רביעי בלילה

Cade Foster

New member
רביעי בלילה

פייסרס - ג'אז
אינדיאנה רוצה לעשות עוד צעד בדרך ליתרון הביתיות, ליוטה כל משחק חשוב במאבק על הפלייאוף. אחת מהן תעלה את רצף הניצחונות ל4.

פיסטונס - ראפטורס
הפיסטונס נראים כמי שהשלימו עם עוד עונה מאכזבת בלוטרי, לראפטורס אסור לשמוט את זה אם הם רוצים ביתיות לכל אורך הפלייאוף המזרחי.

בולס - גריזליז


באקס - רוקטס
מילווקי מסתמנת כאכזבה הכי גדולה במזרח העונה, הם צריכים נס כדי להשיג את הביתיות שחלמו עליה בסיבוב הראשון, יוסטון צריכה להעלות את הרצף ל17 אם היא רוצה ביתיות עד הסוף.

קינגס - פליקנס
הפליקנס ברצף הניצחונות הכי ארוך בקריירה של דייויס שנראה פתאום כמו מועמד לגיטימי לMVP. אמור להגיע ל10. מצב העניינים במערב ופציעות אצל סן אנטוניו ומינסוטה עשוי לסדר להם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

נאגטס - קאבס
הקאבס חזרו לסורם ושוב נראים אובדי עצות, דנבר מתחילה להראות כמו שציפו ממנה בתחילת העונה בעיתוי טוב. חייבת לנצח אם היא לא רוצה ליפול מחוץ לטופ 8.

לייקרס - מג'יק
 

Cade Foster

New member
אלוהים, לא זוכר משחק מתסכל כזה מעולם

אנחנו 1 מ400 מהשלוש ולהם פשוט הכל נכנס. שלשות מקילומטר בסוף שעון, שלשות עם הקרש של קראודר, אפילו רוביו ופייבורס קולעים פתאום שלשות. אצלנו סאבוניס מחטיא לייאפ בלי שאף אחד מפריע לו ואצלם גוברט מעיף כדור לשמיים שנכנס איכשהו ומקבל אנד וואן.

אולדיפו חטף מכה במרפק ולא נראה כמו מישהו שמסוגל לקלוע מאז. למשך כמה דקות בסוף הרבע השלישי היו סימנים של קאמבק ואז ויק עושה על מיטצ'ל עבירה ל3 וכל המומנטום הולך לחירייה.

גם הקיבעון של מקמילן לא ממש עזר, אני חושב ש10 נקודות ברבע הראשון של דונובן היו אמורים להספיק כדי להבין שלקורי ג'וזף אין באמת את הסייז והאתלטיות כדי לשמור עליו. סטיבנסון ורובינסון היו חייבים לקבל עליהם את המשימה הזאת, בטח בערב שבוגדנוביץ' לא פוגע בשום דבר.
 

איליה13

New member
סטיבנסון היה ממש חשוך ב 13 דקות שהוא קיבל

בוגדנוביץ דווקא התחיל סביר (10 נק' היו לו באמצע הרבע השני) למרות שלא פגע מבחוץ, אבל ידע לתעל את זה לנקודות בפנים על ג'ו אינגליש (שנראה כמו התאום שלו),
טרנר בתחילת המשחק כמו תמיד, התחיל חזק מאוד, אבל התקרר די מהר (הובלתם 8 הפרש כול עוד הלך לו, ומשם התרסקתם עד סוף הרבע לפיגור 10 או 12)

במידה ויוטה יעלו לפליאוף, קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב, הספסל שלהם חסר מעוף התקפי, וחלק מהקליעות של מיצ'ל נראות מאוד מקריות (במיוחד השלשות), במשחקים האחרונים הם נקלעים למקטעים של יובש התקפי, שהיוצר העיקרי בו זה חברינו האוסטרלי (ואני לא מדבר על הפצוע "המבטיח" דונטה אקסום), בשורה התחתונה הטריידים לא היטיבו עימם כלל
 

Cade Foster

New member
הם 17-4 מאז שגוברט חזר

נכון להיום הם הקבוצה השלישית בטיבה במערב. הבעיה איתם היא פציעות, כמו תמיד.
&nbsp
אם כבר להפסיד אז אני שמח שזה קרה נגדם, רוצה אותם בפלייאוף.
&nbsp
טרנר דווקא די טוב במשחקים האחרונים. התחיל להיות יותר אגרסיבי בריבאונד ומסיים יותר טוב בפוסט. נראה שפריצ׳ארד הבין על מה הוא צריך לעבוד.
 

rapgamer4ever

New member
בתור נציג מינסוטה אשמח לקבל את יוטה בפלייאוף

אני לא חושב שהם השלישית בטיבה במערב.
 

