פלייאוף DAY 2, מתחילים

Anfield

New member
הנה אוקלהומה של הפלייאוף

פול ג'ורג' עם משחק מעולה, בשלב מסוים היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.
בהגנה קצת יותר אינטנסיביות מהרגיל, כמו שיש במשחקי עונה רגילה של פריים טיים.
סה"כ אני מאוד מרוצה מהמשחק הראשון, חשבתי שזה יהיה הרבה יותר צמוד לא רק מבחינת התוצאה אלא גם מבחינת איכות המשחק אבל היינו הרבה יותר טובים מהם והמשחק הרגיש לגמרי בשליטה מהרבע ה2 והלאה (התחלנו פיגור 16-4).
&nbsp
דונובן מיצ'ל, אני מעריץ שלו. הוא יהיה ענק כבר רשמתי את זה אחרי המשחק נגדם בעונה הרגילה. היה שלב שהוא נפצע קצת ברגל שמאל, סניידר הוציא אותו והוא צעק עליו להחזיר אותו. חזר ואחרי שניה חדר והביא לייאפ.
&nbsp
משחק הבא בלילה של יום רביעי, מקווה למשחק דומה כמו זה של היום.
 

Anfield

New member
אגב מיצ'ל וגם פול ג'ורג' עם פציעות במשחק הזה

נראה מה יהיה הסטטוס לקראת יום רביעי.
 

Anfield

New member
נראה שאדאמס וג'ורג' בסדר

לא רשמית אבל הכיוון טוב.
דווקא מיצ'ל צריך עוד בדיקה והוא בספק מסוים.
מחר נדע בוודאות.
 

fatnoam

Active member
כל כך שמח בשביל אינדיאנה

גם מגיע להם, והם גם עושים את זה בסטייל.
&nbsp
לברון נגד לאנס בסדרה זה פרייסלס
 
when you come at the king, you best not miss

לא רוצה לחשוב אפילו איך לברון יבוא למשחק הבא
 

fatnoam

Active member
נראה לי יותר חשוב איך הוא יבוא למשחקים באינדיאנה

כי בתכל׳ס הפייסרס כבר עשו את שלהם
 
על הרפרנס...

 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ממש פרייסלס, סטיבנסון יודע מצויין לנגן על העצבים של לברון

 
G1R1| קליבלנד - אינדיאנה: הדרך לגמר מתחילה ב...קליבלנד?


שודר בערוץ ספורט 5 .

משחק מס' 1, סיבוב 1, פלייאוף 2018. אינדיאנה ניצחה את הסדרה העונתית 1-3 [1 - כאן; 2 - כאן; 3 - כאן; 4 - כאן];

ברבע הראשון, הקאבלירס קלעו 4 נק' בכמעט 8 הדקות הראשונות. אינדיאנה לקחה יתרון 14 אחרי שני אנד-וואנים יפים של בוגדנוביץ'. קליבלנד פתחה עם כמה החטאות של זריקות טובות - בהחלט לא אגיד שכדורסל חרא, אלא זריקות שלא נכנסו - אבל ככל שהשעון התקדם, ההגנה של אינדיאנה התחזקה ועשתה עבודה יוצאת מן הכלל טובה, מכל הבחינות. היו אלו דקות בשליטה שלנו. שיחקנו את קצב המשחק הנכון לנו, ולברון לא היה מספיק אגרסיבי. היתרון הגיע ל-17, והתחלתי לשמוע חלק מהקהל שורק בוז. לנס סטיבנסון נכנס בדקות האחרונות של הרבע, וקיבל מיידית את לברון במהלכי אייסוליישן. הסתדר טוב. מבחינת גודל גוף ועבודת רגליים, גורם לו לעבוד. רגע של מחלוקת: בעבירה קשוחה של סטיבנסון על לברון. לא היה זה מהלך חריג, אבל מדובר בלברון [או סטיבנסון, אם מסתכלים על זה מהכיוון ההפוך], ולכן יש להניח שלקחו את זה קשה, כאילו זה היה מכוון, והלכו לבדוק במצלמות. לבסוף הוחלט על עבירה רגילה, כצפוי. דקה לסיום הרבע, ההיילייט של המשחק - לנס סטיבנסון עם דאנק אדיייייר! אנד וואן! עשה מזה 20 הפרש! 14-33 לאינדיאנה. 14 נק' של קליבלנד ב-5 מ-20 מהשדה [25%] ו-0 מ-8 משלוש, למרות שלברון שיחק את כל הרבע [0 מ-3 מהשדה]. עד 10 הדקות הראשונות, קליבלנד קלעה רק 8 נק' ב-4 מ-17 מהשדה.'זה טוב?', שאל בשידור שמחה ריגר. ואני, עמוק בתוך לבי, עניתי: 'זה בהחלט טוב. טוב מ-3 מ-17". לארי נאנס ג'וניור אחראי היה ל-6 מה-14 של קליבלנד, וזה אסור שיקרה, מבחינתם, אם בא לך לנצח משחק פלייאוף. אינדיאנה קיבלה רבע של אחוז גבוה [52% מהשדה ו-4 מ-9 משלוש] וניצלה 7 איבודי כדור של קליבלנד ל-9 נק' ו-7 נק' בהזדמנויות שניה.

