מילווקי- בוסטון: סיכום המשחק

rapgamer4ever

New member
מילווקי- בוסטון: סיכום המשחק

לקראת גיים 6, סטטיסטיקה מעניינת: 48% מהנקודות של מילווקי בסדרה נקלעות ע"י הצמד יאניס ומידלטון.
סטיבנס שוב פותח עם אוג'ילה בחמישייה והורפורד בסנטר. פונטי מעלה את מייקר בחמישייה לראשונה בסדרה.

מחצית ראשונה:
פתיחה קצת קפואה של המשחק משתי הקבוצות אבל מהלכים טובים של רוזייר יוצרים יתרון ראשון של בוסטון. מילווקי חלשה מאוד התקפית, משחקת בסט אופנס עם מעט מאוד אקשן ומתפשרת על זריקות לא טובות.
לקראת סוף הרבע נכנס ג'בארי פארקר שהכניס רוח רעננה למפרשים ויחד עם מידלטון הובילו ריצה של הבאקס.
טיילר זלר שוב עלה לשחק ושוב היה מיותר. מייקר אמנם לא קלע את השלשות הפנויות במחצית הראשונה אבל הוא בכל מקרה יותר פעיל בריבאונד ועדיף בהגנה.
בצד של הסלטיקס מרכוס סמארט השיג עצירות יפות מול מידלטון אבל בחירת הזריקות של סמארט ממש לא טובה. טייטום השיג חטיפות אבל גם איבד כדורים בכדרור. טוני סנל קלע שלשה אחת שהחזירה לו משהו מהביטחון אבל החטיא עוד כמה לאחר מכן. ג'יילן בראון לא היה טוב במחצית הראשונה. היריבות בין בלדסו לרוזייר מורגשת מאוד והם ממש went at each other.
מילווקי סגרה את המחצית עם יאניס בסנטר, עשתה חילופים בהגנה ובוסטון לא השכילה לנצל את זה למיסמאצ'ים נוחים מבחינתה. בכלל מגיעה מילה טובה לבאקס על יכולת הגנתית טובה במחצית הראשונה, גם התקפית זה תרם להם כי כשהם יוצאים מהר קדימה מגיעות רוב הזריקות הטובות שלהם במשחק ויאניס מגיע לצבע יותר בקלות (וכמובן גם בהרכב הסמול בול עם קלעים מסביבו).
במחצית 48-39 למילווקי שזה כולל turnaround של כמעט 20 נקודות כי הסלטיקס הובילו בפתיחה.

רבע שלישי:
הבאקס ממשיכים לשמור מצוין. עוברים טוב בחסימות, לוחצים על הכדור, עושים חילופים נקודתיים ועוזרים בריבאונד. עולים ליתרון שיא של 14. באותו שלב הסלטיקס תקועים על 41 נקודות בלבד ב-26 דקות. הגנה קצת יותר מדי אגרסיבית לפרקים של מילווקי מסבכת את מייקר בבעיית עבירות ויאניס עובר לעמדה 5 בשלב מוקדם. ברוגדון מתקשה לשמור על בראון וטייטום הגבוהים ממנו ובוסטון סוגרת את ההפרש ומגיעה לשוויון. הבאקס חוזרים מטיימאאוט עם הרכב הגנתי משופר של דלבדובה וסנל שכופים איבודים ויאניס מנצל את משחק המעבר כדי לסיים בצבע.
מילווקי סוגרת גם את הרבע הזה בריצה אבל שריקות גבוליות על אובר-אגרסיביות של דלבדובה מורידות אותה בפלוס 9 בלבד. לבוסטון ממש היה קשה לקנות סל בסיום הרבע, הם זרקו כמה איירבולים.

רבע רביעי:
סלים של מרכוס מוריס מקצצים ל-4 הפרש. יאניס עונה במהלכים טובים משלו אבל מייקר סופג עבירה חמישית, יאניס יורד לנוח ובוסטון מתקרבת עד 78-75. החמישייה של מילווקי חוזרת ומעלה את ההפרש ל-8. טייטום עונה בשלשה ענקית אבל לבוסטון אין תשובה ליאניס, במיוחד לא בדקות ללא אוג'ילה. סטיבנס בחר לשתף במקומו את סמארט ששמר טוב על מידלטון אבל היה חלש סך הכל. בוסטון לקחה שלשות קשות שלא נכנסו ומילווקי סגרה את המשחק. 97-86 בסיום. יש לנו גיים 7!

