הלילה משחק אחד בלבד: 3:00: בוסטון- פילדלפיה

rapgamer4ever

New member
הלילה משחק אחד בלבד: 3:00: בוסטון- פילדלפיה

האם יש מסה קריטית של פצועים שבוסטון לא יכולה להתאושש ממנה? בנוסף על הפצועים הקבועים גם ג'יילן בראון צפוי להחמיץ את המשחק הראשון בסדרה, ולתת לפילדלפיה הזדמנות ליטול את ההובלה משלב מוקדם. בעיני זו סדרה שיכולה ללכת חד צדדית או להיות די תחרותית אבל בשני המקרים הסיקסרס יעלו לגמר המזרח. היא מגיעה לסדרה כפייבוריטית כבדה בעיני.
 

Cade Foster

New member
אני מאמין שבוסטון תנצח

השאלה היא אם בשלב מסוים יישארו לה בכלל שחקנים לעלות איתם לפרקט.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מדהים. אני לא מבין איך הם מנצחים

אולי אני סתם מזלזל בהם בלי סיבה?
אבל בלי קיירי, באמת לא חשבתי שהם מסוגחים לעשות משהו.
 

Anfield

New member
קבוצה שמנצחת כמעט 20 הפרש בחצי גמר

בלי 2 השחקנים הכי טובים שלה שגמרו את העונה.
אפשר רק לדמיין מה היה קורה אילו...פספוס ענק. אם הייתי אוהד בוסטון, הייתי מייחל לאליפות חלקה של גולדן סטייט ואז הייתי מניח בראש שגם אותי היו דורסים, כל תסריט אחר וזה לא היה עוזב אותי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא רוצה לדרוך לך על היבלות

אבל זה ההבדל בין קבוצה מאומנת עם שיטה וקבוצה שלא מצליחה להתחבר.
פשוט מדהים מה שסטיבנס עושה גם ברמה הטקטית וגם ברמה המנטלית.
&nbsp
 

Anfield

New member
אתה מן הסתם צודק, רק שיש לי בעיה אחת

החלפנו את ברוקס כי הוא היה חסר מושג, קיבלנו את דונובן שהוא חסר מושג אבל קצת פחות. זה נדמה לי כאילו השוק מוצף במאמנים מהסוג הזה ובעצם הסופר סטארים הם שחקנים-מאמנים בליגה הזאת. לדעתי אם נפטר את דונובן יש הסתברות גבוהה מדי שנביא מאמן שפשוט דומה לו.
 

rapgamer4ever

New member
יש כרגע מאמנים טובים בשוק

בודנהולצר מצוין לטעמי, קליפורד מאמן טוב, פיזדייל אמור להיות שיפור על פני דונובן... מצד שני לא כל מה שעבד בקבוצה אחרת יעבוד גם באוקלהומה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
לא יודע אם הבעיה באמת ביכולות האימון של דונובן

נראה לי שהבעיה יותר בזה שהוא פשוט לא יודע להתמודד עם שחקן דומיננטי ואמוציונלי כמו ווסטברוק.
בעונה שעברה זה היה קל כי ווסטברוק עשה שם מה שהוא רוצה אבל העונה ביחד עם פול ג'ורג' וכרמלו, דונובן פשט לא מצא את הנוסחה שתחבר ביינהם ופה הוא כשל.
&nbsp
קראתי שג'ורג' נעלם להם, לא יודע אם זה נכון.
בכל מקרה עושה רושם שבעונה הבאה ווסטברוק חוזר לשחק סולו...די מבאס האמת.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
בסדרה מול יוטה לדעתי הוא חטף נוקאאוט ברמה הטקטית

אני מסכים איתך שקשה לאמן את ווסטברוק. בעיני זה לא בגלל האמוציונליות שלו אלא פשוט סט היכולות שלו הוא כזה שמקשה לבנות סביבו התקפה זורמת. בכל זאת אני חושב שתחת מאמנים מובילים OKC הייתה נראית יותר טוב. ובודאי משחקת יותר נכון ספציפית מול יוטה.
 