Cade Foster

New member
על הנייר כן

בפועל רק לפורטלנד יש קייס. אבל גם הם לא מרשימים כמו יוטה בlast 25.
 

rapgamer4ever

New member
לא רק על הנייר... לדעתי אם אוקלהומה ויוטה נפגשות לסדרה מחר

הת'אנדרס לוקחים. אתה מוזמן לעשות פה סקר אם אתה חושב של- OKC אין קייס.
&nbsp
גם אם ליוטה יש את המאזן השלישי הכי טוב ב-25 האחרונים זה לא אומר שהיא השלישית הכי טובה, אפילו לא כשאתה מסייג את זה לכושר נוכחי. צריך להסתכל גם ברמת המאקרו- אוקלהומה זו קבוצה שיכולה לעלות הילוך כמו שראינו אותה עושה במשחקי high profile העונה.
בכושר הנוכחי אני חושב שיוטה החמישית בטיבה במערב, וכשבאטלר ואלדריג' יחזרו היא כנראה תרד ל-7.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
פסיכי לגמרי מה שקורה במערב

4 משחקים בלבד מפרידים בין מקום שלישי למקום עשירי והכל שם יכול להשתנות עד המשחק האחרון של העונה.
מה שהכי הדהים אותי זה שלמרות התקופה המאוד טובה של יוטה, הם מחוץ לפלייאוף כרגע.
&nbsp
הולך להיות שם מאוד מעניין בישורת האחרונה לקראת הפלייאוף.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
דרוזן לא מקבל מספיק כבוד בשיחות ה-MVP

עוד תצוגה ענקית שלו כולל הדאנק הזה שהיה כמעט סל הניצחון:
https://www.youtube.com/watch?v=zz0YBj12gik
&nbsp
הראפטורס פתחו פער במקום הראשון במזרח ושלישי בליגה. זו קבוצה שלא היינו בטוחים אם היא שווה בכלל יתרון ביתיות העונה.
&nbsp
יוסטון מאריכה את רצף הניצחונות ל-17 ומה שהכי מרשים הוא זהות היריבות ברצף הזה- ניצחונות חוץ על הספרס, קליבלנד, אוקלהומה, מיאמי, קליפרס, יוטה ומילווקי. ניצחונות כפולים על מינסוטה ודנבר, וניצחון ביתי מול בוסטון. אלה מרכיבים 12 ניצחונות מאוד מרשימים מתוך ה-17 סך הכל.
בשישי הם יצאו לשחק בטורונטו באולם הכי ביתי בליגה, אם ינצחו גם שם הם בעמדה לבנות את אחד הרצפים הארוכים בתולדות הליגה.
 

FrecCo

Member
לא בטוח שיגיעו לרצף הכי ארוך

אבל אם יעברו את טורונטו אז אולי כן הרצף הכי מרשים.. זכור לי שמיאמי עשתה רצף היסטורי לפני כמה שנים על הרבה קבוצות פח
 

rapgamer4ever

New member
אני מדבר על אחד הכי ארוכים

רק 4 קבוצות בהיסטוריה ניצחו יותר מ-20 ברצף.
אם יוסטון תנצח את טורונטו (18) אח"כ יש לה משחק מול דאלאס בחוץ (19), ספרס בבית (20), קליפרס בבית (21). זה יכניס אותה לטופ 5 רצפים בכל הזמנים.
משם יהיו עוד כמה משחקים קשים שהארכת הרצף תהיה בגדר בונוס.
לא סביר שהם יתקרבו לרצף הכי ארוך אי פעם (33, נקבע בשנות ה-70).
 
