דיון: ממי גולדן תרצה להימנע בסיבוב הראשון ואת מי תרצה לפגוש?

rapgamer4ever

New member
דיון: ממי גולדן תרצה להימנע בסיבוב הראשון ואת מי תרצה לפגוש?

גמר המערב בין יוסטון לגולדן סטייט נראה בלתי נמנע במשך כל העונה, אלא שהפציעה של קרי תקשה על העניינים ועלולה להפוך את הסיבוב הראשון למוקש עבור גולדן. אז מי הן הקבוצות בעלות סיכוי ריאלי לסיים במקום 7 ולפגוש את גולדן?
פליקנס
סאן אנטוניו
אוקלהומה
מינסוטה
דנבר

נדבר כמה מילים על כל אחת מהאפשרויות.

פליקנס:
AD מאכיל את גרין מרורים אבל חוץ ממנו אין לפליקנס מספיק שחקנים איכותיים כדי להקשות ממש על הווריורס. ניו אורלינס ללא בוגי היא כנראה החלשה ביותר בחבורה, אין לה קשיחות או מספיק כישרון כדי להפוך את הסדרה לצמודה.

סאן אנטוניו:
מצד אחד זו הקבוצה שתעשה הכי מעט טעויות והיא הצליחה להאט את גולדן במפגשים קודמים. מצד שני הווריורס כבר הוכיחו בפלייאוף שעבר שהם יכולים לעצור את למרכוס, וסביבו אין מספיק כוח אש. כלומר הווריורס יצטרכו לעבוד קשה אבל יכולים לחוש ביטחון שהם מנצחים את הסדרה.
מה שעלול לטרוף את הקלפים זו חזרה אופציונלית של קוואי. רוב הסיכוי שזה לא יקרה, וגם אם כן הוא כנראה יהיה חלוד, אבל סיטואציה כזאת בהחלט עלולה להיות מלחיצה מבחינת הווריורס וזו הסיבה המרכזית שלדעתי הם לא ישמחו לפגוש את הספרס בסיבוב הראשון.

אוקלהומה:
הקבוצה שגולדן הכי תרצה להימנע ממנה. יש לאוקלהומה תקרה גבוהה ומצ'אפ יחסית טוב. קליי לא הצליח להאט את ווסטברוק במפגשים הקודמים, פול ג'ורג' שומר יחסית טוב על דוראנט וסטיבן אדאמס הוא נוכחות בריבאונד שקשה לווריורס להכיל. אוקלהומה יודעת ללחוץ על הכדור והצליחה לנצח כך את הווריורס פעמיים העונה (14 ו-15 חטיפות בניצחונות, 7 ו-8 חטיפות בהפסדים).
בנוסף יש סוג של סימן שאלה כיצד דוראנט יתפקד מול האקסית. לא נראה שהוא התרגש מהם במיוחד במפגשים קודמים אבל לכו תדעו מה יהיה במשחקים מכריעים מול הקהל הביתי של אוקלהומה או הטראש טוק של ווסטברוק.
צריך לזכור שעדיין גולדן פייבוריטית. היא הקבוצה המגובשת, החכמה והמוכחת יותר. גם החיסרון של רוברסון עשוי לפגוע בת'אנדרס.

מינסוטה:
באופן עקרוני יש לנו את הכישרון שיכול לגרום לגולדן לעבוד קשה. עם קרי הם יכולים פשוט לנצח אותנו 130-120 בגלל הקושי שלנו בשמירה על קשת השלוש אבל בהיעדרו של קרי ניתן לצפות למשחקים בסקור יותר נמוך, שם אנחנו יכולים לתת פייט. גרין לא מסתדר לבד בשמירה על טאונס, וויגינס ובאטלר הם שומרים יחסית מתאימים לקליי ו-KD. היכולת שלנו להשיג נקודות מהעונשין עשויה להיות חשובה מול גולדן שלא תמיד תגיע ל-110 נקודות.
מצד שני גם אין סיבה לגולדן לחשוש יותר מדי. מינסוטה חסרת ניסיון ונטולת קשיחות, שלא לדבר על פערי הרמות על הקווים בין קר לת'יבודו הדינוזאור. אני חושב שנוכל לתת פייט ראוי אבל ללא סיכוי ממשי לנצח את הסדרה.

