משחקי שישי

OrEl74

Well-known member
מנהל
אנתוני דיוויס והגבה כבר לא ביחד

דיוויס החליט להפריד את הגבות ואפילו עשה את זה בשידור בטוויטר.
הליגה לא תיראה אותו הדבר מעכשיו והלאה.
&nbsp
&nbsp
 

Cade Foster

New member
ברוך השם

סוף סוף מישהו שזורק את הגימיקים הדפוקים האלה לפח. כאילו שחסרה לו תשומת לב בחיים.
 

FrecCo

Member
1 באפריל...הגבה נשארה


 

OrEl74

Well-known member
מנהל
כנראה שיש סיבה לזה שבסרטים מצויירים

לנבל תמיד יש גבות מחוברות
 
הוא לא יוריד את הגבה בין כה וכה

זה הסימן היכר שלו, אולי מוזר להגיד את זה אבל זה מכניס לו הרבה כסף
 

fatnoam

Active member
לברון הוריד את הסרט בסופו של דבר

מתישהו הם מתבגרים הילדים המגודלים האלה
 
נצל"ש 1/4/18 - קליפרס - אינדיאנה: LA בלו אה 16 פוינט ליד!

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במפגש הקודם, ממש לא מזמן, זה הוכרע בדקה האחרונה; המשחק נפתח באיחור של 7 דקות, וזאת כתוצאה מתיקונים שנעשו באחד הסלים;

רבע א': אינדיאנה מתקשה
משחק מפוזר בדקות הראשונות, אבל הקבוצות קולעות באחוזים סבירים והסקור גבוה.

כדקה לסיום הרבע, לו וויליאמס, במהלך של סל ועבירה, נותן לקליפרס את היתרון הגדול במשחק - 7 הפרש. הרבע מסתיים בשלשה לא הגיונית של מונטרז הרל. סירייזלי, ברו? לא קלעת כזה דבר בחיים שלך. 22-30 לקליפרס בסיום הרבע הראשון. 20 מה-30 נק' של הקליפרס הגיעו בצבע. הם גם ניצחו את הרבע 2-9 בנק' ממתפרצות וקלעו ב-59% מהשדה מול 40% שלנו. יצאנו בזול. רבע בהובלתו של טובאייס האריס [9 נק'], שבכלל, גם במדי דטרויט, עושה לנו כל העונה דברים שלא נעימים לנו בגוף. אוסטין ריברס עם 7, דיאנדרה ג'ורדן עם 6 נק' ו-7 ריב'. אצלנו, מיילס טרנר הוביל עם 7 נק'.

רבע ב': יתרון 16 לקליפרס נמחק כלא-היה בתוך דקות
בפתיחת הרבע, היתרון מגיע ל-12. עד אמצע הרבע מגיע גם ל-16. יותר מדי מהלכי אייסוליישן שלנו, יותר מדי עובדים קשה בשביל סלים.

בהמשך, אינדיאנה בריצת 2-14, יורדת לפיגור 4, וזה כשלא מיקסמנו את ההזדמנויות שהיו לנו לעשות יותר. הריצה הסתיימה ב-4-19 עד לסיום המחצית, כולל השלשה הזו של אולדיפו. 50-51 לקליפרס במחצית. זה ה-NBA. אתה יכול לא לשחק כדורסל טוב, אבל רק תישמר במשחק, ואז הריצה תבוא. ברבע, קלענו ב-57% מהשדה. רבע פשוט נהדר של ויקטור, החזיר אותו למשחק במו ידיו והוביל עם 13 נק' [6 מ-6 מהשדה]. מחצית שנגמרת ביתרון נקודה לקליפרס, אבל ההבדלים היו גדולים יותר, גם ביכולת, כך לפחות ברוב הדקות, וגם סטטיסטית, ניצחו את הנק' במתפרצות 6-18, טחנו אותנו בצבע עם 34 מה-51 שלהם, ולא הובלנו כל המחצית.

