אוקלהומה, ניו אורלינס וסן אנטוניו מבטיחות מקום בפלייאוף

י ו א ב

New member
נראה לי שזה משהו במנטליות של קבוצות פצועות...

אני רואה את זה גם אצל הסלטיקס של סוף העונה.
למרות ששם המצב יותר אקוטי.
 

rapgamer4ever

New member
זה לא גורם לך לפקפק גם במעמד של דריימונד?

היית מדרג אותו מעל דיוויס וכאלה.
 

Cade Foster

New member
המעמד של דריימונד נפגע אבל לא מהסיבה הזאת

זה היה ידוע לנו שדריימונד הוא בשום פנים ואופן לא שחקן לבנות סביבו, אלא שחקן לבנות לצידו. העונה האישית שלו פחות טובה מעונות קודמות שלו (יש סיכוי טוב שהוא בכלל לא יהיה בחמישיית ההגנה) ולכן כנראה שאדרג אותו נמוך יותר (בטח בהתחשב בעונה המדהימה של דייויס) אבל אף פעם לא היה לי ספק שלא הוא המנוע של הווריורס ושהוא לא יכול למלא אפילו חלק קטן מהנטל ההתקפי של קרי.
 

rapgamer4ever

New member
זה לא שעכשיו בונים סביבו

הוא פשוט מתפקד כצלע התקפית שלישית ל-KD וקליי. כמו שהמניות שלהם לדעתי קצת יורדות כרגע כי הם לא מצליחים להוביל את הקבוצה לניצחונות, כך גם דריימונד שעדיין אמור להיות ב-comfort zone שלו כמנהיג הגנתי ואופציה שלישית בהתקפה.
 

Cade Foster

New member
אני לא חושב שהוא יצא מהקומפורט זון

הוא נראה בדיוק אותו דריימונד גרין. אפשר אולי היה לצפות ממנו לקחת על עצמו יותר בהעדר קרי, אבל לא על סמך זה דירגתי אותו גבוה.

ועוד משהו קטן: בוא נחכה לפלייאוף לפני שאנחנו מחליטים דברים. אולי הוא פשוט שומר הילוך.
 

rapgamer4ever

New member
בדיוק בגלל זה גם הוא נושא באשמה

אף אחד לא מבקש ממנו להוביל את גולדן לניצחונות כאופציה ראשונה. הוא עדיין ממלא את אותו תפקיד אבל הקבוצה נראית רע. בתור שחקן שנחשב בקונצנזוס לטופ 20, או במקרה שלך טופ 7 או איפה שדירגת אותו, הוא חייב לספוג ביקורת על היכולת הדלה של הקבוצה. זה לא יכול להיות חד כיווני שכשגולדן מנצחת הוא גדול וכשגולדן מפסידה זה לא באשמתו...
 

Cade Foster

New member
אבל שוב - מגרין אני לא מצפה (כמעט) לכלום בהתקפה מלכתחילה

כל מי שדירגתי מעליו זה רק שחקנים שאני מרגיש שאני יכול לבנות סביבם התקפה של קונטנדרית. גרין הוא השחקן הראשון (או השני, אבל קוואי גם ככה נמצא מעליו, או לפחות זה היה המצב בקיץ שעבר) שסביבו אני בונה הגנה של קונטנדרית.

עכשיו, דבר אחד שאתה כן יכול לזקוף לרעתו של גרין זה את העובדה שההגנה של הווריורס מאז הפציעה של קרי הידרדרה למקום ה26 בליגה ביעילות הגנתית. פציעה של קרי ממש לא אמורה להיות הסיבה לזה. that said, אני חושב שזה יותר צירוף מקרים כתוצאה מכך שלווריורס פשוט אין חשק ואין על מה לשחק יותר בעונה הסדירה. איך שההגנה שלהם תראה בפלייאוף ובמיוחד בסיבוב הראשון כשקרי עדיין יהיה מושבת זו שאלת המפתח מבחינתי בדירוג של דריימונד בקיץ הבא. כרגע אני נותן לו להנות מהספק, אבל אם הווריורס נראים ככה בהגנה בפלייאוף אז הוא יחטוף.

אבל בכל מה שקשור להתקפה - לא למדנו עליו שום דבר חדש. הוא עושה 10-6-6 שזה די קרוב לממוצעי הקריירה שלו, מה גם שברור שהוא אחד הנהנים העיקריים מהנוכחות של קרי. הוא היה ויהיה לא יותר משחקן משלים בהתקפה.

את קווין דוראנט אי אפשר להוציא בזול מהתקופה הזאת. הפציעה של קרי מבליטה יותר מתמיד את החיסרון הכי גדול של KD - הוא לא טוב בתור היוצר העיקרי בהתקפה. שים את הכדור בידיים שלו באזור הקשת מול כל שומר (או במגרש הפתוח) וזה סל בסבירות גבוהה. אבל תן לו את הכדור אחרי שחטפת סל או בהתקפה עומדת ותגיד לו לייצר משהו - אין לו מושג. מהבחינה הזאת יש המון שחקנים שאני מעדיף לפניו, ביניהם אפילו רוקיז כמו בן סימונס. הגדולה שלו היא שאין לו אגו והוא כנראה הבין את זה בעצמו כשחבר לקרי בגולדן סטייט, על פול ג'ורג' לדוגמה היו לי בדיוק את אותן הטענות אבל הוא המשיך ללכת ראש בקיר. כך או אחרת, אי אפשר להתעלם מהחיסרון הזה יותר.
 

rapgamer4ever

New member
איך יכול להיות שאתה מצפה משחקן טופ 10 לכמעט כלום בהתקפה?