שלי:

1. הארדן.
2. דייויס.
3. דרוזן.
4. לברון.
5. אולדיפו.
&nbsp
זה משתנה אצלי כמעט כל יום.
מה שלכם ?
&nbsp
אני מוכרח להגיד ששנים לא קרה שכל-כך לא הסכמתי עם ה-MVP רנקינג של NBA.com . כאוהד גולדן סטייט העונה וכמי שצפה בכל המשחקים של הקבוצה, אני לא יכול לתת את הקול שלי [טופ 5] לקיידי / סטף. ההתעלמות מדמיאן לילארד לא מובנת לי. אני זורק גם את השם של טאונס לחלל האויר, מפני שלא מקבל כבוד כאחד השחקנים המשפיעים [והיציבים] בליגה מבחינת החשיבות שלו לקבוצה בכל משחק. זה שהוא צעיר לא אומר שצריך להתעלם ממנו, והתקשורת מתעלמת.
 

Cade Foster

New member
אני כן שם אותם בטופ 5

אין סיבה לתת באן הצבעות לשני השחקנים הכי טובים בעולם בגלל שהם משחקים ביחד לדעתי. אני חושב שאת קרי לוקחים כבר כמובן מאליו אבל הוא נותן עונה משוגעת, וראינו עד כמה גולדן סטייט נראית פחות טוב בהיעדרו. לא חושב שמגיע ללברון פרס על כך ש"הוא לבד" כשהקבוצה שלו עוד לא הגיעה ל40 ניצחונות וההגנה שלה נראית כמו תחת. זה לא נכון שאין לו עם מי לשחק כמו שהעננה סביב העזיבה שלו מרחפת מעל הפרנצ'ייז וגורמת לאנרגיות מאוד שליליות.

בקצרה:
1. הארדן
2. קרי
3. דייויס
4. דוראנט
5. דרוזן
6. קיירי
7. לילארד
8. לברון
9. אולדריג'
10. אולדיפו
 
אינדיאנה - יוטה: ניצחון חוץ תשיעי ברציפות לראשונה מזה 20 שנה

פרולוג: אני מוכר 2 כרטיסים לעומר אדם . . . אחד, אחד. כרטיס אחד התכוונתי . . . זהו, נגמרו לי הכרטיסים. מה? נו ? אתם נותנים לי לגמור משפט ?

מפגש שני ואחרון העונה נגד יוטה;

רבע א': רבע של ריצות
ריצת 0-8 של אינדיאנה בפתיחה, יוטה מגיבה בריצת 0-7 ולוקחת יתרון. רגע מפחיד נרשם 5:40 לסיום הרבע, כאשר אולדיפו חדר לסל, נעצר בעבירה קשה [אך חוקית, לטעמי] של רודי גובר, וגופו נחבט בחוזקה על הפרקט. השופטים נתנו גם עבירה טכנית, אם כי זה לא היה נראה בכוונה, ממש לא. ריצה נוספת, ריצת 0-10 של יוטה, נותנת לג'ז יתרון 7.

2:49 לסיום הרבע, טרבור בוקר, הרכש החדש, נכנס לדקות ראשונות במדי אינדיאנה. 20-32 ליוטה בסיום הרבע הראשון. יוטה סיימה את הרבע בריצת 6-21, ומסרה 9 אס' ברבע [מול איבוד כדור אחד]. קלעה ב-56% מהשדה ו-5 שלשות [45%] מול רבע של 41% של אינדיאנה וללא אף שלשה [0 מ-5]. רבע לא טוב שלנו - הגנתית, לא שמרנו טוב והינו איטיים בצעד לכל מהלך. התקפית, הספסל שלנו עם תרומה אפסית, המחליפים לא סיפקו את הסחורה.

רבע ב': הכול קצר, ריבאונד התקפה לא עוזר לנו
אנו עדיין באחוז נמוך, אבל ריבאונד התקפה מציל אותנו בדקות הראשונות. עד אמצע הרבע היתרון 16 והמשחק בורח לנו. אולדיפו עם ההיילייט של המשחק עד עכשיו: אנקל ברייקר מפחיד על אונילי. got him leaninnnnn ! הקהל מגיב ב'אההה', אבל באופן סמלי למשחק שלנו עד עכשיו, המהלך נגמר בהחטאה.

בדקות האחרונות נכנסים למשחק. לא מצליחים להקטין את ההפרש יותר מדי, אבל דקות טובות של אולדיפו, בוגדנוביץ' ומיילס טרנר. 44-54 ליוטה במחצית. רבע שני טוב של ריקי רוביו עם 9 נק'. מחצית ראשונה לא טובה שלנו כקבוצה, לא קולעים היום.

