משחקי רביעי

rapgamer4ever

New member
משחקי רביעי

שארלוט- קליבלנד: הקאבס בבק טו בק כאשר הפסד כאן יוריד אותם למקום הרביעי במזרח.

אורלנדו- ברוקלין.
פילדלפיה- ניקס.
ממפיס- פורטלנד.
מינסוטה- אטלנטה: הייתי קורא לזה באנקר אלא שלצערי כבר הפסדנו להם העונה, והפסדנו בבית לממפיס את המשחק האחרון, אז הכל יכול להיות.

יוטה- בוסטון: לתחושתי הג'אז מקבלים הרבה יריבות פצועות בזמן האחרון. הם פעמיים מול גולדן בלי קרי, פעמיים נגדנו בלי באטלר, עכשיו גם מול בוסטון בהרכב מאוד חסר (קיירי, סמארט, מוריס).

פיניקס- קליפרס.
לייקרס- דאלאס.
 

rapgamer4ever

New member
זהו שיא פרנצ'ייז של מינסוטה

טאונס קלע 22 נקודות בצבע פלוס 12 מהעונשין, מיותר לציין שלהוקס לא הייתה תשובה אליו. אפשר רק לדמיין איך זה היה נראה אם ת'יבודו היה מנסה לשים לצדו סטרץ' 4, זה הרי דאבל טים אוטומטי בצבע בכל פעם שקיבל כדור. בנוסף הוא קלע 6 שלשות שהשאירו את השומרים שלו בחוסר ידיעה האם לכסות באגרסיביות את הפופ או את הרול.
זה חבל שטאונס לא מתקרב ליוסאג' כזה כאשר באטלר משחק. KAT לא מקבל את אותן נגיעות בצבע לצד ג'ימי וכשזה קורה גם יותר קל להגנות להתכווץ עליו. כמות השלשות של טאונס זהה עם וללא באטלר, העלייה הדרמטית היא בזריקות בצבע ומהעונשין.
&nbsp
זה היה משחק נגד קבוצת D-ליג שלא הצלחנו להשיג מולה מספיק עצירות ושחקני המפתח שוב נאלצו להתקרב לאיזור ה-40 דקות. אייזיאה טיילור עבר ב-blow by את טיג וג'מאל הרבה יותר מדי פעמים, טוריאן פרינס השאיר את בייליצה מאחור ומייק מוסקלה ברח כל פעם לטאונס ודייק משלוש.
&nbsp
טוריאן פרינס זה שחקן שסימנתי אותו בתחילת העונה ונדמה שהוא עומד בציפיות ועדיין נשאר מתחת לרדאר. הוא 8'6 אתלטי עם ידיים ארוכות שקולע שלשות בווליום גבוה ומצליח להוריד כדור לרצפה ברמה מינימלית. זה שחקן שקונטנדריות צריכות לרדוף אחריו, בתכלס הוא הנכס הכי טוב אטלנטה.
 

י ו א ב

New member
גם הורפורד לא שיחק נגד יוטה

אז בלי קיירי, הורפורד, סמארט, מוריס...וניצחנו :)
לנצח את פורטלנד ויוטה בחוץ בהרכב החסר - אותי זה מעודד.
למרות שזה מתחיל להדאיג, כל הפציעות החוזרות האלה.
מקווה שרובם יהיו בריאים לפלייאוף.
 

Cade Foster

New member
השחקן הכי טוב במזרח

 

