נבחרי העונה

Cade Foster

New member
נבחרי העונה

MVP
DPOY
COY
MIP
ROY
6POY

הקבוצה המפתיעה
הקבוצה המאכזבת
GM העונה
המאמן המאכזב
השחקן המאכזב

חמישיות I, II, III
חמישיות הגנה I, II

שוט
 
שלי

MVP: ג'יימס הארדן.

DPOY: רודי גובר.

COY: קווין סניידר.

MIP: ויקטור אולדיפו!

ROY: בן סימונס. אני לא בורח לפתרון הקל של 'קו-ROY' , נופּ.

6POY: לו וויליאמס.

הקבוצה המפתיעה: אינדיאנה!

הקבוצה המאכזבת: דטרויט.

GM העונה: בראיין קולנג'לו. מלבד ההחתמות מיד-סיזן של בלינלי ואיליאסובה, החתים על הארכות חוזה את אמביד, וקובינגטון על מה שהיום נראה כמו בארגין [4 עונות תמורת פחות מ-50 מיליון], וגם עשה מהלך יפה כאשר התפטר מהנוכחות של שחקנים כמו אוקפור וסטאוסקאס [וחטף על כך ביקורת].

השחקן המאכזב: לואל דנג. כמובן.

השחקן המפתיע: אני צריך ללכת עם. . . רונדו ? עשה 4 משחקים של 17 או יותר אס', כולל משחק של 25. אחרי שלוש עונות שלא היה פקטור בליגה, לא חשבתי שיש לו מה למכור.

חמישיית העונה:
G - לילארד
G - הארדן
F - דרוזן
F - לברון
C - דייויס

חמישייה שניה:
G - ווסטברוק
G - קרי
F - יאניס
F - קיידי
C - יוקיץ'
חמישייה שלישית:
G - כריס פול
G - אולדיפו
F - הורפורד
F - אולדריג'
C - טאונס

