פוסט לכבוד המשחק האחרון של העונה, כנראה, של סן אנטוניו

לברון גם שיחק 46 דקות. לא קל להפציץ ככה בקלאץ׳ שמן הסתם מגיע

בסוף.
&nbsp
מסכים שאינדיאנה היו יכולים לקחת את זה, אבל צריך לזכור שקליבלנד כבר הובילו ב-16 הפרש במחצית הראשונה ואינדי רצה אחריהם רוב המשחק עד יתרון ראשון מאוד מאוחר. בקליבלנד אף שחקן לא דפק ערב מטורף אבל הרבה היו סולידיים אחרי שגמגמו במשחקים קודמים. זה כולל את קלארקסון, הוד, סמית׳, נאנס, קלדרון, גרין, קורבר. כולם היו בערב סביר. לא משהו לכתוב עליו הביתה אבל לפחות סביר. אפילו תומפסון עשה כמה דברים חיוביים וסיים עם +7, הכי גבוה במשחק יחד עם גרין.
 
G4R1| אינדיאנה - קליבלנד: לא השופטים הכריעו, כי אם היכולת

שודר בערוץ ספורט 5 LIVE .

משחק מס' 4 בסדרה [1 - כאן; 2 - כאן; 3 - כאן]. אינדיאנה הובילה 1-2; ג'ורג' היל הפצוע נעדר, ובמקומו פתח בחמישייה חוזה קלדרון;

ברבע הראשון, לקליבלנד קרה מה שקרה לאינדיאנה בשני המשחקים הקודמים, כאשר קווין לאב נקלע לבעיית עבירות וירד עם שתיים. לברון היה אחראי ל-6 מ-11 הנק' הראשונות של קליבלנד, ובהמשך 11 מ-21 הראשונות. אינדיאנה קיזזה מהפיגור המוקדם בריצת 0-7 בדקות האחרונות של הרבע, ולאחר שפתחנו 1 מ-8 מהשדה - הלכנו 8 מ-15 הזריקות הבאות. רבע של סקור נמוך, אבל כדורסל מותח ומעניין. הרבע הסתיים בשלשה של ג'יי אר סמית' משלושת-רבעי מגרשי. 24-30 לקליבלנד. 11 נק' של לברון ברבע. ג'יי אר סמית' שיחק את כל הרבע ותרם 9.

ברבע השני, קליבלנד הגיעה ליתרון הדו-ספרתי הראשון של המשחק כדקה לתוך הרבע. אמצע הרבע, היתרון הגיע לשיא 16. לקראת סיום, אינדיאנה רצה 3-10 בדקות טובות שבהן התחלנו לשחק כדורסל, ולמרות רבע הגנתי לא טוב וקשה, הצלחנו להישמר במשחק. הרבע הסתיים גם הפעם בשלשה עם הבאזר, של קורבר, אבל אחרי הזמן, לא נחשב. 50-60 לקליבלנד. מיילס טרנר [12 נק', 2 שלשות] היה הבולט בשורותינו, והחזיק אותנו במשחק. בקליבלנד הוביל לברון, שסיים את המחצית עם 8 נק' רצופות.

ברבע השלישי, זה היה רבע הפכפך ומוזר, שבו כל כמה דקות הרגשת שהמשחק הולך לכיוון שלך או מתרחק ממך. אינדיאנה פתחה נהדר והמומנטום היה כולו שלנו. הקהל נכנס למשחק, ואלו היו הדקות הכי טובות שלנו במשחק. אולם, יתרון לא עשינו, וקליבלנד אף הגדילה את ההפרש בחזרה לחד-ספרתי גבוה. הדקות האחרונות היו שוב שייכות לאינדיאנה, ושוב חווינו מומנטום כביר שסחף אותנו עד לסיום הרבע, כאשר קליבלנד סיימה 0 מ-6 הזריקות האחרונות שלה ברבע. 78-80 לקליבלנד. לברון היה נו-שואו ברבע הזה עם נקודה אחת בלבד, למרות ששיחק את כל הרבע. היה חלש גם ברבע השלישי של המשחק הקודם. נתון בולט לדבר עליו ושהוזכר בשידור: אינדיאנה הביסה בצבע עם 16 נק' [פלוס 12].

