הפלינקס מנצחים את גולדן 119:110

OrEl74

Well-known member
מנהל
הפלינקס מנצחים את גולדן 119:110

דיוויס עם 33 18
רונדו עם 21 אסיסטים

גולדן עם 38% במשחק הזה, אירוע די נדיר
 

rapgamer4ever

New member
הם נלחמו בצורה מרשימה בהגנה

קרי במשחק חלש והשאר לא התעלו במיוחד כך שגולדן נתקעה על 100 נקודות בלבד באחוזים נמוכים.
בצד של הפליקנס קשה למצוא שחקן שלא היה טוב. כל שחקני החמישייה עשו את שלהם בשני צדי המגרש, קלארק הפציץ מהספסל וסולומון היל נתן דקות טובות.
זה המתכון לנצח את גולדן ב-20 הפרש. מאמין שבמשחק הבא הווריורס ישוו את רמת האגרסיביות ויחלצו ניצחון.
 

rapgamer4ever

New member
יוסטון דורסת את יוטה באולמה הביתי

הרוקטס הזכירו לנו שעם כל הכבוד ליכולת היפה של יוטה, מדובר כאן במועמדת לגיטימית לאליפות. זה היה משחק הפלייאוף הכי מרשים שלה העונה. יוסטון פתחו בריצת 19-2 בעיקר בזכות הכימיה הנפלאה של הארדן וקאפלה. הגנתית הם עשו חילופים, סגרו נתיבי מסירה ועזרו בריבאונד. בתחילת הרבע השני פול ואריק גורדון מתחו את ההפרש ל-25 והיה נראה שהמשחק נגמר. יוטה ענתה בריצה שהורידה את ההפרש ל-15, אלא שאז הארדן שוב ייצר מבטים פנויים לשאר, גורדון הוציא לפועל ויוסטון ירדה למחצית ביתרון 30. בול גיים.
&nbsp
דונובן מיצ'ל במשחקו החלש ביותר עד כה בפלייאוף ויוטה נתקעה על 40 נקודות בלבד במחצית. הרבה קרדיט לקאפלה שהוא מהביג מן הכי טובים בליגה בשמירה על שחקני חוץ.
 

Cade Foster

New member
קאפלה מדהים, רודי נראה חסר אונים לידו

ויותר חשוב מזה, נראה שהוא התשובה הכי טובה לדונובן מיטצ'ל בינתיים, הוא לא מצליח להשיג את אותן הנקודות הקלות בחדירות שהוא השיג נגד הת'אנדר, אין לו מבטים פנויים בכלל בסדרה הזו בינתיים, וכשיוסטון כל כך חמה מחוץ לקשת אין לג'אז סיכוי לנצח ככה.
 

rapgamer4ever

New member
קאפלה מזכיר לי קצת את דריימונד גרין גרסת יוסטון

הוא לא טוב או מגוון כמוהו אבל יודע להשלים את הכוכבים בצורה נהדרת וגם החוליה הכי חשובה בהגנה. הפיק אנד רול של הארדן-קאפלה הוא מהקטלניים ביותר בליגה ולמרות שרוב הקרדיט מגיע להארדן, צריך גם להכיר בתזמון וביכולת הפיניש הנפלאה של קאפלה.
עם כמה שהוא מוגבל בהתקפה הוא מאוד valuable עבור יוסטון. הגנתית הוא דוקא מגוון ועושה הכול ברמה טובה.
 
האם ההגנה של יוסטון עשתה קפיצת מדרגה העונה?

כמו שכתבתי, אני רואה מעט מאד משחקים, והמעט שאני רואה זה בהילוך די מהיר.
ממה שראיתי במשחק 3, נראה שההגנה של יוסטון משחקת טוב מאד - נתיבי מסירה חסומים, חילופים מהירים, לא היה סל קל אחד ליוטה בכל המשחק.
האם זו מגמה מהשנה שעברה? בכלל, האם יכול להיות שלד'אנטוני יש קבוצה שמשחקת גם בהגנה?
 

rapgamer4ever

New member
בהחלט זו קבוצת הגנה אחרת

הם הוסיפו מספר שומרים אישיים טובים (פול, טאקר, מבאה-מוטה) והתחייבו לשיטה הגנתית של חילופים ועזרה שמבוססת על נקודות החוזקה של המגינים שלהם- פול והארדן שומרי פוסט קשוחים לגודל שלהם, קאפלה מאוד נייד והשאר שומרים באופן טבעי על מגוון רחב של עמדות. קשה לקלוע בצבע של יוסטון וזה לא בגלל אף דמות ספציפית אלא הם מכווצים את ההגנה מהר וישר דוחפים את הידיים ומביאים סטריפים.
יוסטון בהחלט קבוצת הגנה טובה, אחרת היא לא הייתה ברמה בפני עצמה מעל ה-28 האחרות שאינן גולדן סטייט.
 
למעלה