י ו א ב

New member
אל תזלזל בבולדוגים:)

אני חושב שזאת מחוייבות מדהימה.
חבורה של ילדים וסבא אל הורפורד.
טייטום כנראה לא יזכה ברוקי העונה, אבל תוך שנתיים הוא יהיה שחקן מפחיד, לא פחות ממיטשל ובן סימונס.
רוזייר משחק כמו שלא חשבתי שהוא בכלל יכול, זאת הפתעה נהדרת.
הורפורד נותן בדיוק את מה שהוא צריך לתת, ניסיון, דבק ויכולת - אם יהיה יציב בסקורינג, בוסטון תמשיך הלאה.
וכל היתר, עם 110% מחוייבות.
ואחד אלוהינו - בראד סטיבנס.
אני בכלל לא חושב על השנה באה - רק לא לנחס |חמסה חמסה|
 

FrecCo

Member
פאקינג ארון ביינס תופר אצלכם שלשות

זה לא שמילווקי באמת רעה, פשוט בוסטון ממש ממש טובה
אם נשאר מעט צדק בעולם בראד סטיבנס יסיים את הקריירה עם איזה 10 טבעות.
 

Cade Foster

New member
בהחלט מזלזלים בהם בלי סיבה

אתה לא צריך להרגיש רע, זה הלך הרוח. זה לא רק שמזלזלים בבוסטון אלא מגדילים את פילי קצת מעבר לפרופורציות שלהם.

הטענה היא שלפילי יש יותר כוח אש. האמנם? הם קלעו באחוזים יוצאי דופן בחודשיים האחרונים, רוב מכריע של המשחקים האלה - נגד נמושות. זה חייב להתיישר מתישהו, אין מצב שבלינלי ורדיק ממשיכים לקחת את השלשות תוך כדי נפילה האלה ולקלוע אותם כאילו מדובר בסט שוטס. עכשיו הם משחקים נגד ההגנה הכי טובה בליגה בכלל ונגד הגנת הפרימטר הכי טובה בליגה בפרט. זה לא משהו שקיירי היה אחראי לו. ולגבי כוח האש של בוסטון? וואלה, אני באמת לא חושב שמוריס, טייטום, רוזייר ובראון זה פחות כוח אש מרדיק, קובינגטון, בלינלי ושאריץ'. נכון שהמצ'אפ אמביד-הורפורד הוא לא אידאלי לבוסטון אבל הם יכולים להכיל את זה, בינתיים הורפורד גם נראה נהדר בהתקפה (אבל זה לא משהו שהייתי בונה עליו לאורך כל הסדרה). סימונס הוא הרבה דברים אבל הוא לא סקורר, סטיבנס מרגיש בנוח להמר על הזריקה שלו, וכמובן שאין סיבה שלא - האיש לא מסוגל לקלוע משום מקום מחוץ לצבע.

בכלל סטיבנס זה דבר לא נורמלי, בזמן שכל המאמנים בליגה מחכים לקבל בעיטה בביצים עם ה"כדורסל שלהם" עד שהם עושים את ההתאמות, הוא פשוט מפעיל קצת את השכל ומבין מה כן אמור לעבוד ומה לא, לא מחכה לגיים 5 כדי ליישם את זה, ההתאמות נעשות כבר בגיים 1.

מיותר לציין שבוסטון תנצח כל משחק שבו היא תקלע באחוזים טובים יותר מפילי מה3. אני מאמין שתהיה סדרה ארוכה, אני ממש לא נעול על זה שבוסטון מנצחת אבל ההימור שלי עליהם ב7 נשאר בעינו. אני גם לא פוסל הגעה שלהם לגמר. כשיש מאמן שמסוגל לחשוב - הכל אפשרי.
 

rapgamer4ever

New member
המשוואה שעשית בעניין "כוח האש"

מוטעית מכמה סיבות:
1. השווית רביעייה מבוסטון לרביעייה מפילי אבל בינתיים ג'יילן בראון שציינת אותו כחלק מכוח האש של בוסטון, בחוץ.
2. שמת בצד את אמביד מול הורפורד אבל בהחלט זה מסיט את משוואת כוח האש לטובת פילי.
3. אתה לא יכול להתעלם מיכולת הסקורינג של סימונס רק כי הוא לא קולע ג'אמפרים. הבנאדם קולע 18 למשחק בפלייאוף והוא בהחלט מספק כוח אש, גם אם פחות קונבנציונלי.
&nbsp
בוסטון ממשיכה להרשים אותי מאוד בהגנה, הפעם הם נהנו מהתעלות התקפית יוצאת דופן. דוקא הערכתי די נכון את בוסטון עד עכשיו ופגעתי בול בהימור הסדרה מול מילווקי. הפעם הימרתי פילדלפיה ב-6, לדעתי זו עדיין האפשרות הכי סבירה. אולי אם בוסטון תנצח גם את המשחק הבא אשנה את דעתי.
 

