אוקלהומה מפסידה לגולדן, דנבר מנצחת את את אינדיאנה

OrEl74

Well-known member
מנהל
אוקלהומה מפסידה לגולדן, דנבר מנצחת את את אינדיאנה

המצב במערב מסתבך ממש והכל יכול לקרות.
לא כל כך יודע את הלוז של כל הקבוצות המעורבות בתבשיל הזה (אבדוק בערב)
אבל ממה שכן ראיתי, דנבר ומינסוטה עוד יפגשו פעמיים בשבוע הקרוב וזה בהחלט יכול להיות מה שיכריע מי מהן תעלה לפלייאוף.

מרתק ושווה לעקוב
 

fatnoam

Active member
שתף את ניתוח התרחישים שתעשה

או אם תמצא כתבה
 
סמים=נרלנס נואל (דאלאס) ותאבו ספלושה (יוטה) הושעו

הנהלת ה-NBA הודיעה כי נרלנס נואל (דאלאס) ותאבו ספלושה (יוטה) הושעו לחמישה משחקים אחרי שביצעו עבירה הקשורה לתקנון הליגה נגד השימוש בסמים. בהודעה שיצאה לא ציינו האם השחקנים נתפסו בבדיקת סמים או סירבו לעבור בדיקה. בזמן שהשעייתו של נואל תחל כבר ממשחקה של דאלאס מול פורטלנד הלילה, ספלושה יחל לרצות את עונשו בפלייאוף או בעונה הבאה מאחר והוא פצוע ועדיין לא ברור מתי ישוב.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5219048,00.html
 
דנבר - אינדיאנה: ריצה אחת יותר מדי מכריעה את ההתמודדות

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במפגש הראשון ויקטור אולדיפו קלע שיא קריירה בנק' - 47; דנבר מגיעה עם 8 ניצחונות בית ברציפות נגד אינדיאנה. הניצחון האחרון של הפייסרס בדנבר היה 110-112 ב-27 בנובמבר, 2007. אלן אייברסון שיחק במדי הנאגטס; דנבר ללא גרי האריס הפצוע משחק תשיעי ברציפות, אבל מקבלת בחזרה את ווילסון צ'נדלר;

רבע א': יתרון דו-ספרתי, אבל אינדיאנה חוזרת
פתיחת 2-9 של דנבר ב-2 הדקות הראשונות. בארטון אחראי לכל הנק' של הנאגטס.

לקראת אמצע הרבע, דנבר מגיעה ליתרון דו-ספרתי ראשון במשחק. בדקות הבאות ההגנה נראית הרבה יותר טוב, ואנו מתחילים להשיג עצירות.

חצי דקה לסיום, ההיילייט של המשחק עד עכשיו! מסירה על מגרש שלם של לנס סטיבנסון לסאבוניס! 26-27 לדנבר בסיום הרבע הראשון. רבע של דנבר, למרות התוצאה. היו טובים יותר ברוב הדקות, המיסמצ'ים הורגשו. עם זאת, שיחקנו מסודר, לא ברחנו מהמשחק שלנו. חיזקנו את ההגנה בחצי השני של הרבע, המחליפים עשו עבודה טובה [במיוחד אפשר לציין את טרבור בוקר, שלא מדברים עליו כמעט, אבל הוא תוספת כח בשבילנו מאז שהצטרף לקבוצה, יותר ממה שחשבתי שיהיה]. בכל זאת, יצאנו בזול: דנבר עשתה 8 נק' מ-5 איבודי כדור, 6 נק' ממתפרצות ו-10 נק' מהזדמנויות שניות בהתקפה [6 אופנסיב ריב'!]. אלו מספרים שהיו צריכים לבוא לידי ביטוי בתוצאה. וויל בארטון הוביל עם 9 נק', שאת כולן קלע ב-2 הדקות הראשונות.

רבע ב': רבע התקפי לא טוב, סקור נמוך, אין בריחה
בפתיחת הרבע, אינדיאנה עולה ליתרון 5, כאשר הספסל אחראי לכל 12 הנק' האחרונות.

