משחקי שישי

rapgamer4ever

New member
משחקי שישי

אורלנדו- שיקאגו.
אטלנטה- פילדלפיה: אמביד שחטף מכה בפנים יחמיץ כמה משחקים אבל אחרי שסימונס הסתלבט ככה על ההוקס כדאי לו לנצח אותם.

קליבלנד- פליקנס: משחק חשוב לשתי הקבוצות. הפליקנס עוד צריכים להבטיח מקום בפלייאוף ואם אפשר לסיים בטופ 6. קליבלנד תצטרך לנצח כאן כדי לשמור על המקום השלישי.

יוסטון- פיניקס.
אוקלהומה- דנבר: הת'אנדרס בבק טו בק. משחק קריטי לנאגטס שרודפים אחר המקום השמיני, חשוב גם לאוקלהומה בניסיון להשיג יתרון ביתיות. אם כי במקרה שלהם אני לא בטוח שזה כל-כך גרוע לפגוש את גולדן בלי קרי בסיבוב הראשון.

דאלאס- מינסוטה: אנחנו די מסתדרים עם המאבריקס בשנים האחרונות. מקווה שלא נזדקק לעוד התפוצצות של טאונס כדי לנצח נמושה.

יוטה- ממפיס.
לייקרס- מילווקי: הבאקס בבק טו בק לאחר ניצחון מול גולדן. הם יצטרכו להמשיך לנצח כדי להימנע ממפגש מול הראפטורס בסיבוב הראשון.

פורטלנד- קליפרס: לבלייזרס יש cushion במקום השלישי אלא שהמשחק משודר ב-ESPN והם צריכים להופיע. לקליפרס כל משחק מעתה ואילך הוא סופר קריטי בניסיון שלהם לסגור על מינסוטה ויוטה, שתיהן מנצחות אותה בטייברייק.
 

Anfield

New member
מישהו מבין כמה אנחנו חלשים?

כל פעם שווסטברוק יוצא בסוף רבע 1 קבוצות עושות עלינו רצף והולך לנו גם הפתיחה הטובה.
אני מחכה שתיגמר העונה הזאת מאז ינואר. למזלי לא נשארו עוד הרבה משחקים. להערכתי עפים סיבוב 1.
 
מה היית רוצה לראות בקיץ?

אני פשוט לא אופטימי לגבי אופציות החיזוק שלכם. אם ג'ורג' יחליט להשאר זה יהיה אדיר, אחרת אתם תהיו קבוצת סיבוב 1 לעוד הרבה שנים. בכל מקרה אני לא בטוח שתצליחו להעמיד קבוצה יותר טובה מזו - ומול היריבות שיש כרגע במערב זה לא נראה מספיק.
 

Anfield

New member
את כרמלו הולך

בכסף שמתפנה הייתי רוצה לראות שחקן אחד שעושה גם הגנה וגם יודע לשים סל אוף דה דריבל. לא יודע עד כמה זה ריאלי.
נוסף לזה, צריך עוד סקורר שיעלה מהספסל כי הדקות שלנו כשווסטברוק נח הן נוראיות, בד"כ מה שרואים שם זה ג'אמפרים ארוכים של פלטון.
לכרמלו יש אופציית שחקן אז אני חושב שאם ג'ורג' יישאר הוא גם יישאר ונקבל עוד מאותו הדבר...אין סיבה שיוותר על 27 מ' לעונה הוא ביי פאר לא שווה את זה כבר.
כמובן שאני מקווה שג'ורג' יחתום, הוא אחלה שחקן והוא לא הבעיה שלנו.
 
אני לא חושב שבכלל יתפנה לכם כסף

גם אם הוא עוזב, אתם על 110 מיליון (כולל 20 לפול גורג׳ שזו אופציית השחקן שלו. אם הוא יחתום מחדש זה יהיה על הרבה יותר), אין לכם מרחב תמרון כמעט בכלל.
 

