הלילה משחק מרכזי ועוד שניים ברקע

rapgamer4ever

New member
2:00: בוסטון- מילווקי: המשחק המרכזי

גיים 5 במצב של 2-2 הוא לרוב זה שקובע את המנצחת בסדרה. לטעמי הסדרה הזאת, יחד עם קליבלנד-אינדיאנה, היא באמת wide open בשלב הזה.
יש סיכוי שסמארט חוזר.
 
תמיד מעניין אותי במצב הזה,

האם קבוצת החוץ ששיחקה די חלש במשחקי החוץ והרבה יותר טוב במשחקי הבית תחזור לרמה החלשה ברגע ששוב תחזור למגרש החוץ כי פתאום שוב הרול פליירס ייעלמו והזריקות לא ייפלו או שהיא אשכרה גילתה משהו שונה שיגרום למשחק להיראות אחרת.

אז מבחינת מילווקי, הם כן למדו שת'ון מאקר תורם יותר מטיילר זלר. יכולתי לספר להם את זה לפני שבועיים. וגם בראד סטיבנס שסיפסל את זלר במשך מספר שנים בטח החזיק אצבעות שזה בדיוק מה שהבאקס יעשו. הדקות של טרי הוחלפו בדלבדובה. שבאז נעלם מהרוטציה לטובת הרבה יותר דקות של ג'בארי, שגם נתן כדורסל חיובי. זאת בעיני אחת הנקודות שיהיה מעניין לראות אם תישמר או שג'בארי יחזור לקונכיה.

בוסטון זאת בוסטון. קשה לנתח אותם. המון שחקנים טובים. אף סופרסטאר. אתה אף פעם לא יודע מאיפה תבוא עליך הקבוצה הזאת.
 
אפשר לומר שחזרו לסורם

אני צופה במעט מאד משחקים מלאים. יצא לי לראות את זה (בדילוגים).
נראה היה שמילווקי מחטיאים לא מעט זריקות טובות, סנל לקח איזה 5 שלשות פנויות לגמרי ולא פגע, היו עוד כמה שחקנים שפשוט החטיאו.
&nbsp
מילווקי שיחקו טוב בהגנה (גם בוסטון), אבל נראה שבוסטון הצליחו לקלוע מספיק, גם זריקות קשות, בצד השני נראה שהם פשוט לא היו מאופסים. גם יאניס לא היה במשחק, למרות 9 אסיסטים, הוא צריך להשתלט על משחקים כאלה, היום זה לא קרה.
אני חושב שיש סיכוי טוב שהסדרה הזו הולכת למשחק 7.
&nbsp
אגב, חייבים לציין שלבוסטון יש המון כשרון גם בלי שני הכוכבים שלהם. מקווה שישמרו על השלד הזה היטב, הם יכולים להקים שם יופי של שושלת.
 

י ו א ב

New member
לא יודע

קבוצה שלא מצליחה לנצח את הקבוצה הכי פצועה בליגה, שכרגע היא באמת עם סגל שחקנים, שממוצע זה הדבר הכי טוב שאפשר לומר עליהם, לא צריכה לנצח את הסדרה.
בוסטון פתחו בחמישיה עם שני רוקיז, שאחד מהם זה סמי פאקינג אוג'יליי, ששיחק במשחק הזה בערך את מספר הדקות ששיחק בכל העונה.
אז לקלוע הם לא ממש הצליחו, אבל השאירו את מילווקי על 87 נק'.
מגיע להם לפחות סיבוב אחד לעבור, ואח"כ שימררו את החיים של פילי.
 
מה אתם אומרים על מילווקי מבחינת אימון?

ראיתי אותם הבוקר, אני חייב לציין שהתרשמתי שמדובר בקבוצה מאומנת. הם שיחקו חזק וחכם בהגנה, ובהתקפה הם הרבה פעמים יצרו מצבי קליעה נוחים (לא קלעו טוב).
&nbsp
אנחנו מדברים על זה הרבה - לדעתי לא נכון לעשות דירוג מאמנים, זה מאד פלואידי, אולי יותר נכון לעשות דירוג של קבוצות לפי רמת האימון שמתבטאת במשחק שלהן.
 

rapgamer4ever

New member
לא טוב

דיברתי על זה קצת בתגובה כאן למטה. אתה לא רואה תנועה בהתקפה שלהם והרבה מהמבטים הפנויים הגיעו בזכות early offense וכיווץ של הגנת בוסטון על יאניס. אלה אחלה זריקות אבל לא צריך להיות מאמן גדול לשם כך.
מעבר לזה המון אחד על אחד והתבססות כמעט מוחלטת על יכולת אישית. זו התקפה לא דינמית.

הגנתית מילווקי היו בסדר במשחק הזה למרות שאתה גם לא יכול להשוות להגנה של הסלטיקס למשל... הבאקס עושים יותר טעויות בהגנה. מפספסים שחקנים בבק דור, נותנים לבוסטון מיסמאצ'ים יותר מדי בקלות או מביאים עזרה מהשחקן הלא נכון. כמו שאמרתי הם היו בסדר ורמת המאמץ הייתה טובה אבל לא כזה חכם.

מבחינת רוטציה בסדרה היו לפונטי החלטות ממש תמוהות כמו 0 דקות לת'ון מייקר בשני המשחקים הראשונים. היית מצפה להסקת מסקנות בהתחשב ביכולת המצוינת שלו במשחקים 3-4 אבל איכשהו זלר ממשיך לפתוח בחמישייה... כנ"ל דלבדובה שהוא שחקן סולידי שלא ראה מגרש בתחילת הסדרה. מצד שני ברוגדון מסופסל כמעט כל המחצית השנייה, אמנם הוא לא היה טוב אבל זה שחקן composed שכבר הוכיח את עצמו בעבר במשחקי פלייאוף חשובים.