חמישיית ההגנה:
G - אולדיפו
G - קובינגטון
F - הורפורד
F - דייויס
C - גובר

חמישיה שניה:
G - כריס פול
G - באטלר
F - יאניס
F - דורנט
C - אמביד
 

Cade Foster

New member
נבחריי

MVP: ג'יימס הארדן, לדעתי המועמד היחיד.
DPOY: אל הורפורד. גוברט היה לוקח אבל הוא החמיץ שליש עונה, ובוסטון היא ההגנה הטובה בNBA.
COY: כאן זה מאוד קשה. המועמדים מבחינתי הם סטיבנס, קייסי וד'אנטוני. יש עוד כמה ששווים איזכור כמו מקמילן, סניידר, סטוטס, פופוביץ' וברט בראון אבל הם רמה מתחת. הייתה שנה נהדרת מהבחינה הזו, הרבה מאמנים הראו טביעת אצבע משמעותית והשנה ניכר שקבוצות מאומנות מנצחות יותר מקבוצות מוכשרות אך לא מאומנות וזה דבר מעודד. לכל אחד מהשלושה אפשר לבנות קייס: ד'אנטוני ניהל את הקבוצה הכי חזקה בNBA בעונה הסדירה למרות שאף אחד לא באמת האמין שהם יהיו כאלה ובזכאת דומיננטיות. קייסי הרים קבוצה שבמקרה הטוב נתנו לה ביתיות בסיבוב הראשון למאזן שהוא לא רק הכי טוב במזרח, אלא גם טוב מזה של גולדן סטייט - ככה שייתכן מאוד שיהיה לטורונטו יתרון ביתיות עד הסוף. בראד סטיבנס התמודד עם עונה מנחוסית ברמה קיצונית, עם החלפת כל הסגל שלו כמעט והוציא מזה את ההגנה הכי טובה בליגה, המאזן השני בטיבו במזרח והמון אופטימיות לקראת העתיד.
&nbsp
אני נותן את זה לקייסי, זה לא רק המאזן - טורונטו השנה בניגוד לשנים קודמות נראית מוכנה.
&nbsp
MIP - אצלי דווקא הייתה התלבטות אם לתת את זה לאולדיפו או דרוזן, אתם יודעים עד כמה דרוזן היה לא מוערך אצלי והשנה הוא באמת טופ 5 בMVP LADDER. אבל בכל זאת אני נותן את זה לאולדיפו, מה עד שכל העולם מכיר בתואר שמגיע לאינדיאנה אני לא אעשה את זה?
&nbsp
ROY: הכי קשה שיש. כבר היה תקדים לזכייה משותפת בתואר הזה והעונה זה תזמון מעולה להשתמש בו, באיומי אקדח אני אבחר בבן סימונס כי ראיית משחק כזו מרוקי זה דבר שעוד לא ראינו בעשור האחרון.
&nbsp
6POY: דווקא מגניב הקמפיין של טורונטו לתת את הפרס לכל הספסל שלהם, אבל אם נהיה רציניים - לו וויליאמס ייקח בצדק, למרות שאני ממש ממש לא מתחבר לסגנון משחק ההירו בול שלו.
&nbsp
המפתיעה: אינדיאנה, duh
המאכזבת: לא ייאמן שאוקלהומה זכתה בביתיות בסוף, הכדורסל שלהם היה פשוט מדכא לאורך כל העונה, אבל אין מה לעשות, טופ 4 במערב לא יכול להיות האכזבה. האכזבה האמיתית היא מינסוטה שהבטיחה פלייאוף הכי מאוחר שרק אפשר - בהארכה של ערב הסיום.
&nbsp
GM העונה: התלבטות קשה בין מורי ואיינג'. אני אתן את זה לאיינג' כי הוא יצר בקיץ אחד לא רק הווה אלא גם עתיד מזהיר מאוד.
&nbsp
המאמן המאכזב: ת'יבס כמובן, שנותן חותמת סופית לכך שהוא אוברייטד כמו דוק ריברס.
&nbsp
השחקן המאכזב: בלייק גריפין, שנראה שכבר לא שייך לעלית של הליגה.
&nbsp
חמישיית העונה:
קרי
הארדן
לברון
אולדריג'
דייויס
&nbsp
שנייה:
לילארד
דרוזן
דוראנט
יאניס
הורפורד
&nbsp
שלישית:
קיירי
אולדיפו
באטלר
יוקיץ'
טאונס
&nbsp
חמישיית ההגנה:
כריס פול
ויקטור אולדיפו
קווין דוראנט
אל הורפורד
רודי גוברט
&nbsp
שנייה:
בן סימונס
אנדרה רוברסון
פול ג'ורג'
אנתוני דייויס
קלינט קאפלה
 

rapgamer4ever

New member
קשה לי לראות איך מינסוטה ה-קבוצה המאכזבת של העונה

בסופו של דבר עלינו מ-31 ניצחונות בשנה שעברה ל-47 ניצחונות השנה. המערב מופרע וזה מספיק בו רק למקום 8 אחרי הארכה אבל לצורך העניין 48 ניצחונות זה כבר מקום 4 כפי שציינת. אפשר לראות בזה חוסר מזל אבל אם הייתי אומר לך שהוולבס ינצחו 47 משחקים זו לא הייתה תחזית פסימית או משהו כזה.
&nbsp
אין ספק שיש חלקים מאכזבים בעונה שלנו- כמו רמת האימון או חוסר ההתקדמות של וויגינס. אבל כשאתה משווה את זה לקבוצות אחרות אני חושב שעמדנו בציפיות יותר מאשר לא מעט קבוצות- ממפיס שהתרסקה לחלוטין תוך כדי קרקס בכל הקשור לפיטורי פיזדייל, דטרויט ושארלוט שסיימו מחוץ לפלייאוף במאזנים שליליים, וושינגטון ומילווקי שלא עשו צעד קדימה כמתבקש (וושינגטון אפילו חצי צעד אחורה), קליבלנד ואוקלהומה שסיימו 4 בקונפרנסים והיו צריכות לשחק טוב יותר ולסיים גבוה יותר.
&nbsp
לגבי ת'יבס וריברס- אני מסכים שהם מיושנים במידה מסוימת. ת'יבודו כן היה מאמן מצוין בעבר וסוג של פורץ דרך אבל הוא לא הסתגל לפריצת הדרך הבאה.
ריברס דוקא סיים עונת אימון יפה מאוד במאזן חיובי למרות דלת מסתובבת של פציעות והרמות שחקנים מהג'י ליג. לדעתי הוא מאמן סולידי גם היום.
 
