הקאבס פותחים את הסדרה מול הראפטורס עם ניצחון

OrEl74

Well-known member
מנהל
הקאבס פותחים את הסדרה מול הראפטורס עם ניצחון

ניצחון דחוק בהארכה ובנקודה בלבד אבל מה זה משנה?
 
הראפטורס נחנקו - מצטער אם לא אוהבים לשמוע את זה

הם שיחקו כדורסל יותר טוב רוב המשחק, אבל ככל שהתקרבו להכרעה ככה הם פחות תפקדו. כמה מהלכים קריטיים - יונאס מחטיא שלוש זריקות בהתקפה אחת, כמה זריקות קשות ולא טובות, ושיא השיאים - הם לא הצליחו להכניס כדור בחזרה מפסק זמן.
&nbsp
אני ממש מקווה שהם יצליחו להוריד את הקופים האלה מהגב שלהם - בינתיים זה נראה שהם עדיין קבוצה שפשוט לא מחזיקה מנטלית כשמגיע הפלייאוף.
אגב, כשרואים משחקים בהילוך מהיר ומדלגים על כל ההילוכים החוזרים, יכולים לפספס, אסל נדמה לי שגם היום ראינו שיפוט שמוטה חזק לטובת הקאבס - אני טועה?
 

rapgamer4ever

New member
לא הרגשתי שיפוט מוטה חזק לטובת הקאבס

אולי קצת לטובת הקאבס. שמתי לב שבאופן כללי שריקות 50-50 נוטות ללכת לטובת הקבוצה שבפיגור.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא ראיתי את המשחק אבל אני לא ממש מופתע מעניין ה"נחנקו"

הקבוצה הזאת לא יודעת להתעלות על עצמה כשצריך ויהיה מאוד מעניין לראות איזו השפעה פסיכולוגית תהיה להפסד הזה עליהם.
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
העונה שלהם עוד רחוקה מלהסתיים


אבל בכל מקרה נראה לי שההרכב הזה שלהם מיצה את עצמו בלי קשר למאמן
כך או כך, תראה בעונה הבאה טורונטו אחרת.
&nbsp
&nbsp
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ברור לגמרי

אבל בכל מקרה הרכב שרץ כבר כמה עונות ביחד כמעט בלי שינויים או לפחות לא שינויים מאוד משמעותיים ולא מגיע לכלום, סופו שיתפרק בלי קשר למאמן.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
טורונטו חזרה מספיק פעמים מפיגור 1-0 לניצחון בסדרה

שעוד מוקדם להספיד אותם.
ולגבי ההצעה להחליף מאמן, אני חושב שקייסי עושה עבודה ממש טובה. בתחילת העונה אף אחד לא הכיר בכלל את ואן פליט, דלון רייט, פולטל... לקחת את החבורה הזאת ולהפוך אותה לאחד הספסלים החזקים בליגה זה מרשים. ובכלל הצורה בה טורונטו שיפרה את שיטת המשחק שלה זה מרשים. תחליפו את קייסי במאמן אחר בינוני וטורונטו בכלל לא הייתה נמצאת בעמדה הזאת של סדרת סיבוב שני מול קליבלנד עם יתרון ביתיות.

אולי התגובה הזאת מכוונת יותר לרם מאשר אליך.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מודה ומתוודה

לא מתחבר לקבוצה הזאת ולכן אני כמעט ולא רואה אותם.
לתחושתי יש לקבוצה הזאת בעיה מנטלית וכפי שנאמר, זה בדר"כ אשמת המאמן אבל הדרך עוד ארוכה בשביל להספיד אותם.
מה שכן, המשחק השני יהיה מבחן אופי ענק לקבוצה הזאת.
&nbsp
 
אני חושב שבטורונטו יחתמו בלי למצמץ על עד 4 שנים כמו האחרונות

אליפות, או גמר NBA, אינם חזות הכל.
טורונטו קבוצה משוק יחסית קטן, עם מסים יחסית מאד גבוהים, אזור קר - לא חושב שהיא בדיוק אטרקציה. קייסי בנה שם קבוצה חזקה ועמוקה ששנה אחרי שנה מצטיינת בליגה הסדירה ומתקשה בפלייאוף (ולמרות זאת הם עשו גמר מזרח לפני שנתיים).
אני חושב שבגדול, בטורונטו יעדיפו שהסגל הזה ימצה את עצמו ככל שניתן, גם אם זה אומר עוד 4 שנים של סיבוב 1-2.
צריך גם להגיד שקייסי מייצר להם ערך - שחקני ספסל שלא שמעת עליהם בתחילת העונה הם עכשיו צ'יפים אפשריים בטרייד בזכותו, ואם הם יצליחו להנחית שחקן משמעותי בטרייד זה יהיה בין היתר בזכות זה.
אני גם לא בטוח עד כמה הצד המנטלי נמצא בהשפעת המאמן, ובכל מקרה יש דרכים לחזק את הפן המנטלי בלי להחליף מאמן. לדעתי טורונטו בכיוון נכון גם מבחינת מאמן וגם מבחינת סגל - גם אם הם לא יעברו את לברון עד שהוא יפרוש.
 