5 דקות לסיום המחצית, דנבר בעיצומה של ריצת 2-10, ביתרון 3. המחצית מסתיימת בסל של ג'מאל מארי - סל שדה שני שלו - על הבאזר. 46-49 לדנבר במחצית. שתי הקבוצות קלעו באחוזים נמוכים ברבע השני. הנתונים הבולטים במחצית: 17 אס' של דנבר מ-21 סלי שדה, ו-13 נק' מ-8 איבודי כדור של אינדיאנה. ניקולה יוקיץ' גדול עם 15 נק' [2 שלשות!], 4 אס' ו-3 חט'. וויל בארטון עם מחצית של 14. אצלנו, אף שחקן עדיין לא בדאבל פיגרס.

רבע ג': רבע של ריצות גדולות, דנבר בורחת פעמיים, אינדיאנה חוזרת פעמיים
פתיחה חזקה של דנבר בשתי הדקות הראשונות, יתרון 12, כולל שלשה שלישית של יוקיץ'. פסק-זמן של מקמילן, כי זו בריחה.

בחזרה מפסק הזמן, ריצת ה-0-13 של דנבר נעצרת בשלשה של דרן קוליסון, ואינדיאנה מגיבה בריצת 0-10 ! פסק-זמן דנבר.

דנבר חוזרת טוב מהפסק-זמן, רצה 0-10, ההפרש חוזר ל-14. פסק-זמן אינדיאנה. במעבר למחליפים, שוב בוקר וסאבוניס - מחוזקים באולדיפו, נראים יותר טוב בהגנה, עושים עצירות. שלשה של בוגדנוביץ' כמעט על הבאזר, מקזזת מההפרש ומחזירה אותנו למשחק. 73-77 לדנבר בסיום הרבע. אפשר לסכם את הרבע כך: דנבר פתחה בריצת 0-11, אינדיאנה הגיבה ב-0-10, דנבר רצה 0-10 ואינדיאנה סיימה את הרבע בריצת 5-15. שתי הקבוצות קלעו ב-50% מהשדה. אינדיאנה ניצלה 6 איבודי כדור ל-13 נק', וניצחה 0-7 בנק' ממתפרצות. 8 נק' ליוקיץ' ברבע הזה, ממשיך להוביל. נתון לדבר עליו: 32 מסלי השדה של דנבר עד כה הושגו ב-28 אס'.

רבע ד': ההזדמנות היתה
דנבר בבונוס בשלב מוקדם, כ-3 דקות לתוך הרבע, וזה משמעותי במשחק צמוד. על כל נגיעה ילכו לקו לנק' קלות.

פחות מ-7 דקות לסיום, ויקטור אולדיפו עם חטיפה וסל קל בצד השני מוריד ל-4.
5 דקות לסיום, סל מחצי מרחק של אולדיפו מוריד ל-4 הפרש. אבל בהרגשה, דנבר בשליטה, אני לא יודע אם אפשר לקחת יתרון.

4:25 לסיום, אחרי סל של יוקיץ', מהלך פיק אנד רול של אולדיפו עם תדאוס יאנג, מסתיים בנק' של האחרון - שוב, רק 4 הפרש. עצירה בהגנה, ובהתקפה תד יאנג מקבל את השריקה - ספק אופנסיב פאול. קולע מהקו ומוריד ל-2 הפרש. בצד השני, הנעת כדור טובה מוצאת את ג'מאל מארי פנוי בפינה, שצולף את השלשה - 5 הפרש, כ-3 וחצי דקות לסיום. פסק-זמן אינדיאנה.