אולדיפו קל. אין תחרות.

אני חושב שהשיפור של דרוזן חביב אבל אין מה להשוות לאולדיפו. שנה שעברה דרוזן גם היה אולסטאר ואפילו שם יותר נקודות. בסופו של דבר השיפור שלו מתבטא ב-5% לאחוזים לשלוש למרות שהכפיל את כמות הזריקות שלו (מ-1.7 ל-3.6 למשחק) ובעוד אסיסט למשחק בדקה וחצי פחות ובמקביל 4.5 נקודות פחות בגלל 5 זריקות פחות ל-2 ועוד 2 הליכות פחות לקו.

וזה לא סתם סטטיסטיקה, טורונטו טובה יותר בגלל שהיא זורקת יותר שלשות ומזיזה את הכדור יותר ומשתפת יותר שחקנים - זה התאפשר בגלל הירידה בכמות הזריקות של דרוזן והריווח שהוא מספק שמאפשר לו לשחק גם יותר אוף דה בול. למרות זאת צריך לזכור ש-31% לשלוש זה עדיין די פח.

אולדיפו לעומת זאת היה בשנה שעברה רול פלייר בינוני והיום הוא סופרסטאר לכל דבר. לפחות בעונה הסדירה. הוא היה שנה שעברה הרבה פחות טוב מדרוזן והשנה הם לכל הפחות באותה רמה, כאשר אם תשאל אותי, הוא עדיף.

זה אולדיפו בפער גדול, לפני שבכלל באים לקחת בחשבון שחקנים אחרים.

בקשר לתחרות על רוקי העונה - זכיות משותפות מתרחשות כשיש אותו ניקוד לשני שחקנים. לא בגלל שהבוחרים החליטו להעניק לשני אנשים ביחד.
 

picki23

New member
אני מסכים שאולדיפו הוא המשתפר אבל קשה עם השאר

כאילו.. זה שדרוזן זרק יותר שלשות ועלה ב5 % ביעילות זה מדהים. כי אם הוא היה זורק את אותה כמות שלשות ועולה ב5 % אז היית אומר "אוקיי הוא טיפה יותר טוב", עכשיו הוא זורק 3 + שלשות למשחק זה אומר שהוא בטוח בזריקה שלו. בקאץ' אנד שוט הוא אגב 34.8 %, שזה משמעותי מאד.

עכשיו תכלס.. אולדיפו עשה קפיצה מדהימה, אחרי שעצבן אותי באוקלהומה הוא והשטויות שלו נראה שחקן חמישייה לגיטימי באינדי, כל הכבוד לו.. אבל זאת אינדי. ולאינדי יש שחקנים שלא מתקרבים לטורונטו, ויש לזה פלוסים ומינוסים. אחד הפלוסים זה שהמספרים שלך מנופחים בנק', כלומר סטטיסטית אתה מציג רמה גבוהה מן הפועל. המינוס הוא שכל אסיסט שלך שווה יותר, כי ממש ממש קשה להביא כאלה.

אני חושב שדרוזן יותר טוב מאולדיפו באופן אישי.
 
הפרסים הראשיים די צפויים. חמישיות ודירוג הם קשים.