מסכים

אני חושב שלברון עכשיו כל כך חזק מנטלית, אולי אפילו ברמה ג'ורדנית, שקשה לי לראות קבוצה חסרת נסיון במזרח עוברת אותו וכל הקבוצות חסרות נסיון (אפילו אם טורונטו עשו בטעות גמר מערב מתישהו). ביחוד אם הצוות המסייע שלו מתחיל לצאת מתרדמת החורף שלו.
 

rapgamer4ever

New member
בעיקרון אני מסכים

למשל פורטלנד של השנים האחרונות משחקת אחלה כדורסל ומודחת בסיבוב 1-2.
במקרה של הראפטורס לעומת זאת היכולת שלהם בעונה הרגילה מעלה את הציפיות והם נתקלים במפח נפש כל פעם מחדש. אם המטרה שלהם הייתה סיבוב 1-2 זו אחלה עונה, אבל כשאתה מסיים מקום ראשון בקונפרנס התיאבון שלך גדל. מצד אחד זה טוב ומעיד על עונה מוצלחת, מצד שני זה שובר את הלב של האוהדים לחטוף הדחה בסיבוב 2 אחרי עונה כזאת.
 
מכיר אוהדי הפועל?

זה סתם בשביל הבדיחה.
באופן עקרוני אוהדים יכולים להתרגל לחטוף בראש ולהיות שבורי לב וזה נהיה חלק מהזהות שלהם. אם זה לא זולג מהספורט לתחומים אחרים, נראה לי שזה בסדר.
גם ב NBA, מה יגידו אוהדי אינדיאנה (ליאור?) על כל השנים עם רג'י שהסתכמו פעם אחת בהגעה לגמר? אני מנחש שהם ירצו את השנים האלה בחזרה בלי למצמץ, גם אם לא היו בהן תארים.
נכון, זה מאכזב, אבל he's too fucking good. מה תעשה?
 

rapgamer4ever

New member
הדוגמה ההפוכה היא הקליפרס

שהיו קבוצה טופ 5 בליגה במשך די הרבה עונות אבל האוהדים שלהם היו מהיותר אומללים.
אני חושב שזה הרבה קשור למידת הגאווה בקבוצה שלך. אוהדי אינדיאנה יכלו להתגאות בהישגים שכן הגיעו אליהם, או בכלל ברוח של הקבוצה. בעוד שהקליפרס ולדעתי טורונטו גם נופלת לקטגוריה הזאת אלה קבוצות שקשה לאוהדים להתגאות בהן גם כשהן די טובות.

אגב בתור אוהד מינסוטה אני האחרון שיזלזל בהופעות פלייאוף קבועות של קבוצה טובה ותחרותית. מצד שני אני לא בטוח שאוהדי טורונטו יחתמו על עוד 4 שנים של אכזבות משמעותיות בפלייאוף... הם מאוד צמאים לפוסטסיזן מוצלח באמת.
 

Roeiii1

New member
אבל אף אחד לא רוצה להיות בלוטרי

אתה מתאר כאן מצבים של קבוצות פלייאוף לגיטימיות שלא מצליחות להמריא קדימה
כמו קליפרס או טורונטו

אבל מה עדיף?להיות סקרמנטו או ברוקלין? או אפילו נלך על יוטה או פורטלנד?
קבוצות שמפתיעות עונה אחת ואז חוזרות למימדים הרגילים שלהם?

אתה מדבר מנקודת מבט של 5 שנים. אבל כל הקטע בלאהוד קבוצה שגם אם היא לא מצליחה עד הסוף , זה עצם ההתרגשות.
ההתרגשות של אולי זה אפשרי, אולי הפעם..אז כן עם גודל הציפייה באה גודל האכזבה, אבל כשאתה אוהד קבוצה אתה אוהד אותה ואתה נהנה מהמשחקים בזמן "הווה".
טורונטו יחתמו על עוד 4 שנים כאלו גם אם הם יסיימו בלי תואר , רק עצם ההשתתפות בפלייאוף וההתרגשות בזמן אמת.
תסתכל על יוטה ועל מה שהם עשו ליוסטון..תאמין לי שאין יותר אוהדים מאושרים מהם כרגע בNBA , כי הניצחון הזה וגם הניצחונות על אוקלהומה פותחות אצלם אמונה שאולי אפשר להפתיע ולקחת אליפות NBA. עצם המחשבה הזאת שווה את הכל , גם אם זה כנראה יסתיים בלי תואר
 

rapgamer4ever

New member
אני מסכים

אם הבחירה היא בין טורונטו לסקראמנטו, עדיף להיות אוהד טורונטו.
אבל אם הבחירה היא בין טורונטו לפורטלנד או יוטה, שלא הגיעו להישגים טובים יותר בשנים האחרונות- אני חושב שבכל זאת האוהדים של פורטלנד/יוטה מרגישים יותר טוב עם הקבוצה שלהם בשנים האחרונות.
&nbsp
השורה התחתונה שלי היא שהישגים זה חשוב אבל יש דברים נוספים, ואוהדי טורונטו סבלו מזה בשנים האחרונות. גם אוהדי הקליפרס. לכן אני לא בטוח שהם יחתמו בשמחה על עוד 4 שנים של סיבוב ראשון-שני שכוללים בתוכם אכזבות פלייאוף רציניות.
&nbsp
אגב אני בכלל לא מדבר על אליפות... אם טורונטו תגיע לפיינלס זה יהיה הישג אדיר מבחינתם. אבל עבור קבוצה שסיימה מקום ראשון בקונפרנס, להפסיד בסיבוב שני זה הרבה יותר גרוע מקבוצה שהגיעה עם ציפיות נמוכות והתעלתה על עצמה בדרך להדחה בסיבוב השני.
 

botend

New member
הנה תמונה מרשימה

שממחישה איך נראה קקי במכנסיים בצורה מוצלחת.
זה ההפרש במשחק.

 
למעלה