rapgamer4ever

New member
סאן אנטוניו משיגה ניצחון קריטי על אוקלהומה

הספרס סגרו ממש יפה את הפיק אנד רול של ווסטברוק ואדאמס. ראסל במשחק חלש עם 5 אסיסטים על 7 איבודים ושתי זריקות מטומטמות לשלוש בפוזשנים חשובים שלא פגעו בטבעת.
אדאמס גם איבד את הביטחון ולא לקח זריקות מטווח אפס בצבע הצפוף של הספרס. הוא מסר כדורים החוצה אחרי ריב' התקפה במצבים שהיה צריך לעלות לסל.
פול ג'ורג' ולמרכוס אלדריג' היו נהדרים בחצי הראשון. מורי היה מצוין בהגנה ומסביב ללמרכוס כל אחד מהרול פליירס נתן just enough כדי לשים מספיק נקודות על הלוח.
&nbsp
פורטלנד התבססה במקום השלישי במערב. הספרס בעמדה טובה להשיג את המקום הרביעי, יש להם טייברייק על אוקלהומה ולו"ז קצת יותר נוח. מצד שני שתיהן בסיכון ליפול גם לאיזור 7-8 כי מינסוטה ויוטה ישחקו את הלו"ז הקל ביותר ונמצאות במרחק 1-1.5 משחקים בלבד.
 

Anfield

New member
לא ראיתי הרבה זמן סגירה כל כך טובה על אדאמס

הייתי בטוח שהוא יגמור אותם.
גם לא ראיתי הרבה זמן פיניש כל כך רע למשחק של ווסטברוק. הוא גמר לנו את המשחק. הם כאילו רצו יותר מאיתנו את הניצחון, היו להם הרבה סלים כתוצאה מהאסל ואופנסיב ריבאונד.
מאכזב אבל אני כבר נטול ציפיות לעונה הזאת ממילא. זה סתם סדר פנימי של מתי נקבל את הבומבה ונעוף.
 
סקרמנטו - אינדיאנה: לא עוד משחק עבורי, זה נגד קבוצתי לשעבר!

מפגש שני ואחרון העונה בין הקבוצות. במשחק הראשון אי שם בחודש נובמבר, הייתי הרבה פחות אופטימי לגבי הסיכויים של אינדיאנה להצלחה בהמשך העונה. והנה אנחנו כאן; סקרמנטו מחזיקה במאזן בית השני הכי גרוע בליגה; אינדיאנה מחפשת ניצחון רביעי ברציפות;

רבע א': סקרמנטו מפתיעה אותי לטובה, אבל דרך ההגנה אינדיאנה לוקחת יתרון
הפתיחה שייכת לסקרמנטו. החל מאמצע הרבע, ההגנה שלנו מגיעה למשחק, מייצרת חטיפות כמו שיודעת לעשות, ובמהלכה של ריצת 3-12 אנו עולים ל-3 הפרש.

1:29 לסיום, טי ג'יי ליף נכנס בשיוויון 25.
שיוויון 28 בסיום הרבע הראשון. שתי הקבוצות באחוזים גבוהים [כולל 4 מ-8 משלוש כ"א]. אולדיפו עם רבע של 9 נק' ב-4 מ-4 מהשדה. בסקרמנטו, ווילי קולי סטיין עם רבע של 7 נק' ב-3 מ-3 מהשדה. באדי הילד השלים אותו עם 8 נק' ו-5 ריב' מהספסל.

רבע ב': בורחים לקראת סיום
פוזישן הגנה - ג'קסון מקבל את ליף בחילוף, לוקח אותו עד הסל וקולע את ההוק שאט.
9:28 לסיום המחצית, טי ג'יי יורד בפיגור 6.

ככל שהרבע מתקדם, מתגלה שסקרמנטו במשחק. הק, סקרמנטו טובה יותר, ואני לא מקבל את זה. שתי הקבוצות באחוז גבוה משלוש, אבל עושה רושם שאינדיאנה מרוויחה את הסלים שלה ביתר קושי. בדקות האחרונות של הרבע, ההגנה שלנו טובה יותר, ואקזקיושן טוב בהתקפה נותן יתרון שיא - 9. ווילי קולי-סטיין, עם חסימה בהגנה שמנעה סל ועוד כמה סלים בהתקפה, מיזער נזקים בדקה האחרונה של המחצית. 56-61 לאינדיאנה בסיום המחצית. בסקרמנטו, קולי-סטיין עם 10 ברבע השני ב-5 מ-6 מהשדה, ובסה"כ מחצית של 17 נק', בלי ששמת לב, הבולט ביותר על המגרש. אצלנו, 15 נק' לבויאן בוגדנוביץ' במחצית [11 ברבע השני]. תד יאנג קלע 9 ברבע השני. הם פחות או יותר השחקנים הבולטים שלנו, במחצית לא טובה הגנתית, למעט דקות אחדות.

