ארבעה משחקים הלילה, כנראה בפעם האחרונה העונה

יבגניי34

New member
כך יהיה, וזה יהיה תענוג. פילי קבוצה הרבה יותר מעניינת.

 
אולי לא כדורסל גדול - אבל כיף לצפות

קודם כל כיף לראות. אני יודע שזה לא היה כדורסל גדול ותי הקבוצות די ניגרו, אבל היה מתח ואקשן ואגרסיביות כמו שצריך, וכמובן ההכרעה בשניות הסיום. אני לא בטוח, אבל נראה לי שלברון מגדיר מחדש את המושג שחקן קלאצ' כשהו מנצח משחקים בחסימות על המהלכים האחרונים של היריבה פעם אחר פעם.
&nbsp
בסך הכל אני חושב שגילינו מה מקמילן שווה במשחק הזה. הקאבס חנקו את אינדי כל הרבע השלישי והם לא מצאו שום פתרון לזה. ברבע הרביעי הם הצליחו לחזור עד לשוויון, אני לא בטוח שיש להם כלים להכריע משחק חוץ ממה שהם ניסו - לסמוך על אולדיפו. מול לברון המוד שהוא היה זה לא עבד.
&nbsp
לברון היה אדיר, אבל אני לא בטוח שהשמירה עליו היתה שגויה - מה שניצח את המשחק היה ההגנה של הקאבס ברבע השלישי, שהפייסרס לא מצאו לה פתרון. אם לברון היחיד שפוגע באינדי אני לא בטוח שכדאי להתחיל עם דאבל טים ודברים אחרים, ואז לגלות שג'יי אר או קווין לאב או אחד האחרים מנצל את זה כדי להכנס למשחק, ואז אתה באמת בבעיה.
&nbsp
אולדיפו לא פגע, אם במשחק כזה כשהכוכב שלהם לא פוגע בשיט הם הצליחו להגיע לסל מכריע זה אומר משהו טוב על אינדי, וגם משהו רע מאד על הקאבס. אני לא מספיד את לברון אף פעם, אבל לראשונה מזה זמן רב הוא צריך להלחם כבר בסיבוב הראשון. אם הוא יעשה עוד גמר זה יהיה הישג גדול, אני לא רואה איך הקבוצה הזו מנצחת את יוסטון או גולדן.
 

rapgamer4ever

New member
הכל כבר נאמר (שאין מה לומר)

זה היה אחד המשחקים הכי דומיננטיים בקריירה של לברון. אפשר לדבר על ההיחנקות של השחקנים מסביב חוץ מקורבר, על הדאבל טימים על אולדיפו במחצית השנייה, החולשה של דרן קוליסון או העובדה שעדיין כל הניצחונות של קליבלנד בסדרה הזאת מגיעים הכי קשה בעולם.
לפעמים חבל לנתח, פשוט להינות מסדרה דרמטית בטירוף שאני מקווה שתגיע לגיים 7.
 

rapgamer4ever

New member
4:30: יוסטון- מינסוטה

משחק הפרידה שלנו מהפלייאוף ככל הנראה. נתנו פייט לא רע בהתחשב במצ'אפ הקשה הזה אבל המחצית השנייה של גיים 4 השאירה טעם קצת חמוץ בפה. מקווה לעוד התמודדות טובה ומשחק תחרותי.
 

rapgamer4ever

New member
משחק לא רע של מינסוטה

ההדחה הייתה צפויה אבל ראינו התקדמות לפחות בקבלת ההחלטות בהתקפה. שיחקנו על מיסמאצ'ים של טאונס בפוסט שהשיג נקודות ומסירות למבטים טובים. במחצית הראשונה קלענו שלשות באחוזים יוצאי דופן אבל בחצי השני החטאנו המון שטויות בטבעת ולא עמדנו בקצב הסקורינג של יוסטון שנהנו מערב קליעה חזק של הקלעים הבינוניים שלהם יחסית.
&nbsp
בנוסף יוסטון עם 4 איבודים בלבד לא תפסיד הרבה משחקים כאלה בבית.
&nbsp
היה פוזשן אחד שתפס את העין שלי במיוחד והוא קצת סימבולי לכל העונה הזאת. טיג השיג את טאקר בחילוף עם 9 שניות על השעון. במשך 4.5 שניות הוא כדרר ללא שום מטרה ואז התחיל את האקשן- חדר פנימה, מסירה לגיבסון שקיבל דאבל טים והאחרון מסר לחיתוך של טאונס שקלע באיחור של 0.5 שנייה בערך אחרי הבאזר. האקשן עצמו היה טוב אבל הפסדנו את הנקודות על משיכת זמן חסרת מטרה.
 

