ברוך הבא קווין לאב

rapgamer4ever

New member
באופן כללי לא, טורונטו קבוצת הגנה טובה יותר

לאינדיאנה כן יש מצ'אפ יחסית טוב מול קליבלנד אבל זה לא מסתכם בזה. הקאבס פשוט משחקים ברמה גבוהה יותר מאשר בסיבוב הראשון. הם משחקים עם יותר אנרגיות וקולעים הרבה יותר טוב. לברון שיחק לבד בסיבוב הראשון, בשני המשחקים האלה כבר היה לו משחק גדול אחד של לאב, קורבר, טריסטן ושני משחקים טובים של ג'ף גרין וג'ייאר סמית'. כמובן שגם ההתפוצצות של לברון הלילה זה משהו חד פעמי כי הוא הגיע ל-45 נקודות האלה דרך ג'אמפרים קשים ולא כניסות לצבע כמו נגד אינדיאנה.
 
לדעתי אינדי והקאבס היו שתי הפייבוריטיות במזרח

לא רציתי לנחס את אינדיאנה תוך כדי הסדרה, אז לא כתבתי בזמן אמת, לדעתי אם הם היו עוברים את הקאבס הם היו יוצאים מהמזרח.
טורונטו קבוצה שמוציאה 150%בעונה הסדירה, בפלייאוף הם חוזרים לסורם. הם לא הצליחו לעצור את הקאבס גם לפני שלברון התחיל להשתגע.
עוד דבר שראינו היום זה כמה לברון יכול להיות טוב כשכולם מסביבו נכנסים למשחק, וכמה זה חשוב לקאבס. אני מקווה שמעכשיו נראה את לאב וגרין משחקים ככה קבוע.
&nbsp
בכלל, לברון קלע היום 40+ בלי שהוא בכלל התאמץ...
 

Cade Foster

New member
קצת מוגזם לדעתי

בעונה הסדירה עוד אפשר היה לראות שהמצ'אפ שלנו מול הקאבס פשוט טוב, והדרך היחידה שלהם לנצח זה התפוצצות של לברון וערב קליעה חלש שלנו.
&nbsp
נגד טורונטו זה מצ'אפ אחר לגמרי, לדעתי לא היינו מגיעים נגדם למשחק 6.
 
אין מה לעשות

אני אוהב לבלבל תמוח על זה שטורונטו לוזרים אבל בתכלס לברון פשוט יותר מדיי בשביל כל טורונטו ביחד. אין שם אף אחד שיכול לעצור אותו.. לברון התחיל לזרוק בפיידאוואים כאילו הוא מייקל ג'ורדן והשחיל אחת אחרי השניה. אין פשוט פתרון לדבר כזה, במיוחד כשיש לו עוד כל כך הרבה אמצעים בארסנל. וכשכל שאר השחקנים גם מתחילים סוף כל סוף לקלוע את הזריקות שלהם לשם שינוי מה כבר אפשר להוסיף
 
למעלה