ברבע הרביעי, הרבע התפתח כצפוי באופן צמוד ופתוח לשני הצדדים. ההיילייט של המשחק הושג דוקא דרך מהלך הגנתי, שבו לנס סטיבנסון הצליח להשתלט על כדור של לברון וגמר את זה בהקפצה [שאותה לברון ניצח, כי זה סטיבנסון, קפץ הכי הגבוה שקפץ אי פעם בחיים שלו]. כ-4 דקות לסיום, קייל קורבר צלף שלשה מהפינה ונתן יתרון 1 הפרש לקליבלנד. 3 דקות לסיום, לברון חדר בסוף שעון והעלה ל-3 הפרש. בהתקפה, אולדיפו הקפיץ בפיק אנד רול וקלע את הפול-אפ מחצי-מרחק שהוריד ל-1 הפרש. 2:30 דקות לסיום, קורבר יצא מחסימה וצלף שלשה ענקית שנתנה יתרון 4 לקליבלנד, ובתוך לבי ידעתי שזה בול גיים. אחר כך לברון השיג עוד סל בחדירה בסבסוב על בוגדנוביץ'. בהתקפה, אינדיאנה לא השיגה כלום, ההפרש כבר היה 6 כדקה וחצי לסיום בריצת 2-10 של קליבלנד, ובזה תם הטקס. אינדיאנה קיבלה הזדמנויות להוריד את ההפרש, ו-12 שניות לסיום גם הצלחנו, בשלשת התאבדות של אולדיפו, להוריד ל-3. לאחר מכן, רגע של מחלוקת כאשר סטיבנסון הצליח להשתלט על כדור של ג'ף גרין, מה שגרר להתקוטטות קלה בין הצדדים. השופטים הלכו למצלמות וקבעו עבירה נגד סטיבנסון - ולא ג'אמפ בול. אני לא חושב שיש מקום לויכוח - עבירה היתה, עבירה רגילה, וזה מה שנשרק. ג'ף גרין קלע רק 1 מ-2, אבל ב-4 הפרש בוגדנוביץ' החטיא במתפרצת את השלשה עם יד של קורבר בפנים, וזה חתם את התוצאה. בסיום 100-104 לקליבלנד. המשחק הסתיים בשאגות בוז מצד הקהל הביתי אשר מחה על השיפוט, שבהרגשה, אני מסכים, היה נגדנו בכמה וכמה שריקות לאורך המשחק [לא שזה השפיע על התוצאה, לדעתי - הקבוצה הטובה יותר ניצחה!].. לברון עולה למאזן 11-33 במשחקים שאחרי הפסד לקבוצות מזרח בפלייאוף. אנו יוצאים מאוכזבים מהתוצאה - 1-3 יכול היה לגמור סיפור - אבל אם הינו מנצחים, הייתי רואה בזה שוד, כי לא הגיע לנו. לא שיחקנו טוב, לא הגיע לנו.

השחקן המצטיין: לברון ג'יימס. אני חייב ללכת עם לברון, למרות מחצית שניה בינונית. הגיע לדקות האחרונות [8 נק' ברבע האחרון, מתוכן 6 ב-6 הדקות האחרונות], ובחצי הראשון שיחק טוב. 32 נק' [22-12 מהשדה, 5-0 משלוש, 9-8 מהקו], 13 ריב' [2 בהתקפה], ו-7 אס' [1 איבוד כדור] ב-46 דקות. משחק 100 שלו בקריירת הפלייאוף עם 30 נק' או יותר. גם מחזיק בשיא הפלייאוף עם 75 משחקים של 30 נק', 5 ריב' ו-5 אס';

קווין לאב עם 5 נק' [2 מ-10 מהשדה, ללא אף שלשה] ו-11 ריב' [5 בהתקפה] ב-29 דקות. איכזב מאוד, מאכזב כל הסדרה. התחיל עם בעיית עבירות ופשוט לא מצא את עצמו. באחד הפוזישנים, התקומם נגד החלטה לא לשרוק לו עבירה שלא חזר להגנה, ועד שחזר לתוך התקפה תקועה של אינדיאנה, הסל נקלע עליו בסגירה גרועה שלו; קייל קורבר החטיא כמה זריקות שהוא אוהב, אבל בסה"כ ערב טוב שלו ככינור שני ללברון. סייע לו עם 18 נק' [4 שלשות, 6 מ-7 מהקו] ב-26 דקות; ג'יי אר סמית' [12 נק', 4 שלשות] וג'ורדן קלארקסון [12 נק' - מהן 10 ברבע השני, ו-2 שלשות ב-22 דקות מהספסל] קלעו בדאבל פיגרס; חוסה קלדרון, שפתח בחמישייה, תרם 5 נק' ו-2 אס' [1 איבוד כדור] ב-19 דקות;