רבע ג': אינדיאנה משיגה יתרון, אבל הסיומת שייכת לקליפרס בריצה אחת טובה
6:54 לסיום הרבע, אינדיאנה לוקחת יתרון ראשון במשחק - 1 הפרש. פתיחה באחוזים נמוכים של שתי הקבוצות. הקליפרס בכלל איבדו מהמומנטום שלהם והם לא במשחק.

בהמשך, ריצת 2-11 של הקליפרס מחייבת את מקמילן לקחת פסק-זמן, כאשר ההפרש חוזר ל-5 לטובת הקבוצה המארחת. הריצה ממשיכה, 2-13, וההפרש 7. הרבע מסתיים בשלשה על הבאזר של קורי ג'וזף. שלשה כל-כך חשובה, מחקה את כל מה שהקליפרס עשו בדקות האחרונות מבחינת מומנטום והפרש. 76-78 לקליפרס בסיום הרבע השלישי. 9 למיילס טרנר ברבע, 8 לאולדיפו. אוסטין ריברס הוביל את הקליפרס עם 11.

רבע ד': רבע התקפי מטורף! מטורף!
9 דקות לסיום, הקליפרס רצים ליתרון 6 אחרי שכבר הינו בשיוויון 80 דקה קודם. עושים זאת מאחורי לו וויליאמס, ומקמילן מחויב לקחת פסק-זמן.

אינדיאנה חוזרת מהטיימאאוט עם ריצת 0-5 [כולל שלשה של בוגדנוביץ'].

6:27 לסיום, שלשה של אולדיפו - בהנעת כדור נפלאה, כופה שיוויון 88 לכל.

5:27 לסיום, אינדיאנה בריצת 4-11 לאחר שלשת-קלאץ'-סוף שעון של דרן קוליסון, מהפינה. הריצה מתנהלת מהרגע שמקמילן הוציא אותנו לפסק-זמן. קרדיט צריך להינתן לו על כך שידע לזהות נכון את הנפילה של השחקנים, והוא עושה את זה טוב כל העונה.

4:47 לסיום, קוליסון מהקו קולע פעמיים ונותן יתרון 3.
3:53 לסיום, סל אקרובטי וקשה של לנס סטיבנסון.
3:24 לסיום, תד יאנג מחטיא מתחת לסל, אבל לוקח ריב' התקפה. מוצא את סטיבנסון, שחודר עד הטבעת ונעצר בעבירה קשה. השופטים הולכים לבדוק האם זה פלגרנט. לא יודע אם כן, אבל כל עוד זה לטובתי, שיבדקו. השופטים מחליטים שזה פלגרנט, וסטיבנסון קולע 1 מ-2 הטכניות שלו, ואז יורד לספסל לטובת בוגדנוביץ' - יתרון 2 לאינדיאנה. משחקים את ההתקפה, אולדיפו מוריד שעון, כדור בידיים שלו, סוף שעון - שלשת סטפבק על דיאנדרה ג'ורדן ! 5 הפרש לאינדיאנה! ואו, איזה ווינר האיש הזה. פפפפ, לא יאמן. כ-3 דקות לסיום. פסק-זמן קליפרס, מיד חוזרים.

חוזרים. אינדיאנה מקבלת סל בצד אחד, אבל בצד השני אולדיפו מוצא את דרן קוליסון לשלשה מהפינה! שלשה חשובה עם קצת יותר מ-2 דקות על השעון, ביתרון 5 לאינדיאנה. אין מה לעשות, השאירו אותו חופשי, והעונה אתה לא יכול להמר על הזריקה של דרן.

2 דקות לסיום, מיילס טרנר מקבל בסוף שעון, מחצי מרחק, צולף את זה 'רק רשת'. שוב יתרון 5 לאינדיאנה. בצד השני, לו וויליאמס עם שלשה ארוככככה! רק 2 הפרש לאינדיאנה. בהתקפה, קוליסון בסוף שעון, כופה את הזריקה - דורך על הקו - קולע! איזה סלים ענקיים אני רואה פה! ואו! יתרון 4 לאינדיאנה, פסק-זמן קליפרס, 1:19 לסיום.