1. אם אני חושב שאפשר לבנות סביב רוברסון הגנה של קונטנדרית זו גם סיבה להכניס אותו לטופ 10? או את טוני אלן ב-prime ההגנתי שלו?
&nbsp
זה כל-כך ברור שאתה מתייחס לגרין בצורה שונה מכל שחקן אחר, הרי את כל שאר שחקני ההגנה המצוינים אתה מדרג בצורה ריאלית בגלל החסרונות ההתקפיים שלהם ורק במקרה של גרין אתה מנסה להסביר למה בעצם הוא פטור מתרומה התקפית.
&nbsp
2. הטיעון העיקרי שלך בזמנו היה שיש את 6 הטובים בליגה שיכולים להוביל אלופה, ומחוץ להם גרין הוא השחקן האידיאלי להחזיק כמספר 2 להם. מעבר לכך שהטיעון הזה בעייתי בליגה של 30 קבוצות, הוא גם לא נכון כשאתה רואה את גולדן סטייט מתקשה עם גרין לצד שחקן טופ 6 (דוראנט).
&nbsp
3. דוגרי- גרין הוא שחקן נהדר, ייחודי ו-perfect fit לצד קרי. אבל זה בלתי אפשרי לנמק בצורה הגיונית את הדירוג שאתה נותן לו.
 

Cade Foster

New member
די נו, לא באמת השוות עכשיו את גרין לאנדרה רוברסון וטוני אלן

טוני אלן ואנדרה רוברסון אלה שני שחקנים נעדרי כל יכולות כדורסל, הדבר היחיד שהם עושים ברמה גבוהה זה לשמור, בלי זה לא רק שהם לא מגיעים לNBA הם אפילו לא היו הופכים לשחקני כדורסל מקצועניים. אלה שחקנים שקבוצות מרגישות בנוח כשהם עולים נגדן לזריקה מכל טווח כמעט, בהרבה מקרים הם לא מעורבים במשחק ההתקפה בכלל מחשש שישלחו אותם לעונשין (בעיקר רוברסון) ונותנים לקבוצה שלהם לשחק 4 נגד 5 בהתקפה. בקיצור, מה שהם נותנים לך בהגנה הם לוקחים בהתקפה.
&nbsp
אתה ממש לא יכול לומר את זה על דריימונד. הוא פלוס גם בהתקפה, הוא היוצר השני בטיבו בגולדן סטייט, הוא פשוט לא סקורר מחונן, זה הדבר היחיד שאתה יכול לזקוף לחובתו. בנוסף איפה הוא ואיפה האחרים בכל מה שקשור למנהיגות. זו בכלל לא אותה הפלנטה.
&nbsp
אם דוראנט וגרין משחקים בלי אף שחקן טוב לצידם אז זה באמת לא הפיט הכי טוב שיש אבל לא בגלל גרין אלא יותר בגלל דוראנט שלא מהווה יוצר איכותי, שזה מאסט בכל קבוצה ששואפת למשהו. תוסיף אליהם שחקן כמו קמבה ווקר לדוגמה או אפילו רג'ון רונדו ואז זה מתחיל לקבל צורה של קונטנדרית. זה אגב למה גולדן סטייט עם קרי ובלי דוראנט הייתה קבוצה אימתנית וגולדן עם דוראנט ובלי קרי משחקת כדורסל פשוט מחורבן. פשוט בגולדן ההיא היה יוצר עלית ובגולדן הנוכחית אין.
 

rapgamer4ever

New member
אני מציג בפניך את האבסורד שבטיעון שלך

הנימוק שהבאת בכדי לדרג את גרין במקום 7 מצדיק באותה מידה את הדירוג של רוברסון/טוני אלן במקום 7.
אתה צריך להחליט האם תרומה התקפית היא פקטור בדירוג שלך מחוץ לטופ 6. איכשהו במקרה של גרין נדמה שלא- אתה הרי לא מצפה ממנו כמעט לכלום בהתקפה ועדיין מדרג אותו מעל סופרסטארים.
אז כמו שאתה יודע להסביר שרוברסון וטוני אלן נחותים התקפית וזה צריך להתבטא בדירוג שלהם, רצוי שתנהג בדריימונד בצורה דומה.
&nbsp
בתגובה לפסקה האחרונה שלך אני יכול לומר שאם יש לך 2 שחקנים ב"טופ 7" ועדיין לדבריך אין יוצר איכותי, זה אמור לגרום לך להרהר האם אתה מדרג נכון את הטופ 7...
 