איליה13

New member
לפני שנסכם את העונה של מיניסוטה

ראפ שאלה לי אלייך
בתחילת העונה הייתה לך דעה מאוד נחרצת על החלפת רוביו בטיג, בהסתמך על העונה שהסתיימה והיכולת של רוביו ביוטה, האם דעתך השתנתה במקרה ?
 

rapgamer4ever

New member
4:30: אוקלהומה- יוטה

רק גיים 5 וכבר החרב על הצוואר של OKC. הייתי בטוח שהם ישנו טקטיקה בגיים 4 וזה לא ממש קרה, אני כבר לא יודע למה לצפות. ווסטברוק ייבחן בשבע עיניים בעקבות הסדרה החלשה שלו ומה שמסתמן לפחות נכון לעכשיו כהדחה מתקרבת בסיבוב הראשון.
 

איליה13

New member
להוציא עבירות מרודי גובר שווה יותר ממהלך של 6 נק'

מרגע שהוא יצא בתחילת הרבע השלישי, אחרי העבירה על PG, נכנסו שם שתי שלשות של קראודר אשר העלו ל 25 הפרש לטובת יוטה, ומשם צניחה חופשית, כאשר גם 3 TIME OUT של סניידרס, לא מצליחים לעצור את הנפילה, חשוב לציין שזה השלב שהזריקות של ראסל התחילו לפול פנימה, חתיכת קאמבק, חתיכת מכה מוראלית ליוטה לקראת המשך הסדרה
 

Anfield

New member
אתה לגמרי צודק, גובר קריטי בסדרה הזאת

הוא יצא ופתאום הצלחנו לסיים חדירות באחוזים גבוהים.
2 שלשות של ווסטברוק הורידו ל19 או 15 וזה הוביל לתחילת הטירוף.
הכדורסל שלנו במחצית ה2 היה טוב.
כמו שחשבתי, חייבים להיות אגרסיביים על גובר לנסות להוציא פאולים.
אגב במהלך כל הקאמבק אנטוני היה על הספסל, מי שזכה לדקות היה אברינס שהיה טוב בשני הצדדים באופן מפתיע.
שישי בלילה יהיה מעניין אני מקווה.
 

fatnoam

Active member
בכל מקרה יוטה נראו יותר טוב גם במשחק הזה

מה שגורם לי להאמין שהם יסיימו את הסיפור במשחק הבא אצלם בבית.
&nbsp
לא רואה את אוקלהומה לוקחת עוד שני משחקים רצוף מהם.
 

FrecCo

Member
אם למומנטום ופסיכולוגיה יש משמעות

אז okc מגיעה עם יתרון עצום למשחק הבא. יוטה צריכים להראות אופי ולהוכיח שזו הייתה פאשלה חד פעמית...
 

fatnoam

Active member
שני צדדים

כי אם לפסיכולוגיה יש משמעות יוטה צריכים להבין שהקבוצתיות שלהם טובה מהאינדיבידואלים של אוקייסי, ושלאורך זמן קבוצתיות מנצחת, ושהמשחק הקודם בסה״כ היה סטיית תקן.
 

Roeiii1

New member
חייבים לעבוד על מנטליות של שחקנים ברגעים כאלו

ובכלל מנטליות של קבוצה

לא יתכן שקבוצה ששוטפת את המגרש מחצית שלמה , נראת כל כך רע ברבע הבא..
פשוט לא יתכן איבוד של 20 הפרש , ומקרים כאלו קרו לפחות פעם אחת בלילה של משחקים בעונה הסדירה
 