רבע ג': דקות אחרונות טובות מחזירות אותנו למשחק
אינדיאנה פותחת את המחצית השנייה עם הגנה לא מספיק אגרסיבית, יוטה בשליטה מוחלטת בנעשה על המגרש. התקפית, אינדיאנה ממשיכה להחטיא מבחוץ - גם מבטים פנויים, ועד שלשה של קורי ג'וזף כ-4 דקות מפתיחת הרבע, אנו ב-0 מ-12 הזריקות הראשונות משלוש.

בדקות האחרונות של הרבע, במעבר של יוטה למחליפים, ההגנה שלנו משתפרת, חוזרים למשחק דרך חטיפות ודרך פוטבקים מאופנסיב ריבאונדים, וההפרש חד ספרתי - 9. כדקה וחצי לסיום הרבע, אולדיפו מוריד ל-7 בחדירה על כל ההגנה, בסקנד צ'נס אופוטוניטי. יכולת טובה של ויקטור בדקות האלו, וגם של הגבוהים שלנו בעבודה על הריבאונד. 69-79 ליוטה בסיום שלושה רבעים. אבל יש משחק. אנו נראים הרבה יותר טוב, אם לשפוט לפי הדקות האחרונות. קורי ג'וזף [8], ויקטור אולדיפו [6] ומיילס טרנר [6] אחראים ל-20 מ-25 הנקודות שלנו ברבע. עוד רבע קשה שלנו מהשדה עם 40% בלבד ורק שלשה אחת, אבל 5 ריב' התקפה הובילו ל-11 נק' בהזדמנות שנייה, וזה שמר אותנו מבריחה של יוטה.

רבע ד': גארבג' טיים!
ריצת 0-9 של יוטה ב-2 הדקות הראשונות של הרבע נותנת יתרון שיא במשחק - 19. בול גיים. תודה, היה נחמד, להתראות בשמחות.

3:27 לסיום, טי ג'יי ליף נכנס בפיגור 20.
פוזישן התקפה - טי ג'יי לוקח שלשת קאץ' אנד שוט, אבל מחטיא קצר. לא היה לזה סיכוי להיכנס.

תצוגת תכלית של יוטה במשחק הזה. אני חושב שהיו לנו, במקרה הטוב, 5 או 6 דקות טובות של כדורסל. 84-104 ליוטה בסיום. אינדיאנה לא מגיעה ל-90 נק' בפעם הרביעית העונה [הפסידה את כל המשחקים], קולעת מתחת ל-40% מהשדה בפעם החמישית העונה [הפסידה את כל המשחקים] וקולעת 3 שלשות או פחות במשחק בפעם הרביעית העונה [הפסידה את כל המשחקים]. וזה סיפור המשחק בערב הזה. מנגד, יוטה מנצחת ניצחון חוץ תשיעי [9] ברציפות לראשונה מאז 1998-1997.

השחקן המצטיין: רודי גובר. 23 נק' [14-10 מהשדה, 4-3 מהקו] ו-14 ריב' [3 בהתקפה] ב-39 דקות. קלע 11 נק' ברבע האחרון וכבר מפתיחת הרבע הריץ אותם עם אנד וואן ותנועה טובה בצבע;

דונובן מיטשל עם 20 נק' [4 שלשות] ו-6 אס' [6 איבודי כדור]. שיחק 24 מ-24 הדקות של הרבעים הראשון והשלישי, וקלע באותם רבעים 10 ו-8 נק' בהתאמה. במילים אחרות, המעמד שלו בקבוצה הוא כזה שבכל הרכב הם נותנים לו את ההזדמנות להוביל; ריקי רוביו עם 18 נק', 6 ריב' [2 בהתקפה] ו-6 אס' [2 איבודי כדור] ב-33 דקות. נכנס לרצף קליעות מחצי-מרחק ועשה דקות טובות במשחק הזה. כשריקי קולע את הזריקות שלו הוא שחקן מסוכן, את זה אנחנו יודעים כבר שנים; ג'ו אינגלס מסיים עם דאבל-דאבל ראשון בקריירה. 11 נק' [2 שלשות] ו-10 אס' [1 איבוד כדור]. מסוג השחקנים שאתה שונא אותם כשהם עושים את זה נגדך ואוהב אותם כשהם בקבוצה שלך. הוא כל כך טוב במשחק שלו, יודע את מקומו ועושה את המהלך הנכון, וזה לא מובן לי איך ולמה זה קורה לו; ג'יי קראודר מסיים עם 16 נק' באחוזים טובים מהספסל;