חוזרים. בפוזישנים הבאים אנו מאבדים את זה, וההפרש מגיע ל-9. עד לדקה האחרונה, דנבר משלימה ריצת 0-9 מאז הקליעות עונשין של תד יאנג, שמאותו רגע אינדיאנה לא השיגה נק' במשך 3 דקות תמימות, ומכריעה את תוצאת המשחק. לא הגענו לדקות האחרונות. חוץ מאולדיפו, ביכולת #MVP , לא קיבלנו תפוקה מספקת מאף גורם. אני יכול לדבר על תד יאנג, ועל סאבוניס וטרבור בוקר מהספסל, שעשו עבודה טובה כל המשחק, אבל לא מעבר זה, זה היה אולדיפו לבד. 104-107 לדנבר בסיום. נשמרנו במשחק, קיבלנו הזדמנויות, אבל אינדיאנה לא הובילה במחצית השניה, ולכן התוצאה משקרת. קוליסון חתם את התוצאה בשלשה חסרת חשיבות אשר הביאה להקטנת ההפרש ל-3, כך שאינדיאנה רושמת הפסד שני העונה במשחקים שמוכרעים ב-3 הפרש או פחות [מאזן 2-11]. הדקה האחרונה התנהלה דרך העונשין במשחק שכבר הוכרעה תוצאתו, כך שלמעשה זה היה משחק של סקור נמוך יותר ממה שהתוצאה מלמדת - אנדר 100 לשתי הקבוצות. דבר יחיד שעשינו טוב, הורדנו את דנבר לפּייס שלנו אחרי הרבע הראשון. זו קבוצה שיודעת לרוץ ויודעת לשחק קבוצתי. הצלחנו במחצית השניה להגביל אותם ולחזור לכדורסל שלנו: ברבע האחרון, 6 איבודי כדור הובילו ל-8 נק' שלנו, וניצחנו 2-10 בנק' ממתפרצות. ובסה"כ במחצית השניה, 12 איבודי כדור הובילו ל-21 נק' שלנו [פלוס 17], ו-17 נק' ממתפרצות [פלוס 15]. זה אמור להספיק ביום רגיל, מה גם שהאחוזים היו שווים. אבל קבלת החלטות לא נכונה בדקות הסיום, הכריעה אותנו. דבר נוסף שהשפיע זו העובדה שנכנסנו לפנלטי בשלב מוקדם של הרבע האחרון. זה לא מנע מאיתנו לשמור על אגרסיביות והכל, אבל הם זרקו 13 עונשין ברבע הרביעי מול 7 בלבד לפני כן.

השחקן המצטיין: ניקולה יוקיץ'. 30 נק' [17-11 מהשדה, 6-4 משלוש, 6-4 מהקו], 7 אס' [4 איבודי כדור] ו-4 חט' ב-38 דקות. משחק שני ברציפות שלו עם 30 נק'. רושם העונה ממוצע של 6 אס' למשחק אשר הוא השני בטיבו בהיסטוריה לסנטר [ווילט צ'מברלין - 8.6 אס' למשחק בעונת 1968-1967]. והוא טוב גם בכדורגל;

וויל בארטון מסיים עם דאבל-דאבל של 26 נק' ו-10 ריב' [2 בהתקפה]. בהחלט היה כינור שני טוב במשחק הזה ועשה הרבה נזק; פול מילסאפ עם 14 נק', 7 ריב' [4 בהתקפה], 4 אס' [2 איבודי כדור] ו -4 חס'. ליין אול-אראונד "רגיל" שלו, עושה את זה תמיד ולא מקבל מספיק קרדיט; ג'מאל מארי [12 נק'] וווילסון צ'נדלר [10 נק'] קלעו גם הם בדאבל פיגרס;

באינדיאנה, ויקטור אולדיפו מסיים עם 25 נק' [19-10 מהשדה, 4-1 משלוש, 6-4 מהקו], 7 אס' [4 איבודי כדור] ו-4 חט' ב-36 דקות. קלע 15 ברבע האחרון ובסה"כ 19 מה-25 במחצית השניה. רבע אחרון גדול; דרן קוליסון עם 16 נק' [4 מ-4 משלוש] ו-5 אס' [2 איבודי כדור] ב-28 דקות. עבר לי שקט, לא שמתי לב לתרומה שלו בפוזישנים מכריעים; תדאוס יאנג עם דאבל-דאבל של 15 נק' ו-10 ריב' [4 בהתקפה]. אינדיאנה יורדת למאזן 3-6 כאשר תד רושם דאבל-דאבל; בויאן בוגדנוביץ' מסיים בדאבל פיגרס עם 11 נק' [3 שלשות], כאשר 8 מתוכן הגיעו ברבע השלישי, אבל החטיא יותר מדי זריקות טובות כל המשחק, ולא הופיע במחצית הראשונה [0 מ-4 מהשדה]; מיילס טרנר עם 9 נק' ו-2 ריב' ב-35 דקות. כשהסנטר שלך לוקח 2 ריב', ולא בפעם הראשונה שהוא נעלם במחצית השניה [0 נק' ו-0 ריב' ב-17 דקות!], אתה בצרות; סאבוניס עם 14 נק' ב-14 דקות וטרבור בוקר עם 8 נק' ב-16 דקות, הובילו את הספסל שלנו. לנס סטיבנסון עם 4 נק' ב-21 דקות וקורי ג'וזף עם 2 נק' ב-20 דקות, לא הופיעו;
 