Anfield

New member
העונה יש המון מהפכים, קרה לנו נגדנו ואיתנו כבר העונה לא מעט

יוטה שיחקה יותר נכון מאיתנו, כמה צפוי, היא גם תשחק נכון יותר מאיתנו במשחקים 6 ו7 אם יהיה צורך. זה לא אומר שהיא תנצח.
כשהם בלי הטנק הזה בצבע אני אופטימי, השאלה איך משביתים אותו ומה עושים כשהוא כן שם. לא הייתי סומך על פיתרון חכם שלנו, אני מבין מי שהולך עם יוטה במשחק 6, גם לי זה נראה שיילך לשם אבל כבר הופתעתי לטובה העונה מהקבוצה, לכו תדעו.
 

rapgamer4ever

New member
אוקלהומה קבוצה כזאת מטומטמת, לא להאמין

שהם חיכו להיות עם רגל וחצי בקבר כדי להתחיל לשמור בצורה הגיונית עם חילופים בהגנה במקום הטראפים ההזויים האלה על רוביו 25 פיט מהסל.
סדרה שלמה אני תופס את הראש ולא מאמין לטקטיקה הזאת שהם ממשיכים להתעקש עליה אחרי עוד שלשה פנויה של אינגלס מהפינה ועוד דאנק קל של גובר... בזמן שלג'אז אין שחקנים כאלה קטלניים באחד על אחד או מיסמאץ' שאוקלהומה אמורה לפחד ממנו.
&nbsp
אין ספק שהירידה של גובר לספסל בבעיית עבירות (שריקות גבוליות להחריד) הייתה מה שהת'אנדרס הצטרכו כדי לתקוף את הסל ולהשיג נקודות קלות אבל זה היה גם שינוי במנטליות, ראיתי את פול ג'ורג' מסיים בצבע במחצית השנייה יותר מאשר בכל הסדרה ביחד. כשגובר חזר הם גם תקפו אותו כמה פוזשנים והשיגו נקודות בצבעי ובריבאונד התקפה.
&nbsp
ברבע האחרון התחלנו לראות את יוטה מסדרת למיצ'ל אחד על אחד מול שומרים די מועדפים מבחינתו אבל ההתקפה של יוטה הייתה עם הרבה פחות פלואו וגם פחות יעילה. זה פשוט מחדל שאוקלהומה התעקשה על הטראפים האלה שברור שהם לא עובדים במשך סדרה שלמה, בזמן שכל צופה עם הבנה בסיסית בכדורסל היה מציע את מה שעשו במחצית השנייה.
בנוסף הת'אנדרס חזרו קצת להתבסס על ג'אמפרים אבל המומנטום היה מספיק חזק כדי לנצח.
בכל מקרה אוקלהומה מצאה פתרון שהופך את הסדרה הזאת חזרה לתחרותית אבל כדי לנצח בגיים 6 אסור להם להתבסס כל-כך על מיד ריינג', כשהם מתעקשים על כניסות לצבע זה פותח יותר אפשרויות מסירה וריבאונד.
 

Anfield

New member
אם גובר לא יוצא כלום לא משתנה

ומפסידים את משחק 5.
קבוצה מטומטמת אין ספק, לא מצפה לכלום במשחק 6. חושב שתראה טמטום דומה למשחקים 1-5. ניצחון אם יבוא זה בגלל הירו בול מדהים של ווסטברוק וג'ורג'.
אולי עדיף בשביל לחסוך בושות מסדרה נגד יוסטון שגדולה עלינו בכמה רמות.
 

Anfield

New member
סטטיסטיקה שתומכת בזה:

The Jazz with Rudy Gobert on the floor in Game 5: 89.9 defensive rating The Jazz with Rudy Gobert off the floor in Game 5: 133.5 defensive rating
 

rapgamer4ever

New member
זה לא נכון, שים לב שחלק משמעותי מהריצה

הגיעה דרך ההגנה. אני מסכים שאם גובר היה על המגרש עדיין הייתם מפסידים כי חפרתם בור של פאקינג 25 הפרש, אבל אם נחלק את הריצה לשינויין בהתקפה ובהגנה הרי שהגנתית זו הדרך הנכונה מבחינתכם ללא קשר לגובר. התקפית יהיה יותר קשה מולו כמובן אבל גם בנוכחותו אני חושב שהגישה צריכה להיות לתקוף את הסל (כמובן שלא יהיו תוצאות מדהימות כי הוא רים פרוטקטור מספר 1 בליגה אבל לדעתי טובות יותר מהלונג 2 שאתם לוקחים בלי סוף).
 
למעלה