&nbsp
MVP
1. הארדן 2. לברון 3. דיוויס
DPOY
1. אמבייד 2. גוברט 3. יאניס
COY
1. סניידר 2. מקמילן 3. סטיבנס
MIP
1. אולדיפו 2. דינווידי 3. אדאמס
ROY
1. סימונס 2. מיטשל 3. טייטום
6POY
1. לו וויל 2. אריק גורדון 3. וויל ברטון
&nbsp
הקבוצה המפתיעה - אינדי
הקבוצה המאכזבת -
1. וושיגנטון. כן היה את הפציעה של וול אבל גם כשהיה בריא הם אל התרוממו. ציפיתי מהם ל-50+ נצחונות. יש להם את הכישרון לזה.
2. שארלוט. חשבתי שיהיו באזור ה-43 נצחונות. באטום נפצע בתחילת העונה אבל זה לא הסיפור. הם פשוט לא התחברו העונה, לא ברור לי במאה אחוז למה. יש את הדוויט אפקט אבל הוא היה טוב מהצפוי. קליפורד בדיוק התפוטר. בפודקאסט שלו עם זאק לואו לפני איזה חודש הוא דיבר על זה שאימון זה מתיש מנטלית ופיזית. אולי זה מתקשר.
3. ממפיס. ציפיתי מהם להחזיק מעמד עם גאסול וקונלי. והם התפרקו בלי קונלי. אבל בלעדיו הם קבוצה אחרת. מצד שני אולי גם איתו הם היו מתפרקים אם הם נראו כל כך גרוע בלעדיו.
&nbsp
GM העונה - 1. מורי - פול, טאקר, מבאה א מוטה. 2. איינג'. איינג' עשה גם המון מהלכים יפים אבל הם יתורגמו להצלחה בעונות עתידיות בגלל שתי הפציעות אז בנתיים אני נותן את הקרדיט למורי. 3. פריצ'ארד. מותר לתת לו קרדיט על הטרייד על פול ג'ורג' או שאנחנו פוטרים את זה במזל טוב מהשמיים?
&nbsp
המאמן המאכזב
לא יודע. אולי דונובן?
&nbsp
השחקן המאכזב
קראודר? קצת שכחנו ממנו מאז הטרייד אבל הרבה קיוו שהוא יהיה סווינגמן קריטי בקליבלנד שייצב קצת את ההגנה ויביא קשיחות. אני לרוב זלזלתי בקראודר אבל חשבתי שהוא יכול להיות רול פלייר חביב בקבוצה טובה. אולי קליבלנד פשוט לא הייתה מספיק טובה לצידו והוא צריך יותר כישרון לידו כדי לבוא לידי ביטוי. אבל זה לא שבוסטון שחתה בכישרון בעונותיו הטובות. אולי הוא פשוט נהיה פחות טוב. פציעות, גיל, רנדומליות כלשהי וכו'.
חמישיות I, II, III
1. הארדן-ווסטברוק-לברון-יאניס-דיוויס
2. קארי-לילארד-דוראנט-אלדרידג'-אמבייד
3. פול-אולדיפו-באטלר-סימונס-יוקיץ'
&nbsp
חמישיות הגנה I, II
בעע קשוח. פעם אחרת.
 

fatnoam

Active member
מופתע מאמבייד בדיבור על DPOY

הוא בכלל לא שומר טוב בעיניי. קשה לו מאוד להחליף על גארדים וההגנה על הטבעת אצלו זה בעיקר שיש לו חשק, לא קורה הרבה במהלך משחקים. שומר אישי לא רע ותו לא.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
שלי

MVP - הארדן אבל זאת תחרות מאוד מאוד קשה עם לברון.
DPOY - לא אוהב את הבחירה בגובר, איך אפשר לבחור שחקן ששיחק 50 משחקים?
הורפורד עשה שינוי מדהים העונה בתחום הזה ולדעתי מגיע לו אבל נראה לי שבליגה בכל זאת ילכו על גובר.
COY - כנראה סטיבנס, יצר שם יופי של משחק קבוצתי (ובקבוצה עם קיירי זה לא קל)
MIP - אוטודיפו, אחד הבחירות הקלות העונה.
ROY - סימנס!!!
6POY - לו וויל.
הקבוצה המפתיעה - יוטה
הקבוצה המאכזבת - ברמה האישית ברור שהבולס, לא בגלל המאזן אלה בגלל ההתנהלות המביכה שלהם במהלך העונה וההחלטה ההזויה לספסל את רובין לופז באמצע העונה.
GM העונה - איינג' עשה מהלכים מבריקים (זה שהכוכבים שלו נפצעו זה כבר סיפור אחר) בהחלט מגיע לו התואר הזה.
המאמן המאכזב - קליפורד, לדעתי הוא היה יכול וצריך להוציא יותר מההורנטס.
השחקן המאכזב - דוויט שהוכיח העונה שהם כבר לא פקטור בליגה הזאת וכמו שאהוד בנאי שר "זמנך עבר" (קצת סותר את הטיעון שלי לגבי קליפורד אבל זה די הולך ביחד)
&nbsp
 