Cade Foster

New member
כמה דברים

1. אני יודע, דיברתי על הסדרה באופן כללי ולא ספציפית על משחק 1. יכול להיות שהוא יחזור כבר למשחק הבא, ככה שפילי פספסה את ההזדמנות הכי טובה שלה לקחת משחק בחוץ.
2-3. יכול להיות שהניסוח לא היה מדויק, דיברתי גם עליהם מאוחר יותר, אם להיות יותר ספציפי אז התכוונתי לכוח אש מבחוץ, כלומר לשחקנים שיענישו אותך אם תביא מהם עזרה. בוסטון יכולה להעמיד חמישייה של רוזייר-בראון-טייטום-מוריס-הורפורד שדי קשה לשמור עליה כי כל אחד יכול לשרוף אותך עם הקליעה שלו (ומסתבר שגם ביינס מסוגל). הם אולי לא נפיצים כמו בלינלי-רדיק-איליאסובה-קובינגטון-שאריץ', אבל הנוכחות של סימונס מקלה על ההגנה של בוסטון מהבחינה הזו, וגם אמביד הוא לא כזה להיט מבחוץ (אם כי בינתיים הוא קולע יותר טוב בפלייאוף מאשר בעונה הסדירה אבל שוב, סדרה מול מיאמי לא מייצגת את מה שאמור לקרות בסדרה מול קבוצת הגנה חזקה וממושמעת כמו בוסטון, למרות שמיאמי אחלה של קבוצת הגנה וגם אותי הפתיעה הקלות שבה היא נכנעה לפילי).

אני מסכים שלא בכל ערב תהיה התעלות התקפית כזו של בוסטון, אבל ניצחון ב3 וניצחון ב16 זה אותו דבר בסופו של יום, אל תשכח שהסלטיקס הם מקבוצות הקלאץ' הטובות בליגה, פילי מאוד צעירים עדיין ועוד איזה אחד, סטיבנס.
 

rapgamer4ever

New member
אוקיי, אבל אנחנו מסכימים

שכוח האש של פילדלפיה יכול להיות יותר אפקטיבי כי יש לפילי יוצרים יותר טובים שמושכים יותר עזרה. זה מה שמשנה בסופו של דבר כשאתה מעריך עוצמה התקפית.
 

Cade Foster

New member
אולי, אבל זה לא הדבר היחיד שמכריע סדרה

זה לבד ממש לא מספיק כדי לקבוע מי פייבוריטית.
&nbsp
אני גם לא מסכים עם הקביעה שהיוצרים של פילי מושכים יותר עזרה - על הקליעה של סימונס אף אחד לא מביא עזרה, להיפך העזרה באה ממנו. מי יוצר חוץ ממנו בפילי?
 

rapgamer4ever

New member
ברור שלא, פשוט אם אתה מחליט להשוות כוח אש

אז רצוי שההשוואה תכלול את כל שחקני המפתח.
&nbsp
עזרה ממש לא באה מסימונס אלא הוא שחקן שמכווץ עליו את ההגנה, באופן דומה (ופחות מוצלח) למה שיאניס עושה. סימונס הוא זה שמסדר לאחרים את המבטים הרבה פעמים. כנ"ל אמביד.
 

