משחקי שלישי בלילה

Anfield

New member
משחקי שלישי בלילה

יוסטון כל כך יותר טובים מאיתנו שהיום מבחינתי נגמרה לנו העונה. אין שום סיכוי שנתגבר על הקבוצה הזאת. צריך לחשוב בקיץ איך ניתן לשנות משהו במשוואה הזאת.
 

fatnoam

Active member
לילארד ודייויס נשארים חמים

וסוחבים את הקבוצות שלהם לניצחון. דייויס 41 (4 שלשות ברבע השלישי), דיים 37 (8 שלשות) והפליקנס והבלייזרס ממשיכים להיראות טוב מאוד ומתקמקמות במקומות 4 ו-3 במערב.
&nbsp
אוקלהומה מפסידה ליוסטון הרותחת (16 ניצחונות רצופים). מה שיש לי לומר זה כך -
1. הכדורסל של יוסטון עוד לא הוכיח את עצמו בפלייאוף, בעוד שהכדורסל של אוקלהומה (לשרוט, לשמור, להיות אגרסיבים) כן.
2. יוסטון באמת לא מפספסת במשחקים האחרונים, לדעתי הם שורפים די הרבה דלק. ימים יגידו, אבל כרגע גולדן נראים לי בשיטת גברסילאסי - תהיה שני עד המטרים האחרונים, ואז תרביץ. נראה לי שהם יגיעו יותר רעננים לפלייאוף, ויש מצב שזה יותר חשוב מביתיות.
&nbsp
בראדלי ביל שוב מחטיא בקלאץ׳, אבל וושינגטון עדיין מנצחת את מיאמי בהארכה אחרי החטאה מביכה משהו של ווייד בהזדמנות להשוות. הכושר הרעוע של קליבלנד - ממנה כולן רוצות להתחמק בסיבוב הראשון - גורם למאבקי מיקום להיות בלתי אפשריים. הניצחון חשוב לוויזארדס במיקום 4-5, אבל אם אינדיאנה תנצח והקאבס יפסידו, אז אינדיאנה תעלה ל-3 והקאבס ירדו ל-4. כ-17 משחקים לתום העונה, עדיין לא ניתן לתכנן שום דבר, כנראה.
&nbsp
&nbsp
אנטוני דייויס (נפצע במותן, חזר לשחק), אוטו פורטר (גם נפצע במותן, לא חזר) וג׳ורדן בל (קרסול) נפצעו, צריך לעקוב מה קורה איתם, בישורת האחרונה הדברים האלה יכולים להרוס במיוחד.
 

FrecCo

Member
על הנקודה השניה לגבי יוסטון והווריורס

 

rapgamer4ever

New member
כרמלו כל-כך חלש בהגנה

עם כמה שפול ג'ורג' שומר מצוין על הארדן, ברגע שהזקן מקבל סוויץ' על מלו או אדאמס הוא עושה מה שבא לו.
זה לא היה משחק ברמה גבוהה אבל הרוקטס תפסו ערב קליעה משלוש וזה הספיק.
&nbsp
אוקלהומה קבוצה פיזית שגובה ממך מאמץ אבל לפחות מבחינת כמות דקות הכוכבים של יוסטון ממשיכים לשחק אותה כמות כמו הממוצע העונתי שלהם.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
זאת הסיבה שאני לא סובל את האתרים הישראלים

מנוולים, ירדה לי שנה מהחיים בשניה

 
למעלה