Madridista521

New member
שלי

MVP - ההתלבטות בעיני היא קשה בין הג'יימסים. השחקן הכי גדול בדור שלנו נותן את העונה הגדולה בקריירה שלו, ולמרות שהיו לקאבס יותר שחקנים מאוהדים השנה הוא מוביל אותם למאזן לא רע בכלל עם יכולת באמת פנומנלית.
אני חושב שאתן את זה להארדן, אך זה מאוד מאוד צמוד בעיני.
&nbsp
DPOY - רודי, כמות המשחקים שהוא החסיר רק מדגישה כמה הוא טוב.
&nbsp
COY - ריק קרלייל, הצורה שבה הוא לקח קבוצה עם כל כך הרבה כישרון והצליח לעשות איתה טנקינג באמת מרשים.
ועכשיו ברצינות, אני חייב לתת את זה לפופ השנה. אני חושב שאוסף שחקני הדי ליג ולמרקוס לא היו אמורים לעשות פלייאוף, הם לא היו אמורים להתקרב לאזור הזה. פופ עשה שוב את הקסמים שלו, עונה מופלאה של הספרס ביחס לסגל.
&nbsp
MIP - אין תחרות, זה של ויקטור.
&nbsp
ROY - בן סימונס וזה אפילו לא קרוב.
&nbsp
6POY - לו ויל. אני רוצה לציין גם את אריק גורדון שנתן עונה מדהימה.
הקבוצה המפתיעה - אינדיאנה
&nbsp
הקבוצה המאכזבת - ממפיס
&nbsp
GM העונה - הפרס על שם דני איינג'. GM העשור.
&nbsp
המאמן המאכזב
&nbsp
השחקן המאכזב - בלייק גריפין, המון ציפיות היו לי ממנו העונה, בעיקר אחרי המעבר.
חמישיות I, II, III
1 - ווסטברוק, הארדן, דרוזן, לברון, דיוויס
2- לילארד, אולדיפו, יאניס, דוראנט, אולדריג'
3- קרי, באטלר, סימונס, טאונס, אמביד
&nbsp
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
אני חולק על הטענה שזו העונה הכי טובה בקריירה של לברון

הטענה הזאת מתבססת בעיקר על מספרים. אז קודם כל אם נשתמש במדד ה-PER להערכת הסטטיסטיקה, הרי שזו העונה הכי מרשימה שלו מאז שחזר לקליבלנד אבל היו 6 עונות בקריירה שלו עם PER גבוה יותר. בהן כל העונות שלקח MVP.
עכשיו תכלס זה לא שאותן עונות היו באמת ברמה אחרת, אלה הבדלים זעומים, אבל זה ממחיש את הטענה שהעונה הנוכחית של לברון היא לא כזאת גדולה יותר מעונות קודמות שלו בגילאי 25-30.

דבר שני- אי אפשר להסתכל על המספריים בואקום. קליבלנד לא נראית טוב כל העונה וברמה הקבוצתית היא מאכזבת. אפשר להתווכח עד כמה זה באשמת לברון (או בכלל לא), אבל הקייס שלו יותר חזק בעונה שהוא מנצח 27 רצוף או מוביל את הקבוצה שלו למאזן הטוב בליגה, כמו בעונות MVP קודמות.

ודבר אחרון- לברון מתאמץ פחות בהגנה לעומת שנים קודמות בהן לקח MVP.

אין ספק שהיכולת של לברון מטורפת בעונה ה-15 שלו בליגה, אבל לדעתי הוא לא מציג בה את הקייס הכי חזק שלו ל-MVP.
 