fatnoam

Active member
בעיניי לא צריך להשוות כח אש

קודם כל אומר שלא ראיתי את משחק 1, כך שיש מצב שאני מדבר שטויות.
&nbsp
שמסתכלים על הסגלים, בסדרת פלייאוף צריך להסתכל על המאצ׳אפים. לבוסטון, לעניות דעתי, יש מאצ׳אפ טוב מול פילדלפיה. סמארט וגם בראון יכולים לעשות עבודה טובה על סימונס. אמבייד מאוד גדול וטכני, אבל ביינס והורפורד זה לא רע. לא בטוח שיש קבוצות במזרח עם שומרים יותר טובים לאמבייד מהם. קובינגטון מנגר די הרבה זמן, והאמת שאפשר לשים עליו בשקט את טאטום הפחות פיזי, כי אין לו משחק פוסט. כמו כן, אם קובינגטון קר, טאטום יכול לעזור ויש לו ידיים פעילות וקריאת מהלכים טובה, הוא יכול לייצר כמה חטיפות. רוזיר זה מאצ׳אפ מצויין לרדיק לדעתי. על שאריץ׳ אני חושב שכל אחד מסמארט, בראון, הורפורד, טאטום ומרקוס מוריס יכול לשמור - כל אחד ברמה שלו. אם קובינגטון נשאר לא מסוכן, מדובר בשני שחקנים שכמעט כל שחקן שמשחק דקות אמיתיות יכול להחליף עליהם מבלי שהקבוצה תיענש יותר מדי.
גם לספסל של פילי, אילייסובה לא שחקן פלייאוף לגיטימי בעיניי, בלינלי טוב - אבל שוב - לא אתגר גדול.
&nbsp
מהצד השני, לפילדלפיה אין שומר בכלל לטרי רוזייר שהוא השחקן אולי הכי טוב של בוסטון בפלייאוף הזה. רדיק לא יכול לשמור עליו, וגם לא ממש על סמארט (פיזי בפוסט, גם לא יכול למנוע ממנו דרייב אנד קיק), וכנראה שגם לא על טאטום (למרות שאם אני מאמן פילי זה מה שאני בוחר לעשות). סימונס לא מאצ׳אפ טבעי לרוזייר, וכנראה לשמור על הגארד הדינמי יכול לעייף אותו, לא אידיאלי. בהרכבים נמוכים יש בעיה להוציא את אמבייד לשמור על הורפורד בקשת השלוש, הוא ארוך אבל איטי יחסית ברגליים בהגנה. קובינגטון יכול לשתק את טאטום/בראון, אבל גם אם זה קורה, כמה כבר בוסטון מפסידה מזה? סאריץ׳ לא יכול לשמור את הורפורד בפוסט, וגם כנראה לא ממש יכול לסגור את ביינס בריבאונד. אני מאמין שהוא יכול לעשות עבודה טובה על מוריס שמגיע מהספסל, וכנראה על סמארט אם זה לא יקלע משהו מהשלוש. אני חושב שבראון וטייטום זריזים/טכניים מדי בשביל שהוא יוכל לשמור עליהם.
&nbsp
מניתוח קצר של המאצ׳אפ עולה בעיניי שבבוסטון יש יותר סימני קריאה, ואצל פילי סימני שאלה. היתרון של פילי בסדרה הזו הוא הסטאר קוואליטי, שאמבייד וסימונס מניבים לה. לקליבלנד זה ניצח סדרה מול אינדיאנה, אין לזלזל בזה. אני בהחלט רואה משחק שפילי משלשלים שלשות ובוסטון יוצאת אובדת עיצות, אני רואה משחק שבוסטון לא מסוגלים לפגוע בכלום ופילי מנצלת את זה לנקודות קלות ומנצחת. אבל מה שאני בעיקר רואה, זה שאת משחקים 1,5 וגם 7 אם וכאשר, בוסטון מארחת, והם הכי קריטים לסדרה. לכן אני הולך עם בוסטון ב-7. עכשיו שהם ניצחו את משחק אחד גם בוסטון ב-5 אפשרי בעיניי.
 

Cade Foster

New member
גם אני רואה את זה בדיוק ככה

לא צריך למהר להמר (
) על בוסטון, גם פילי ב6 זה אחלה הימור, פשוט הקביעה שפילי הם הheavy favorites בסדרה הזו היא שגויה בעיני, זה הכל. סך הכל אפשר לבנות קייס חזק מאוד ללמה בוסטון פייבוריטית בסדרה, אני חושב שהניתוחים שלנו ביחד אמורים להספיק.
 
למעלה