רבע ג': סקרמנטו נאבקת, חוזרת לשיוויון
אמצע הרבע, אולי מומנטום ראשון של אינדיאנה במשחק, כתוצאה ממהלך של 4 נק' של בוגדנוביץ', נותן קצת אנרגיות אחרי דקות ארוכות ריקות של כדורסל שלא מתרומם לשום מקום.

פרנק מייסון עם סל על הבאזר מוריד את שתי הקבוצות בשיוויון 79. עוד רבע באחוז גבוה של סקרמנטו [מעל 50%]. עשינו דקות טובות, אבל לא ניצלנו.

רבע ד': # MVP
6:36 לסיום, אנד וואן של אולדיפו, נותן לנו 4 הפרש ועוצר את המומנטום של סקרמנטו. נקודות ראשונות של אולדיפו במחצית השניה!

3 דקות לסיום, חטיפה של אולדיפו מובילה לדאנק עוצמתי של בוגדנוביץ'! יתרון 8 לאינדיאנה! אולדיפו גדול ברבע הזה. בונה לנו את המומנטום, אולי מומנטום יחיד שלנו במשחק, וזו בריחה רצינית שאני לא יודע אם סקרמנטו יכולה לחזור ממנה. אבל עוד מוקדם לחגיגות, בואו נחכה.

2:20 לסיום, עבירת תוקף על סקרמנטו ביתרון 6 לנו. כדור שלנו, וזו שריקה חשובה. 1:46 לסיום, חסימה ענקית! ואו! מה ראיתי פה! אני לא מאמין! גם צוות השידור לא! חסימת העונה! אולדיפו עם חסימה גדולה על קולי סטיין מונע סל בטוח! לדעתי מנצח לנו את המשחק, כי אי אפשר שלא!

1:07 לסיום, בוגדנוביץ' נרדם בשמירה, באדי הילד בורח לו וצולף מהפינה את השלשה - רק 3 לאינדיאנה. הופ-הופ-הופ-הופ-הופ. יש משחק. בהתקפה, איבוד כדור של אינדיאנה. בהגנה, סוף שעון, סקרמנטו מצליחה להוציא עבירה מכלום, אבל כן, נראה כמו עבירה של בוגדנוביץ'. באדי הילד מהקו קולע פעמיים. רק 1 הפרש לאינדיאנה, 30 שניות לסיום. פסק-זמן אינדיאנה - לשתי הקבוצות נותר 1. מיד נחזור.

חוזרים. אולדיפו נשאר לבד, צולף את השלשה! איזה סל! איזה קלאץ' האיש הזה! 4 הפרש. בול גיים! ניצח לנו את המשחק! רבע ענק של אולדיפו! ענק! פסק-זמן אחרון של סקרמנטו, 17 שניות לסיום, 4 הפרש לאינדיאנה. אין דרך לחזור מזה. אולדיפו ענק!