באינדיאנה, מיילס טרנר הוביל עם 24 נק' [14-10 מהשדה, 4-1 משלוש, 4-3 מהקו] ו-3 חס' ב-30 דקות. עשה משחק טוב, מהיותר טובים שלו העונה. במשך דקות רבות היה כינור ראשון בהתקפה; ויקטור אולדיפו בערב מאכזב. לא קלע את הזריקות שהוא אוהב. 13 נק' [19-6 מהשדה, 3-0 משלוש, 2-1 מהקו], 7 אס' [3 איבודי כדור] ו-5 חט'. עבד טוב דרך ההגנה בדקות הקשות וסייע לנו לחזור למשחק, אבל זה היה מעט מדי; בויאן בוגדנוביץ' איכזב עם 13 נק' [ללא שלשה]. הגיע לדאבל פיגרס בפעם ה-14 ברציפות, אבל כשהוא לא קולע מבחוץ, והיו לו כמה ניסיונות, זה לא בוגדה שלנו; קורי ג'וזף היה טוב ברבע השלישי, והיה מהבולטים בדקות היותר טובות שלנו. יכולת החדירה שלו מעולה לנו, והוא מוכיח את עצמו בתור גארד מאוד אתלט ואגרסיבי ביחס לגובה שלו. קלע 12 נק'. עם זאת, אני מוכרח להגיד שכמה שאני לא מאוהדי דרן קוליסון, הוא חסר; דומאנטס סאבוניס עם 8 נק' ו-9 ריב' [2 בהתקפה] ב-18 דקות מהספסל. נתן דקות טובות. המעמד שלו לא ברור לי. זה שחקן שהייתי רוצה לראות אותו משחק יותר; לנס סטיבנסון לא קלע [0 מ-5 מהשדה] ב-13 דקות מהספסל. הוא קצת בירידה במשחק, שניים, שלושה האחרונים. אבל הוא חשוב לקבוצה;

ליין ליף: טי ג'יי עלה כמחליף בגארבג' טיים ולא תרם כלום. 0 נק' [1-0 מהשדה, 1-0 משלוש] ו-2 ריב' ב-3 דקות משחק [0 במדד הפלוס / מינוס];

המשחק הבא -- הזדמנות טובה לבאונס בק עם משחק בית נגד אטלנטה [ו']. בהמשך, סקג'ואל לא פשוט עד לסיום העונה. אסור להיכנס למרה שחורה בעקבות ההפסד. אנחנו טובים, משחקים כדורסל טוב כל העונה. יש ערבים חלשים שהכדור לא נכנס, ואז כשזה קורה מאבדים ביטחון ופתאום מרגישים שהזריקות הקלות לא קלות, וזה קרה לנו מס' פעמים העונה, וזה קורה לכל קבוצה. אני מאוד מקווה שנגיע מוכנים למשחק נגד אטלנטה, עם קצב משחק גבוה שלנו שאנחנו יודעים ואוהבים לשחק, מפני שזה יכול להיות "מוקש". אטלנטה קבוצה חלשה, אבל עיקשת. הפסדנו להם לפני מס' ימים. הם לא מובסים בקלות אם לא רצים נגדם.
 

fatnoam

Active member
דריק רוז חותם במינסוטה

הטימברוולבס מחתימים את רוז והופכים רשמית לטימברבולס, עם ארון ברוקס, ג׳ימי באטלר, טאג׳ גיבסון ודריק רוז שכולם שיחקו אצל ת׳יבודו בבולס בשנים האחרונות. לא היה עדיף להביא את טאונס ו-וויגינס לשם? כנראה שלא.
&nbsp
רוז צורף בעיקר בשביל עוד שחקן רוטציה בקו האחורי שנהיה דליל עם הפציעה של ג׳ימי, לא צפוי לפגוע יותר מדי בדקות של טיוס ג׳ונס...
 
למעלה