ברבע השני, לברון פתח את 2 הדקות הראשונות, למרות ששיחק את כל הרבע הקודם. קליבלנד פצחה בריצה, אבל אינדיאנה הצליחה למזער נזקים ולשמור על יתרון 13. בולט היה, שאינדיאנה לא שיחקה את הכדורסל שמאפיין אותה - הלחץ כנראה הכריע אותנו, ככה זה הרגיש. כמעט לא הרצנו את הפיק אנד רול, בקושי הצלחנו להעביר מסירה, והסתפקנו בזריקות פול-אפ מבחוץ, שאמנם נכנסו, אבל אתה לא יכול לחיות על זה. בהמשך, לברון חזר אחרי מנוחה קצרה ונכנס טוב למשחק עם כמה מהלכים גדולים. אבל הוא לבד, לא קיבל עזרה מחבריו ששיחקו חלש כולם. 38-55 לאינדיאנה במחצית. 12 נק' ללברון ברבע השני. התעורר, והשתלט. באינדיאנה, מחצית ראשונה עם 3 שחקנים בדאבל פיגרס - ויקטור עם 16, מיילס עם 12, בוגדה עם 10 - ועוד שחקן אחד, לנס, שהיה קרוב לזה עם 9 .

ברבע השלישי, בתוך כדקה, אינדיאנה עם שני מהלכי הגנה נהדרים - כולל אחד בחטיפה של בוגדנוביץ' - עלתה ליתרון השיא במשחק - 21. *משתעל* 21 הפרש! 21! שזה לא 20 וגם לא 19. 21! אינדיאנה היתה כל כך בשליטה, גם בריבאונד, גם בקצב המשחק, גם בהתקפות המעבר היתה מסוכנת יותר - שגם בדקות היותר "טובות" של קליבלנד, כאשר הכדורים התחילו להיכנס, ההפרש לא התקזז. לברון המשיך להתפשר במשחק שלו - גם זריקות מבחוץ, וגם בהובלת כדור. אינדיאנה הוציאה לו את הכדור פעמיים בחטיפות עם עזרה טובה בהגנה, וככה עובדים על לברון. לא לפני שהמהלך מתחיל, אז יש לו ראיית משחק שתמצא את האסיסט, אבל כשהוא מכדרר, להביא את הידיים שיודעות כל העונה לייצר לנו דפלקשנים - דרן, תד או ויקטור. כ-2 דקות לסיום הרבע, קליבלנד הצליחה להוריד את ההפרש ל-10 והיתה במומנטום גדול, הראשון שלה במשחק. כדקה לסיום הרבע, שלשה ועבירה על קווין לאב הורידו ל-7. בדקות הללו, את הריצה של קליבלנד הובילו מס' איבודי כדור ברצף של אינדיאנה, שברחה מהמשחק שלנו ושיחקה לא טוב. קליבלנד קיבלה הזדמנויות בדקות האחרונות להוריד עוד את ההפרש עם לברון, ובלי אולדיפו, אבל לא ניצלה. 65-73 לאינדיאנה. רבע טוב של ג'יי אר עם 9 נק' [3 שלשות]. רבע שגם בו מחלוקת בעבירה של לנס על לברון.

ברבע הרביעי, גם הפעם לברון פתח את הרבע. אולדיפו חזר 2 דקות לתוך הרבע, כהכרח, לאחר שקליבלנד הורידה לחד-ספרתי. אולדיפו עצר את כל המומנטום במו ידיו, והחזיר ל-14. כ-5 דקות לסיום, לברון השיג את הטריפל-דאבל בצד אחד, ומנגד סאבוניס סיים עם דאנק עוצמתי. עד הסיום, זה היה משחק שכולו אינדיאנה, ולא מעט מזה בזכות ההשתלטות של אולדיפו עם סלי קלאץ'. בסיום 80-98 לאינדיאנה. אינדיאנה הובילה כל המשחק! אבל מבחינתי, לא משחק טוב שלנו. פגענו אמנם בכל המדדים שאנו אוהבים לנצח איתם: 20 נק' מ-17 איבודי כדור של קליבלנד [פלוס 11], 18 נק' במתפרצות [פלוס 8] ו-11 שלשות [40%]. אבל מול זה, לא שיחקנו טוב את הפיק אנד רול, לא היתה מספיק תנועה, והרגשתי שרעדו לנו הידיים. מה עבד זה שתפסנו את קליבלנד בערב אחד החלשים שאפשר לצפות - רק 38% מהשדה, ורק 8 מ-34 משלוש [23%] - ביום שבו הרבו להחטיא זריקות פנויות. בדקות שקלעו, ראינו את המומנטום שסחף אותם וכמעט איבד לנו את היתרון. אנו קבוצה עם אופי, יודעים לשמור על יתרונות, אבל אם אני מסתכל על המשחק הבא, ידרש מאיתנו משחק התקפה יותר טוב. אינדיאנה, אם כן, עולה למאזן 22-22 במשחקים הראשונים של סדרה, כולל ניצחון תשיעי בחוץ [16-9].