המצטיין: יאניס אנטטקומפו במשחקו הטוב ביותר בסדרה לדעתי. שורה סטטיסטית מרשימה של 31-14-4 ובניגוד למשחקים קודמים שלפעמים קצת יצא משליטה, גם 0 איבודים.
עוד אצל המנצחת: מידלטון עם 16 נקודות והגנה טובה. הבחור פשט אמן מידריינג'.
ברוגדון קלע 16, רובן ברבע האחרון.
מייקר החטיא את הזריקות שלו אבל נתן הרבה אנרגיות. דלבדובה וסנל היו טובים בהגנה.

בצד של בוסטון אף אחד לא היה עקבי מספיק בהתקפה. רוזייר פתח טוב ובהמשך החטיא בלי סוף. לבראון היו כמה דקות טובות אבל לא יותר. טייטום ניסה לסחוב את הקבוצה, הייתה לו מחצית שנייה טובה. הורפורד לא מספיק מורגש. בוסטון כנראה שיחקה יותר מדי דקות עם חורים בהתקפה (אוג'ילה וסמארט סגרו 48 דקות משותפות, ביינס גם שותף). הסלטיקס קלעו רק ב-37% מהשדה.

הבאקס היו טובים יותר. הביסו 25-4 בנקודות בפאסט ברייק למרות שבוסטון לא איבדו יותר מדי. מילווקי גם ניצחה בריבאונד וההפרש היה יכול לגדול לולא היו קולעים רק ב-62% מהעונשין.

כיף שהסדרה הזאת הולכת לגיים 7. יהיה טירוף בגארדן.
 
כיף שהולכים למשחק שביעי

סדרה טובה סך הכל.
אני קצת מופתע מהשיתוק המוחלט של הסלטיקס בהתקפה. לא הצליחו לייצר זריקות טובות מתחילת הרבע השני. כל הסלים שלהם היו קשים, והיו הרבה זריקות לא טובות, שלשות קשות, סוף שעון עם יד לפרצוף. קרדיט למילווקי על בהגנה.
&nbsp
מצד שני, גם בהגנה הסלטיקס לא הצליחו לעצור אותם. גם כשבוסטון צמצמו, זה היה בגלל החטאות של הבאקס, לא היו כמעט חטיפות ובכל במשחק רק 4 נקודות בהתקפות מתפרצות. בכלל היה נדמה שמילווקי פתאום הבינו שיש להם שחקנים טובים יותר, והגיעו למיסמאצ׳ים ברוב ההתקפות.
&nbsp
יהיה אש במשחק 7.
 
לא כל כך מפתיע שהסלטיקס מתקשים בהתקפה

ההגנה של הבאקס לא הייתה טובה השנה אבל יש להם בסך הכל הרבה שומרים ארוכים וטובים וכשהאנרגיות בשמיים והמאמץ ברמת פלייאוף הם נראים די טוב. חוץ מג'בארי פארקר, בהיעדר דקות לשאבאז וטרי, כל שחקני הרוטציה הם שומרים סבירים לפחות, וחלקם אפילו טובים מאוד. בלדסו, ברוגדון, סנל, דלבדובה, יאניס, מידלטון, מאקר, זלר. לא נראלי ששכחתי מישהו..
&nbsp
וגם ההתקפה של בוסטון, בטח בלי קיירי (והיוורד) היא לא איכותית במיוחד. בוסטון סיימו 18 ברייטינג התקפי ו-14 באחוז משוקלל מהשדה (TS% הכוונה, לא efg% אבל אחוז שדה אמיתי נשמע מוזר), וזה עוד עם קיירי לרוב העונה ומרקוס סמארט שלא בדיוק חזר מפציעה אבל הוא תמיד בינוני בצד ההוא.
&nbsp
המון התקפות מסתיימות בזריקות קשות עד בלתי אפשריות של רוזיר, מרקוס מוריס, טייטום ואחרים. הם אפילו קולעים אותם ביעילות מרשימה, לפחות במבחן העין, מלא מהזריקות המשוגעות האלה נכנסות בסוף.
&nbsp
 
למעלה