(עריכה):
בנוגע לדירוג המאמנים אני לגמרי מסכים שזה נזיל ותלוי סיטואציה יותר מאשר דירוג שחקנים. זו הסיבה שלא הייתי רוצה לדרג 1-30 אלא את הטופ 15 למשל, שיהיה לפחות משהו קצת יותר מוצק להיאחז בו. נראה האם תהיה בכלל היענות לדבר כזה.
 

rapgamer4ever

New member
אז בוסטון מגרדת ניצחון בשיניים

לא משחק גדול של אף אחת מהקבוצות. היה מעניין לראות את בחירת השחקנים של כל אחד מהמאמנים. סטיבנס בחר לפתוח עם אוג'יליי שהוכיח את עצמו כשומר הכי טוב של בוסטון על יאניס. רק 10 דקות של ארון ביינס, כל השאר עם הורפורד בעמדה 5 בעוד שמונרו כלל לא שותף. הסמול בול של הסלטיקס נועד לספק התקפה דינמית, כן היה להם משחק מסירות אבל יותר מדי איבודים.
&nbsp
מילווקי קיבלה אפס תרומה מהספסל במחצית הראשונה ולכן נכנסה לפיגור דו ספרתי. ההחלטה לפתוח עם זלר במקום מייקר תמוהה בהתחשב בכך שהשני יותר טוב ממנו בכללי וגם ספציפית בסדרה הזאת.
במחצית השנייה פארקר הופיע ושבאז מוחמד היה טוב לכמה דקות, זה קירב את מילווקי לטווח של 4-5 נקודות מספר פעמים אבל הסלטיקס הצליחו לענות. מילווקי בהחלט הייתה יכולה לנצח אלא שטוני סנל היה זוועה, ברוגדון לא פגע ובמצטבר הם קלעו ב-27% משלוש. הדקות עם יאניס בסנטר במחצית השנייה היו די טובות, לטעמי מילווקי צריכה לשחק רק עם מייקר או יאניס בעמדה 5. חבל לבזבז דקות על שחקנים שלא שווים רוטציה במצבים כאלה.
לא אהבתי את הבחירה של פונטי לתת לשבאז את הדקות של ברוגדון ברבע האחרון. מוחמד פשוט שחקן גרוע שבמקרה קלע כמה ג'אמפרים פנויים ברבע השלישי אבל הוא עשה נזק ברביעי בשני צדי המגרש. אני סומך פי אלף על ברוגדון לעשות את המהלך הנכון (רמז: לא ספין מוב והוק שוט מ-10 פיט).
&nbsp
לסיכום בוסטון הייתה לא רעה אבל execution לוקה בחסר מנע ממנה לסגור את המשחק מוקדם יותר. ממילווקי אני כבר לא מצפה לשחק חכם, אבל יותר מדי החטאות של מבטים פנויים ורוטציה לא נכונה של פונטי מנעו ממנה לגנוב את משחק החוץ הזה.
 

rapgamer4ever

New member
3:00: פילדלפיה- מיאמי

הסיקסרס ינסו לסגור את הסדרה ולהעפיל כמה שיותר בריאים לסיבוב הבא. אפילו אם מיאמי איכשהו תפתיע כאן בעיני זו סדרה שהוכרעה כבר.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הסיקסרס סוגרים עניין ומנצחים את מיאמי 4:1 בסדרה

בהתחשב בזה שהם יפגשו בסיבוב הבא את הסלטיקס או הבאקס, נראה לי שאפשר להמר על כך שהם יהיו בגמר המזרח.
&nbsp
 

י ו א ב

New member
אני באמת אוהב את קלי אוליניק

אבל כשהוא השחקן הכי טוב שלך, אין ממש על מה לכתוב הביתה.
פילי מרעננים ומסקרנים ונראה איך הם יהיו בסיבוב השני.
 

י ו א ב

New member
אבל מכל הסבירים, כולל דראגיץ'

בסוף אוליניק יוצא זה שממצה את עצמו, והפוטנציאל שלו מוגבל - לזאת הכוונה שלי.
כמה טובים שיהיו בפוטנציאל, אם רק הוא ינסה להציל את המולדת בלי לקבל עזרה, הם הולכים הביתה אחרי 1-4. די פשוט.
 

rapgamer4ever

New member
5:30: גולדן- סאן אנטוניו

האם זהו המשחק האחרון בקריירה במפוארת של מאנו ג'ינובילי? רק בשביל השאלה הזאת שווה צפייה.
 

FrecCo

Member
כל תוצאה שהיא

לא תבוסה ב25 הפרש של הווריורס תהיה הפתעה ענקית.
 

איליה13

New member
גולדן הביכו התקפית בחמש הדקות האחרונות

קלעו 10 נקודות אשר נוריד מהם את ה 4 של העונשין הנואש ב 20 השניות האחרונות, נוריד מהם אולי גם את ה TIP של דריימונד גרין על רודי גיי האפס, בריבאונד התקפה, ונקבל שני מהלכי סולו של KD, שתרמו 4 נקודות ב 5 דקות, והמון מהלכי התקפה מוזרים (אשכרה LOONY זרק שם שלושה בלית בריר, כי 24 שניות לא הצליחו לדחוף את הכדור ליד של KD או קליי), קרדיט גם להגנה של הספרס (אבל הערבון פה מוקבל, כי זאת הגנה שמכילה את רודי גיי החלש)
 

Anfield

New member
אפשר אולדרידג' על כרמלו?

אבל שיהיה מעכשיו. לא צריך לחכות לעונה הבאה.
 
למעלה