rapgamer4ever

New member
כמה מילים על כמה מהמשחקים

דאלאס- מינסוטה: משחק מאוד חלש שלנו, התקפית מהחלשים ביותר העונה, למזלנו פגשנו קבוצה שלא רוצה לנצח. ההתקפה שלנו ברבע האחרון התבססה על זריקות קשות של ג'מאל שהיה חם והצליח לחלץ ניצחון.
טאונס החטיא זריקות שהוא בד"כ קולע, דוויט פאוול גם שמר עליו טוב. KAT סיים עם משחק של 20-20 אבל התקפית לא היה מספיק טוב. רק 1-7 לשלוש בזריקות שאת רובן הוא הרים מהר מדי, לדעתי טאונס מהשחקנים שקולעים הכי טוב כשהם עולים לשלשה בנוחות אבל האחוזים יורדים דרסטית כשהכיסוי מעט צמוד יותר.
וויגינס בעוד משחק התקפי מזעזע עם בחירת זריקות גרועה. ב-5 המשחקים האחרונים הוא קולע 15 למשחק ב-38% מהשדה.
טיג השאיר אותנו בעניינים ברבע הראשון כששום דבר לא נכנס עם סחיטת העבירות שלו.
היכולת שלנו לא טובה לאחרונה, אנחנו בקושי מנצחים נמושות.
&nbsp
אוקלהומה- דנבר: הת'אנדרס לא יפסידו הרבה משחקים בהם הם קולעים ב-45% משלוש ומאבדים רק 8 פעמים. אבל הגנת הצבע לא הייתה קיימת ומילסאפ ובארטון ניצלו את זה כדי לסיים בטבעת. 15 שניות לסוף כשדנבר ביתרון נקודה ויש כדור ביניים מייק מאלון החליט ללכת על ההרכב ההגנתי עם פלאמלי במקום יוקיץ'. זה הוכיח את עצמו בענק כאשר פלאמלי חסם את ג'רמי גראנט בטבעת במה שהיה הופך לסל ניצחון של הת'אנדרס.
דנבר השיגה את הניצחון הכי חשוב שלה העונה, השאלה האם זה לא מאוחר מדי.
&nbsp
קליבלנד- פליקנס: טריסטן שמר מצוין על AD והגביל אותו ל-16 נקודות באחוזים נמוכים. בנוסף הוא היה דומיננטי בריבאונד. לברון כרגיל עשה את שלו וגם שבר איזה שיא מיותר של ג'ורדן של משחקים רצופים בדו ספרתי. קלארקסון היה מצוין מהספסל וייצר נקודות חשובות.
&nbsp
יוסטון- פיניקס: הרוקטס מצאו את עצמם עומדים בפני אחד ההפסדים המפתיעים של העונה בבית מול פיניקס. אלא שהארדן השתלט על המשחק עם 7 נקודות ב-2 הדקות האחרונות והביא את המשחק לשוויון, כדור אחרון של פיניקס. הסאנס עשו הכל כדי להפסיד, כלומר נתנו ISO לקלעי הכי גרוע שלהם (ג'וש ג'קסון) שעלה לג'אמפר. קלע, מה לעשות. יוסטון הכניסה כדור חוץ עם 1.4 שניות לסוף לג'ראלד גרין שהצליח להשתחרר ולקלוע שלשת ניצחון יפה מהפינה.
 

Cade Foster

New member
מדהים כמה הערכה לצוות ניהולי יכולה לרדת מ100 ל0

בעונה אחת.
&nbsp
ממפיס הייתה קבוצה שהיה קל לי לאהוב עד אשתקד. כל מה שקרה בששת החודשים האחרונים זה בוז אחד גדול כשהשיא במשחק הלילה. גאסול עם 28 נקודות ב11 מ12 מחזיר את ממפיס ליתרון 3, יורד לספסל ברבע השלישי ולא חוזר.
&nbsp
הלוואי שיאכלו אותה חזק בלוטרי.
 

rapgamer4ever

New member
הבעיה שאפשר להגיד את זה על הרבה קבוצות

ממפיס ופיניקס חזק בטנקינג.
אורלנדו, שיקאגו, סקראמנטו, הניקס לא מגיע להן לזכות בכלום על הניהול הגרוע.
היחידות שאולי מעוררות קצת יותר סימפטיה הן דאלאס ואטלנטה שגם במקרה שלהן יש קמפיין טנקינג העונה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תופעה מבישה

והם אפילו לא מנסים להסתיר את זה.
קיובן כבר אמר לא מזמן שהמאבריקס עושים טאנקינג ואן אני חא טועה, הוא אפילו נקנס על זה.
&nbsp
פאקסון פנה השבוע לאוהדי הבולס וביקש מהם להיות סבלניים כי בסוף זה ישתלם.
&nbsp
הבעיה שהמנגרים מסתכלים על פילדלפיה שחטפה אש כמה עונות ועכשיו הם קבוצה מאוד אטרקטיבית שמושכת לא מעט אוהדים צעירים אז למה שלא יעשו את זה גם הם?
 