חוזרים. הילד לוקח את השלשה הקשה, אין לזה סיכוי להיכנס. . . נכנס! איזה שלשה! ועוד על אולדיפו. אבל לא שלשה! השופטים משנים, היתה דריכה על הקו, זה סל של 2 נק'. 2 הפרש לאינדיאנה. 11 שניות לסיום, בוגדנוביץ' נשלח לקו וקולע פעמיים. 4 הפרש. אבל רגע, סקרמנטו יוצאת קדימה, אין לה פסק-זמן לקחת, ובוגדן בוגדנוביץ' - זה של סקרמנטו - צולף את השלשה מ'טווח ארבע'! לא יאמן! 1 הפרש לאינדיאנה, 3 שניות לסיום. כדור לאולדיפו, נשלח לקו. איזה סל של בוגדנוביץ', בואנ'ה, לא הגיוני, זו רמאות כבר, מרמים אותי. אולדיפו קולע את הראשונה. . . קולע את השניה. 3 הפרש לנו. בהתקפה, בוגדנוביץ' של סקרמנטו מקבל, זורק ממגרש שלם. . . מחטיא! אינדיאנה מנצחת! 103-106 לאינדיאנה בסיום. אינדיאנה עולה למאזן של 1-11 במשחקים שמוכרעים ב-3 הפרש ומטה. נתון נוסף לדבר עליו: סקרמנטו עם 13 מ-31 משלוש [42%] ובסה"כ 53% מהשדה. זה קוטע רצף של 11 הפסדים העונה במשחקים שבהם הגנת אינדיאנה מרשה לפחות 50% מהשדה ו-40% משלוש, ואם יש קבוצה בליגה שמסוגלת להפסיד באחוזים כאלה נגד קבוצה שלא ניצחה העונה נגד אחוזים כאלה, זו סקרמנטו. יש שיגידו שזה בגלל שזרקה אותי לכל הרוחות, וזו בעצם 'קללת אליקו' שרובצת על הקבוצה, וכשאני אומר 'יש שיגידו' אני מתכוון אני. *אנחה*

השחקן המצטיין: ויקטור אולדיפו! 24 נק' [14-9 מהשדה, 7-2 משלוש, 4-4 מהקו] ו-3 חט' ב-36 דקות משחק. קלע 13 מה-24 שלו ברבע האחרון - כל ה-13 ב-7 הדקות האחרונות של המשחק, כולל 8 רצופות;

בויאן בוגדנוביץ' עם 25 נק [13-7 מהשדה, רק 6-2 משלוש, אבל 9-9 מהקו]; תדאוס יאנג עם 18 נק' ו-8 ריב' [1 בהתקפה], באחוזים טובים; דרן קוליסון מסיים משחק של 8 נק', 9 אס' [3 איבודי כדור] ו-3 חט'; סאבוניס תרם 8 נק' ו-8 ריב' [1 בהתקפה] ב-24 דקות מהספסל;

בסקרמנטו, באדי הילד עם 20 נק' [12-7 מהשדה, 7-4 משלוש, 2-2 מהקו], 7 ריב' [1 בהתקפה] ו-4 אס' [5 איבודי כדור] ב-31 דקות מהספסל; בוגדן בוגדנוביץ' הקלע המוביל בסקרמנטו עם 21 [4 שלשות], ושיחק גם הכי הרבה דקות מבין שחקני שתי הקבוצות עם 40; ווילי קולי-סטיין תרם 19 נק' ב-9 מ-11 מהשדה, אבל נעלם אחרי המחצית הראשונה, וקלע רק 2 נק' במחצית השניה [ב-2 זריקות שדה]; וינס קרטר בן ה-41, אולי בעונתו האחרונה בקריירה [הלוואי שלא], קלע 9 נק' [2 שלשות] ב-22 דקות מהספסל. הסלים שלו היו חלק מכמה דקות מאוד טובות של סקרמנטו;

ליין ליף: בהיעדרו של טרבור בוקר הפצוע, טי ג'יי קיבל דקות, לראשונה מזה חמישה משחקים, אך לא קלע. מסיים עם 0 נק' [ללא זריקות] ו-1 ריב' ב-4 דקות משחק [מינוס 6].

** Chris Smoove מתקצר.

המשחק הבא -- פוגשים את לוס אנג'לס קליפרס [א']. משחק לא פשוט. אני מאוד מקווה שהשחקנים ירגיעו עם המצות, שלא יגיעו כבדים למשחק.

חג שמח!

להתראות בשמחות אינדיאנה פייסרס ואחרות!
 

Cade Foster

New member
אגב, ה11-1 הזה הוא המאזן הכי טוב בהיסטוריה

של הקטגוריה הלא באמת חשובה הזאת.
 
למעלה