חוזרים. לו וויליאמס מחטיא שלשה, אבל ריב' התקפה מאפשר לטובאייס האריס לקלוע את השלשה בהזדמנות שניה. 1 הפרש לאינדיאנה. בהתקפה, בוגדנוביץ' מקבל, סוף שעון, צולף את השלשה! שוב 4 הפרש! איזה סלים בכל צד! איזה משחק ! ! !

34 שניות לסיום, קוליסון נעצר בעבירה. קולע מהקו פעמיים ונותן יתרון 6 לאינדיאנה. פסק-זמן קליפרס. אפשר להתחיל להגיד את צמד-המילים הקדוש. . . הם לא יחזרו מזה. בול גיים.

חוזרים. האריס מחטיא מהפינה שלשה, ולמרות ריב' התקפה של הקליפרס, הם לא מצליחים להשיג נק'. 104-111 לאינדיאנה בסיום. קאמבק דאבל-דיג'יט נוסף של אינדיאנה.

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו. תצוגת תכלית. 30 נק' [17-11 מהשדה, 6-3 משלוש, 6-5 מהקו], 12 אס' [2 איבודי כדור] ו-5 חט' ב-38 דקות משחק. 28 מה-30 הגיעו אחרי הרבע הראשון, ו-7 ברבע הרביעי. כמו תמיד, עובדים דרך ההגנה, זו אינדיאנה;

מיילס טרנר עם 24 נק' [2 שלשות], באחוזים טובים, ו-8 ריב' [4 בהתקפה]. אפשר לומר שהשאיר אותנו במשחק בדקות הקשות; דרן קוליסון עם 14 נק' [2 שלשות] ו-4 אס' [1 איבוד כדור] ב-30 דקות. קלע 11 ברבע האחרון והוביל לניצחון. קרדיט גדול מגיע לו, שיחק טוב ב'מאני טיים'; בויאן בוגדנוביץ' עם 15 נק' [2 שלשות]. קלע 7 ברבע הרביעי [2 מ-2 לשלוש]. כשבוגדה עובר את הממוצע העונתי שלו העומד על 14, כלומר מגיע ל-15 נק', הקבוצה מנצחת 77% ממשחקיה. זה מסביר את הניצחון. ברבע הראשון היה פנוי מס' פעמים והחטיא זריקות מומנטום מבחוץ. כשהתחיל לקלוע, כל הקבוצה רצה; קורי ג'וזף עם 10 נק' [2 שלשות] ב-21 דקות, ולנס סטיבנסון עם 8 נק' [כולן ברבע האחרון] ב-20 דקות, תרמו דקות חשובות מהספסל;

בקליפרס, לו וויליאמס נכנס לרבע האחרון עם 2 סלי שדה [5 נק']. הוא הקלעי המוביל בליגה בנק' ברבעים האחרונים של משחקים, ואפוא הוכיח גם הפעם למה זה. 20 נק' [כאמור, 15 מהן ברבע האחרון], באחוזים טובים. קלע כמה סלי קלאץ', אבל זה היה מעט מדי בקבוצה שלא היו לה מספיק כלים מסביב לסייע לו בערב הזה; טובאייס האריס עם 21 נק' [3 שלשות] ו-7 אס' [2 איבודי כדור]. שיחק טוב במחצית הראשונה ובלט כאחד הטובים, קלע 14 מה-21 ב-6 מ-7 מהשדה. בחצי השני נעלם; מונטרז הרל עם 19 נק' [9 מ-12 מהשדה, כולל שלשה אחת!] ב-21 דקות מהספסל; דיאנדרה ג'ורדן מסיים עם 8 נק' ו-12 ריב' [5 בהתקפה], אבל כל הנזק נעשה ברבע הראשון, וכמו שקורה איתו כל העונה, הופך ללא-רלבנטי בדקות ששומרים;

ליין ליף: טי ג'יי התלבש, אבל לא שיחק.

המשחק הבא -- מסיימים את המסע בחוף המערבי נגד דנבר [ג'].
 