דנבר:
קבוצה רכה שלטעמי אין לה את הכלים להקשות על הווריורס. לדנבר יש עומק והרבה שחקנים שמסוגלים לעלות על הלוח אבל אף כוכב התקפי שלגולדן יהיה קושי משמעותי להתמודד איתו. הגנתית אין להם סטופר לדוראנט או איזושהי נוכחות הגנתית בצבע. גם סימן השאלה סביב הכשירות של גארי האריס לא מוסיף. אני חושב שגולדן תשמח לקבל את הנאגטס בסיבוב הראשון.

אז מה דעתכם- את מי גולדן תרצה לפגוש וממי להימנע? והאם זה משנה בכלל?
 

Cade Foster

New member
משנה

לפי הסדר, מהכי נוח להכי פחות נוח:
1. ניו אורלינס
2. דנבר
3. מינסוטה
4. ספרס
5. אוקלהומה

בלי קרי נגד אוקלהומה זה 60-40 לגולדן, שזה לא הרבה בכלל.
נגד סן אנטוניו כמו שכתבת זה תלוי בחזרה של קוואי ובכושר שאיתו הוא יגיע. 70-30.
כל השאר זה 85% ומעלה לווריורס.

אגב, דיון לא פחות מעניין יכול להיות מי מבין גולדן, פורטלנד ויוטה הקבוצות הנ"ל היו רוצות לפגוש בסיבוב הראשון.
 

rapgamer4ever

New member
אני במקום מינסוטה מעדיף לפגוש את פורטלנד או יוטה

מאשר את גולדן סטייט.
אנחנו אפילו לא אמורים להיות אנדרדוג מול הבלייזרס או הג'אז, הבעיה היא שיש פערים גדולים ברמת האימון. לדוגמה במפגש האחרון קווין סניידר שם את גובר לשמור על גיבסון ות'יבודו לא הגיב לזה 48 דקות. גובר אשכרה לא זז מהצבע משחק שלם כשיש לנו סנטר שקולע מהשלוש ב-42%... אלה פערים של מאמן.
&nbsp
לכן אני חושב שפורטלנד ויוטה פייבוריטיות מולנו, אבל אם נבצע התאמות אלה יכולות להיות סדרות צמודות לחלוטין. פורטלנד מסתמכת על הקליעה הלא יציבה של אמינו והארקלס, יוטה זו קבוצה ללא יותר מדי סטאר קוואליטי שאם היא תפגוש קבוצה שנלחמת חזק בחסימות (כנראה לא אנחנו) היא תיתקל בבעיה.
הגנתית הן טובות מאיתנו וגם שתיהן מעולות בריבאונד, מה שהופך אותן לפייבוריטיות בכל זאת. אה ודרק רוז עדיין מקבל דקות שזה שווה מינוס כמה נקודות בכל משחק.
 

Cade Foster

New member
את הווריורס נטולי קרי דווקא ניצחתם לא מזמן

אתה חושב שבפלייאוף הפערים יצמחו או שאתה חושב שזה היה פוקס?
 

rapgamer4ever

New member
נראה לי שגולדן יכולה לעלות הילוך

פורטלנד ויוטה פחות.
אנחנו לא נעשה לווריורס חיים קלים אבל בוא נגיד שבמקרה הכי טוב הסדרה מגיעה לגיים 5 במצב של 2-2. אני בחיים לא רואה אותנו מנצחים משחק כזה באורקל מול גולדן שתגיע על סטרואידים. לכן ניצחון בסדרה זו לא מטרה ריאלית כנראה. מול פורטלנד ויוטה זה יכול לקרות בקונסטלציה מסוימת.
&nbsp
הווריורס בלי קרי זו עדיין קבוצת הגנה מהטובות בליגה, שבצד השני יש לה את פאקינג KD וקליי. אתה צריך להיות ממש טוב כדי לנצח אותם.
 