Cade Foster

New member
אם מדברים על העונה הזו בלבד

אז הניקס דווקא היו די תחרותיים בתחילת העונה עד שפורזינגיס קרע רצועות, נגד דברים כאלה אין מה לעשות.
&nbsp
גם סקרמנטו התנהלה די טוב העונה, הם עושים מה שהם יכולים, הם פשוט צעירים מידי בשביל לנצח משחקים. אם בשיקגו לא היו משתינים מהמקפצה הייתי כותב עליהם את אותו הדבר.
&nbsp
אין לי דבר נגד קבוצות שהולכות לריבילד ובנויות על שחקנים בחוזי רוקי. אם ממפיס הייתה באמת הולכת לריבילד ומוצאת טרייד לגאסול וקונלי לא הייתי אומר כלום. אבל מה שהם עושים זה להשתין מהמקפצה.
 
השאלה היא האם זו החלטה ניהולית רעה

קונלי נפצע בתחילת העונה, הם נראו רע והחליטו ללכת לטאנקינג. אם הם ידוגו שחקן טוב בדראפט זו תהיה בדיעבד החלטה ניהולית נכונה וטובה.
מצער שהם לא חיפשו טרייד לגאסול - אבל בהחלט יכול להיות שנראה אותם מחכים לחזרה של קונלי, נותנים לשני הכוכבים לרוץ קצת, עושים נצחונות יפים בעונה הבאה ואז מעבירים אותם בטרייד ומתחילים מחדש.
&nbsp
בקיצור לא בטוח שהחלטה על טנקינג היא החלטה ניהולית רעה, גם אם לכאורה נדמה שאפשר היה להמנע מזה (הם גם יודעים דברים שאנחנו לא יודעים, כמו מידת החומרה של הפציעה של קונלי).
 

Cade Foster

New member
אני גם רואה בזה חוסר כבוד לגאסול עצמו

אולי השחקן הכי גדול בהיסטוריה של הפרנצ'ייז הזה והם שמים אותו בחוץ בכוונה להפסיד. אם לא בא להם להיות טובים שיעבירו אותו ויתחילו מחדש. הם סתם שרפו לו עונה מהקריירה, ולא נשארו לו עוד הרבה כאלה.
 

fatnoam

Active member
אין שחקן שגדול מהמערכת

אחרי שנים של התבוססות באמצע, בלי סיכוי להגיע רחוק ובלי סיכוי להשתפר, הם החליטו לעשות מהלך. תאמין לי שהם נתנו הרבה צ׳אנסים לשילוב הזה של קונלי וגאסול.
&nbsp
בכל מקרה, כששחקן הופך גדול מהמערכת, כמו בלייקרס, אז הארגון זורק שנתיים מהחיים שלו רק בשבילו, זה רק נראה יותר רע.
&nbsp
לפעמים לסיטואציות אין פתרון נכון. גאסול נפגע מזה, אבל גם מקבל 30 מליון דולר לעונה. נו שוין.
 

Cade Foster

New member
מסכים, אז למה לא לשלוח אותו לדרכו?

למי זה טוב שהוא נשאר שם בעונה שהם הולכים לטנקינג?
 

fatnoam

Active member
כי יש לו עוד עונה בחוזה

ולאחר מכן עוד אופציית שחקן.
&nbsp
אם יבחרו טוב בדראפט, קונלי יחזור, ובכסף מתחת לתקרה הם יחתימו שחקנים טובים, הם יכולים לחזור לפלייאוף שנה הבאה, ואולי גאסול אפילו יממש את אופציית השחקן שלו ויישאר עוד עונה.
&nbsp
לוותר על גאסול אומר שהם מוותרים על אחד משני האולסטאר-קליבר-פלייר שלהם, וקשה להשיג כאלה בטח לממפיס. כמו כן, שחקנים כמו גאסול מוערכים הרבה יותר בקבוצה בה הם משחקים מאשר מבחוץ, בטח כשחקן אירופאי שאינו היילייט מאשין. בקיצור, ערך טרייד נמוך.
&nbsp
יתרה מכך, לשחק הרבה זמן בלעדיו מאפשר לך לפתח כשרונות צעירים (כמו דילון ברוקס או אנדרו האריסון) ולתת להם את הבמה במאני טיים (קצת בעייתי שמפסידים 50 הפרש, אני יודע).
&nbsp
גם גאסול יודע שזה ביזנס, אל דאגה.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
עד כמה שזכור לי הם דווקא חיפשו

ובשלב מסויים הודיעו שהוא כבר לא מועמד לטריידים
כנראה מהסיבה שציינת
&nbsp
&nbsp
 
למעלה