל השחקנים אוף דה בול, יוסטון מתבססת יותר על high P&R עם קאפלה ומשחק אחד על אחד של הארדן ופול מול מיסמאצ'ים. מהבחינה הזאת יוסטון תכפה על גולדן את הסגנון שהיא מורגלת אליו, כי החילופים האוטומטיים של הרוקטס בהגנה יגבילו את האפקטיביות של האקשן שגולדן מריצה אוף דה בול. זה כן ייצור מיסמאצ'ים שגולדן יודעת לנצל אבל לא עושה את זה כעדיפות ראשונה.
&nbsp
&nbsp
מכיוון שגולדן פייבוריטית אני אתייחס לכמה נקודות מפתח מהצד של יוסטון:
1. הארדן חייב להיות שחקן האחד על אחד הטוב בסדרה. אני חושב שהיתרון שלו על מיסמאצ'ים כמו קרי או דיוויס ווסט אמור להיות גדול יותר מאשר היתרון של דוראנט מול כריס פול או אריק גורדון, וזו נקודה קריטית מבחינת יוסטון כי הרבה מהאקשן ההתקפי יתחיל מנקודת המיסמאץ' הכי לא נוחה של היריבה.
זה אומר שהארדן יצטרך לשאת בנטל מהסוג שהיה לו בשנים קודמות ולתקוף בלי הפסקה. זה גם אומר שהוא צריך להימנע משלשות סטפ באק עם יד בפנים כשיש 12 שניות על שעון ההתקפה, למרות הנטייה הרעה שלו לקחת זריקות מיותרות כאלה.
2. תשומת לב הגנתית- כשאתה משחק מול גולדן אתה מוכרח לתקשר בהגנה ולהיות on point- בחילופים שאתה מבצע, בירידה ממושמעת להגנה כולל במצבי טרנזישן שלא ברור מהרגע הראשון מי שומר על מי. פאשלות מהסוג הזה הן גזר דין מוות מול הווריורס.
3. קצב המשחק- לדעתי יוסטון צריכה לכפות קצב איטי. זה הקשה על גולדן בעבר כי כאמור הם בשיאם כשהם בטרנזישן וכשיש כאוס. זה גם יאפשר לפול והארדן לנוח טיפה יותר ולא להתפשר על זריקות רעות. עם כמה שיוסטון אקספלוסיבית ויכולה להרוג אותך במגרש הפתוח, גולדן יותר.
4. אקס פקטורים- נקודה מגה-קריטית היא היכולת של הקלעים הפחות טובים לקלוע שלשות פנויות. למרות כל החילופים שדיברתי עליהם יהיו סיטואציות של עזרה בהגנה, ריבאונד התקפה וכו' שדרך רוטציות טובות ינתבו את הכדור לקלעים הפחות טובים- טאקר, מבאה-מוטה, גרין, איגודאלה. יהיו משחקים בסדרה הזאת שיוכרעו על היכולת של אותם קלעים להעניש כשמביאים מהם עזרה.
עוד אקס פקטור שאולי יבוא לידי ביטוי הוא ג'ו ג'ונסון. הבחור יצא מהרוטציה של דאנטוני אבל הוא היה במעמדים כאלה, יש לו את היכולת לקלוע באחד על אחד ואני רואה מצב שהוא יכנס לרוטציה כשחקן שמיני שאפשר לסמוך עליו, על חשבון ג'ראלד גרין שמסוגל לעשות שטויות בהגנה.
&nbsp
&nbsp
אני חושב שזו כן תהיה סדרה צמודה. בסופו של יום גולדן מוכשרת יותר (ולא רק בהתקפה, גם הגנת הצבע שלה עדיפה). יש לה ניסיון, קבלות והיא תנצח את רוב המשחקים הצמודים. מהמר על הווריורס ב-6 משחקים.
 
למעלה