איליה13

New member
לי הסיכוי של גולדן מרגיש שונה

גולדן כבר תקופה ארוכה משחקת רך, למעשה מאז פגרת האולסטאר אני מרגיש אותם על האדים של הדלק (היה להם רצף W של 7 משחקים אחרי הפגרה, אבל מאז הם 6-9 שלילי), וגם לפני האולסטאר קר התבטא ברצון של החברים להגיע לשבוע המנוחה, ההנחה הרווחת שלך שיש להם הילוך להעלות, ופה אני ממש לא מסכים איתך, אין להם שום שפן בכובע, ואפיל פה פצצה, אם הם פוגשים את אוקלהומה בסיבוב הראשון ללא סטף זה 4-1 לתאנדרס,
חשבתי שקליי יתן יותר וישלים את הואקום בהעדרו של סטף, אבל הוא סיים את מרץ עם 2.5 שלשות למשחק, הוא בכלל לא מגיע לקו, והאחוז הכולל של הקליעה באזור ה 47 %, הרבה יותר קשה לו בלי סטף
מה לגבי דריימונד ? הגנתית הוא עוצמה בפני עצמו, אבל התקפית הוא לא פוגע, 10 נק' על 34 דקות, עם אחוז מה 3 של 31% כרגע לא מספיק,
שון ליבינגסטון - היה אמור למלא את החסרון של סטף, אבל הוא ואיגודלה מספקים את המספרים של כספי במקרה הטוב, קווין קוק ? אני באמת חושש בשבילו מהמפגש עם ווסטרבוק במוד פלייאוף
כיריבות אפשריות מינסוטה > דנבר > סן אנטוניו
אם דנבר משתחלת לפלייאוף, זה יגרור אותם למומנטום חיובי מאוד, וקבוצה במומנטום כזה עדיפה ממה שיש כרגע לסן אנטוניו למכור נטולי קוואי

יותר מאשמח שגולדן יפגשו את OKC בסיבוב הראשון, ויוסטון את NOA
פורטלנד את מינסוטה, ויוטה את סן אנטוניו
דווקא מאוד רציתי את דנבר בפליאוף, אבל לא בא לי שזה יהיה על חשבון מינסוטה, ולא רואה איזה תסריט אחר ...
 

Anfield

New member
לא ברור לי על סמך מה אתה רושם 4-1 ל OKC

לפני שבוע היה משחק בין שתי הקבוצות, ללא קארי, באוקלהומה, כשהמשחק חשוב לאוקלהומה ולא חשוב לגולדן סטייט והם שלטו בקצב החל מנקודה די מוקדמת וניצחו אותו.
לא רואה במה אוקלהומה יותר טובה מאיזשהיא קבוצה בטופ 4 הנוכחיים של המערב. היא תגיע כאנדרדוג לכל סדרה אם תסיים 5-8.
 

fatnoam

Active member
אני מעוניין!