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. 32 נק' [19-11 מהשדה, 9-6 משלוש, 8-4 מהקו] ו-4 חט' ב-37 דקות. קלע 10 נק' ב-10 הדקות האחרונות, ובדיוק בדקות הקשות שבהן קליבלנד איימה לחזור. דיבר בסיום המשחק;

בויאן בוגדנוביץ' עם 15 נק'. רק 5 מ-17 מהשדה [1 מ-6 משלוש], אבל גם 3 חט', ובמיוחד עבודה פשוט טובה על לברון. קיבל אותו באחד-על-אחד. שיחק 39 דקות - הכי הרבה בשתי הקבוצות פרט ללברון; מיילס טרנר עם 16 נק', באחוזים טובים, ו-8 ריב' [1 בהתקפה]; לנס סטיבנסון עם 12 נק' ב-17 דקות מהספסל. עשה עבודה טובה כגו-טו-גאיי במחצית הראשונה. בחצי השני נחלש, הירבה לעשות שטויות ואיבד מהדקות שלו;

בקליבלנד, לברון ג'יימס סיים עם 24 נק' [17-7 מהשדה, 4-0 משלוש, 14-10 מהקו], 10 ריב' [3 בהתקפה] ו-12 אס' [3 איבודי כדור] ב-44 דקות. שיחק את 44 מ-46 הדקות הראשונות במשחק. ל-LBJ זה הפסד ראשון בקריירה במשחק הראשון של הפלייאוף אחרי מאזן 0-12, והפסד ראשון בסיבוב ראשון של הפלייאוף לאחר 21 ניצחונות. זה רק הפסדו השמיני בסיבובים ראשונים [מאזן: 8-48]; קווין לאב עם 9 נק' [3 שלשות] ו-17 ריב' [3 בהתקפה]. הגנתית הרס לקבוצה שלו; ג'יי אר סמית' עם 15 נק' [3 שלשות] ב-29 דקות מהספסל; ג'ף גרין סיים ללא נק' ב-0 מ-7 מהשדה [0 מ-3 משלוש] ב-27 דקות. לא הגיע;

ליין ליף - גירסת הפלייאוף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

** Chris Smoove מתקצר.

** המשחק הבא -- משחק מס' 2 יערך גם הוא בקליבלנד [ד']. נבוא צנועים.</div
 

Cade Foster

New member
נכון שאנחנו יכולים להיות הרבה יותר טובים בהתקפה

אבל אי אפשר לנתק את זה מהמאמץ ההגנתי שהושקע במשחק הזה. היה ניכר בחצי השני שאין לשחקנים רגליים כדי לשחק בשני צידי המגרש, אז הם היו locked in לחסל את המשחק של לברון והם עשו את זה בצורה מדהימה. לצפות מהם בנוסף גם לקלוע זה לא ריאלי, לא מדובר פה בגולדן סטייט עם קרי, אחרי הכל.
&nbsp
מבחינתי בוגדנוביץ' לא פחות מצטיין מאולדיפו, הוא עשה על לברון הגנה מדהימה ולא בפעם הראשונה העונה. כל מה שנקבל ממנו בהתקפה בסדרה הזו זה בונוס, ואם זה בונוס של 15 נקודות אז אני קונה את זה בכל משחק.
 
אף מילה על פול?

לא רק שהוא היה מחורבן כל המשחק, הוא גם זרק את הכדור החוצה, 8 שניות לסוף בפיגור 3. הבחור גיבור טראגי.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
משחק נהדר בין גולדן לספרס

מה עושים שצריך לצאת לעבודה ומרותקים למסך???
 
גולדן הם הקבוצה הטובה ביותר שראיתי

והם גם אחת הקבוצות המאומנות ביותר שראיתי.
אבל כל פעם שאני רואה את דריימונד גרין מכסח בלי שום סיבה יורדת לי כל ההתלהבות מהם.
וגם לראות את קרי חוגג זה אחד הדברים המגעילים. לא סובל את השחצנות שלהם.
&nbsp
אבל הכדורסל מדהים.
 
למעלה