Cade Foster

New member
אין מילים

אינדיאנה של השנים האחרונות הייתה גרועה אולי רק קצת פחות ממינסוטה בכל מה שקשור למאני טיים. היינו מעיפים שלשות לא קשורות לכלום ברגע שהפיגור היה 3 ומעלה (אפילו אם יש המון זמן לשחק), אף אחד חוץ מג'ורג' לא היה מעיז לזרוק (וכשCJ מיילס עשה את זה בפלייאוף, הוא קיבל ממנו בראש), אף אחד לא היה הולך לעונשין, היה קל לסגור אותנו ותמיד היינו חוטפים את השלשה כשהיינו מובילים במשחק צמוד.

כל זה התהפך השנה ב180 מעלות. זה שאולדיפו הוא משחקני הקלאץ' הכי טובים בליגה כבר כולם יודעים - אבל בניגוד לעבר אין אופציה אחת ויחידה. ברגע שסוגרים אותו הוא משחרר את הכדור - הפעם זה היה לקוליסון ובוגדנוביץ' (2 קלעי ה3 הכי טובים בקבוצה) שקברו את הזריקות שלהם כמו גדולים וניצחו את המשחק. כשויק נסגר וצריך לשים את הכדור בידיים של מישהו שקולע מהעונשין - אין בעיה שקוליסון, ג'וזף ובוגדנוביץ' יילכו לקו. כמעט תמיד הם עושים את העבודה.

הטרייד עם אוקלהומה זה הblessing in disguise השני הכי גדול שאני זוכר בליגה הזאת אי פעם, רק הפציעה של דייויד רובינסון שהביאה בדיעבד את טים דאנקן נמצאת מעל.

ויק חזר לעניינים בדיוק בזמן, נראה אם אנחנו מסוגלים לשמור על הכושר הזה גם לתוך הפלייאוף.

יש לי הרגשה שבסוף אנחנו ניגש שנה שנייה ברצף לסדרה מול קליבלנד. אנחנו צמודים מאוד לפילי והקאבס ואפילו יש לנו את הטיי ברייק מול שתיהן - אבל הלו"ז שלהן קל משמעותית משלנו, במיוחד של פילי שגם תארח את לברון בלילה שני של בק2בק ביום שישי הקרוב. לנו מחכים עכשיו שלושה משחקים סופר קשים לפני צמד המשחקים מול שארלוט שיסגור את העונה - דנבר בחוץ (במשחק שהיא מוכרחה לנצח בו), גולדן סטייט בבית (הפעם כולם חוץ מקרי ואיגודאלה כשירים - אפשר לנצח אבל לא פייבוריטים) ובק2בק אצל טורונטו שפתאום כבר לא נראית בטוחה במקום הראשון (אבל זה ישתנה אם תנצח את בוסטון מחר). סיכוי לא רע שגם אם נסיים עונה עם 50 ניצחונות זה לא יספיק לביתיות - לא זכור לי דבר כזה במזרח כבר הרבה מאוד שנים.
 

rapgamer4ever

New member
כמה מילים על מינסוטה- יוטה

הג'אז הרבה יותר טובים מאיתנו ללא באטלר והרבה יותר מאומנים. זה ברור.
נקודה קטנה שמייצגת את הסיפור היא העובדה שסניידר שם את רודי גובר לשמור על גיבסון, ואת פייבורס לשמור על טאונס. ההיגיון הוא ברור- לגיבסון אין טווח קליעה שיכול להרחיק את גובר מהסל, כך ששחקן ההגנה האימתני הזה נמצא בצבע 90% מהזמן ומשפיע על כל זריקה שם.
ת'יבודו לא הגיב לכך בשום צורה. הוא אפילו לא ניסה לשחק עם סטרץ' 4 שיכריח את גובר לזוז מה-comfort zone שלו.
היינו מפסידים את המשחק בכל מקרה כי ההגנה שלנו הייתה מביכה. אבל מייאש לראות עד כמה אנחנו זקוקים להתאמה פשוטה שלא מבוצעת אפילו לרגע אחד במשך 48 דקות.
 
למעלה