הכי קל להכי קשה:
1. ספרס - הפתעה הפתעה! אני חושב שהספרס צפויים מדי ומבוגרים מדי בשביל לעמוד בקצב של הלוחמים גם ללא סטף. בלי קוואי אין להם שומר טוב לדוראנט (רודי גיי פשוט הזדקן שם ב-5 שנים), ועם מילס בחמישיה אין להם שומר טוב גם לקווין קוק. למרכוס הוא גבוה דומיננטי וקשה ללוחמים איתו, אבל הוא מעט מדי ולבד מדי. 80-20 גולדן.
&nbsp
2. דנבר - אוהב אותם אבל יוקיץ׳ רך מדי ודריימונד יתלבש עליו. אני חושב שדנבר יכולה לקלוע עליהם 120 למשחק בקלות, ולחטוף 130 באותה הקלות. גארי האריס חסר להם לדעתי (למרות שוויל בארטון משחק מצויין בסטרץ׳ האחרון). מילסאפ אכזב אותי עם החיבור מחדש אליהם. יהיה להם נורא קשה מול דוראנט, ובאופן כללי שעולים ליוינגסטון ואיגי ויאנג וכל החבר׳ה שם מהספסל, לדנבר תישאר שמיכה קצרה. 80-20 גולדן.
&nbsp
3. מינסוטה - ג׳ימי שומר טוב לדוראנט וטאונס יעשה ללוחמים צרות אבל ת׳יבודו פשוט outclassed באופן כזה מובהק במאצ׳אפ מול קר, שזה פשוט פוגע באופן דרסטי בסיכויים שלהם לעשות משהו. נראה שלוולבס יש הרבה כלים, אבל למי שמזיז ומניע אותם אין שום יכולת להגיב לשינויים תוך כדי תנועה. אני חושב שוויגינס לא מספיק חכם בשביל לשמור טוב על התנועה של הלוחמים בהתקפה. 75-25 גולדן.
&nbsp
4. ניו אורלינס - עזבו שעכשיו הם ניצחו את הווריירס במשחק חשוב מאוד, AD הוא סיוט בשבילם. הוא אונס את דריימונד בקלות כל פעם. בעמדה מספר 4 הוא מונע מהלוחמים בעצם ללכת על סמול בול, כי הוא גם אונס את דוראנט. אני חושב שרונדו שועל פלייאוף ותיק והוא נראה מצויין לאחרונה וזה יעבוד ממש נגדם. הבעיה של הפליקנס זה הספסל אז הם יצטרכו להוציא ממש הופעות נפל מאיגי וליוינגסטון כדי לשרוד, אבל גם אם הספסל יעשה במכנסיים, AD עדיין יכול לדפוק 50 נקודות ולחלץ אותם. 70-30 גולדן.
&nbsp
5. אוקלהומה - אני חושב שמה שהכי מדאיג את גולדן, זה שבפלייאוף, מדובר על מוניטין של שחקנים, על סטאר קוואליטי יותר מכימיה, ועל אינטנסיביות יותר משכל. לאוקלהומה יש סטאר קוואליטי נרחב, יש את אדאמס שהוא פשוט סיוט של מאצ׳אפ ללוחמים, ויש הרבה רעל, נטל הוכחה ורעב בעיניים. בלי סטף, יש מצב שהסדרה הזו אפילו ב-50-50, אבל האומדן שלי יהיה זהיר יותר על 60-40.
 
אני ממש מקווה שיקבלו את אוקסי

לאוקסי יש את הסיכוי הטוב ביותר לנצל את החולשה הזו ולהעיף אותם. מבחינתי אם הם יעשו את זה דיינו. אין לי משהו עקרוני נגד גולדן אבל כשקבוצה כל כך הרבה יותר טובה מכל הליגה אני רוצה שתפסיד רק כדי שיהיה מעניין.
 

Cade Foster

New member
אבל אתה מבין שזה עניין מלאכותי, כן?

זה לא שהליגה יותר מעניינת, וזה לא שיחסי הכוחות השתנו איכשהו. פשוט קבוצה מסוימת ניצלה את ההיעדרות של השחקן הכי חשוב של גולדן סטייט.
&nbsp
לעודד את יוסטון נגד גולדן בגמר כשקרי כשיר זה עניין אחר. לעודד את OKC בגלל שאתה אוהד שלהם נגד הווריורס זה כמובן לגיטימי. אבל קשה לי להבין איך אנשים מעדיפים שסדרה בין גולדן ליוסטון בכלל לא תתרחש רק למען ההרגשה המזויפת הזאת שיש תחרות.
 
כמה דברים

קודם כל, גולדן כל כך טובים שגם בלי קרי הם מועמדים לאליפות.
שנית פציעות הן חלק מהמשחק, ואם גולדן למרות דומיננטיות מוחלטת מפסידים אליפות, גם אם זה בגלל פציעה, זה נותן איזושהי תקווה.
שלישית אתה צודק. זה באמת לא לעניין :p
 
למעלה