Cade Foster

New member
זה לא מדע מדויק, וכל אחד נותן משקל אחר

אני למשל מאוד אוהב שחקני 2way, לכן בכל עונה רלוונטית הייתי מדרג את קוואי מעל הארדן למשל. לכן גם דריימונד מקדים הרבה שחקנים שהם הרבה יותר מוכשרים ממנו התקפית. רוברסון וטוני אלן לא שייכים לדיון הזה בשום דרך, גם התקפית גרין מוכשר מהם פי מיליון. אין בסיס לדיון אם אתה חושב שע"י מה שאני כותב על גרין אפשר לבנות קייס לרוברסון/אלן לטופ 7 או אפילו לטופ 37 לצורך העניין.
&nbsp
אם גרין לא היה נחות התקפית אז כנראה שהייתי מדרג אותו באזור של קוואי, אולי אפילו מעל. כמובן שזה מתבטא בדירוג.
 

rapgamer4ever

New member
אבל אתה צריך להתייחס לכולם בצורה שווה

לא יכול להיות שאתה אומר שגרין בכלל לא מעניין אותך התקפית ועדיין לשים אותו בטופ 10, בזמן שאתה מוריד שחקנים אחרים בדירוג על חולשה באיזשהו צד של המגרש.

גם הטיעון של 2way לא מניח את הדעת, הרי אתה מדרג את גרין מעל שחקני 2way טובים ממנו- כריס פול, דיוויס, אמביד, פול ג'ורג', יאניס, באטלר... גרין הוא השחקן הכי חד-צדדי מביניהם, כמו שאמרת אתה לא מצפה ממנו כמעט לכלום בהתקפה.
 

Cade Foster

New member
לא מצופה מגרין לתרום בהתקפה כי הוא משחק בקבוצה עם

3 קלעים היסטורים. ולמרות זאת הוא עדיין אחלה של שחקן התקפה, אין ספק שגולדן טובה יותר איתו על הפרקט גם בצד הזה של המגרש.
&nbsp
2way זה לא הפרמטר היחיד כמובן, לכל אחד מהשחקנים שציינת אפשר להוריד נקודות על דברים מסוימים, למשל ג'ורג' על מנהיגות, פול על חוסר הישגיות (ולמרות זאת בפריים שלו הוא היה קונצנזוס טופ 5, גם אצלי עד כמה שאני זוכר), אמביד עד כמה שזכור לי בכלל לא דורג עד עכשיו (ובכל מקרה הבריאות שלו בעייתית, גם על דייויס אפשר לומר את זה). את יאניס סביר להניח שאדרג יותר גבוה מגרין, לגבי באטלר אני עדיין בספק, תלוי מה הוא יעשה בפלייאוף, אם יגיע לשם בכלל. עד היום אין לו יותר מידי קבלות.
&nbsp
אתה פשוט צריך להבין שגולדן בשבילי היא לא רק קבוצת התקפה היסטורית אלא גם קבוצת הגנה אדירה וגרין הוא האחראי העיקרי לזה. אם ההגנה שלהם לא תחזור לעצמה בפלייאוף אז בהחלט יהיה מקום להתחיל לשאול האם הוא אוברייטד או שקרי אנדרייטד בתחום.
 

rapgamer4ever

New member
פעם ראשונה שאני שומע טענה כזאת

שלא מצופה משחקן לתרום בהתקפה כי הוא משחק עם קלעים מעולים... הסקילסט של דריימונד נופל דרמטית משל שחקנים שאתה מדרג מתחתיו, אתה מזניח את זה כאילו שבכלל לא משנה כמה הוא טוב בהתקפה כל עוד הוא משחק בווריורס.
&nbsp
זה כל-כך ברור שאתה שופט את גרין שונה מאת כל השאר. בכולם אתה מוצא חסרונות כאופציה ראשונה בקבוצות שלהם, רק מגרין אתה לא מבקש לעשות אפילו חצי ממה שאתה מצפה מהם, מילא כשגולדן מנצחת אבל אפילו לא כשהיא מפסידה. הבנאדם הוא סוג של פטוריסט אצלך
 
אני עם דנבר. מצטער!
מייק מלון איז מיי גאיי.

יש להניח ששרשור הימורים יפתח רק מחר, אבל אם להקדים את המאוחר, אני לא יודע לומר אם גולדן סטייט תעבור סיבוב. אין לנו ספסל. בפלייאוף מגיעים אחרת, אבל אתה לא יכול לשקר את עצמך - הקבוצה לא משחקת כדורסל כבר 3 חודשים, ומגיעה במומנטום הכי גרוע שיכול להיות, כולל הפסד ליוטה במשחק שניסינו לנצח, שהשתדלנו עם קיידי, קליי ודריימונד, ובכל זאת ירדנו מובסים ב-40 [התבוסה הגדולה מאז שסטיב קר מונה למאמן, ועליו אני יכול להגיד שאיבד שליטה, וראיתי את זה קורה כבר בדצמבר, אם לא בנובמבר]. אבל הכל יכול לקרות, זה תלוי-מצ'אפ, נראה הלילה איך הקלפים יסתדרו.
 
למעלה