fatnoam

Active member
שלי

MVP - אנטוני דייויס. חושב שלהארדן היה הרבה עזרה, ושלברון סתם ניפח מספרים.
DPOY - קווין דוראנט. גובר פספס הרבה משחקים, דוראנט אשכרה עשה שינוי מהותי בהגנה של הקבוצה הזו.
COY - בראד סטיבנס בעיניי, הסגל שלהם חלש בהרבה מהמאזן שלהם. לא חושב שחוץ מפופ יש מאמן שמקדם שחקנים יותר.
MIP - זה צריך להיות קונצזוס אולדיפו.
ROY - בן סימונס, הסטרץ׳ האחרון שכנע אותי בינו ובין מיטשל.
6MOTY - אם לו וויליאמס הוא eligible לבחירה אז כמובן שהוא. אם לא, אני מניח שאלך עם אריק גורדון.
&nbsp
קבוצה מפתיעה - אינדיאנה. אחרי העזיבה של ג׳ורג׳, חשבתי שהם הולכים עמוק ללוטרי, אבל הם עלו לפלייאוף ממזמן, נראים טוב ומשחקים כדורסל חיובי, ולדעתי הם מובילים במשחקים שניצחו על 4 קבוצות עם סגל שעל הנייר טוב יותר.
&nbsp
קבוצה מאכזבת - אפשר לדבר על אורלנדו או דטרויט אבל בשבילי זו מינסוטה שעשתה השנה הרבה פחות מהכישרון שלה.
&nbsp
GM העונה - זה של אוקלהומה. קיבל את פול ג׳ורג׳ וכרמלו תמורת כלום בערך. אזכור מגיע גם לדני איינג׳ בסלטיקס שהבין כנראה שתומאס זה לא זה ואיכשהו הצליח להנחית את קיירי.
&nbsp
מאמן מאכזב - ת׳יבודו בענק.
&nbsp
השחקן המאכזב - קוואי לנארד. לא יודע מה קרה בינו לבין הספרס, אבל פאקינג היית אמור להיות שחקן ברמת דוראנט/לברון/יאניס ושיחקת רק 9 משחקים, אלוהים יודע למה, וגם בהם היית מעפן.
&nbsp
חמישיות העונה -
1. דוראנט, לברון, דייויס, הארדן, סטף
2. ראסל, לילארד, אדאמס, דרוזן, יאניס
3. קיירי, סימונס, קאפלה, אולדיפו, טאונס
&nbsp
חמישיית ההגנה -
1. גובר, דייויס, דוראנט, רוברסון, כריס פול
2. קאפלה, גרין, יאניס, קליי תומפסון, ג׳רו הולידיי
&nbsp
בטח שכחתי מלא שחקנים אז תרביצו לי
 

Cade Foster

New member
איזה שינוי מהותי עשה דוראנט להגנה של הווריורס?

הם היו קבוצת הגנה אדירה גם לפני שהגיע... אין ספק ששיפר אותם בתחום הזה והייתי אומר שאחרי חצי עונה הוא גם הוביל במירוץ לתואר, אבל האס"ק בהגנה של הווריורס ב20 המשחקים האחרונים של העונה לדעתי הופך אותו לineligible, בטח כהורפורד מנהיג את ההגנה הכי טובה בליגה לאורך העונה וגוברט מנהיג את ההגנה הכי טובה בליגה במשחקים שבהם הוא היה זמין...

גם לא חושב ששחקן שהיה פצוע יכול להיות אכזבת העונה. אלא אם כן אתה חושב שהוא היה כשיר כל הזמן הזה ועושה לספרס דווקא... באותה המידה אפשר לבחור את הייוורד למאכזב.
 

rapgamer4ever

New member
תגובה לשניכם

מסכים עם ליאור שדוראנט יצא לגמרי מהמירוץ ל-DPOY בסיום העונה של הווריורס. הוא אולי היה בדיון בשלב מוקדם אבל כשהעונה התקדמה דריימונד היה ונותר שחקן ההגנה הכי חשוב, וגם לדריימונד לא מגיע בעונה שכזאת.
&nbsp
לגבי הורפורד אני לא חושב שהוא סוחב את הגנת בוסטון בצורה דומה לאיך שגובר סוחב את הגנת יוטה. בבוסטון יש הרבה שומרים טובים בעמדות שונות והתחושה שלי היא שגם ביינס עוזר להחזיק את הגנת הצבע. הורפורד בעונה הגנתית טובה מאוד אבל לא בקליבר של DPOY.
&nbsp
גובר לעומת זאת הוא וואחד force to be reckoned with, האימפקט ההגנתי שלו אדיר ומבחינת יכולת הורפורד לא קרוב אליו. השאלה היא כמה חשוב לך כמות המשחקים של גובר, בכל מקרה יש עוד כמה שמות שהייתי בוחר לפני הורפורד.
&nbsp
אגב נועם- בעניין ה-MVP זה טוב שיש אנשים שחושבים ובוחרים מחוץ לקופסה. אבל כשאתה אומר שהארדן קיבל עזרה זה מובן מאליו כשאתה לוקח בחשבון שהוא הוביל את הקבוצה הראשונה מזה 4 שנים שהצליחה לשנות את ההגמוניה של הווריורס בעונה הרגילה. אף אחד לא חשב שמישהו יוכל לגעת בהם והנה הארדן הוביל את הקבוצה שלו ליתרון ביתיות כל הדרך.
לדיויוס היה חצי שני מעולה (שגם בו הוא קיבל לא מעט עזרה, ג'רו הולידיי היה מצוין בסטרץ' הזה) אבל החצי הראשון של העונה לצד קאזינס לא היה משכנע וכשמסתכלים על העונה בשלמותה אני חושב שהארדן הוא היחיד ששיחק ברמה הגבוהה ביותר מההתחלה עד הסוף.
 