באינדיאנה, 7 שחקנים בדאבל פיגרס, אבל מי שהיית מצפה שיובילו לא היו במשחק טוב: ראשון הוא ויקטור אולדיפו, שאמנם סיים עם 17 נק', אבל באחוזים רעים [20-5 מהשדה, 8-3 משלוש, 5-4 מהקו] ב-41 דקות משחק. שני הוא בויאן בוגדנוביץ' עם 10 נק' [2 שלשות], שלמעט רצף של שתי שלשות במהלך דקות ריצה, לא פתח טוב את המשחק, ולא היה מספיק מעורב; תד יאנג תרם 12 נק' ושיא קריירה בפלייאוף עם 16 ריב' [4 בהתקפה]. עבד יפה; מיילס טרנר [17 נק' ב-7 מ-9 מהשדה, כולל 3 שלשות] ודומאס סאבוניס [19 נק' ב-9 מ-12 מהשדה, ב-25 דקות מהספסל] היו הבולטים בשורות אינדיאנה, כאשר הראשון שמר אותנו במחצית הראשונה, והשני במחצית השניה; דרן קוליסון במשחק באונס בק, לא הוביל, אבל תרם את חלקו עם 12 נק' ו-8 אס' [ללא איבודי כדור]; לנס סטיבנסון תרם 11 נק' ו-6 אס' [1 איבוד כדור] ב-23 דקות מהספסל, אבל גם עשה שטויות;

ליין ליף - גירסת הפלייאוף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

** Chris Smoove מתקצר.

המשחק הבא -- לכל הפחות, הבטחנו שהסדרה תחזור למשחק נוסף באינדיאנה. לכן, אשמור לי את הפרולוג המיוחד שלי למשחק 6. בינתיים נגיד, שהמשחק הבא, משחק מס' 5, יערך בקליבלנד [ד']. כמעט תמיד זה משחק מכריע סדרה. חשוב לנצח אותו, ואפשר. קרדיט להגנה של קליבלנד. הם מבטלים את משחק ההתקפה שלנו, זו לא סדרה טובה שלנו, או לפחות לא מספיק הכדורסל שמאפיין את אינדיאנה כל העונה. מהבחינה הזו אני חושש מקליבלנד, אבל גם יודע שהמשחק הבא ישים עליהם כל כך הרבה לחץ לנצח, שאפשר לגנוב אותו. קליבלנד של המשחק הבא לא תהיה קליבלנד של שני המשחקים הראשונים, הם ישחקו ברמה אחרת, לפחות הגנתית, וזה, לבד, מסוכן.

להתראות בשמחות אינדיאנה פייסרס ואחרות!
 
אף מילה על טורונטו-וושינגטון?

היה משחק טוב באווירת פלייאוף.
&nbsp
טורונטו הובילו כל המחצית הראשונה, בפער משתנה באזור העשר נקודות. במחצית השנייה הוויז צמצמו עד לשיוויון וגם יתרון פצפון אבל שוב נפתח פער שנסגר רק קצת יותר מ-5 דקות לסיום המשחק. טיפה אחרי, בראדלי ביל (שהיה ענק) יצא החוצה בעבירה שישית מאוד שנויה במחלוקת, כשדרוזן נתקל בו תוך כדי לקיחת רבאונד, 5 דקות לסיום. אבל וושיגנטון הצליחו לשמור על ההובלה וגם להגדיל אותו, הרבה בזכות ג׳ון וול שגם נתן ערב טוב. בכלל סדרה חזקה שלו. לא פסיכי אבל משחק כדורסל חיובי.
&nbsp
מרקיף מוריס ממשיך להיות לא מורגש התקפית, אבל הפעם הוא גם לא עשה נזק ושני מהלכים הגנתיים גדולים שלו בדקות הסיום תרמו מאוד להכרעת המשחק.
&nbsp
קלי אוברה עם מספרים חלשים אבל הוא שחקן מאוד חשוב שם. מורגש כמה הוא תורם להם, בשני הצדדים אגב, כשהוא על המגרש. לא ברור למה פורטר כל כך חלש בסדרה הזאת. זה לא שהוא עושה נזק כי הוא לא שחקן שמנסה לעשות יותר ממה שהוא יודע אבל גם לא תורם יותר מידי.
&nbsp
בטורונטו, דרוזן בא לעבוד. אחוזי קוטג׳ (35% זה חתיכת קוטג׳ משונה) אבל 18 הליכות לקו והרבה אנרגיה. אני רואה שלאורי סיים עם 19 נקודות באחוזים סבבה אבל לא הרגשתי אותו כמעט.
 

rapgamer4ever

New member


אחלה של סדרה.
לא ראיתי שינויים מהותיים ממשחקים קודמים אלא בעיקר execution משופר של וושינגטון. לכן אני חושב שטורונטו צריכה בכל זאת לנצח את זה ובסיכוי טוב ב-6 משחקים. מה שכן הם חוזרים הביתה כשהמומנטום נגדם וזה עוד מבחן מנטלי לקבוצה הזאת עם כל סימני השאלה המנטליים שסביבה.
 
למעלה