- המשך -

ליין ליף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

** Chris Smoove מתקצר.

** ויקטור אולדיפו זכה בתואר 'שחקן השבוע' של קונפרנס המזרח, וזאת בפעם השלישית העונה. הוא הופך לשחק הראשון בתולדות הפייסרס שזוכה בפרס שלוש פעמים באותה העונה.

המשחק הבא -- חוזרים הביתה ממסע המשחקים בחוף המערבי. עשינו את העבודה, אפילו מעל המצופה, ולקחנו 3 מ-4. כעת, מפגש ביתי נגד גולדן סטייט [ה'] היחסית בריאה, וזה אתגר גדול. כמו שאני רואה את זה, ההפסד לדנבר הוציא אותנו ממאבקי מיקום על 3 או 4, ולכן אפשר לנצל את המעמד להכנות אחרונות לקראת הפלייאוף. כלומר, ניצחון או הפסד, אפשר ללמוד הרבה מהתמודדות נגד תחרות קשה, קבוצה קשה כמו גולדן סטייט שגורמת לך לעבוד 48 דקות באינטנסיביות גבוהה, מה שצפוי בפלייאוף.

לא תהיה לי הזדמנות לדבר על זה עד המשחק הבא, אז נגיד עכשיו. היומיים הבאים קריטים מבחינת מיקום, אם באמת עוד נשאר לנו סיכוי, וזה בכלל לא בידיים שלנו. שני המשחקים הבאים של פילדלפיה יהיו נגד דטרויט [פסדר...הא, קשה להאמין שיפסידו] וקליבלנד. השניים הבאים של קליבלנד יהיו נגד וואשינגטון [עם ג'ון וול, כנראה, ויש להם על מה לשחק] ופילדלפיה. קליבלנד ישחקו בק-טו-בק, שזה יכול להיות משמעותי לנו גם בלונג ראן אם קליבלנד תידרדר למקום 4 ותפגוש אותנו אחרי עונה שלברון צבר יותר מדי משחקים של 40 דקות.

אינדיאנה בפיגור 2 הפסדים. פילדלפיה שיחקה משחק אחד פחות, עוד יש לה להשלים אותו, זה יהיה נגד דטרויט. האם יש סיבה להאמין שפילי תשמוט את המשחק ? הסקג'ואל של קליבלנד לא יותר קשה, אבל וושינגטון היא מוקש. אולי צריכים לרצות שהם יפסידו את המשחק נגד פילדלפיה, אולי זה נכון לנו יותר, לא יודע. נחכה עד אחרי המשחק של פילי נגד דטרויט, ונקבל החלטה.

להתראות בשמחות NBA ואחרות!
בהצלחה לדטרויט!
רונאלדו גדול! כמו קובי, זו אותה מנטאליות. תפרגנו, יא קנאים!

חג שמח!
 
מאזנים ולו"ז של קבוצות המערב:

4. יוטה - מאזן נוכחי 45-33. משחקים נותרים - קליפרס, לייקרס, גולדן, פורטלנד.
5. סאן אנטוניו - מאזן נוכחי 45-33. משחקים נותרים - לייקרס, פורטלנד, סקרמנטו, ניו אורלינס.
6. אוקלהומה סיטי - מאזן נוכחי 45-34. משחקים נותרים - יוסטון, מיאמי, ממפיס.
7. מינסוטה - מאזן נוכחי 44-34. משחקים נותרים - דנבר, לייקרס, ממפיס, דנבר.
8. ניו אורלינס - מאזן נוכחי .43-34 משחקים נותרים - ממפיס, פיניקס, גולדן, קליפרס, סאן אנטוניו.
9. דנבר - מאזן נוכחי 43-35. משחקים נותרים - מינסוטה, קליפרס, פורטלנד, מינסוטה.
10. קליפרס - מאזן נוכחי 42-36. משחקים נותרים - יוטה, דנבר, ניו אורלינס, לייקרס.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
הקדמת אותי, בדיוק באתי לפרט