Cade Foster

New member
אין ספק שגוברט הכי טוב בהגנה

אפילו בקילומטרים. זה נטו בגלל שהוא החמיץ מלא משחקים וזה הספיק כדי שההגנה של בוסטון תסיים קצת מעל זו של יוטה בDefRtg. אין לי בעיה עם מי שנותן את זה לרודי.
 

FrecCo

Member
אני ממש נגד לפסול את גובר בגלל 56 משחקים

ואם הוא היה עושה 60 אז הוא כן היה ראוי? 65? איפה עובר הגבול?
לדעתי צריך קודם לדרג את שחקני ההגנה שהיו הכי טובים העונה ורק אחרכך להכניס למשוואה את עניין כמות המשחקים, כלומר:
אם היו לנו 2-3 מועמדים שהתרומה ההגנתית שלהם הייתה גבוהה ברמה דומה, אולי היה שווה להוריד נקודה לגובר בגלל שהחמיץ משחקים ולהשתמש בנתון הזה כשובר שוויון.
אבל- גובר היה באופן מובהק שחקן ההגנה הכי טוב ומשפיע העונה, בצדק נכתב שלא רק שהוא משנה זריקות ליד הסל אלא שמרגיש ששחקנים מפחדים לחדור מול יוטה כשהוא על המגרש. מודה שראיתי את יוטה יותר מבוסטון העונה אבל לא הרגשתי שהאימפקט ההגנתי של הורפורד היה קרוב לזה של גובר (אם כבר, AD יותר צמוד).
לנשל אותו מהתואר בגלל שהיה פצוע קצת יותר משחקים זה לא הגיוני בעיניי (מילא אם היה משחק רק 30 משחקים..)
 

Cade Foster

New member
הגבול עובר איפה

שההיעדרות שלו מורידה את יוטה בדירוג ההגנתי העונתי. אחרת אפשר לשים גם את קוואי במועמדים (במידה והיה נותן את ההגנה הרגילה).
&nbsp
אם ה56 משחקים היו מספיקים כדי שיוטה תדורג מעל בוסטון בDefRtg הייתי מצביע לו.
 

rapgamer4ever

New member
אחי תשווה את הפרסונל ההגנתי של בוסטון ליוטה

זה לא קרוב אפילו... ביינס, ג'יילן בראון, מרכוס סמארט, טרי רוזייר- כולם מגנים טובים עד טובים מאוד. אפשר אפילו לטעון שחלקם טובים יותר מהורפורד.
ההפרש ברייטינג בין בוסטון ליוטה הוא לא רק כמות המשחקים שגובר החמיץ. גם כשהוא משחק אבל נח על הספסל ההגנה נופלת הרבה יותר מאשר זו של בוסטון כשהורפורד נח.
זה פשוט לא נכון לשים את גובר והורפורד באותה משוואה מבחינת אימפקט הגנתי, וכמה כל אחד מהם באופן אישי אחראי על ההגנה הקבוצתית.
 

FrecCo

Member
הפוך

העובדה שהוא השפעה כזאת עצומה לרייטינג ההגנתי של הקבוצה שלו מחזקת את הקייס שלו. העובדה שרוב המתחרים שלו על התואר שיחקו בעצמם 60-70 משחקים צריכה לסגור את הדיון.
אבל בתכלס פחות מפריע לי הויכוח על אם ראוי "לשלול" ממנו את התואר בגלל חיסורים או לא כל עוד כולם מכירים בזה שהוא היה שחקן ההגנה הכי טוב העונה. מאמין שההצבעות האמיתיות ילכו אליו בסוף.
 
למעלה