בכל מקרה, נראה לי שיוטה יכולים להיות מרוצים מהלו"ז שלהם. גולדן ופורטלנד סגרו את המקומות השני והשלישי וינוחו בשני המשחקים האחרונים של העונה. יוטה אמורה להיות בפנים.
&nbsp
לספרס גם יש לו"ז טוב אבל הם הם ישמטו בטעות את אחד המשחקים מול הלייקרס או סקרמנטו, המשחק מול ניו אורלינס הולך להיות מלחמת עולם של ממש.
האמת שבמקרה שלהם פחות מעניין אם הם יהיו בפלייאוף או לא (כי קשה להאמין שלא) אבל מאוד מעניין באיזה מצב הם יגיעו לשם.
לפחות לתחושתי, כל הסיפור הזה עם קוואי משפיע מאוד על הלך הרוח בקרב השחקנים ובהחלט ישפיע מנטלית על התפקוד שלהם בפלייאוף למרות שתיאורתית, הם בלעדיו כל העונה וזה לא אמור להשפיע.
&nbsp
אוקלהומה זאת חידה כי אתה פשוט לא יודע באיזה מצב רוח הם יגיעו לאיזה משחק, ביוטסטון כנראה לא מתכוונים לתת להארדן לנוח מולם כך שחיים קלים לא יהיו להם אבל אם בכל זאת עם שני ניצחונות מהמקום התשיעי (ומשחק אחד יותר) והם אמורים להיות בפנים, השאלה מאיזה מקום?
&nbsp
מינסוטה ודנבר כפי שכבר ציינתי, הולכות להרוג אחת את השניה במשחקים ביינהן ולדנבר יש גם התמודדות מול הקליפרס שעדיין שואפת לתפוס מקום בשמיניה. אני חושב שדנבר יסיימו בחוץ אלה אם ניו אורלינס ממש יפשלו.
&nbsp
הקליפרס די אכלו אותה, 3 משחקים מתוך 4 הם מול קבוצות שמתמודדות על מקום בפלייאוף ומובילות עלייהם במשחק או שתיים.
קשה לי מאוד לראות אותם מצליחים להשתחל פנימה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ניו אורלינס מחסלים את ממפיס ועושים צעד נוסף לעבר הפלייאוף

המשחק עדיין לא הסתיים אבל 20 הפרש כשנותרו 4 דקות, זה כנראה גמור.
&nbsp
נתון מעניין מהצד של ממפיס, מארק גאסול משחק 20 דקות בלבד, זורק 3 פעמים ומסיים עם 0 נק'
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
קיירי לא ישחק בפלייאוף ורישמית סיים את העונה

לברון בדרך לעוד טיול קליל לגמר
 

rapgamer4ever

New member
בוסטון תהיה בסדר, היא תגיע שנה הבאה עם התותחים הכבדים

בזמן שבינתיים בראון וטייטום ישתפשפו כשחקני מפתח בסדרת פלייאוף או שתיים.
המירוץ למקום השלישי במזרח נהיה משמעותי. כרגע קליבלנד ופילדלפיה ללא אמביד בשוויון, ומה שהכי מעניין הוא שמחר בלילה הן יפגשו לקרב ישיר שעשוי להכריע את המירוץ הזה.
 

Cade Foster

New member
פשוט מדכא

כל השנה חיכיתי לסדרה בין בוסטון וקליבלנד, לראות האם קיירי יכול להתגבר על לברון כשזה חשוב באמת. עכשיו באו ואמרו לי חכה עוד שנה.
&nbsp
בוסטון אגב, עוברת סיבוב, עם או בלי קיירי ולא משנה את מי היא פוגשת.
 
למעלה